MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Avui al matí he sortit

Pàgina 32 de 35 Previ  1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34, 35  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Avui al matí he sortit

Missatge  jovi64 el Dg 02 Nov 2014, 12:47

L'altre dia vaig tornar a la gola per les llisses, amb la mosca, i aquest cop, més ben preparat. Vaig disfrutar encara que la majoria de les peces trencaven el baix, però en van sortir forces. De petades moltes... de les mosques amb les que entraven, només va quedar-ne una.
Tan distret estaba que veient que el sol era baix, se me va acudir de mirar el rellotge... i ja estaba per fosquejar. Així havia estat tot el dia sense adonar-me de com va pasar el temps.
jovi64
www.forumdepesca.com

Localització : Girona
Data de registre : 17/06/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dg 02 Nov 2014, 13:44

Divendres la mainada no va tenir cole
després de dinar la jove em va trucar i em diu vine a fer el cafè
desprès pujaren a Sant Grau amb la mainada
hi ha un tros que es veu el mar (estava tranquil com una bassa)
aixi que avui em llevo ben d'hora i a la platja
el mar com un mirall i la temperatura uns dotze graus (s'estava de collons)
quan ja feia una bona estona ha sortit un llangardaix que al final me'ls portaré ja que és l'unic que pesco
després cap a dos quarts de vuit m'han entrat dues sipies
m'he pasat almenys tres quarts fent venir pero sense èxsit
quan s'acostaven se deixaven anar
tornava i quan sentia el pes una estrevada i res
fins al fina que ha vingut una senyora a banyar-se al meu costat ,després han marxat
no es deixaven agafar però almenys estava distret

UN ALTRE DIA SERÀ
Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 02 Nov 2014, 22:39

distret amb les sèpies o amb la senyora?!

hahahaha

quan pesco a prop de la platja és terrible... totes les senyores estan bones! Totes!

és el mateix que ens passa quan anem emb cotxe i veiem les senyoretes que esperen l'autobús... Estan bones... anant a 100 KM/H!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dl 03 Nov 2014, 20:52

Räul ja pots comptar
com persona podria ser una bellissima persona
però fisicament era poc agraciada
aixi que jo estava més pendent de les sipies que de ella
i aixó que m'hagués agradat el contrari
ja que no les enganxava ni per equivocació
ia més que a aquestes edats va bé alegrar la vista i no fas cap mal
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 03 Nov 2014, 23:51

I tan! Ben fet!

que per mirar no agafarem cap mal lleig!

això de les sèpies ja és més greu... Les perds totes? Mira que feia servir la Xzoga que tens tu, així que puc comparar.

de vegades ens fa por clavar massa fort i trencar els tentacles, però més val predre'ls al moment de clavar, que veure com es desclaven davant els morros...

si portes una canya molt tova, tanca el fre, si es dura, que estigui apretadet.

en fi, paisano, ves provant... amb les sèpies!, que amb les dones deus estar fet un crack!

ara volia acabar el relat de l'estrena de la canya, que ja dura massa... però ja veus: el nen que baixa a fer lleteta, la nena que em crida pq a la peli del Disney surt un gatet lleig que li fa engúnia i vol que li faci companyia, la dona que passa de mi però de seguida voldrà que li pugi el mobil...

brrrr... els papes ja ho sabeu... ja no sóm el que èrem!, abans pescàvem la hòstia, i ara pesquem hòsties tot el dia!

paciència!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dt 04 Nov 2014, 20:50

Räul
el meu equip bàsic del llobarro és la xzoga i el maxrap de 13 centimetres
i en ser que hi hagi activitat i no piquin no canvio
però com em van entrar al maxrap i no s'enganxaven vaig canviar a dos diferens de set centimetres i tampoc
aixi tinc excusa per tornar un altre dia
i a més s'ha apuntat el company de la truita
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 04 Nov 2014, 21:09

Ok
Jo tb tinc la Xzoga pero clar, es normal q es desfacin amb un rapala. Hauras de provar amb un q Porti corona, pero ja saps què passarà....

Et picarà el llobarro i el perdràs! Murphy! Hahhahah

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dj 27 Nov 2014, 22:51

L'altre dia tenia pensat anar al lluci, però en veure previsió de tormenta ho vaig deixar estar. Vaig pensar, doncs dijous a mar, a veure. La previsió era matí tranquil i llevantada i plujes cap a la tarda. Bé aprofitarem el matí ben aviat,a veure.
Avui me he llevat molt d´hora,agafo la canya d'spinning i cap a mar, a veure si hi havia sort. Abséncia total de vent i mar calmada. Encara de fosc, provo amb el passejant i el Rapala... rés.
Com en aquest tipus de pesca no en soc cap expert ni en tinc gaire confiança en els resultats, aviat he muntat un Drop Shot amb un vinilet . Es qüestió de tirar, la gran patacada i trec un borricàs dels grossos, amb uns llavis vermells acollonants. Penso, anem bé, potser en haver plogut, potser entra alguna escórpora. Que và. Rés més.
He acabat com sempre, dedicant-me a pops i sépies i en he fet una bona pescada. Havia estat fent un solet ben maco tot el matí, en cosa d'una hora ha ennuvolat de mala manera i quan ja era a 200 m del cotxe... aigua avall. Tot i corrent, he arribatr ben xop. Ja se sap, les pesques en aquesta época ja ho tenen això.
Tot i això, la veritat me ho he pasat molt bé.
A veure quan es repeteix. Salutacions i bona pesca a tots.
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dl 01 Des 2014, 19:04

Sort que et saps adaptar i toques diferents tecles!
Aquest estiu he descobert la pesca del blackbass i he vist que abans d'una tormenta estan mooolt agresius, no passa el mateix amb el lluç de riu?
Amb la meva filla de 12 anys, abans de la tormenta en feiem 15-20 cadesqú en una hora, en un dia normal entre 3 i 5 per tarda, algun dia cap, però no era el normal fer capot.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dt 02 Des 2014, 16:50

Doncs en el cas del bass, no te ho sabría dir. Quan he disfrutat més amb ells, és en els dies de primavera, quan pica el solet i sense vent. Es posen tots a la superficie i tan sols que senten quelcom que cau se hi tiren. Amb la mosca, tiraves un petit Popper o un escarabat i feien carreres de 2 o 3 metres, per parar-se a pocs centímetres, contemplant-ho abans de engullir-lo.
En el cas de la truita, si que pasa. Quan s'acosta tormenta d'estiu, surten mosquits per tots cantons i es tornen boges, en superficie.
El lluci, si fa sol ni surto de casa, no val la pena. Els millors dies, tapats i nuvol i fins i tot petit plugim. En diades així, están molt actius "normalment", i pots disfrutar. Jo l'altre dia, no hi vaig anar no per mal temps, que ja el volia, si no que hi havia anunciats llamps i tempesta, i d'aquestes coses, amb la canya, en paso. Vull donar molts anys de guerra encara. Masses accidents hi han.
Suposso que ningú deiu sortir per mar, aquests dies. La costa ha d'estar bruta de la llevantada. A l'interior, tot son riuades, o sigui, merda, haurem d'esperar.
Salut i bona pesca, quan es pugui.
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dt 02 Des 2014, 22:36

no em direu que cap de vosaltres heu anat a temptar als sards aquests dies
jo no he anat perquè fa una setmana que arrossego un refredat de cavall (BÉ DE VELL)
en sap greu ja que et fan gaudir una estona
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dt 02 Des 2014, 23:24

Jo la veritat, no. Ja dic que dijous vaig anar a spinning i vaig acabar amb la turlutte a sépies. La resta de dies, entre la feina i el mal temps me ha estat imposible.
Ja que mar i rius van arriats, demà matí tinc festa i potser se me creuen els cables i vaig a fer una passejada al llac buscant alguna carpota despistada. Al menys allà els nivells son més estables. A veure qué.
Salutacions a tots
Paisano: que millori el refredat
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dj 04 Des 2014, 19:24

Jo vaig anar una estona a spinning dijous passat pensant que ja em trobaria el mar molt mogut i quan vaig arribar era ben tranquil, m'hi vaig estar un parell d'hores i com de costum res de res. Te nassos que si anem a la orada sempre passa el tallahams de turno i trenca les linees i quan els busco a ells o als llobarros no apareix ni cristo. Si tot va bé demà hi tornaré aviam si sona la flauta.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dv 12 Des 2014, 21:33

Hola nois
desprès de molts de dies avui m'he decidit a anar una estona a mar
al mati una mica defred però ben abrigat cap problema
el mal es que després de dues hores patejant la platja res de res ni una trista picada
ja no me'n recordo de com és una picada de llobarro
però be un altre dia será ja que penso tornar
será per ganes encara que faci fred
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Ds 13 Des 2014, 02:06

Doncs estem igual. Des de abans de la llevantada, la feina no me va permetre fer cap sortida. Ahir, en acabar torn de matí i avui començava nits, vaig aprofitar per anar-hi a la nit a spinning.
Arribo a mitja tarda i provant-ho tot, només amb un jig de vinil gros vaig tenir 4 picadetes. Després, en una ocasió, tan bon punt llançar i mentre s'enfonsava el vinil, vaig enganxar alguna cosa més maca, que va durar 2 minuts i escapant-se.
Vaig estar caminat i provant sense sort, i a la mitjanit, decideixo de no fer més el ruc i anar a dormir.
Ho provarem altre dia. Salutacions a tots.
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dl 05 Gen 2015, 18:48

Veig que això està molt mort. Deu ser que la penya està més pels torrons i les neules.
Per fi, he pogut fer una escapada i anar a mar. PAISANO!! Ja us faig la competencia amb les aranyes. En vaig agafar una amb el Max Rap. Deu ni do.
Provant i només me seguien espets minis, que no enbocaven bé. Al final un pagell amb vinil.
La que va guanyar, com sempre, la neboda... un pop i una sépia, encara. Un mal dia de pesca... I el tiet agafant miséries.
L'endemà, dispossat a fer la revanxa. Aquest cop a aigua dolça.
Fa pocs diez, va acabar de trencar-se la cua de rata grossa i vaig canviar-la. En aquestes mides, sempre feia servir descentrades normals (WF). Vaig voler provar i en vaig comprar una d'especial. Com ni les tenia totes ni sabia com agafia el tranquillo al model nou, vaig decidir de probar-la en un espai grós i anar a pantà. Des de l'aigua, per no espatllar-la en algún mal llanç, i veient que m'en sortia prou bé (després d'una bona estona de fotre osties ). De peixos ni un(ja els tenia tots acollonits a cops de fuet). Torna a plegar canyes, agafa cotxe i vinga km. canvio de lloc
Llavors si que la vaig estrenar bé. Una mà de truites i fins i tot una de força grosseta, a ull pasaría dels 2 k. Fotos i a l'aigua. Vaig donar per ben aprofitat el dia.
Llàstima que no es puguin penjar les fotografíes.
Salut, bona pesca i que tinguem tots un bon any.
PD: Una pregunta indisdreta, Els llagardaixos: on es pesquen? a la sorra?
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dc 07 Gen 2015, 18:07

Hola Josep perdona per trigar a contestar
quan vaig rebre el missage estava amb els néts, després cavalcada de reis i ahir els reis (per aixó ho faig ara )
de totes maneres em sento tan petit quan us llegeixo i veig que domineu totes les madalitats
i jo vaig per a tot arreuamb la mateixa canya
però es igual escric el que faig el que passa que ara fa mes d'un mes que m'estic medicant per un refredat
que va agafar el net i després l'em enganxat tots i sort que els que repetim som els grans
Josep jo amb el maxrap e tret: rata,llangardaix,aranya, sard, palometa blanca,espet, oblada sípia,calamar ,pop, agulla,dèntol
i llobarro penso que no em deixo cap
dels llangardaixos et diré que jo sempre els he pescat en platges amb una mica de roques al fons o como ara
a Platja D'aro però a les puntes quan acaben les roques i comença la sorra ,bé la resta igual
que vols dir que no pots pujar les fotos, que hi ha problemes amb el fòrum
jo no les pujo perquè d'ordinador no tim ni idea
els meus fills m'havien posat un programa per passar del mòbil al l'ordinador i després al fòrum
però va petar l'ordinador i ara gracies que pugui entrar i mirar al fòrum
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dc 07 Gen 2015, 19:25

Abans que rés, Paisano, que millori del refredat. No heu de disculpar-vos del retard, ja que s'entén perfectament que en aquestes dates, estem més per la familia... i més si sou avi.
Gràcies per l'aclaració del llagardaix. Amb les aranyes hi vaig disfrutar. Les veía, amb l'aigua molt clara, les carreres darrera del peixet. La nebodeta flipava, va voler probar i rés, pobreta.
Respecte al Max Rap, me he acostumat a utilizar- lo, juntament amb altres que me heu aconsellat, i me funciona molt bé. En Dani i en Bogamorta també me van treure d'alguns dubtes en el tema, apart de molts altres companys del fórum, que indirectament els he llegit, aprenent-ne moltes coses. En qüestions d'spinning no soc cap crack, però darrerament amb el vostre contacte he conegut molt que desconeixia.
Les fotos no les puc penjar perquè no en tinc idea de fer-ho. No he trobat la manera i que també soc més de mecánica que de tecnología.
Gràcies per la resposta i la dedicació. Que us poseu bó, que vull tornar a llegar les vostres aventures.

jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dc 07 Gen 2015, 21:01

Josep li diré al Dani o al Tola que et facin una explicació de con pujar les fotos
són dos mestres
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dj 08 Gen 2015, 02:12

Paisano escrigué:Josep li diré al Dani o al Tola que et facin una explicació de con pujar les fotos
són dos mestres

Ok gràcies. Només en vaig poder sortir en posar l'avatar. Havia llegit, o semblat fer-ho, que ja no era posible. La veritat en aquests temes soc un paquet.
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dj 08 Gen 2015, 21:10

Josep he parlat amb el Tola i m'ha dit que provis d'entrar a aplicacions android
i després a aplicació fòrum de pesca diu que ho explica
però ja saps que jo d'ordinador res de res
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dv 09 Gen 2015, 02:00

Paisano escrigué:Josep he parlat amb el Tola i m'ha dit que provis d'entrar a aplicacions android
i després a aplicació fòrum de pesca diu que ho explica
però ja saps que jo d'ordinador res de res
He estat buscant i només ho trobo pel mòbil. Ja tinc un táctil, sistema Android, però només per Wassap. A xarxa, normalment me conecto en PC a la feina o portàtil a casa.
Tot i així, amb la vostra informació, aprofitaré un dia que vingui el nano per casa i a veure que en treu. La mainada d'avui dia, sembla que ja neixin amb un xip incorporat. En canvi, jo, ja us dic que soc un paquet en tecnología.jojo. Com remeni gaire, soc capaç de fer baixar tota la xarxa.
Moltíssimes gràcies pel detall i per tota l'ajuda. A veure si els vostres esforços em serveixen.
Salutacions
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dv 16 Gen 2015, 07:04

Com no hi ha manera de trobar cap llobarrot, he anat més per l'espet i anar variant. Començo abans de les primeres llums i en clarejar ja clavo alguna cosa, l'acosto i era un llobarret de poc més de quilo. El salabre no arriba per curt, penso, em despisto i peça desclavada... comencem bé.
Fins a primera hora de la tarda, ho he provat tot i de tota mena. A la fi, tan sols una agulla i amb el mateix peix que el llobarro del matí !! Ben bé que avui tenien ben clar el que volien.
Salut i bona pesca
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dv 16 Gen 2015, 19:53

Josep enhorabona tu almenys surs i veig que aprofites el dia
yo amb els collons del refredat que ara sen va i ara torna fa dos mesos que no surto
de totes maneres no vas a platja que et quedi cur l'salabret
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dv 16 Gen 2015, 20:11

Era a port i massa alt. Bé, reconeixer que els nervis també me la van jugar.
Respecte al refredat, jo també l'arrossego fa temps, mitg curat i torno a arreplegar. Vaig a pescar igualment, amb guants i tapaboques... i com no deixo de fumar, ja es curará l'estiu que vé.
Per cert Paisano, vaig probar les fotos i surt un missatge de no sé qué de que se han superat les quantitats i que consulti amb l'Administrador. Una cosa molt semblant.
Gràcies per contestar i que millori. Salut
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 32 de 35 Previ  1 ... 17 ... 31, 32, 33, 34, 35  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt