MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Novembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Avui al matí he sortit

Pàgina 33 de 35 Previ  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Avui al matí he sortit

Missatge  Paisano el Dc 21 Gen 2015, 18:58

Hola nois
després de dos mesos aquest matí m'he fet el valent
m'he abrigat he agafat els trastos i capa la platja ,avui he anat a platja d'aro
temperatura bona, gens de vent i una mica de mar de fons en conjunt força bé
no més ha faltat una cosa, una picada encara que hagués estat una aranya
bé un altre dia serà
Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 21 Gen 2015, 22:32

collons, paisano

anar a Platja d'Aro, desitjar que et piqui una aranya, fer el post a les 4 de la matinada i dir que des del matí que fas el valent... fa de mal pensar.

bé, estigues tranquil.

porto mesos desitjant pescar un peix que t'hi cagues, fer l'amor a una dona espatarrant mentre escullo l'esquer que hi he de posar i convidar la família i amics a fer un bon àpat amb la captura del dia...

però, de moment, et canvio el que faig amb la sensació d'estar a primera hora davant el mar i trempant.

mica en mica, tot arribarà

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dj 22 Gen 2015, 20:42

Doncs avui me ha tocat a mí. Anava sobradet i amb la quasi seguretat de veure quelcom. Pensava lluna fosca i vent, mar moguda i uns caps de vidre i ulls que havia estat fent pels vinils... yupiii... MERDA
Tot el matí provant de tot i rés. Ni tan sols un peix ben educat se ha acostat a saludar.
Me he fotut ben bé de fastic... i de fred. Guants i tapaboques fins al migdia, que he tingut un cop de llucidessa i decidit que ja estava bé de fer el capullo per avui.
Dessitjo que a vosaltres us vagi millor. Salut
jovi64
www.forumdepesca.com

Localització : Girona
Data de registre : 17/06/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 28 Gen 2015, 21:17

No ha estat aquest matí, ni tant sols aquest mes, vam sortir a finals de desembre però fins ara no m'hi he posat.
Em va proposar en Tola de fer una sortida en caiac per anar a per calamars però la veritat és que em dec fer gran i em fa molta mandra de patir fred entrant a l'aigua de negre nit amb aquestes temperatures.
Varem quedar a quarts de set a lloc, anava tant preparat per no patir fred que la veritat és que desprès de mitja horeta ja em sobrava la jaqueta.
Hi havia un lleuger mar de fons i menys vent del que estava previst. Al ser ben fosc vaig optar per un esquer blanc del tot sense resultat, tot i que es veien salts de llises per diferents punts, la cosa prometia!
Mica en mica el sol anava sortint i en Tola era per una banda i jo per una altre, normalment quedem en un lloc però no ens veiem fins a l'esmorzar per no perdre temps amb la xerrameca, abanda que jo no puc enfilar-me per rocs per una lesió al genoll que no s'arregla.
Amb aquestes que veig un salt a uns quinze metres i llenço l'esquer, noto una estrebada, clavo però en Tola era a l'altra banda d'uns rocs i havia vist el mateix salt, total que l'estrebada era el seu esquer. Una estoneta per desenredar linees, canviar artificials i seguir una estona més.
Al final jo un rosco i el Mestre un llobarro de 1,2 kl. i un tallahams de kilo que fent gala de la seva generositat em va regalar per menjar amb la família.
La veritat és que cada sortida que he fet amb ell es converteix en una classe magistral pels consells que et diu de una manera tant normal que només tenen els Mestres de debò.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dj 29 Gen 2015, 19:05

Joe mes val tard que mai
almenys tenin alguna cosa per llegir
sord que jo ja havia vist la foto al seu temps
el que dius den Tola és poc es la vondad personificada
jo de vegades penso que no és possible que al segle 21 hi hagi aquets tipu de persones
quan no més veus mala llet ,corrupció i més mala llet
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dt 24 Feb 2015, 21:23

veient que ningú diu res
ahir a la tarde vaig anar una estona a pescar
primer al llobarro un lloc de mil dimonis que anys enrere quan en Kruskis feia pesca sub
anàven a les tardes i els trobàven i ben macos
després al calamar un altre estona
i l'unic que puc dirs és que res de res
penso que la propera vegada provaré la truita
a veure si soc igual de dolent
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dc 25 Feb 2015, 10:44

En el meu cas és que ni tan sols he sortit. Vaja com qui diu. Un cop a riu i altre a mar, desastrossos i havent de marxar al cap de poca estona, més valia quedar-se a casa.
Avui mateix tinc lliure i me ha agafat mandra pel fred vent. A veure si abans del cap de semana s'aclara un xic i surto, que ja en tinc ganes. Si segueix així, crec que dijous o divendres, ho faré, a mar no, sino pel lluci i la truita també. En aquesta época hi veig més posibilitats.
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 26 Feb 2015, 02:33

joemosqueroles escrigué: Al final jo un rosco i el Mestre un llobarro de 1,2 kl. i un tallahams de kilo que fent gala de la seva generositat em va regalar per menjar amb la família. La veritat és que cada sortida que he fet amb ell es converteix en una classe magistral pels consells que et diu de una manera tant normal que només tenen els Mestres de debò.

Paisano escrigué: el que dius den Tola és poc es la vondad personificada jo de vegades penso que no és possible que al segle 21 hi hagi aquets tipu de persones quan no més veus mala llet ,corrupció i més mala llet

Alça Manela!! on aneu?! no havia vist tanta raspallada!

Celebro que a casa disfrutessiu llobarro i el tallahams, però t'haig de confessar una cosa... era un regal boomerang: a veure si al veure els resultats, la dona et deixa baixar més sovint!!

Paisano, Paisano... permeti'm que sigui jo qui li besi els peus a vostè. Ni que sigui per haver portat al món aquesta meravella d'administrador del fòrum. Que perquè aquest paio ja el tens casat, que si no...

A veure si baixeu algun dia per aquí. El paisatge no és benbé el Cap de Creus, Cadaqués, Begur, ni el Golf de Roses, però aquests de Can Fanga tenen el peix que els surt per les orelles! No hi ha ni de bon tros, la pressió que hi ha per allà dalt.

Apali, una abraçada, que he entrat pel mail de la Xènia i ja m'estic aquí embrancant al fòrum, com als vells temps....

Records a tothom.

Martí Tola, facing his parental struggle.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dt 03 Mar 2015, 21:24

hola nois
hi ha un refrany que diu (EL QUE LA SIGUE LA CONSIGUE) doncs bé avui he tornat a sortir
com ja saabeu aquets hivern he fet diverses sorties i sempre an estat porras
ahir em vaig anar a dormir a un quart de dues i m'he llevat a les cinc
he preparat els trastos i capa la platja
el primer llançament res l'ultim tampoc res
però entre un i l'altre an passat dues hores són molts passos i molts llançaments
i sabeu que una altre porra
PERÒ TORNARÉ
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dc 04 Mar 2015, 11:09

Collons Paisano, me heu fet patir una estona!! jaja Anava llegint el relat i semblava que en qualsevol moment dirieu que havia entrat un bon llobarrot. A la fi, en veure que era una altra porra, he fet un tip de riure, pero de mi mateix, per la ilusió amb que ho havia agafat i la planxa final. jaja
La veritat, ha estat molt divertit. Sap greu que no hagi pogut agafar rés. Tal com digueu "quién la sigue la consigue", però afegir que també "la venganza será terrible".
Per la meva part encara pitjor, una sortida a aigua dolça de pena i ahir, una altra que ni tan sols vaig arribar per una pana al cotxe i llevat de les 4. O sigui, estic pitjor que vós.
Per cert, aquest fil seria per sortides a mar. Quan vaig a riu, cregueu més convenient obrir-ne un de sortides a aigua dolça?. No voldria fer perdre temps a ningú.
Gràcies i molt bona pesca.
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dc 04 Mar 2015, 14:08

Josep
ara per ara això esta mort mort ja veus que som quatre gats els que diem alguna cosa
jo almenys ho faig perquè no mori del tot
ami personalment m'ha servit per conèixer força gent i fer alguns amics
i sembla que escrivin de tant en tant no perds el contacte
ja que sé que entren a fotre cop d'ull
el de aigua dolça suposoque el pots posar allà on vulguis
l'unic que podria dir alguna cosa seria l'administrador i et puc assegurar que no ho farà
però si ho vols posar ho pots fer a l'apartat de pesca d'aigua dolça
la qüestió és escriure el que vulguis perquè no mori del tot
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dc 04 Mar 2015, 19:35

Ok Paisano. Gràcies per la ràpida resposta.
Crec que si que faré un nou fil ,en concepte de sortides de pesca, a la secció d'aigüa dolça. Si tinc la tartana arreglada, demà vull anar al pantà, i a veure si enganxo un bon dia i la començo.
També m'agradaria a mi, que s'ambientés una mica el fórum. A veure si ho aconseguim.
Agrait per tot. Salutacions i bona pesca.
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dv 13 Mar 2015, 10:51

Les dues ultimes sortides a surfcàsting havien estat infructuoses. En dotze hores d'espera només havia vist una picadeta i un company que va treure un sorellet que de petit que era no vam veure ni la picada.
Dimecres tarda veig l'oportunitat de tornar-hi i jo que me'n hi vaig.
Arribo sobre les 5 de la tarda, monto , llenço i a esperar, la veritat sense masses esperançes. Després d'una estoneta veig una bona picada, rotunda, fent tremolar la puntera i baixant-la fins a la linea de mar!!! M'aixeco cap a la canya, clavo, i ja notes que hi ha alguna cosa d'entitat a l'altre banda del fil. Al començar a recollir costa rebobinar el carret, cops de cap que van estirant el fil de dins en carret amb aquell soroll que tan ens agrada.
Arribant a la sorra la lluita s'accentúa, ell que treu fil i jo que el torno a entrar, la última onada sempre és la que més costa i un cop guanyada ja la veig!! La recompensa a aquestes esperes una orada de 1,100 kg que em va fer disfrutar moltissim per la energia que va demostrar.
Amb l'esperança de pessigar alguna cosa més segueixo amb la meva captura a la galleda.
El sol va caient i les esperançes de més orades es van apagant igual que la llum, però una altra picada, també valenta em torna a posar d'empeus. Ara és un sard de més de mig quilo qui em fa passar una bona estona i mentre estic amb aquest em toquen l'altra canya.
Un altre sard un pel més petit però igual de lluitador.
Amb la sensació d'haver-me tret el gafe, com en Suarez del Barça amb els gols, recullo sobre les 10 de la nit i més content que un ginjol me'n torno cap a casa.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dv 13 Mar 2015, 22:16

Feñlicitats. De tan en tant va bé que algú pesqui alguna cosa, no tot han de ser capots. Així la propera vegada hi aniré amb més confiança, segur que a mar encara hi queda algún peix.
Salutacions
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Ds 14 Mar 2015, 21:14

Josep i Joe m'alegro per vosaltres que pogueu surtir a mar o riu
i gaudiu de bones estones
jo aquesta setmana he estat preparant l'hort que ara comença
però espero anar algun dia més endevant
bona sort i bona pesca
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dg 15 Mar 2015, 09:14

Os... Paisano, que estem igual. Jo aquest gener em vaig liar altra vegada amb un hort, després de molts anys sense, i ara ja hi tinc fins i tot aviram. Pocs dies que tinc per anar a pescar, ara encara menys.
Ja veurem el que em dura, massa feina potser.
Miraré de combinar-ho jeje
Salutacions
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dv 20 Mar 2015, 17:42

Avui si
feia molt de temps que cap membre de la bala perduda treia una peça de tan bona mida
ahir vaig preparar uns porros per sembrar i avui he pensat
abans d'anar a l'hort aniré una estona a pescar , pensat i fet
m'he llevat a les cinc he agafat tos els trastos els de l'hort i els de pescar
com sempre he començat a llençar i caminar per la platja
ben bé a punta de clar una llançada
al començar a recollir en poso miran cao a la sorra de cop una clavada en sec
quina emoció veig que estira i com havia mar de fons
comença a veure un cos fosc de un pareis de pams
he pensat quina sipia
i quan la faig arribar a la vora
ostres una bossa d'escobraries d'aquelles gris fosc
sort que l'he enganxat ben bé per la meitat
si l'agafo de la boca i sómple encara estaria estirant
altre dia será
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dv 20 Mar 2015, 22:07

Quin tip de riure... Llegia el missatge rapidament i se me salta que els porros eren de sembrar(es que sempre pensem malament). Llavors la bossa de escombreries!! Molt bona. El relat me ha deixat enganxat, molt bó.
Doncs jo encara me he llevat més aviat, a les 4'30, per anar al pantà i fins les 3 de la tarda ni una p... picada. O sigui, que me heu guanyat en peces, en tamany i encara heu dormit mitja horeta més... Felicitats.
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Ds 21 Mar 2015, 12:18

Jo he fet alguna intentona en aigua dolça i ni rastre, nomès vaig veure un cercle de quan menjen en superfície i prou. També la gent aboquen blackbass on hi havien truites i els primers es foten els alevins dels segons.
Recordo que el rei de les bosses era en kruskis!!!, ara , jo un dia vaig notar un pes descomunal a la linea i vaig treure una faldilla escosesa moníssima i un altre dia unes estovalles a quadres per una taula de sis persones que primer et fa saltar el cor i després et parteixes de riure amb el company.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dv 27 Mar 2015, 17:41

Per fí!!!
Després de capots, Porres i zeros, avui he agafat no un llobarro, sino 2. Ja era hora.
Decidit a variar d'escenari,he anat a la platja on porto 2 temporades sense agafar rés de bó... només llisses i la majoria robades. La veritat és que no en tenia gaires esperances de treure rés, només pasar el dia.
Començo amb un passejant, rés, posso un articulat de superficie i a la prímera volta de carret, patacada. Com feia molt de mar, el primer pensament ( demano perdó) ha estat la bossa d'escombreries del sr Paisano. La canya ben doblada però no... demana fil. A la fi, he tret una senyoreta de 51 cm, la veía botida, potser per la fressa i a l'aigua.
Com a premi, mes entrat el dia un de mes petitet, 46 cm, que ha entrat mes lluny amb un Jig metàlic. La pena era que estava fent-li la foto amb el móvil i la cámara i una puta onada me ha calat fins el calçotets. Cap a casa.
A veure quan temps i capiots hauré d'esperar per a tornar a gaudir d'un dia així.
Salutacións i molta pesca
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dv 27 Mar 2015, 21:34

Ostres Josep
m'alegro per tu i també pel fòrum
per fi hi ha un que diu que ha sortit ia més a pescat
de les bosses ara feia temps que que no treiem
però la mes gran va ser en Kruskis
un dia va treure mitja lona d'un camió
també va ser molt bo ja que uns dies abans havia tret una servia molt gran fen jiguings i vam decidir parar per tornar a provar
quan enganxa jo li dic ja has enrrocat i en diu que no que el que sigui es mou
deseguida pensem un pop però quan es va començar de veure
ostres de color vemellós ja tenim el gran mero o dentol
si si tan gran que minim feia cap a quatre metres quadrats
peró fins que es va veure vam pasar una bona estona
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Ds 28 Mar 2015, 01:13

Molt bona aquesta.
La veritat, les coses rares que he agafat no han estat massa grosses. Una sabata, uns sostenidors com de la talla 200 almenys i força higiene íntima femenina. Vaja, la fauna piscícola típica d'un riu que travessa la ciutat.
Serà posible que com el nivel de captures de peix sigui tan baix, haurem de fer competició de qui pesca la merdeta més estranya! !!
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Ds 28 Mar 2015, 14:53

avui tocava començar la temporada de truita
però com el Ter baixa una mica ple i una mica brut queda ajornada
com ahir en Josep em va posar les dents llargues
doncs amb el veí el col-lega del riu hem decidit anar a mar (dit i fet)
un perell d'hores i res de res
sort que després hem fet almenys una hora de xerrada
el cafè la pasta i fins un altre dia
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Ds 28 Mar 2015, 18:58

Tal com dieu, ara mateix els rius no están massa bé per pescar. A veure si la cosa millora. Suposso a més, que si ara comencen a sovintejar dies mes asolellats, el peix començarà a bellugar-se més.
Tot i així, la propera pescada us correspon, Paisano o bé a algún dels altres companys que darrerament no tenen sort.
Amb la d'ahir,tot i així, me he quedat amb ganes de més. Cap a finals de semana crec tindré algún dia i com hi ha previsió de vent en uns dies, tornaré a repetir a veure qué.
Bona pesca
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 31 Mar 2015, 01:00

jovi64 escrigué:Molt bona aquesta.
La veritat, les coses rares que he agafat no han estat massa grosses. Una sabata, uns sostenidors com de la talla 200 almenys i força higiene íntima femenina. Vaja, la fauna piscícola típica d'un riu que travessa la ciutat.
Serà posible que com el nivel de captures de peix sigui tan baix, haurem de fer competició de qui pesca la merdeta més estranya! !!

Si t¡'ha de servir de consol... jo una vegada al pantà de Sau vaig agafar una sabatota vella, com als còmics, tu. Em vaig quedar de pasta de moniato. Havent complert amb el tòpic, vaig pensar que ja podia plegar. Però encara segueixo.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 33 de 35 Previ  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum