MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Palometons i tallahams, com localitzar-los i pescar-los

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Palometons i tallahams, com localitzar-los i pescar-los

Missatge  jaccod el Dl 05 Jul 2010, 12:23

Hola a tothom, doncs algu hem pot indicar si hi ha algun post de com localitzar palometons i tallahams?
Surto de palamós i no sè si he d'anar cap a l'estartit o per aqui puc tentar-los? Quins esquers necessito?
gracies a tothom
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Palometons i tallahams, com localitzar-los i pescar-los

Missatge  ot el Dl 05 Jul 2010, 15:12

Bocanes de rius o llocs de llisa!
esquers a spinning el més macu es a superficie...
també en pots treure amb minnows i coses aixi però això si! sempre esquers grossos!!! qe els cridin l'atenció.
SORT!
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dl 05 Jul 2010, 17:49

l'unic que he pescat mai ha estat al curri i a la bocana del port
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet jr el Dl 05 Jul 2010, 22:03

hola jaccod
en primer lloc ,els tallhams i palometons els has de buscar en bucanes i roques on i hagi espuma,es a dir com si busquesis llobarros

en segon i ultim lloc.Els has de fer surtir amb pooper o coses groses que facin soroll .

PD:Ot el diumenge varem treure ds palometons de 20 i 23 kilos
peixet jr
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dl 05 Jul 2010, 23:33

Kina passada. Sou uns craks. Kin baix de lina feu servir? O kin montatge fer?
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 06 Jul 2010, 15:59

Coincideixo totalment amb ot. Per agafar palometes i tallhams no hi ha res com pescarlos adalt veient com empaiten i mosseguen..com fallen l' atac i tornen de nou...un altre tema es si es més efectiu que un altre técnica o no, pero emocionant...no hi ha res millor. Qui ho proba s'enganxa !!

Hi han dies que pot ser eixeques 10 o 12 peixos, però només cinc ataquen, i només es clava un que el perds en combat, no has fet res en relació al temps dedicat ( 8 hores llançant per exemple ) pero tornes super content a casa i no has agafat res....... es un vici...una droga . I entretingut ja que veus nedar el peixet corrent cap a la barca jajaj.

Utilitzo trenat de 0,20 mm de la marca ultracast, i un baix de 0,74 mm de la marca unitika com també un 0,52mm de seaguar.
Uni to uni, grapa de cualitat o quitavueltas+anella i a donar catxarrasuss !!

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 06 Jul 2010, 17:37

Ostia Fran , si que portes la linea final gruixuda 0,70, deuen veure molt el fil no? així i tot veig que no soc l'únic que perd peçes grans en combat, això amb dona moral, perque pel que he vist deus ser un crack treient bestiotes, l'altre dia vaig pesar el meu crio petit de 5 anys, collons 20 kgs que fa, no se si podria treure'l de l'aigua,ja,ja o sigui que això té moooolt merit.

Per Cert, ja fa temps que tinc en ment anar a comprar algún popper per provar ara que l'aigua está calenta, ja us explicaré. El compraré de 12-13 cms a veure si s'enganxe alguna bestia que em porti a passejar una mica amb la zodiac.

Salut i Força a les Palomides i Tallahams
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dt 06 Jul 2010, 21:12

jaccod escrigué:Hola a tothom, doncs algu hem pot indicar si hi ha algun post de com localitzar palometons i tallahams?
Surto de palamós i no sè si he d'anar cap a l'estartit o per aqui puc tentar-los? Quins esquers necessito?
gracies a tothom

la veritat es que si surts de port.... els deixas. aqui dins ni han uns animalots, no
tu creuras pero els mes grans que he vist per girona els he vist alla. tant de tallaham
com de polemton.
raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dt 06 Jul 2010, 21:14

polemton!!!!!! perdona PALOMETON.
raul7
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dc 07 Jul 2010, 13:32

aquest matí he estat a la bocana del port de palamós i també al port marina a veure si feia sort amb un popper i un paseante, pero res de res.
dius que estan més dins el port raul?
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dc 07 Jul 2010, 14:46

son dins i fora, pero no son residens.... com les llises. ves fent que els trobaras segur
i potser alguna sorpresa mes... sort.
raul7
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 07 Jul 2010, 15:51

raul7 escrigué:son dins i fora, pero no son residens.... com les llises. ves fent que els trobaras segur
i potser alguna sorpresa mes... sort.

girgom escrigué:Ostia Fran , si que portes la linea final gruixuda 0,70, deuen veure molt el fil no? així i tot veig que no soc l'únic que perd peçes grans en combat, això amb dona moral, perque pel que he vist deus ser un crack treient bestiotes, l'altre dia vaig pesar el meu crio petit de 5 anys, collons 20 kgs que fa, no se si podria treure'l de l'aigua,ja,ja o sigui que això té moooolt merit.
Per Cert, ja fa temps que tinc en ment anar a comprar algún popper per provar ara que l'aigua está calenta, ja us explicaré. El compraré de 12-13 cms a veure si s'enganxe alguna bestia quem porti a passejar una mica amb la zodiac.

Salut i Força a les Palomides i Tallahams

hola girgom , si si un 0,74 ….i es igual si veuen el fil....si venen calents menjarán igual ....es més, de fet també llavors poden veure les ancoretes penjant no.

En moments d' activitat quan ja l'has fet correr una estona no son res tiquismiquis....de fet inclús cónec qui va directe amb el trenat i pesca bons peixos..
Això si, les palometes ja es un altre historia...aquestes...aquestes son unes cabrones jejejje.

Que va noi, he d'apendre encara molt i al contrari les palometes xxl es riuen de mi. Porto anys darrere d'una gran a spinning (a curri amb natural es molt més fácil )..i son molt llestes...encara que també he engañat alguna gran i al final del combat l’he perdut per un motiu o altre...masses perdudes Twisted Evil
La última fa dues setmanes al delta....la penúltima a l'octubre de l'any passat al kañadelta....affraid pero bueno que hi faaremmmm quan arribi el dia em fará més ilusió bounce

Et recomano els rosta de haloc, els surface de yozuri, hydro poper, i pasejants doncs per exemple el z-claw, el sammy, i el color es lo de menys, tots pesquen, es tenirlos al aigua en el moment.

Per cert vivim a menys de 10 km. Estic a Palau.

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dl 19 Jul 2010, 14:02

sabeu si s'en continuen tocant?
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 19 Jul 2010, 14:38

jaccod escrigué:sabeu si s'en continuen tocant?

fins al novembre pots estar tranquil, jacood, s'en tocaran. El que passa és jo el que em toco són els ous!!! La putaquelsvaparir... tres seguides i res!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dl 19 Jul 2010, 14:40

així com jo, el que passa que de tant tocar-mels ja s'em comencen a irritar!!! affraid
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 19 Jul 2010, 14:53

jajaja cremeta, jaccod, cremeta.

mira, com que sóc tan fantasma, em vull mullar. Aquesta setmana en vull clavar un, pels meus cullons!

A veure si així em motivo més, i vaig a sac! Pim pam tomalacasitos! jaja!

un dia d'aquest baixaré. Divendres he d'anar amb el jefe, en Pescadilles. Hem d'anar per feina... i a una altra cosa. Però m'escaparé un altre dia, i en un altre horari...

la dona em deixa una nit de Rodrígues... jaja! "no vagis de putes, ni convidis nenes..." "jo, de putes? però per qui m'has pres! el que vull és anar de putacul pel palometó!"

Sempre pensant amb les banyes... aquestes dones! Total, jo el que vull és baixar al vespre, pescar un palometó de 35 k, follar-me'l i tornar-lo a mar! jajaja!

peixos i sexe, algú dóna res millor?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dl 19 Jul 2010, 21:30

dons son donan voltes... no son grans. raül, tant petits .... pederasta. Very Happy
raul7
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dl 19 Jul 2010, 22:52

Raül escrigué:jjo, de putes? però per qui m'has pres! el que vull és anar de putacul pel palometó!"

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajajajajajajajj

Així porto jo uns anys raúl i els grans em donen pel cul a mí ......
El dia que puji un XXL i abans de tornarlo al aigua , li faig un fill, i si es mascle ja ho has dit tu jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaj
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dl 19 Jul 2010, 22:58

Jo del palometon no en ting ni P. ideia....pero m´he estat informant una mica , dema anire a comprar les eines i el dimecres si la meteorologia es porta anire a per ell.

li ting moltes ganes!!

avere a qui enganyo per que m´acompanyi...
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 20 Jul 2010, 00:15

jo al company ja el tinc enganyat! el que em falta és enganyar a la dona! jajaj

al migdia no hi havia problema, ja ho teníem parlat, però al vespre, cansada i fins el monyo de criatures m'ha engegat "que per ells no tinc temps, però sí per anar a pescar!".

joder, com sou les dones... a ella li fa ilu anar a dormir a calaputasogra, amb la piscina i tota la mandanga, però a mi no me'n fa anar a sopar mirant la putatele, sense dir ni mu, i dormir en un llit que no és el meu. A mi, el que em fa ilu és anar a pescar al vespre. FA més de tres anys que em quedo cada vespre a casa per`ajudar la dona i estar amb els nens. Per un dia que em deixen sol i puc aprofitar...

els homes que es queden de Rodrígues aprofiten per fer coses normals com anar al cine, pendre un parell de birres, trucar l'amant, fumar-se les plantes, anar de putes... jo renuncio a tots aquest plaers. A mi, lo únic que em fa ilusió és anar a pescar una puta bèstia!

hi ha alguna dona que em pugui ajudar? tan dolent sóc? Tan malament ho faig?

jo penso que la dona estarà contenta de tenir ajuda amb la seva mare i la seva germana, podrà pendre el sol a la piscina, li faran el sopar, li explicaran contes a l'Alba...

i jo serè feliç, pescant.

tan complicat és d'entendre? Que no marxo a les 3 de la tarda.... que hauré treballat 10 o 11 hores abans de sortir...

algú m'ajuda?

molts de vosaltres esteu esperant la crònica... i jo que m'espero a entrar a aquestes hores perquè tots dormen. He fet el sopar, he explicat dos contes a la nena... i he esperat a que s'adormin tots per no molestar.

això no ho veuen les dones...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dt 20 Jul 2010, 00:25

Ai les dones! Sempre tocant els pebrots! Nosaltres les hem d'acompanyar a la platja a torrar-nos sota el sol, ara anem a girona que haig de mirar botigues, ara al cine que estrenen la pelicula del llibre que m'estic llegint........ Sempre les acompanyem! Però quan es tracta d'anar a pescar!!! Es que fa fred! Es que hi ha grinxoles! Es que es que... En fi, excuses! No se que dir-te Raül, són així! Paciencia potser?
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 20 Jul 2010, 00:52

calador escrigué:Ai les dones! Sempre tocant els pebrots!

cert pero........que fariem sense elles?Pescar més estona veritat bounce?
Jo a la meva la tinc negre, encara que m'ho curro e intento compensar Laughing. I aquest any estic surtint mooolt menys que l'any passat. Es llógic, tinc una palometa a casa de 6 mesos y 72 cm....aquesta si que tira.

Amb les dones sempre la mateixa escusa....
No cari es que la actividad empezó JUSTO cuando nos íbamos.
No cari estaba comentando la jugada con unos amigos que me encontré en el puerto y perdí la noción del tiempo.
No nena lo siento se me fue el santo al cielo.........

Pero bueno, ella ja em va conèixer boig per la pesca....bueno de fet inclús ella que em coneix m'ha donat permís per endurme dos equips a lanzarote ..........si si cariño vamos de vacaciones.......
Me llevo la caña para hechar cuatro lances y hacer la tonteria algún atardecer i fuera....d'aquesta em foten fora de casa ja ja ja.

Ara en serio.
El que sempre ha sigut el meu company de pesca el va deixar la dona per culpa del puto vici, ni putas, ni cuernos ni res, per la merda de la pesca.
Jo estaba solter i ens passavem caps de setmana fora dormint de cualsevol manera, menjant a lo guarro, tot per tal d'anar a pescar.
Això durant un any, un altre, un altre.....el va avisar mil vegades i ell no feia cas...ara ha passat el temps i encara está cardat i ni surt a pescar..

S'ha d'anar amb cuidado .

P.D; Ara ja parlant de palometons.........no sé si em llegeixes pero.........F E L I C I T A T S .
Espero la foto com aigua de maig (sona malament no? jaja)

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 20 Jul 2010, 00:52

Jeje... ja saps que no magrada ficar-me en aquests marrons, però ja que veig que la lange t'ha deixat et donaré un cop de mà, almenys perque estiguis de més bon humor i puguis acabar el relat.

Comença per no parlar de "laputasogra", ta mare queda millor.
Ofereix-te per ajudar-la a fer les maletes, acompanyar-la a la mansió, totes les facilitats que se t'acudeixin, ella només veient la teva bona voluntat dirà que no cal, perquè les dones ens fem les tontetes, però d'agraïdes ho som.
Llavors fes-li veure que si et quedes a casa la sogra hi haurà tibantor, que quedar-te i anar a pescar serà el millor per tots. Ella estarà contenta perquè podrà descansar uns dies, tu estaras content perquè hauras sortit a mar (i si a sobre pesques a ella li tocarà el regal més gran), quan us torneu a veure tindreu la recompensa.

Dones, no sigueu així que pescar és un vici sa, i sino prove-ho, aneu amb els vostres marits... jajaja.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 20 Jul 2010, 00:54

Per cert........

Raül escrigué:a dormir a calaputasogra, .

JAJAJAJAJAJAJAJ.
Una nova paraula per a wikipedia. calaputasogra.
Ets la hostia noi menys mal que la dona no m'ha escoltat riure, perque si em pregunta de que rius habiam que collons li hagués dit..............

calaputasogra jajajajajajajajajajajajajajajajajajajjajajajajajajajajajajaj

bona nit
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 20 Jul 2010, 01:23

òstia! estic content de te nir bons companys com vosaltres. Ja m'heu animat!

El problemilla de la pesca el tenim tots amb les nostres parelles, però Fran, passar de la dona tots els caps de setmana dormint a fora... no m'extranya que el deixès, i més si estava avisat. La meva dona feia moltres guardies de cap de setmana, també. Abans de fer les criatures li vaig dir ben clar: o la carrera o la família! No es pot estar 72 hores seguides treballant amb dos criatures a casa.

jo vull baixar cap a les 6 de la tarda i pescar de 7 fins que pugui. Tornar aviat a casa que he d'anar a quarts de 8 a treballar.

i ja ens vam discutir diumenge per culpa de la putasogra... perdò Anna, de la seva mare.¨Prefereixo follar-me un palometó que dormir al seu costat! jajaja (de la sogra, vull dir)

i de passada, us he distret mentre escribia el final del relat! bona nit, companys.

i tranquils, que amb els consells de l'Anna, segur que aniré a pescar! La foto no te la prometo Fran, però m'hi deixaré els collons a mar... només espero que no els deixi enganxats al poper!

potser no ets tan bestioleta com sembles, Anna- Gràcies (i perdona, trobo a faltar a la LAnge, però també m'ajudes bastant).

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: