SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por CAP-ROIG Ayer a las 07:15
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Avui al matí he sortit
Pàgina 33 de 37 • Comparteixi •
Pàgina 33 de 37 •
1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37 
avui al matí he sortit
En Kruskis i sevidor vàrem sortir el dia 1 dimecres
l'únic que vam veure va ser al Oradella amb el caiac
l'únic que vam veure va ser al Oradella amb el caiac

Paisano- www.forumdepesca.com
- Reputació: 10
Data de registre: 20/05/2009
Re: Avui al matí he sortit
bé com que pescar es impossible degut a el temps.... que els ànims no decaiguin, dues panoràmiques de la tempesta de mar (ara si algú busca escuma, n'hi ha però compte que pica de valent !!)

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
avui al matí he sortit
Aquest matí hem sortit en Kruskis i un servidor per Platja D'aro
el mar com una bassa
i un rosco com una roda de molí
el mar com una bassa
i un rosco com una roda de molí

Paisano escrigué:Aquest matí hem sortit en Kruskis i un servidor per Platja D'aro el mar com una bassa i un rosco com una roda de molí
Així m'agrada Paisano!
Que expliquis totes i cadascuna de les porres. Que llavors la gent es pensa que això dels llobarros és arribar i moldre.
Porteu ja uns quants llobarros desde costa, però tots ben merescuts.
Ànims!
Nanos, el millor d'avui: la dutxa calenta a l'aribar a caasa. El mar, fatal pes pescar i una zona d'aigües remogudes, amb escumeta i una mica de fons i tal pasqual, ni rastre. Un gel de Déu amb -3graus que amb el ventet no sabia si amb la mà tocava el carret o no. Per què no fan vàders amb butxaques??? ha, ha.
He perdut un IMA Nabarone blanc que m'encanta com neda i es llença de collons com una bala ni que hi hagi vent. A petits copets fot com uns zig-zags preciosos i és un atxa de peixos.. quan hi són. Però avui l'he enrocat i no hi ha hagut forma de recuperar-lo, estava massa lluny com perquè l'afectessin les maniobres des de costa. I l'he hagut de deixar perdre, cagumtot. Però he trobat un maxrap embarrancat a la sorra i amb una mica de tunning estarà llest per a les ocasions. Entre el maxrap i el nabarone, em quedo amb aquest últim.
He perdut un IMA Nabarone blanc que m'encanta com neda i es llença de collons com una bala ni que hi hagi vent. A petits copets fot com uns zig-zags preciosos i és un atxa de peixos.. quan hi són. Però avui l'he enrocat i no hi ha hagut forma de recuperar-lo, estava massa lluny com perquè l'afectessin les maniobres des de costa. I l'he hagut de deixar perdre, cagumtot. Però he trobat un maxrap embarrancat a la sorra i amb una mica de tunning estarà llest per a les ocasions. Entre el maxrap i el nabarone, em quedo amb aquest últim.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Avui, aprofitant que estic de vacances, hem fet una sortida intersetmanal amb el Paisano. A diferència de l'altra sortida que vam fer a principi de setmana, avui ha estat més fructífera.
Aquest matí hem volgut llevar-nos una mica més abans que els últims dies. Ahir al vespre vaig veure una lluna grossa i rodona com un plat i ens hem estimat més aprofitar una mica més l'estona de fosquedat.
No sé si ha estat casualitat o realment l'hem encertat doncs no sé com funcionen les fases lunars i la pesca i en les taules solunars no hi crec, la qüestió és anar-se fixant en quins dies piquen, l'hora que piquen i l'estat del mar però per poder fer això s'ha de sortir sovint i la majoria dels mortals que treballem no podem sortir tant com voldríem o sigui que depenem més de la sort. En fi, que avui ha sonat la flauta, n'ha sortit un ja de bona mida!

Aquest matí hem volgut llevar-nos una mica més abans que els últims dies. Ahir al vespre vaig veure una lluna grossa i rodona com un plat i ens hem estimat més aprofitar una mica més l'estona de fosquedat.
No sé si ha estat casualitat o realment l'hem encertat doncs no sé com funcionen les fases lunars i la pesca i en les taules solunars no hi crec, la qüestió és anar-se fixant en quins dies piquen, l'hora que piquen i l'estat del mar però per poder fer això s'ha de sortir sovint i la majoria dels mortals que treballem no podem sortir tant com voldríem o sigui que depenem més de la sort. En fi, que avui ha sonat la flauta, n'ha sortit un ja de bona mida!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Com diu el títol del post, avui al matí he sortit.... quan sortia de Girona el termometre marcaba -7,5 graus, sota zero, però no bufava vent així que cap a l'estartit. En arribar hi havia mar de fons, no gaire vent, ideal per buscar llobs i sards a l'escuma, petits vinils, jigs petits, algun passejant, res de res, ni rastre de peix, he trobat allà un company spinner i hem recorregut tot l'espigó per dins i per fora, el passeig del molinet, i res, i es una llastima ja que el mar era ideal pel que buscavem, però quan no hi son, doncs res a fer. Com es normal amb roques i mar alguna pèrdua d'esquers però ja era previsible.... bona setmana !
Salut !
Salut !

Quan he arribat de la feina, cap a les 6,30 del matí a Torroella estàvem a -3 graus, encara que pel camí m'havia arribat a marcar -5, però així i tot m'he acostat fins a l'espigó del Molinet sospesant la idea d'anar a canviar-me de roba, agafar la canya i tornar, però la veritat és que el mar no estava a aquella hora massa mogut i després de la nit sense dormir, sabent que aquesta nit mes del mateix i amb un colze fet papilla per un cop que m'havia donat a la tarda ..... al final vaig decidir que un altre dia ens veuríem les cares Dani, Jo provaré demà a última hora de la tarda, si tinc temps, que m'he de fer fotos i un certificat mèdic, que PER FI començaré amb el P.E.E., potser mai tindré embarcació, però el títol de patró no està de més i ja ho tens per tota la vida.

boig de mar- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Torroella
Reputació: 41
Data de registre: 16/11/2011
Avui no, ahir al matí i migdia vaig anar a sant feliu de guíxols a veure si me'n recordava d'allò de pescar sípies. I o bé no me'n recordo, o bé no n'hi havien, però la qüestió és que vaig tornar de buit a casa.
I no és maco això! Jo no practico el captura i solta, jo practco una cosa molt millor, la no captura!!!
No faig ni patir als peixos, únicament gaudeixo de la natura! Jajaja. Qui no es consola és perquè no vol!
I no és maco això! Jo no practico el captura i solta, jo practco una cosa molt millor, la no captura!!!
No faig ni patir als peixos, únicament gaudeixo de la natura! Jajaja. Qui no es consola és perquè no vol!
Doncs bé, no ha estat al matí, però si aquesta tarda, m'he pogut escapar una hora i mitja i he tingut sort, Tot i la tramuntana que no et deixava llançar massa bé he pogut treure un llobarret de 2 quilets llargs ... .

boig de mar- www.forumdepesca.com
Localització: Torroella
Reputació: 41
Data de registre: 16/11/2011
maco el llob !!

gairabe de nit... un moment magic. enhorabona.

raul7- www.forumdepesca.com
- Localització: maresme
Reputació: 1
Data de registre: 02/05/2010
Després d'una setmana amb la grip
avuí m'he decidit a fer una sortida a peu
els llobarros s'han portat molt bé , com m'han vist una mica xafat no m'han picat
d'aquesta manera no he hagut de fer cap esforç
ROSSSSCO
avuí m'he decidit a fer una sortida a peu
els llobarros s'han portat molt bé , com m'han vist una mica xafat no m'han picat
d'aquesta manera no he hagut de fer cap esforç
ROSSSSCO

Quedem ahir dissabte per un mati d'spinning amb en Teixi,Jordi,Josep i l'Arnau.El mar massa quiet.

Començem a pescar i de sobte en Josep em diu...ja el tinc,ja el tinc,Kllons es maco !!! Quan l'aconsegueix treurel fora,mireu que era !!!

El pobre peixot voltan per alla amb tot un penjament de fil amb plom inclos,etc etc....i amb la sort d'en Josep de fer passar el seu esquer,en el moment precis,va i es lliga amb el fil que arrosegava l'orada.
Total que va ser l'unic peix que va sortir,aixo si llavors varem anar a fotre un esmorçar de callos,amb tots els complements extres inclosos,i un bon fart de riure,cosa que anant amb en Teixi no falta mai....resumin que pescar amb bons companys no te preu.
The End.

Començem a pescar i de sobte en Josep em diu...ja el tinc,ja el tinc,Kllons es maco !!! Quan l'aconsegueix treurel fora,mireu que era !!!

El pobre peixot voltan per alla amb tot un penjament de fil amb plom inclos,etc etc....i amb la sort d'en Josep de fer passar el seu esquer,en el moment precis,va i es lliga amb el fil que arrosegava l'orada.
Total que va ser l'unic peix que va sortir,aixo si llavors varem anar a fotre un esmorçar de callos,amb tots els complements extres inclosos,i un bon fart de riure,cosa que anant amb en Teixi no falta mai....resumin que pescar amb bons companys no te preu.
The End.
Editat per darrera vegada per BECADER el Dl 20 Feb 2012, 20:21, editat 2 cops en total

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 3
Data de registre: 13/01/2010
Nosaltres ahir varem sortir i , despres de molts i molts dies sense quasi veure ni el mar, iens varem passar el mati voltant per veure quin tipus de peix i com havia quedat el mar despres de tants dies de tramuntana.
El primer que ens va cridar l´atencio va ser la transparencia de l´aigua. Es veu TOT, tant a dins de port com a fora.
Segona sorpresa......encara hi ha "allo".......per tot arreu, tot i que estan poc actives, i espantadisses.
Tercera, i no menys important, es que ja hi ha molts recons plens del "llepò" i meduses, que ens anuncia que ben aviat començara a canviar alguna cosa, com cada any.
Quarta i no menys sorpresa. Despres de gratar en varis llocs , i dipositant moltes esperances en els vinils, cap a mig mati, ens va sorprendre una picada "original" d´un caproig de prop d´un kg i mig que deuria fer dies que no veia alguna cosa comestible i el varem enganyar amb una gominola . Salut i bona pesca
P.D. Com que fa molts dies que no treiem res i per tant no hi ha fotos, quan trobi la manera us en penjo un parell
El primer que ens va cridar l´atencio va ser la transparencia de l´aigua. Es veu TOT, tant a dins de port com a fora.
Segona sorpresa......encara hi ha "allo".......per tot arreu, tot i que estan poc actives, i espantadisses.
Tercera, i no menys important, es que ja hi ha molts recons plens del "llepò" i meduses, que ens anuncia que ben aviat començara a canviar alguna cosa, com cada any.
Quarta i no menys sorpresa. Despres de gratar en varis llocs , i dipositant moltes esperances en els vinils, cap a mig mati, ens va sorprendre una picada "original" d´un caproig de prop d´un kg i mig que deuria fer dies que no veia alguna cosa comestible i el varem enganyar amb una gominola . Salut i bona pesca
P.D. Com que fa molts dies que no treiem res i per tant no hi ha fotos, quan trobi la manera us en penjo un parell

peixet- www.forumdepesca.com
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010
Pàgina 33 de 37 •
1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37 
Pàgina 33 de 37
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum