MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Avui al matí he sortit

Pàgina 2 de 35 Previ  1, 2, 3 ... 18 ... 35  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Avui al matí he sortit

Missatge  kruskis el Dc 21 Jul 2010, 00:36

jaccod escrigué:Avui si!!!!!! Avui siiiiii !!!!
Avui he fotut la primera porra des de feia temps!!!!! Shocked
he tornat a temptar palometons, i lo que hi hagués al port de palamós i a marina. Poopers, paseantes i moribundos... res de res. Després he anat a fer jigging a les formigues i bestial!!! una micada quan ja havia recollit una mica. Ostia, kina força que tenia la bèstia, no volia pujar ni a tiros. Després de 2 minuts he vist clarament que havia agafat alguna xarxa o ves a saber què. Quina cara de jilipol... que m'ha quedat. Així que millor anar cap a port que he d'anar a pencar i no arribaré a temps!!!
apa a veure si teniu més sort.!!

Nosaltres l'altre dia en vam enganxar varis, alguns a spinning però la majoria amb sardina. Em sembla que és enganxar-los amb gana perquè un altre cop ja els havia intentat temptar i ni cas. La insistència és la mare de la ciència, no era així, no? Very Happy Very Happy

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Ds 24 Jul 2010, 18:37

Doncs nosaltres, fins que no veiem que al curry hi ha alegria, passem de fer mes porres, aprofitant que amb el nostre biplaça no passem dels 5 nusos, nomes fem curry quan sortim de port i anem a alguna senya determinada, i a la tornada.
Hem descobert unes roques entre dos i tres milles de port, amb 70mts de fondaria, on treiem el serrans grocs d'un pam o un xic mes (que fregidets estan boníssims) i a vegades surten de tres en tres.
Sabem per gats vells que ho diuen i perque mai enroques, que son lloses planes, el domingueros es fan un fart de treure xucles, nosaltres ja hem apres com no enganxarles.

Pregunta a veteranos: Val la pena fer jigging en un tipus de roca així? o es perdre el temps? Els cops que ho hem provat no hem agafat res mes que alguna aranya mitjaneta en clarianes de sorra que hi deu haver...

Salutacions
Ciberkun
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : Malgrat de Mar - Blanes
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 24 Jul 2010, 21:15

teixi escrigué:vaparir jacint, al final treuras el tap del mar jejejejeje
ajjajaja, collons no sé si era el tap o no, però si era el tap ja et dic jo que se n'han assegurat bé que no surti no, així que per això no heu pas de patir
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 24 Jul 2010, 21:17

kruskis escrigué:
jaccod escrigué:Avui si!!!!!! Avui siiiiii !!!!
Avui he fotut la primera porra des de feia temps!!!!! Shocked
he tornat a temptar palometons, i lo que hi hagués al port de palamós i a marina. Poopers, paseantes i moribundos... res de res. Després he anat a fer jigging a les formigues i bestial!!! una micada quan ja havia recollit una mica. Ostia, kina força que tenia la bèstia, no volia pujar ni a tiros. Després de 2 minuts he vist clarament que havia agafat alguna xarxa o ves a saber què. Quina cara de jilipol... que m'ha quedat. Així que millor anar cap a port que he d'anar a pencar i no arribaré a temps!!!
apa a veure si teniu més sort.!!

Nosaltres l'altre dia en vam enganxar varis, alguns a spinning però la majoria amb sardina. Em sembla que és enganxar-los amb gana perquè un altre cop ja els havia intentat temptar i ni cas. La insistència és la mare de la ciència, no era així, no? Very Happy Very Happy
kruskis, et refereixes a palometons? amb sardina brumejant?
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 25 Jul 2010, 09:20

Ciberkun escrigué:Doncs nosaltres, fins que no veiem que al curry hi ha alegria, passem de fer mes porres, aprofitant que amb el nostre biplaça no passem dels 5 nusos, nomes fem curry quan sortim de port i anem a alguna senya determinada, i a la tornada.
Hem descobert unes roques entre dos i tres milles de port, amb 70mts de fondaria, on treiem el serrans grocs d'un pam o un xic mes (que fregidets estan boníssims) i a vegades surten de tres en tres.
Sabem per gats vells que ho diuen i perque mai enroques, que son lloses planes, el domingueros es fan un fart de treure xucles, nosaltres ja hem apres com no enganxarles.

Pregunta a veteranos: Val la pena fer jigging en un tipus de roca així? o es perdre el temps? Els cops que ho hem provat no hem agafat res mes que alguna aranya mitjaneta en clarianes de sorra que hi deu haver...

Salutacions

cullons ciber, entres poc, però em dónes feina! jajaja

primer de tot: si la vostra barca va a 5 nusos, aprofiteu per fer curri sempre que us desplaceu: no us entrarà cap llobarro, però sí peix blau com bisos o qui sap, potser algun bonítol!

ara ja saps com no enganxar les xucles, el que has de practicar és a agafar els pagres i les dorades, jaja. A 70m amb lloses de pedra al fons, hi ha de tot, gran i bo. Que pesqueu a mà amb línies del 60?jeje espera a veure Pesca d'Illes de setembre, que us explicaré la meva manera de pescar a fons. I no surten serrans!

el tema jigging no el deixaria de banda, el problema són els 70m... i els ferros a utilitzar. Jo pescaria a fons, amb un bon plom i un baix i esquer adient, però de tan en tan hi deixaria arosegar un ferro, ja que segur que hi ha d'haver depredadors per aquesta zona.

ara bé ciber, si estàs enmig de mar amb la dona i sense criatures ni estrès al voltant, jo em deixaria les canyes a port, company.

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 25 Jul 2010, 19:14

jaccod escrigué:kruskis, et refereixes a palometons? amb sardina brumejant?

No, tallahams i espets

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dl 26 Jul 2010, 13:50

No es mala ideia Raul, i mes d'un cop s'em passa pel cap, però sol venir també el meu cosí i li hauría de dir que durant una estona miri fixament cap el far de Tossa i que no es giri, si no em vol veure la bossa de madalenas penjant.... juas juas

També es una zona freqüentada per domingueros fent recollida de xucles, i no estem sols.

Com es que sempre portem aquests pensaments al cap???

Centremnos en la pesca, ahir varem sortir al matí i va ser una festa, lloritos (raors) i tacons per tota la familia, quina fregideta que farem avui..... Ep, i varem estrenar les samarretes del forum !!!

Salut a tothom
Ciberkun
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 27 Jul 2010, 02:29

nano, tu agafa al teu cosí i li egegues:
saps què diuen?

que quan més cosins, més endins!jajaja a pendre pel cul!

i si hi ha molta gent als 70m... diga-li a la dona d'anar als 100! que allà els peixos són més grans! jajjaa

això sí, busca la deriva bona....

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 27 Jul 2010, 10:41

EJEM! EJEM! Als 100 metres hi ha peix mes gran? Mare meva!!! Ains....... jo quan vaig a pescar em concentro amb la pesca. Aquests homes.....
Doncs si que ho varem passar be aquest cap de setmana, van ser 12 tacons i 55 lloritos!!!!!
Record, per nosaltres, que sempre ho sentiem a dir pero no passavem de la dotzena...
Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 03 Ago 2010, 00:24

Avui ha estat un matí avorrit com no recordava... Abans de les 11 ja erem a port morts de fàstic. Sort que en Paisano ha tret un bonítol a primera hora que si no fotem una porra de campionat! Feia segles que no feiem una porra, però porra porra, doncs a banda del bonítol no hem tingut cap picada més en tot el matí. Ni una miserable aranya, ni un trist sorell, ni un omnipresent serrà, ni una trista bossa de plàstic.... on és tot el peix que voltava per la badia dissabte? Algú ha tret alguna cosa interessant avui? Sad Sad Sad

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 03 Ago 2010, 00:28

Sé que no et serveix de consol Joan, però crec que aquesta ha estat la tònica general del dia d'avui. A veure si aquesta pluja fa venir més peix.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dt 03 Ago 2010, 01:56

Si et serveix de consol, per Blanes la pesca també va anar de pena, i a mes, es va girar garbí quan nomes eren les 10:30 i et desplaçava tant que no es podia pescar be.
A pendre pel sac el mati de pesca.

Salut
Ciberkun
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Ds 07 Ago 2010, 23:02

Que no ha sortit ningú?
Kruskis, kruskis... ho expliques tu o ho explico jo?
Nois i noies, avui sí que hem vist la bèstia, la de debó... jajaja
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Ds 07 Ago 2010, 23:47

vaaaaaaaa, que ho expliqui qui vulgui però explique-ho ja, que avui començo les vacances i sino no ho podré llegir!!!!
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 08 Ago 2010, 00:15

Eren les 12 del migdia tocades, d'un mati tranquil i aburrit (gairebé com tots), només quedavem dues barques, la bala perduda i en caproig (on anava jo). Comencem a veure salts, molts salts, posem els motors en marxa i ens hi acostem. Tirem els artificials a l'aigua i a treballar a veure si aconseguim enganyar algun peix. Al cap de poc... picadaaaaa!!! sí sí, sóc jo, la meva canya, tinc un peix!!! jajaja... quan el tenia mes o menys a 15 metres em fot un salt fora de l'aigua, un tallams... l'heu vist? Aquest és el teu? (pregunta el kurri), sí, sí, és el meu... i segueixo recollint i al segon salt... paaaafff, el peix que s'escapuleix.... cagumseu.... un altre dia arribem amb el sarró buit... jajaja. Però no ens desanimem i seguim insistint. Un minut després un kruskis mira a sota a seu i sento que diu... mare meva!!! quina bèstia!!! i li pregunto... què hi ha? Sembla un tauró, deu fer 3 metres de llarg, però si és mes llarg que la bala perduda... jajajaja. En paisano li prepara el dinar, un barat fresc, però la bèstia ja venia tipa i no semblava que tingués pressa per res. Ens ha tingut una estoneta distrets, però al final hem marxat. Els de la bala s'han quedat, suposo que si fem shushi estem tots invitats... si?
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dg 08 Ago 2010, 00:34

collons kin canguelis, no seria pas en teixi amb el seu submari oi?
jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 08 Ago 2010, 01:21

cagumtot!!!

vosaltres deixant anar les bèsties i jo fent castells de sorra a la platja.... GRGGGRGRRR....... i el finder que vé igual!!! vinga a remoure la sorra de la platja!!!!

això sí, entre setmana em vindré a desfogar... si encara esteu de vacances, aparteu-vos!, que vindré cremat!!! jajaja

un tauró.... aquest sí que el vull per la portada... no seria un palometó gegant?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

AVUI AL MATÍ EN SORTIT (PERÒ EL DIUMENGE)

Missatge  CAP-ROIG el Dg 08 Ago 2010, 17:41

Anna-74 escrigué:Eren les 12 del migdia tocades, d'un mati tranquil i aburrit (gairebé com tots), només quedavem dues barques, la bala perduda i en caproig (on anava jo). Comencem a veure salts, molts salts, posem els motors en marxa i ens hi acostem. Tirem els artificials a l'aigua i a treballar a veure si aconseguim enganyar algun peix. Al cap de poc... picadaaaaa!!! sí sí, sóc jo, la meva canya, tinc un peix!!! jajaja... quan el tenia mes o menys a 15 metres em fot un salt fora de l'aigua, un tallams... l'heu vist? Aquest és el teu? (pregunta el kurri), sí, sí, és el meu... i segueixo recollint i al segon salt... paaaafff, el peix que s'escapuleix.... cagumseu.... un altre dia arribem amb el sarró buit... jajaja. Però no ens desanimem i seguim insistint. Un minut després un kruskis mira a sota a seu i sento que diu... mare meva!!! quina bèstia!!! i li pregunto... què hi ha? Sembla un tauró, deu fer 3 metres de llarg, però si és mes llarg que la bala perduda... jajajaja. En paisano li prepara el dinar, un barat fresc, però la bèstia ja venia tipa i no semblava que tingués pressa per res. Ens ha tingut una estoneta distrets, però al final hem marxat. Els de la bala s'han quedat, suposo que si fem shushi estem tots invitats... si?
VULL EXPLICAR-HO I POTSER NO PUC
Avui ha estat un gran matí, no hem pescat el que hem volgut però hem pescat tant com hem volgut.
Els hi ha costat entrar però, llavors, surells, bisos i més bisos i més surells.... Pleglem? que en farem de tants?...
Com sempre, el meu mariner, incanssable, pregunta......Per que no tornem al primer lloc? Valllllllllllll...................
No se per que li foto ni puto cas!!!!!!!!!!!!
Diu...Tenim molts bisos i surells...Per qué no els fem servir d'esquer.....?
No se per que em sorprenc!!!!!!!
Agafem un bis sencer, una cameta d'acer, comencem a trocejar-nes d'altres i........la linea comença a sortir.....canya de 50 lliures, fil també
Fins aqui puc arrivar, només puc dir que el Kruskis el que va veure no era un taurò!!!!!!!!!!!!!!! I JO EM QUEDO AMB EL MOMENT, NO TE PREU.....

Editat per darrera vegada per caproig el Dl 09 Ago 2010, 07:22, editat 2 cops en total
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dg 08 Ago 2010, 17:53

he és de tenir molt mala llet deixar una història a mitges compte tot que segur que esta aqui to déu pensant però que llets han vist. compte compte
cetrero33
www.forumdepesca.com

Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 08 Ago 2010, 21:49

Anna-74 escrigué:Que no ha sortit ningú?
Kruskis, kruskis... ho expliques tu o ho explico jo?
Nois i noies, avui sí que hem vist la bèstia, la de debó... jajaja

Anna? no fotis que en Crusquis t'ha tirat la canya, a veure si picaves?! o això, o què??? a veure si als següents correus ens en treus l'entrellat. Si hi ha detalls que impliquen lascívia i saliva no en volem saber res.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 08 Ago 2010, 21:55

El plàstic aquell taronja que fa un parell de mesos va pescar en Crusquis (si vas fer un C&R ara el plàstic ja deuria ser més gros!).

Un submarinista? ben just m'ha anat que no en pesco un, avui. S'allunyen molt de les seves barques i com que veus les bombolles que pugen i per allà hi havia saltades...

Per cert, avui a mi m'ha vingut a investigar una rajada. Un parell de voltes al caiac i ha continuat. Com sempre, quan tens la càmera a la mà, la cuca ja passa per un lloc on l'aigua brilla i no se la veu. Més tard feia "adéu" amb les dues aletes, volant just a pocs dits per sota la superfície.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 09 Ago 2010, 00:35

jaja, en tola ha anat al cap de creus. que com ho sé? ja tenia una cama dins el llit per fer migdiada i em sona el mobil... "nnneeeeeennnn! Que vols fer un cafetó???" I apa, ja em veieu pujant a peu fins al bar de més amunt de cadaquès amb una calor d'espant i l'arròs negre entravessat.

m'ha agradat veure't, Mr Tola. Saps que avui ha estat el primer dia que ens hem vist realment cara a cara? O anem asseguts de costat al teu cotxe, o a la duna, o estem pescant... però mai hem compartit un toc i hem parlat mirant-nos als ulls.

per cert nano, tens uns ulls verds preciosos.

fins un altre!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 09 Ago 2010, 09:42

Són per veure't millor....

I àvia, quines orelles tan grosses! .... són per sentir-te millor...
...
...
...
...
...
Tio, em fas por.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dl 09 Ago 2010, 13:40

Mare meva!! Si que heu estat entretinguts!!!! Nosaltres no hem pogut sortir aquest Diumenge, hem estat a Huesca venent les meves Besties....
Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salguer el Dt 10 Ago 2010, 22:21

Bones a totom , avui al mati en sortit per Palamos ( al ser un dia feiner em vist una cosa acollonant , ens em trobat
al vell mitg de tota la tribu de arrosagament , es veu que es trobant a peu del far de Palamos , i cua i son tots
tocan una sirena i....milers de cavalls devocats , tones de fum , soroll , gas-oil cremant ,i fill de pu... el ultim , em
agut de fotreli gas a la barca que sino ens pasen per sobre , no ho aviem vist mai... ) la pesca molt be , tot el mati
fins les 11 , al costat de unes grans pajareras , el mar bollia , al final tres bonitos embarcats i molts de perduts ,
moltes picades , un bon mati .
salguer
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : PALAMOS
Data de registre : 27/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 35 Previ  1, 2, 3 ... 18 ... 35  Següent