SHARE
Últimos temas
» Estic pescant!por mehdi Hoy a las 19:17
» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36
» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32
YOUTUBE
Avui al matí he sortit
Pàgina 8 de 33 • Comparteixi •
Pàgina 8 de 33 •
1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 33 
Re: Avui al matí he sortit
Sergi!
La veritat és que la pajarera era petiteta i no es veia cap saltada, i entre això i les ganes de dormir (ens haviem llevat a les 6:00 per intentar sortir a pescar), no ens vam acabar de decidir...
Bernau, estic amb en Sergi, prova de deixar-los més lluny, i també podries intentar de deixar-ne un a fons i l'altre per superfície, així escombres una franja més amplia i tens més possibilitats, no?
ànims!
La veritat és que la pajarera era petiteta i no es veia cap saltada, i entre això i les ganes de dormir (ens haviem llevat a les 6:00 per intentar sortir a pescar), no ens vam acabar de decidir...
Bernau, estic amb en Sergi, prova de deixar-los més lluny, i també podries intentar de deixar-ne un a fons i l'altre per superfície, així escombres una franja més amplia i tens més possibilitats, no?
ànims!
el dissabte al mati vam fer una sortida amb en jaccod, que feia molt temps o deiem de fer pero sempre faltaba el moment,la sortida era al curri i si es posaba be a espining, que tots dos eram novatillos, i aixi comencem al curri i al sortir de port deixo anar una plumeta, i encara no habia tencat el carret ja tenia una oblada,vam estar curicanejan amun i aball, i anaben sortin bisos, cuant cambio la pluma per probar une metralleta d'estreno feta especialment per un bon amic i va ser l'ostia, sortien de tres en tres, va anar de fabula, i com ja en teniem força de peix, vam cambiar a espining i a cada llançament a les pajareres era picada,la llastima va ser que teniem que plegar molt d'hora, pero el resultat va ser excelent, i vam pasar un mati molt entretingut i divertit amb en jacint,que es un excelent company i anfitrior

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
hola crack!
tu ets dur de pelar eh, Teixi? Mira que t'anem burxant, et diem coses maques, que portes la barca de l'orgull gay... però res, tu ben amagat! jajja
mira que et trobo a faltar.
encara hem de superar el millor esmorzar que he fet mai, el que vas organitzar tu. el de les gambes s'hi va acostar molt... però hi faltaves tu.
estic molt content que pesquis tant!
tu ets dur de pelar eh, Teixi? Mira que t'anem burxant, et diem coses maques, que portes la barca de l'orgull gay... però res, tu ben amagat! jajja
mira que et trobo a faltar.
encara hem de superar el millor esmorzar que he fet mai, el que vas organitzar tu. el de les gambes s'hi va acostar molt... però hi faltaves tu.
estic molt content que pesquis tant!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 0
Data de registre: 27/05/2009
eeeiii raul, merci p'els alagos, jejejej ja amb tocaba disfrutar una mica que ultimament la cosa esta fluixa, aquesta pescata es feta amb dues hores i mitja,i en lo referent al esmorzar crec que el mes d'octubre que encara no fa fret en tindriem que organitzar un altre,
salut company
salut company

teixi- www.forumdepesca.com
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
a mar encara no t'he vist pescar... però ets un crack de tio!
vols dir que no els espantes els peixos amb aquests colors tant llampants? jajajja deus deixar les línies molt llargues... jejejjeje
ho sento, no ho he pogut evitar.... és que abans, quan només èrem tre gats, sempre ens acollonavem!
vols dir que no els espantes els peixos amb aquests colors tant llampants? jajajja deus deixar les línies molt llargues... jejejjeje
ho sento, no ho he pogut evitar.... és que abans, quan només èrem tre gats, sempre ens acollonavem!
Raül- www.forumdepesca.com
Data de registre: 27/05/2009
Teixi explica-ho tot!! Una mica més i hem de tornar remant.
Sóc un despistat de collons, jo anava refiat que quedava 20 litres de venzina per passar el matí i mentre estavem preparant les canyes amb la barca a relentí a dins el port, es comença a parar! Que just va anar!!! Bé ja que ens haviem llevat tant dora i a les 11 haviem de ser a port, haviem de correr i corrents cap a la benzinera més pròxima amb bosses de plastic. Quina pinta de catetos que fotiem. Bé al final vam poder sortir i ho vam passar d'allò més bé. Rapidet però intens, que son els millors!!! ajajjaja
josep, espero que no triguem tant de temps a tornar a fer una altre sortida!!!
Sóc un despistat de collons, jo anava refiat que quedava 20 litres de venzina per passar el matí i mentre estavem preparant les canyes amb la barca a relentí a dins el port, es comença a parar! Que just va anar!!! Bé ja que ens haviem llevat tant dora i a les 11 haviem de ser a port, haviem de correr i corrents cap a la benzinera més pròxima amb bosses de plastic. Quina pinta de catetos que fotiem. Bé al final vam poder sortir i ho vam passar d'allò més bé. Rapidet però intens, que son els millors!!! ajajjaja

jaccod- www.forumdepesca.com
Localització: Palamós
Data de registre: 02/06/2009
Doncs a Blanes, al matí em fet porra, i a la tarda dos horetes fins que s'ha fet fosc, una palometa i prou. I això que diuen que està ple de bonitols...... on collons son??

Ciberkun- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Malgrat de Mar - Blanes
Data de registre: 24/07/2009
Nanos ahir davant Sagaro va anar de collons , molts de bonitos i deCiberkun escrigué:Doncs a Blanes, al matí em fet porra, i a la tarda dos horetes fins que s'ha fet fosc, una palometa i prou. I això que d
iuen que està ple de bonitols...... on collons son??
palometas. AAAA i milers i milers de medusas .

salguer- www.forumdepesca.com
Localització: PALAMOS
Data de registre: 27/10/2009
Ostia Jaccod , nosaltres disapte varem anarjaccod escrigué:Teixi explica-ho tot!! Una mica més i hem de tornar remant.
a fer raons , i molt be . Jo estabe vigilant si veia senyals de alguna cosa , pro apart dels milers de medusas no varem veure res .
En canvi ahir si que varem triunfa , davant Sagaro i va haver molt de moviment ...

salguer- www.forumdepesca.com
Localització: PALAMOS
Data de registre: 27/10/2009
salguer, quina enveja ,jo fa ja tres setmanes que no puc anar a pescar,entre el treball i la familia estic que me pujo per les parets ara aquet cap de setmana que tremoli la gola perque ales 4:00 ja estare foten canya.....jajajajajaj.....SALUT I FORÇA PEIXOS

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
Salguer, hi havia bonitols per allÀ?

Aiiiiiiiii que ja queda menos pel cap de setmana !!!!!!
Ara toca triar cap a on anar: Formigues ? S'Agaró? Palamos?
I com diu en Murphy, segur que allà on es tria,..., és on no hi ha eñ peix aquell dia
Ara toca triar cap a on anar: Formigues ? S'Agaró? Palamos?
I com diu en Murphy, segur que allà on es tria,..., és on no hi ha eñ peix aquell dia

bernau- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: L'Estartit
Reputació: 2
Data de registre: 23/03/2009
doncs un cap a cada lloc i qui pesqui que avisi tu!

Bona idea
Quina freqüència d'emisora porteu normalment ?
Quina freqüència d'emisora porteu normalment ?

bernau- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: L'Estartit
Reputació: 2
Data de registre: 23/03/2009
71.
Ondia ara que hi penso, jo aquest cap de setmana no puc. tinc bateig.
Bé demà si puc sortiré, ja us passaré el parte
Ondia ara que hi penso, jo aquest cap de setmana no puc. tinc bateig.
Bé demà si puc sortiré, ja us passaré el parte

Pàgina 8 de 33 •
1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 33 
Pàgina 8 de 33
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum