MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Sonda per kayac

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Sonda per kayac

Missatge  Bob Esponja el Ds 03 Jul 2010, 19:18

Hola,

Soc nou al xat, si algú em poguès informar sobre les sondes marines pel kayac em seria de gran utilitat, estic buscant per comprar-me una. moltes gracies
Bob Esponja
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Data de registre : 03/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Sonda per kayac

Missatge  kayakleviathan el Dg 04 Jul 2010, 01:37

Jo tinc una piranya max 170 i em funcionna força be ,es en blanc i negre pero te dos frecuencies i est separa les marques de peixos que estan dintre del feix de 20 graus del de 60 (just a sota o aprop ) i esta a un preu raonable , lo ideal seria en color , amb gps , pero els preus es disparen .

Salut i pesca
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

SONDA PER CAIAC

Missatge  QUIM C. el Dg 04 Jul 2010, 21:00

Jo també la porto al meu caiac, i com que es pot desmontar la faig servir també per a la zodiac, amb ella montada al caiac no he volcat mai. ¿Algú del forum en té experiència? Em sabria molt de greu tenir que llençar-la com em va passar amb el mòbil després d'una volcada. Em va molt bé i ja s'ha convertit en la meva companya. Si teniu algun invent per protegir-la us agrairia que ho expliquessiu.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 05 Jul 2010, 02:08

Hola Bob Esponja,

La Piranya max és una de les que més es posen als kayaks. Encara que les sondes no siguin submergibles, a un lloc o altre, segurament posen ISO i un número, i si busques a no sé quina web, (el google ja ho sap, ell ho sap tot) i et posarà que ISO número tal, vol dir que es pot sumergir a un metre, durant tants minuts. Han de ser submergibles per quan plou a mar, o per quan dessalem l'embarcació o per quan esquitxen les onades.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dl 05 Jul 2010, 13:03

Bob Esponja escrigué:Hola,

Soc nou al xat, si algú em poguès informar sobre les sondes marines pel kayac em seria de gran utilitat, estic buscant per comprar-me una. moltes gracies

Hola Bop!!

Quina bona idea aquest nom i si vius en una pinya sota el mar millor encara!! Je, je Very Happy

De quin color tens el Kaiac? Peon surts? Ets novell? Suspect
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Bob Esponja el Dl 05 Jul 2010, 22:50

Hola, lo de Bob Esponja ha sigut ideia de la meva dona i m'ha agradat, el caiac es de color sol i nomes fa 9 mesos que el tinc ,he començat a sortir aquest estiu, vaig sobre tot per la costa daurada,Altafulla,Cubelles,Vilanova i de quan en quan pujo per Roses,fa dues setmanes a Cala Monjoi,vaig treure 1 serviola i 3 oblades,va ser l'estrena del caiac.Pel que veig la sonda que més s'adapta es la Piranha 170. He estat mirant preus i estan per uns 150 E. el meu caiac es un K-Largo de Rotomod suposo que no tindre problemas, en el moment de instalar-la.
M'agradaria molt sortir un dia de pesca amb algu de vosaltres,doncs crec que he de apendra moltes coses d'aqesta nova modalitat de pesca, fins ara només o habia fet desde terra. salut i força pesca.

Bob Esponja
Bob Esponja
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

a llobarro 45 i kayakleviahan deunido els noms.

Missatge  Bob Esponja el Dt 06 Jul 2010, 22:31

Bob Esponja escrigué:Hola, lo de Bob Esponja ha sigut ideia de la meva dona i m'ha agradat, el caiac es de color sol i nomes fa 9 mesos que el tinc ,he començat a sortir aquest estiu, vaig sobre tot per la costa daurada,Altafulla,Cubelles,Vilanova i de quan en quan pujo per Roses,fa dues setmanes a Cala Monjoi,vaig treure 1 serviola i 3 oblades,va ser l'estrena del caiac.Pel que veig la sonda que més s'adapta es la Piranha 170. He estat mirant preus i estan per uns 150 E. el meu caiac es un K-Largo de Rotomod suposo que no tindre problemas, en el moment de instalar-la.
M'agradaria molt sortir un dia de pesca amb algu de vosaltres,doncs crec que he de apendra moltes coses d'aqesta nova modalitat de pesca, fins ara només o habia fet desde terra. salut i força pesca.

Bob Esponja
Bob Esponja
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Naixement d'en Leviathan i Kayakleviathan

Missatge  kayakleviathan el Dc 07 Jul 2010, 00:13

a llobarro 45 i kayakleviahan deunido els noms.

Leviathan es el nom del meu caiac , tenia pensat Carpathia ( el vaixell que va socórrer al Titanic ) però em vaig trobar que ja n’hi havia un per aquí , i em vaig plantejar posar-li un nom en plan de conya de algun gran vaixell ( Victorius , USS Nimitz , Queen Mary ) i va coincidir amb que la meva germana va fer neteja de llibres i com sempre mels pasa , i entre ells hi havia “el cazador de barcos” de Justin Scott i en ell llegia “ el Leviatán medía 640 metros de eslora . Cuando atravesaba una borrasca , desde el puente no se alcanzaba a ver la proa . Era tan ancho que la distante mancha que Peter y Carolyn , al avistarlo sobre el horizonte , habían supuesto que era el costado de un barco que pasaba , de hecho correspondía a la proa del Leviathan apuntada directamente hacia ellos” , el nom em va agradar .... plantilla d’aironfix , sprays de imprimacio per plastics i pintura i seguin les tradicions dels grans marins com Homer , Colon o Popeye bateig al mar amb vi , i un dia en un altre fòrum de caiac per registrar-me poso el nom del meu estimat vaixell ….i esta ocupat …i provo amb kayakleviathan …i me’l accepta i d’aquí ve el nomenet ( Leviathan = monstre marí de diferents aspectes, cocodril-serp, catxalot gegant , vaixell maleït de Pirates del Carib , caiac groc d’en Joan …..)

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt