MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Avui al matí he sortit

Pàgina 6 de 35 Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 20 ... 35  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Avui al matí he sortit

Missatge  jaccod el Dc 15 Set 2010, 19:38

D'aixo es tracta kruskis!!! Jo crec que en un parell d'anyets ja tindré el primer tram amortitzat! Jeje

jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 17 Set 2010, 20:46

Mail ràpid.

Avui he sortit. Les bèsties estaven per la labor. Si pugués evitar que els peixos-porqueria em fessin perdre el temps... Estic de vacances i quasi cada dia surto. Avui amb el caiac. Ha estat un festival de peix: espets grossos i mitjans. Verderols. Una rata. Sorells i fins i tot... una tonyina!! però no arribava ni al pam, pobra. Tot a l'aigua. L'espet, mira, en farem filets. Serrans no conten al CV d'avui.

Tot això està molt bé per passar l'estona. Però cap d'ells és el que buscava ja entrats a la tardor.

Bonítols aquí no en veuen. Hi ha molta sèrvia i encara deu quedar algun mero de l'estiu que ja està pensant en anar-se'n a hivernar. Llobarros ben pocs, que les aigües són molt clares i no deuen poder caçar bé. Jo volia alguna bèstia grossa. Però el matí ha estat divertit.

Els espets són plaga, tios.

A veure si puc fer-vos aviat un report interessant, home!

Petonets.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Dv 17 Set 2010, 21:03

Tola escrigué:Mail ràpid.

Avui he sortit. Les bèsties estaven per la labor. Si pugués evitar que els peixos-porqueria em fessin perdre el temps... Estic de vacances i quasi cada dia surto. Avui amb el caiac. Ha estat un festival de peix: espets grossos i mitjans. Verderols. Una rata. Sorells i fins i tot... una tonyina!! però no arribava ni al pam, pobra. Tot a l'aigua. L'espet, mira, en farem filets. Serrans no conten al CV d'avui.

Tot això està molt bé per passar l'estona. Però cap d'ells és el que buscava ja entrats a la tardor.

Bonítols aquí no en veuen. Hi ha molta sèrvia i encara deu quedar algun mero de l'estiu que ja està pensant en anar-se'n a hivernar. Llobarros ben pocs, que les aigües són molt clares i no deuen poder caçar bé. Jo volia alguna bèstia grossa. Però el matí ha estat divertit.

Els espets són plaga, tios.

A veure si puc fer-vos aviat un report interessant, home!

Petonets.

Collons Tola!
Això sí que és aprofitar les vacances! Nosaltres aquesta setmana estem de manteniment i bricolatge nàutic, però si els déus ens són favorables diumenge posarem la barca a l'aigua i anirem a currar-nos els bonítols.
Diumenge a la nit us explico...

bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 17 Set 2010, 21:31

Carai Martí... i encara rondines!!! Tros de ....
Aviam si diumenge fa bo i ens veiem a mar, bonitolet!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Ds 18 Set 2010, 00:19

[quote="Tola"]

Ha estat un festival de peix: espets grossos i mitjans. Verderols. Una rata. Sorells i fins i tot... una tonyina!! però no arribava ni al pam, pobra. quote]

Vols dir que no era una melva? No sé, no he vist mai una tonyina tan petita, a saber on deuen criar aquestes bestioles.

Que bé que et puguis escapar de tant en tant al ciber, al fòrum se't troba a faltar. Esperem més cròniques, i alguna fotico no estaria malament... jeje.

Que acabis de passar unes bones vacances

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Ds 18 Set 2010, 09:15

kruskis escrigué:Carai Martí... i encara rondines!!! Tros de ....
Aviam si diumenge fa bo i ens veiem a mar, bonitolet!

Kruskis! Que així sia... Al matí pinta un pèl de tramuntana, però res de l'altre món. Porteu emissora a la Bala? Sinó em sembla que en Peixet té el teu telèfon.

bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 18 Set 2010, 14:45

No, no portem emissora, però en Peixet té el meu mòbil, si veiem moviment un dels dos ens fem un truc, ojalaaaaaaaaaa!!!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 19 Set 2010, 09:36

jaccod escrigué:Així que haurem d'esperar algun altre dia per fotre-li una bona estrenada a la canya d'espinning que m'acabo de comprar!!! Raül i kruskis, tocar el mànec d'aquesta canya et carda els pels de punta!!!!
bona pesca i fins aviat.

jajaja, amb el mànec sol ja em poso calent, jo. I en tinc dos! Ara imagina't com et quedaran els pèls quan et piqui un peixot! Lo vas a fliparrrrr!

Calador, bones fotos, a veure si el proper dia hi surt algun llobarro XXL!

i pobre Tola... quina pena que em fas.... "que només hi ha moltes sèrvies, meros i no hi ha llops ni bonitols..." Pobret!Suposo que la setmana que ve ens posaràs els pèls de punta a tots! Treballa, vinga.... treballa!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 20 Set 2010, 11:48

[quote="Raüli pobre Tola... quina pena que em fas.... "que només hi ha moltes sèrvies, meros i no hi ha llops ni bonitols..." Pobret!Suposo que la setmana que ve ens posaràs els pèls de punta a tots! Treballa, vinga.... treballa![/quote]

Vaig fer un instensiu però han arribat uns amics que no han estat mai a Menorca i ara em toca passejar-los i visitar els llocs que he visitat 20 milions de vegades i les canyes i el caiac en sec. Snif, snif.

Abans d'ahir a la nit vaig sortir des de la costa a provar un lloc on sé que s'hi amaguen les sèrvies i algun dentolot. Vaig voler provar amb un poper d'aqulls grossos. Al vespre. Va haver´hi una bona explosió d'aigua que no el va agafar bé. Ooohhhh!!! esto semerece un "Oh!" más grande!! i alguna llambregada platejada entorn del`popper que anava a tot gas. ap bèstia en sec, però aquests dos moments ja van valdre la pena. I no em cal fer 300quilòmetres per anar a pescar! ho tinc l costat de casa! he,he.

El diadel caiac vaig anar a explorar unes raconades que semblen talment intactes. Això és el paraís! darrere d'una illota, la sonda marcada uns bancs de peixos de llibre. Núvols de peixets i alguns peixarrots rondant la nuvolosa. Feia molta onada, però a caiac parat i jig avall. Verderols i més espets. Quina plaga, tios!

Petonets a la concurrència. Me'n vaig a passejar una mica els turistes.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dl 20 Set 2010, 17:06

bé jo vaig sortir ahir des de platja a blanes a la desembocadura de la Tordera, aprovar la canya de spining, no vaig pesqui res però vaig veure moltes pajareras a prop de la costa i a l'entrada del riu es veia peix saltar.i ara una pregunta, d'una cosa que em va passar amb el fil del rodet. al principi al llançar bé però al cap d'una estona se'm feien uns embolics i havia de tallar el fil, això perquè era?

cetrero33
www.forumdepesca.com

Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 20 Set 2010, 21:58

cetrero ,portas trenat o nylon? el carret de quina gama es es del baratets ? donam mes informacio si no no podrem ajudarte (per cert ahir te vaig trucar pero ja era masa tard i vaig penjar dema te truco)

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dt 21 Set 2010, 02:47

carret tica spinfocus gt4000R/H fil trenat... gama economica

cetrero33
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 21 Set 2010, 19:02

dons prepara una mica de pasta i comprat un bon fil ,se acaven els problemes, les perruques i tots els merdes.

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 21 Set 2010, 22:39

cetrero33 escrigué: fil trenat... gama economica

Amb el trenat ho tinc comprobat, o això penso.
O pagues, o l'acabes gastant de tanta perruca i has d'anar a comprar més.
Malauradament amb els estris de pesca (no parlo de peixets) el que costa poc dura menys..anelles, poteres, grapes, trenat, fluoro...

Power pro, jerry brown i tuf line per mí les millors opcions...segur que hi haurá qui no li vagi bé algún d'aquests, pero jo he probat alguns, i el que no em fa perruca no m'agrada perque es gasta rápid, el que fa perruca per que la fa, el que no fa perruca ni tampoc es gasta ràpid perque no aguanta els kilos al trencament que diu el fabricant....
Per ebay pots trobar bones ofertes, i pescarás agust.

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dt 21 Set 2010, 22:55

LINEA POWER PRO 275M - VERDE - 15KG - 23MM es la que tig pusada...

cetrero33
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 22 Set 2010, 00:45

Al carret del paisano vam muntar aquest mateix fil la última vegada i va com una seda. Sergi, Fran, vosaltres que hi teniu els ous més pelats què hi penseu? Potser un giratori abans de l'esquer?
A vegades és que els esquers pesen massa poc per l'acció de la canya

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dc 22 Set 2010, 03:01

porten giratori, això si això em va pasa després de provar amb una RAPALA, i clar la canya és d'acció 30.100 i la Rapla pesava molt poc.

cetrero33
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 22 Set 2010, 08:01

jo treballo amb canyes sensiles però dures. Acció 20-80 i 60-120. Jigs i esquers pesants, com els d'en chinesteta, no hi tinc cap problema, però a la que m'acosto a la roca i poso rapala petit pel sard... embolic al canto!

lo curiós és que el meu company utilitza la mateixa canya que jo, porta un trenat més groixut i no li passa! Ell en té els ous pelats, perquè es llobarrero i sempre ha pescat amb rapala o coses petitones, en canvi jo no hi estic acostumat. Moltes vegades queda el fil mal posat, es veu a simple vista, està fluix perquè no coordino bé la recollida amb els cops de canya. LLavors si no ho veus, i tires, ja has llepat!

crec que és una mica de tot: il, carret, canya i, sobretot, la recollida.

sort

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dc 22 Set 2010, 15:13

Avui tocava pesca, dic tocava perquè he fotut una porra com una casa de pagès, ejej.
No hi havia moviment de gavines i ja m'han fotut. He provat l'espinning on l'altre dia treia les melves, però res de res. He anat a les formigues i tampoc saltava res. De cop i volta m'ha semblat veure moviment a sobre l'aigua i just quan el jig ha tocat a l'aigua, han saltat tots els peixets que estaven per allà nadant tranquilament, rectifiqueu-me si m'equivoco, però he suposat que si estaven tant tranquils nedant per la superfície, seria perquè no hi havia cap fiera que els hi toques els pebrots, és així?? Així que he provat una mica de jigging i cap a casa que faig tard.
Un altre dia serà!!

jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 23 Set 2010, 20:35

kruskis el Dt 21 Set - 23:45

.Al carret del paisano vam muntar aquest mateix fil la última vegada i va com una seda. Sergi, Fran, vosaltres que hi teniu els ous més pelats què hi penseu? Potser un giratori abans de l'esquer?
A vegades és que els esquers pesen massa poc per l'acció de la canya

esclar que si ,jo sempre el tinc posat ...pero si el tema es que pesen poc les rapales nomes vol dir una cosa ,la canya no es la adecuada. si vols llençar una rapala de 12 gr amb una canya de accio 50 100 nem malament pero si aniria be per algo semblan un esquer de uns 30 o 35 aniria millor ,el fil amb una rapala sense pes molt mes prim ,etc etc etc .
tendriem que tenir un arsenal de canyas i carrets per cada una de les coses, pero como es imposible, fem invents i chapuzas i nem tiran.

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Alguns atacs a spinning

Missatge  jaccod el Dt 28 Set 2010, 13:17

Eii companys ja torno a ser aqui. Bé, aquest matí encara bufava tremuntana, tot hi així avui era l'únic dia que tenia lliure i he sortit. Al veure que no hi havia activitat, i no trovar moviment a la sonda, m'he anat davant el port de palamós a fer spinning. He anat llençant a tort i dret amb jigs i res. Pescava a 15 metres de l'espigó. Després he canviat a alguna rappala i res, finalment he provat uns "paseantes" que tinc, crec que és diu sammy o algu així, simés no és entretingut fent-lo ballar per la superfície. Tot plegat he vist algun peix (no massa gros) que li fotia ostia, però res, he tornat a tirar i li ha tornat a fotre ostia, peró sense notar cap clavada. També inmediatament prop de l'esquer han saltat unes agulles que anaven molt emprenyades, no he sabut si hi havia algun bacallà gran o que passava per allò sota. Bé si més no he vist el peixitu aquell. Algú se li acut que podia ser?
Quins esquers feu servir pel llobarrot???

jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dt 28 Set 2010, 15:26

be jo sortirà demà des de platja d´aro, i m´anire cap al port de Palamós, a veure si hi ha sort, si surtiu ens veiem demà per palamos ....

cetrero33
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dt 28 Set 2010, 17:45

ja m'agradaria..
si puc sortir un cop a la setmana ja puc donar gracies a deu i a la seva sogre

jaccod
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 28 Set 2010, 18:14

jaccod,segurament eren sirvias i amb el sammy es la ostia pescar i si no almenys veus els atacks,per cert jo si que vaig tindre una santa picada ,pero es va desamar i no vaig poder fer el report complet ,pero ja sortira algo ja, potser aquet cap de setmana?

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dt 28 Set 2010, 18:17

Hola

Teniu una imatge del sammy aquest, peer saber quina fila fa?

I les sirbies com es pesquen? Ràpid, lent, amb paradetes? algun consell per als novatos? Very Happy

bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 35 Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 20 ... 35  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt