MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Palometons i tallahams, com localitzar-los i pescar-los

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Palometons i tallahams, com localitzar-los i pescar-los

Missatge  peixet el Dt 20 Jul 2010, 12:41

Moltes vegades ens sembla que el nostre problema es unic, i que nomes ens passa a nosaltres, pero no se que m´hi jugaria que, aixo mateix , amb algunes variants , es el que ens passa a quasi tots els casats i enmainadats.
Jo intento sempre compaginar les sortides domingueres, amb altres de les d´anar per feina, i el que suposa sacrifici per un costat , es compensa per l´altre.
El que passa es que, igual que quan es temps de bolets, o de cacera, o dels esparrecs, o de qualsevol altre producte de temporades, quan n´hi ha , s´hi ha de ser , i el que costa es deixar-ho perdre, i per mes que ens agradi, el que si et puc dir per experiencia, es que com la dona, i els fills , no hi ha res .
A mes, potser et faria una reflexio: Si et reclamen amb tanta insistencia, segur que es perque tu ets molt important per a ells, i et troben a faltar ??????

No soc ningu per donar consells , i menys a vos, que si sou capaç d´entendre als peixos, i saber com ho heu de fer per tenir-los al sarrò , segur que hi trobareu la sol. lucio
Anims i a veure si treus algun d´aquests peixots , que et prometo que quan piquen fan molt de goig.
Salut i bona pesca
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dc 21 Jul 2010, 18:48

Desde que vaig a pescar mai havia sortit a pescar sense esquer, normaltment sempre portem una caixa de sardina i pesquem fondejats al brumeig, es com m havien ensenyat a pescar els avis pescadors de la zona...la veritates que amb el bonitol sempre ens ha donat molt bons resultats.

Pero avui m´he donat conta de que amb els jigs es pot pescar igual ho mes que amb esquer.

Avui hem decidit sortir a pescar nomes amb jigs, popers i rapales...

Anavem a vere si localitzavem algun palometon, sortim de la bocana d´Empuriabrava a les 6:00 AM. nomes sortir hem torvat una pajarera davant la platja, comencem a tirar amb les rapales, hem tret 3 sorells...sen han escapat un grapat...em estat alla fins que s´ha acavat l´activitat i decidim anar al costat dels vivers de Roses.

Arrivem als vivers hi havia molta gent pescant, pues decidim tirar amb els jigs, " la gent ens mirava amb una cara pensant aquests dos que collons carden " al cap d´una estona comencem a veure peixos saltan, tiro el jig i pammm...un bis de bona talla, hi dic " joder amb l´spinning, al final funcionara hi tot " als 2 minuts el meu amic tira i pam un altre... " hi jo , joder amb l´sinning " tiro jo i un atre pero s´escapa aixi hem tingut moltes picades, pero lo curios es que la gent que hi havia alla no pescaven gaire.

De cop el meu amic te una picada i RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR el carret es dispara com una mala cosa i no parava RRRRR RRRRR RRRRRR. Shocked Shocked Shocked comença a recollir i el peix li va tirant fil i mes fil...aconsequeix portarlo sota la barca i no podia pujarlo bombejant, hi diu es deu haver enrredat amb algo, pero pujava molt apoc apoc, la canya semblava que es tingues que partir, per que era una canya molt molt fina i un carret molt petit...

Era un bonito, pero el molt cabro estava pujant del reves amb el jig clavat a la panxa...aixi tirava com tirava.

Despres d´aixo he pescat algun bis mes i 4 peixos agulla, ha estat un mati molt intens hi ens ho em passat de P. mare.

El bonitol pesava 3,1 kg. ja era una bona peça.

Per ser novatos amb aquesta modelitat ens en hem sortit força be.

Encare que de palometons res de res...

Gracies Raül per les teves croniques, que si no fos per elles no ho agues provat mai de pescar a l´spinning amb jigs!! lol! lol! lol!
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 21 Jul 2010, 18:59

CARLES K, benvingut al mon del spininng,u sento per tu pero....... ja no tens remei ja estas enganxat.SALUT I FORÇA PEIXOS.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 21 Jul 2010, 23:49

Carles, no ho haguéssis hagut de provar mai, a partir d'avui els cucs et faran fàstig, les sardines pudor i les potes de calamar les trobaràs llefiscoses. Quedes avisat!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 22 Jul 2010, 14:22

Carles_k escrigué:
Gracies Raül per les teves croniques, que si no fos per elles no ho agues provat mai de pescar a l´spinning amb jigs!! lol! lol! lol!

gràcies Carles, la veritat és que ja em començo a arrepentir de xerar tant! jajaja lspinning és efectiu, i molt, però només quan els tens al davant. S'ha de treballar molt i emportar-te moltes porres, però com diuen els companys, quan tens la primera picada a spinjig, ja no pots parar.

estàs marcat de per vida.

personalment prefereixo un bonítol amb ferros que 25 al brumeig o al curri. Són tècniques efectives, però ara no és el moment d practicar-les.

Jo, m'entres trempi, continuaré amb els ferros. Sense follar puc viure (ja m'hi han acostumat, jiji), però sense el putojigingcastingespiningocomesdigui, no puc passar.

ara arribo a casa i li dic: nena, avui he cardat 30 polvos! i em diu "mira que n'ets de fantasma..."

"ja veus,... digals-ho als del fòrum!" jajajaja

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dj 22 Jul 2010, 22:47

La veritat que encara etic mig flipat, com a un nen cuan li dones una joguina nova...ting unes ganes bojes de tornar hi provar-ho un alte vegade, pero la previsio per aquest finde es una mica xunga per la tramuntana...potser men vaig a pescar desde les roques...

Jo no se si lo que ting es una malatia o que pero no puc estar gaires dies sense anar pescar, m´ataco dels nervis!!! affraid affraid affraid

Cuan no puc sortir amb la barca em podeu trovar enfilat en un penyasegat o a la platja amb les rapales...fins hi tot pescant llises amb talls de pa al canal on ting la barca "com tiren les males P." "que per cert en Raül ja m´hi ha trovat algun cop" no m´importa pescar de la manera que sigui, el que sigui i on sigui, lo que m´importa es anar-hi.

Crec que sere un sipinningadicte, com molts de vosaltres... What a Face What a Face What a Face
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SORTIDA PER BARNA

Missatge  QUIM C. el Ds 24 Jul 2010, 22:46

Els que sortim a pescar de L' Escala o mes amunt, aquest cap de semana tenim tramuntana i com a dit un company de forum: Val mes mirar el mar desde fora, desitjan entrar que desde dintre, desitjan sortir.Tranqui Cetrero 33, que ya mes dies que llengonisses.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt