MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Novembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

PESCA AL CAP DE CREUS

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: PESCA AL CAP DE CREUS

Missatge  girgom el Dc 07 Jul 2010, 17:19

Ostres jo tinc entens que el numero d'hams son 6 en total, i 2 canyes dins l'aigua, o sigui que pots portar 1 ham amb una i 5 amb l'altre.

El kayac es un artefacto flotante, igual com pot ser una barqueta de plastic dels nens , això es el que diu la normativa publicada al BOE, que si l'adm no la te ja la penjare. Dins de la zona de bany limitada desde la platja fins les boyes grogues , no pot entrar cap artefacto flotante i evidentment cap embarcació encara que sigui remant, s'ha sortir i entrar desde la platja pel pas habilitat amb boyes grogues.

Aquest mes de juny també les vaig tenir amb el nen de la creu roja per allà Tarragona, que a part de vigilar possibles ofegaments ara també fan de policies, amb uns que entraven amb una zodiac remant els hi va cridar l'atenció, li vaig dir que si tenia que cridar l'atenció o fes a tothom que no cumplis la normativa, que aquelles barquetes de plastic remanant que estaven per allà no podien estar, i el nano a sobre em diu que no tinc raó, o sigui que el que diu en Tola si els que tenen de saber la normativa no en tenen ni folla ho tenim molt pero que molt malament.

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dj 08 Jul 2010, 00:15

Oh Tola, Tola, il.lustrat cavaller de la paraula, portador de la veritat suprema entre els mortals pescadors terrenals...
Algú ha escoltat les teves pregàries i aquest matí m'han dit que els ajuntaments de Portbou, Llançà i Colera han arribat a un acord i posaran 9 guàrdies civils patrullant per la zona vigilant als infractors marítims.

Girgom, tens raó són 6 hams, ja ho he canviat!

PD: Si algú té algun dubte d'alguna cosa, al menú de mà esquerra hi ha un botó que porta a la normativa. Si alguna cosa no queda clara, no us talleu i pregunteu, que segur que jo o algú de nosaltres tindrà la resposta i si no la buscarem, don't worry!

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dj 08 Jul 2010, 20:13

Sis "BOINAS VERDES?"
A mar o terra?
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 08 Jul 2010, 23:55

Al final no són 9 sinó 10, i ho controlaran tot plegat.

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dv 09 Jul 2010, 01:04

Confirmat, són 10.
A la secció de notícies he penjat 2 notes de premsa referents a aquest tema.

Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 21 Mar 2011, 18:52

M'agradaria reviure aquest tema, per vàries coses:

Totalment d'acord amb en Llobarro i la resta de companys pel tema del cap de creus.

Totalment d'acord amb en kruskism quan et treus la llicència, per no donar-te, no et donen ni la llicència, si no que te la tens que imprimir si fas el tràmit online, que de ben segur que gent amb pocs coneixements informàtics poder l'han pagat i encara estan esperan que els hi arribi.... jo com a mínim no vaig rebre res, vaig entrar, buscant buscant vaig veure un lloc on posaves el número d'expedient, i et sortia un pdf amb la llicència per imprimir i llestos.

Fa poc per converses al fòrum, i buscant i remenant, em vaig assabentar que a les medes, a part de la zona estrictament protegida, hi ha una segona zona, on es permet nomes una canya i que afecta a més a un tram de costa que va del molinet a punta salines, si no xerrem, si no investigo, resulta que estic infringint la llei per total desconeixement, ja que cartells avisant, no n'hi ha, ni al molinet, ni a punta salines, enlloc.....

Al Cap de Creus no hi vaig mai, per que em queda lluny, per que no ho conec i tampoc sabria on anar.... per tant no corro perill de pescar al parc natural de moment

A formigues, com a tal, a les illes, noi hi vaig, però si a caproig, calella i alguna zona propera... no se si ja està protegit o no, de nou, desconeixement, dubtes....

Podem nosaltres crear un apartat de zones protegides, amb un plànol, la normativa específica, i explicant d'on a on esta restringit i quines son les restriccions?¿? Així sabria on no tinc que anar del cap de creus, fariem una mica de pedagogia, i no cauríem en la il·legalitat per desconeixement, d'aqui a que reobri el tema.

Salut !

Dani
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 21 Mar 2011, 19:15

Estava cercant info del cap de creus, a veure si surt un plànol d'on es pot pescar i no, tota l'estona et diu que consultis la normativa específica, amb enllaços genèrics al BOE, DOGC etc.... o que consultis el "tríptic d'activitats marines"

Si vas al cercador de la mateixa generalitat, i poses tríptic d'activitats marines, no et troba res, bé, si, la frase on et diu que consultis el tríptic.... ja te collons la cosa

Hi ha un opuscle informatiu, un pdf, l'obro... surt un plànol, on destaquen les zones de mar de 2 colors, Parc natural i Reserva natural parcial.

Al tríptic hi ha un lloc on en parla de les dos zones:

Al parc natural marí
• S’admet la pràctica de la pesca artesanal i esportiva i els usos i les activitats tradicionals del cap de Creus.
S’hi prohibeixen la pesca d’arrossegament i la pesca d’encerclament, així com els concursos de pesca.

A les reserves naturals parcials marines
• Únicament s’hi permet la pesca artesanal o amb canya, la qual és objecte de reglamentació específica.

Entenc que al parc natural es pot pescat amb canya, i a la reserva natural es pot sota la reglamentació específica, reglamentació que no tinc collons de trobar......
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

PESCA AL CAP DE CREUS

Missatge  QUIM C. el Dt 22 Mar 2011, 02:06

Estaria be recullir tota la informacio que trobis escrita i ampliada amb la que no trobis pero que el sentit comu t' aconselli. De vegadas una petita empenta pot despertar un gegant que esta dormint i posar-lo a trevallar, que fins ara son venedors de llicencies i prou.
QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 62
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 22 Mar 2011, 22:18

Quan pugui, us escanejo els tríptics que tinc sobre activitats permeses/prohibides a:

* Medes.
* Cap de Creus.
* Ses Negres.

Algun tríptic és molt gran i no podré escanejar-lo. En tot cas, són tríptics que he anat arreplegant de centres d'informació dels parcs corresponents i del saló nàutic, stand de la Generalitat.

Martí
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 22 Mar 2011, 22:32

ses negres, un altre que no sabia, no si al final no sabrem si estem en zona legal o no...
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

SES NEGRES. Vedat de pesca del Cap Negre al Pa de pessic.

Missatge  Tola el Dt 22 Mar 2011, 23:00

Mira, què tinc!! m'ha costat un ou perquè és la primera vegada o la segona que faig servir l'scanner i no m'hi acabo d'entendre, que haig d'anar-ho explorant tot i descobrint. Però sembla que ho he aconseguit. Espero tardar menys amb la resta, que si tardo tant per cada escanejada, a la següent ja me n'avorreixo!!

Espero us sigui útil.

TATATATXÀÀÀÀÀÀNNNNN !!!!

P.S.: Us estalvio la primera pàgina, que no té massa interès. És la portada del fulletó. Només hi diu "SES NEGRES. Vedat de pesca del Cap Negre al Pa de Pessic". I hi ha tot de fotos de peixos i el logo de la Gene.

Si algú vol sabert más, jo escriuria al servei d'atenció al client del Dept. de ramaderia i pesca o el nom que tingui ara i com a entrada per registre, ni que sigui un "no tenim res més" us ho respondran. O us enviaran un DOG o alguna cosa que respongui mínimament a la vostra consulta. Digo yo.

El fulletó del Cap de Creus l'escanejaré amb un altre scanner que sigui DIN-A3. És força clarificador, aquest trítpic.

El de les Medes té un format molt raro i no m'hi cabrà. Segurament només us posaré el plànol.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Cap de Creus

Missatge  david_sfg el Dc 23 Mar 2011, 23:16

Justament ahir vaig estar davant del mapa amb tota la informació de les activitats permeses i prohibides del Parc Natural del Cap de Creus, si ho harrivo a saber li faig una foto...jajaja.

La pesca amb canya està permesa al llarg de tot el parc exceptuant la zona de Reserva Integra.

Jo el mapa el vaig veure al Port de la Selva, en forma de plafó metàl·lic al carrer. Suposo que en pobles com Cadaques i Roses també deu ser-hi...Sino el proxim cop que puji ja hi faré una foto.

Dani, la reserva de Ses Negres és força petita està entre la platja de Sa Riera i Cap Sa Sal.

Salut!
david_sfg
www.forumdepesca.com

Edat : 29
Localització : Sant Feliu de Guíxols - El port de la selva
Data de registre : 17/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Per fi!! ZONES CAP DE CREUS

Missatge  Tola el Dl 28 Mar 2011, 22:06

Per fi us he pogut escanejar aquest fulletó. Ho tenia pendent des de feia mooooolt de temps. Em penso que el vaig trobar al centre d'informació del Parc Natural, a Sant Pere de Rodes.

Per veure'n el detall i poder-lo llegir:

http://img405.imageshack.us/i/capcreus.jpg/
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 30 Mar 2011, 02:38

Tio! Ets el meu ídol!
Jo fa dos anys que predico que el buscaré i l'escanejaré i tu en menys d'una setmana ho has enllestit, ets el puto amo!
Tola for president!!!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo