SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por CAP-ROIG Ayer a las 07:15
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Avui al matí he sortit
Pàgina 32 de 37 • Comparteixi •
Pàgina 32 de 37 •
1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37 
Re: Avui al matí he sortit
Doncs avui al matí el Paisano ha sortit.... no hi ha com estar jubilat...
Mireu quina sorpresa que ha tingut, un dentolet d'un kilet!

Mireu quina sorpresa que ha tingut, un dentolet d'un kilet!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Avui al matí sortida a peu, el temps de tv3, windguru, etc preveien un dia de tramontana encara superior a força 3, i en teoria ahir força 6/7 el que feia preveure una ressaca en forma de mar de fons important... bajanades.... arribem allà, gota de vent, el mar pla com una bassa d'oli... total 2 caiaqueros pescant des del moll de nou pels partes del meteo... (L'alex i jo)
Hem provat a spinning, jigging, amb cuc, sardina, res de res, de sípies i calamars, ni rastre, altre gent a peu o en barca per la zona, res de res, el únic que ha pescat un caiaquero que ens ha passat per davant.
M'he proposat que aquesta sigui la última porra de l'any, així que fins l'any vinent no em veureu més el pel, bon any !!
Hem provat a spinning, jigging, amb cuc, sardina, res de res, de sípies i calamars, ni rastre, altre gent a peu o en barca per la zona, res de res, el únic que ha pescat un caiaquero que ens ha passat per davant.
M'he proposat que aquesta sigui la última porra de l'any, així que fins l'any vinent no em veureu més el pel, bon any !!

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
BON ANY
Aquest matí m'he llevat una mica d'hora i m'he anat a pescar(és una dita)
Primer he provat amb els cefalòpodes, després amb els llobarros
i al final he fet de xurrer
Ho DIC per la PORRA
la primera de l'any
PERÒ TORNARÉ
Aquest matí m'he llevat una mica d'hora i m'he anat a pescar(és una dita)
Primer he provat amb els cefalòpodes, després amb els llobarros
i al final he fet de xurrer
Ho DIC per la PORRA
la primera de l'any
PERÒ TORNARÉ

Paisano- www.forumdepesca.com
- Reputació: 10
Data de registre: 20/05/2009
aquí per lloret ha passat el mateix, feia 10 dies k sortia a una mitjana de calamar per dia......un dia 2.....2 porres...un dia 1,.....la mitjana , per ser aqui, era bona......ara ja fa 3 dies que res de res.......jo diria que la lluna ja comença a fer molta llum i per conseqüent....baixa molt la seva activitat.......ja no s´acosten tant....
esperarem k baixi......
bon any a tothom.....
esperarem k baixi......
bon any a tothom.....

bogamorta- www.forumdepesca.com
- Localització: lloret de mar
Reputació: 19
Data de registre: 15/09/2011
Aquest matí hem sortit amb en paisano a fer quatre tirs, la veritat la cosa estava molt parada però hi ha hagut una certa millora respecte a les últimes sortides. El paisano ha tret el micro llobarro de la galeria de captures (ha tornat a mar) i jo he tingut un atac fallit a superfície i un llobarrot maco que ha vingut a vacil.lar-me fins a treure el llom fora de l'aigua i ell mateix ha decidit fer la captura i solta :-)

Aquest mati hem tornat a sortir una estona amb en KRUSKI
Hem vist un parell però de picar res de res
Jo penso que és pel fred que no poden moure la boca
Any nou tres sortides: dos porres i un mini llobarret
PERÒ TORNARÉ
Hem vist un parell però de picar res de res
Jo penso que és pel fred que no poden moure la boca
Any nou tres sortides: dos porres i un mini llobarret
PERÒ TORNARÉ

Doncs un servidor, en Peixet i l'Ot vam sortir el dimarts amb els dèntols entre cella i cella i després de 7 hores al damunt la barca, ni picada d'aquestes bèsties!
Ho vam provar de totes maneres: amb vinils, bucktails i jiggs, però res de res... Això sí, en un moment de frenesí en superfície vam treure 2 bonítols, tot i que el de l'Ot era més vedell que bonítol: fotia 5 kg!
Més tard i com el qui no vol la cosa, el tio en va clavar un altre mentre treballava unes pedres amb vinil. La mare que el va!
Així doncs, no va anar del tot malament el dia, però els dèntols s'ens resisteixen!
Ho vam provar de totes maneres: amb vinils, bucktails i jiggs, però res de res... Això sí, en un moment de frenesí en superfície vam treure 2 bonítols, tot i que el de l'Ot era més vedell que bonítol: fotia 5 kg!
Més tard i com el qui no vol la cosa, el tio en va clavar un altre mentre treballava unes pedres amb vinil. La mare que el va!
Així doncs, no va anar del tot malament el dia, però els dèntols s'ens resisteixen!

L'any comença prou bé!
Dimecres passat amb un amic vam fer camí cap el Port de la Selva a passar un parell de dies, i a la recerca de calamars i sepies...Canyes en mà vam començar buscant per els pantalans que hi ha entre els dos molls de pesca i a on la Guardia Civil mai diu res per estar-hi pescant (a diferència dels molls pesquers). El resultat va ser prou bó, 2 calamars, 4 sepies, 2 popets que van tornar a mar per crèixer i una escòrpora la qual tot i ser amb "pajarito" es va convertir en el meu primer peix marí a espining!
Amb l'ànim enfortit i el mar mig encabritat aquesta tarda he anat a mirar si la meva sort continuava per les roques de Sant Feliu. Al primer llançament, clavo una oblada "de ració" i jo que no donava crèdit, el meu segon peix a espining en una setmana! Els següents llançaments res de res, així que decideixo canviar el peixet per provar. Mal fet! Amb les mans a la massa i la caixa d'artificials oberta, m'ha sorprès una onada que m'ha deixat xop de dalt a baix i s'ha endut tots els peixets mar endins... Així que he fet cap a casa, i ara toca començar a pensar quins artificials comprar... A pesar d'aixó estic més que satisfet!
Salut!

Amb l'ànim enfortit i el mar mig encabritat aquesta tarda he anat a mirar si la meva sort continuava per les roques de Sant Feliu. Al primer llançament, clavo una oblada "de ració" i jo que no donava crèdit, el meu segon peix a espining en una setmana! Els següents llançaments res de res, així que decideixo canviar el peixet per provar. Mal fet! Amb les mans a la massa i la caixa d'artificials oberta, m'ha sorprès una onada que m'ha deixat xop de dalt a baix i s'ha endut tots els peixets mar endins... Així que he fet cap a casa, i ara toca començar a pensar quins artificials comprar... A pesar d'aixó estic més que satisfet!
Salut!

david_sfg- www.forumdepesca.com
- Edat: 24
Localització: Sant Feliu de Guíxols - El port de la selva
Reputació: 0
Data de registre: 17/11/2010

Això és anar per feina, jo els perdo d'un en un però tu quan et poses a perdre els perds tots de cop i així acabes abans
Ho sento ja se que a tu no et fa tanta gracia però no m'he pogut reprimir, tenint en compte el malament que em senta a mi cada vegada que perdo un esquer, sobretot si és dels que passen de 20 €, no vull imaginar com t'havies de quedar
Enhorabona per ler captures
Ho sento ja se que a tu no et fa tanta gracia però no m'he pogut reprimir, tenint en compte el malament que em senta a mi cada vegada que perdo un esquer, sobretot si és dels que passen de 20 €, no vull imaginar com t'havies de quedar

boig de mar- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Torroella
Reputació: 41
Data de registre: 16/11/2011
boig de mar escrigué:Això és anar per feina, jo els perdo d'un en un però tu quan et poses a perdre els perds tots de cop i així acabes abans![]()
Ho sento ja se que a tu no et fa tanta gracia però no m'he pogut reprimir, tenint en compte el malament que em senta a mi cada vegada que perdo un esquer, sobretot si és dels que passen de 20 €, no vull imaginar com t'havies de quedar![]()
Jo m'ho prenc com una venjança del mar, jo li he prenc els seus fills i ell em pren els estris amb els que els hi robo. És l'equlibri natural. Jejejejeje. La veritat és que a part dels calers em fot perqué aixó al mar fa mal...

david_sfg- www.forumdepesca.com
- Edat: 24
Localització: Sant Feliu de Guíxols - El port de la selva
Reputació: 0
Data de registre: 17/11/2010
david_sfg escrigué:El resultat va ser prou bó, 2 calamars, 4 sepies, 2 popets que van tornar a mar per crèixer i una escòrpora la qual tot i ser amb "pajarito" es va convertir en el meu primer peix marí a espining!
Els següents llançaments res de res, així que decideixo canviar el peixet per provar. Mal fet! Amb les mans a la massa i la caixa d'artificials oberta, m'ha sorprès una onada que m'ha deixat xop de dalt a baix i s'ha endut tots els peixets mar endins... Així que he fet cap a casa, i ara toca començar a pensar quins artificials comprar... A pesar d'aixó estic més que satisfet!
Salut!
Òstia, nano!! això sí que m'emprenyariade debò!! Ara, que si t'ha de servir de consol, no ets ni el primer, ni l'últim. En conec tres del fòrum que t'han precedit en això de perdre la caixa sencera. A un li van robar mentre estava despistat, l'altre simplement se la va oblidar i el tercer la va perdre sencera al bolcar el caiac. Ara a tu se te l'endú una onada. El dia q em passi a mi, em moro en sec.
Per contra, felicitar-te pels teus principis fructífers a spinning i la macrosípia, titu.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Aquest matí m'he llevat més d'hora que de costum
He agafat els trastos de pesca i m´he dirigit a Platja D'aro,el mar un lleuger mar de fons de l'est
jo pensava que aquest tipus dònes que quan torna una i xoca amb la que ve i formen aquella petita muntanya d'aigua
i escuma era ideal per als llobarros
Després de dues hores amunt i avall i més avorrit que una ostra sense ni una picada, he agafat els estris m'he anat a les
roques, tres picades i no més ha sortit una salpa de 3/4 de quilo
cap a casa es pot comptar com una porra però es passa el matí
He agafat els trastos de pesca i m´he dirigit a Platja D'aro,el mar un lleuger mar de fons de l'est
jo pensava que aquest tipus dònes que quan torna una i xoca amb la que ve i formen aquella petita muntanya d'aigua
i escuma era ideal per als llobarros
Després de dues hores amunt i avall i més avorrit que una ostra sense ni una picada, he agafat els estris m'he anat a les
roques, tres picades i no més ha sortit una salpa de 3/4 de quilo
cap a casa es pot comptar com una porra però es passa el matí

Pàgina 32 de 37 •
1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37 
Pàgina 32 de 37
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum