SHARE
Últimos temas
» Estic pescant!por mehdi Hoy a las 19:17
» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36
» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32
YOUTUBE
Avui al matí he sortit
Pàgina 2 de 33 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 33 •
1, 2, 3 ... 17 ... 33 
Re: Avui al matí he sortit
Ignasi, el dia que vegi l'aleta del palometó t'ho faig saber al cap de 2 mesos, que amb lo fiera que estàs fet, vens i m'el fots als morros en un 3 i no res!!!
Jo vaig sortir endins (20 milles) a pescar fons i ni rastre de tonyina!!
Jo vaig sortir endins (20 milles) a pescar fons i ni rastre de tonyina!!

jaccod- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Localització: Palamós
Reputació: 0
Data de registre: 02/06/2009
Hola
Pobre de mi, amb el tema spinning encara estic en la fase "guarderia". Quan veigg els mega cracks que hi ha en aquest foro, em quedo frustrat
Jo diumenge vaig sortir amb uns amics, vàrem fer milles per parar un carro, i de tonyines res. Balenes si, 3 , perpo de tonyines ni una. Jo crec que pujaran la setmana que ve o l'altre (tot va amb 3 setmanes de retard aquest any)
Pobre de mi, amb el tema spinning encara estic en la fase "guarderia". Quan veigg els mega cracks que hi ha en aquest foro, em quedo frustrat
Jo diumenge vaig sortir amb uns amics, vàrem fer milles per parar un carro, i de tonyines res. Balenes si, 3 , perpo de tonyines ni una. Jo crec que pujaran la setmana que ve o l'altre (tot va amb 3 setmanes de retard aquest any)

bernau- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: L'Estartit
Reputació: 2
Data de registre: 23/03/2009
A veure si és veritat!! perquè ultimament foto cada porra que treu foc!
Apa fins aviat!!!
Apa fins aviat!!!

ara si que veig que us esteu foten vells jejejejeje ja us fa falta una d'aquelles sortides que fem de tan en tan jejejeje

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
ja tens rao ja!!! allò si que era maricón l'ultim!!!

matí de pesca. O més aviat de no pesca. Una miseriosa aranya.
Davant de platja d'aro hi havia una mar de pajareres, i he provat amb spinning. Total 2 picades que s'han deixat anar. Serien sorells suposo. al cal de 10 mintus calma un altre cop i res més..
Collons cada dia està més complicat aixó de pescar!!!
Davant de platja d'aro hi havia una mar de pajareres, i he provat amb spinning. Total 2 picades que s'han deixat anar. Serien sorells suposo. al cal de 10 mintus calma un altre cop i res més..
Collons cada dia està més complicat aixó de pescar!!!

Avui si!!!!!! Avui siiiiii !!!!
Avui he fotut la primera porra des de feia temps!!!!!
he tornat a temptar palometons, i lo que hi hagués al port de palamós i a marina. Poopers, paseantes i moribundos... res de res. Després he anat a fer jigging a les formigues i bestial!!! una micada quan ja havia recollit una mica. Ostia, kina força que tenia la bèstia, no volia pujar ni a tiros. Després de 2 minuts he vist clarament que havia agafat alguna xarxa o ves a saber què. Quina cara de jilipol... que m'ha quedat. Així que millor anar cap a port que he d'anar a pencar i no arribaré a temps!!!
apa a veure si teniu més sort.!!
Avui he fotut la primera porra des de feia temps!!!!!
he tornat a temptar palometons, i lo que hi hagués al port de palamós i a marina. Poopers, paseantes i moribundos... res de res. Després he anat a fer jigging a les formigues i bestial!!! una micada quan ja havia recollit una mica. Ostia, kina força que tenia la bèstia, no volia pujar ni a tiros. Després de 2 minuts he vist clarament que havia agafat alguna xarxa o ves a saber què. Quina cara de jilipol... que m'ha quedat. Així que millor anar cap a port que he d'anar a pencar i no arribaré a temps!!!

jaccod escrigué:Avui si!!!!!! Avui siiiiii !!!!
Avui he fotut la primera porra des de feia temps!!!!!![]()
jajajaja! que bo! ja em pensava que havies triomfat!
són durs aquests cabrons... però ja cauran, ja! Tu insisteix, són una mica com les dones... sempre diuen que no, però de vegades també piquen! jajaja
demà ho provaré jo, avui li he fet la pilota a la dona... i m'he escapat de la feina per anar a passejar els quatre (a esmorzar, al Banc i a la font).
no si, quan vull, ja en sé de tirar la canya... jeje
Raül- www.forumdepesca.com
Data de registre: 27/05/2009
Jajjaja, ja veig que és qüestió d'insistir... I amb els peixos també!!!
Bé doncs, que et vagi bé demà i no t'obildis la cremeta!!!
Bé doncs, que et vagi bé demà i no t'obildis la cremeta!!!

vaparir jacint, al final treuras el tap del mar jejejejeje

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
jaccod escrigué:Avui si!!!!!! Avui siiiiii !!!!
Nosaltres l'altre dia en vam enganxar varis, alguns a spinning però la majoria amb sardina. Em sembla que és enganxar-los amb gana perquè un altre cop ja els havia intentat temptar i ni cas. La insistència és la mare de la ciència, no era així, no?
Las camisetas más originales en: http://www.kruskis.es
Samarretes de pesca http://www.camisetasdepesca.com
Samarretes de busseig http://www.illesformigues.com
Samarretes de Catalunya http://www.ktalunya.com
Els millors blogs a: http://www.pescacostabrava.com

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 33
Data de registre: 07/03/2009
Doncs nosaltres, fins que no veiem que al curry hi ha alegria, passem de fer mes porres, aprofitant que amb el nostre biplaça no passem dels 5 nusos, nomes fem curry quan sortim de port i anem a alguna senya determinada, i a la tornada.
Hem descobert unes roques entre dos i tres milles de port, amb 70mts de fondaria, on treiem el serrans grocs d'un pam o un xic mes (que fregidets estan boníssims) i a vegades surten de tres en tres.
Sabem per gats vells que ho diuen i perque mai enroques, que son lloses planes, el domingueros es fan un fart de treure xucles, nosaltres ja hem apres com no enganxarles.
Pregunta a veteranos: Val la pena fer jigging en un tipus de roca així? o es perdre el temps? Els cops que ho hem provat no hem agafat res mes que alguna aranya mitjaneta en clarianes de sorra que hi deu haver...
Salutacions
Hem descobert unes roques entre dos i tres milles de port, amb 70mts de fondaria, on treiem el serrans grocs d'un pam o un xic mes (que fregidets estan boníssims) i a vegades surten de tres en tres.
Sabem per gats vells que ho diuen i perque mai enroques, que son lloses planes, el domingueros es fan un fart de treure xucles, nosaltres ja hem apres com no enganxarles.
Pregunta a veteranos: Val la pena fer jigging en un tipus de roca així? o es perdre el temps? Els cops que ho hem provat no hem agafat res mes que alguna aranya mitjaneta en clarianes de sorra que hi deu haver...
Salutacions

Ciberkun- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Malgrat de Mar - Blanes
Data de registre: 24/07/2009
teixi escrigué:vaparir jacint, al final treuras el tap del mar jejejejeje
ajjajaja, collons no sé si era el tap o no, però si era el tap ja et dic jo que se n'han assegurat bé que no surti no, així que per això no heu pas de patir

kruskis escrigué:jaccod escrigué:Avui si!!!!!! Avui siiiiii !!!!
Nosaltres l'altre dia en vam enganxar varis, alguns a spinning però la majoria amb sardina. Em sembla que és enganxar-los amb gana perquè un altre cop ja els havia intentat temptar i ni cas. La insistència és la mare de la ciència, no era així, no?![]()
![]()
kruskis, et refereixes a palometons? amb sardina brumejant?

Ciberkun escrigué:Doncs nosaltres, fins que no veiem que al curry hi ha alegria, passem de fer mes porres, aprofitant que amb el nostre biplaça no passem dels 5 nusos, nomes fem curry quan sortim de port i anem a alguna senya determinada, i a la tornada.
Salutacions
cullons ciber, entres poc, però em dónes feina! jajaja
primer de tot: si la vostra barca va a 5 nusos, aprofiteu per fer curri sempre que us desplaceu: no us entrarà cap llobarro, però sí peix blau com bisos o qui sap, potser algun bonítol!
ara ja saps com no enganxar les xucles, el que has de practicar és a agafar els pagres i les dorades, jaja. A 70m amb lloses de pedra al fons, hi ha de tot, gran i bo. Que pesqueu a mà amb línies del 60?jeje espera a veure Pesca d'Illes de setembre, que us explicaré la meva manera de pescar a fons. I no surten serrans!
el tema jigging no el deixaria de banda, el problema són els 70m... i els ferros a utilitzar. Jo pescaria a fons, amb un bon plom i un baix i esquer adient, però de tan en tan hi deixaria arosegar un ferro, ja que segur que hi ha d'haver depredadors per aquesta zona.
ara bé ciber, si estàs enmig de mar amb la dona i sense criatures ni estrès al voltant, jo em deixaria les canyes a port, company.
Raül- www.forumdepesca.com
Data de registre: 27/05/2009
Pàgina 2 de 33 •
1, 2, 3 ... 17 ... 33 
Pàgina 2 de 33
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum