SHARE
Últimos temas
» Salutaciospor anxovetasv Hoy a las 08:00
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Ayer a las 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Ayer a las 16:52
» Panta de Boadella
por anxovetasv Ayer a las 15:18
» Hello!
por teixi Ayer a las 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Jigs amb plomes
por Jurela´s Killer Dt 15 Maig 2012, 18:58
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
» VII Edició GuíxolsMar a Sant Feliu de Guíxols
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:26
» Com ha anat el finde? (Girona)
por kayakleviathan Dt 08 Maig 2012, 17:28
» Silurs.
por Dani Dg 06 Maig 2012, 12:04
» WAVEINN.com
por kruskis Dv 04 Maig 2012, 00:07
YOUTUBE
Alguna rapala irresistible?
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Alguna rapala irresistible?
Bona nit pescatores!
Us volia demanar ajuda sobre rapales. Vull comprar-ne un parell però les vull escollir bé. Us explico el que necessito.
Vull unes rapales per arrossegar amb la barqueta a prop de costa a poca profunditat. Per tant, millor superficials oi? Jo en tinc una de preferida que és la RAPALA GBK-GLASS BLACK (força típica) que mai falla, però el temps passa i s'està fent malbé.
Quins models comprarieu? No cal que sigui de la marca Rapala.
Gràcies!!!
Us volia demanar ajuda sobre rapales. Vull comprar-ne un parell però les vull escollir bé. Us explico el que necessito.
Vull unes rapales per arrossegar amb la barqueta a prop de costa a poca profunditat. Per tant, millor superficials oi? Jo en tinc una de preferida que és la RAPALA GBK-GLASS BLACK (força típica) que mai falla, però el temps passa i s'està fent malbé.
Quins models comprarieu? No cal que sigui de la marca Rapala.
Gràcies!!!
Re: Alguna rapala irresistible?
Fas molt ben fet! si jo hagués tingut més seny i una mica més de fòrum quan em vaig aficionar a la pesca amb artificials, ara no tindria una col·lecció excessiva d'artificials. Resulta que mai piquen perquè resulta que no tens aquell que ha sortit nou i costa 20euros. Que pel preu i els acabats, segur que és l'infal·lible, el triomfador, l'artificial pedra-filosofal, que et serveix primavera, estiu i hivern. Plogui, nevi o faci sol, busquis llobarros o sards. No existeix l'artificial únic, però tampoc et cal tenir-ne 200. Amb menys d'una desena ben escollits, en tens prou per cobrir totes les condicions i ambients.
Ets un paio assenyat de demanar consell. T'estalviaràs un munt de quartos i temps.
Els colors ajuden, però jo crec que el que més hi fa és el moviment. I per això, prefereixo que els experiments els faci un altre i anar amb els clàssics. Amb el temps, tinc un munt d'artificials que el dia que es perdin a les roques, adéu, muy buenas i d'altres que tants en perdi, tants en compraré.
Pel curri a poca profunditat, jo et recomanaria un clàssic entre clàssics. No cal inventar el que ja està inventat i funciona. Rapala original color S. 9 o 11cm. Si vols fer spinning no et servirà per llençar gaire lluny, però. És dels que més em funcionen i contrastada eficàcia. Tots aquests nous que cada any surten i cada any costen més, potser algun val la pena, però per treure llobarros, no és qüestió de gastar-se quartos a les botigues, sinó de sortir i insistir cada dia. Ni que sigui amb una cosa feta per tu (a consciència) o amb un artificial imitació de 4euros.
Quan dius "de superfície" vols dir esquers passejants? no ho he provat, però no crec que et funcioni un artificial sense pitet arrossegat de forma regular. És un altre concepte. Seria com voler jugar a tenis, amb una pala de pim-pom i una pilota de futbol.
Per a l'altra canya, intenta agafar-ne un que imiti els peixets que vegis pel voltant. Sigui vinil o un artificial llarg (si imites agulles o anguilons) o més rodonet i gris si imites llísseres o més petit i blau si imites sardinetes... observa molt el mar i intenta copiar el que es mou al voltant (mida, color, moviments i profunditat) en cada època de l'any.
Que la força t'acompanyi.
Ets un paio assenyat de demanar consell. T'estalviaràs un munt de quartos i temps.
Els colors ajuden, però jo crec que el que més hi fa és el moviment. I per això, prefereixo que els experiments els faci un altre i anar amb els clàssics. Amb el temps, tinc un munt d'artificials que el dia que es perdin a les roques, adéu, muy buenas i d'altres que tants en perdi, tants en compraré.
Pel curri a poca profunditat, jo et recomanaria un clàssic entre clàssics. No cal inventar el que ja està inventat i funciona. Rapala original color S. 9 o 11cm. Si vols fer spinning no et servirà per llençar gaire lluny, però. És dels que més em funcionen i contrastada eficàcia. Tots aquests nous que cada any surten i cada any costen més, potser algun val la pena, però per treure llobarros, no és qüestió de gastar-se quartos a les botigues, sinó de sortir i insistir cada dia. Ni que sigui amb una cosa feta per tu (a consciència) o amb un artificial imitació de 4euros.
Quan dius "de superfície" vols dir esquers passejants? no ho he provat, però no crec que et funcioni un artificial sense pitet arrossegat de forma regular. És un altre concepte. Seria com voler jugar a tenis, amb una pala de pim-pom i una pilota de futbol.
Per a l'altra canya, intenta agafar-ne un que imiti els peixets que vegis pel voltant. Sigui vinil o un artificial llarg (si imites agulles o anguilons) o més rodonet i gris si imites llísseres o més petit i blau si imites sardinetes... observa molt el mar i intenta copiar el que es mou al voltant (mida, color, moviments i profunditat) en cada època de l'any.
Que la força t'acompanyi.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 48
Data de registre: 12/08/2009
Re: Alguna rapala irresistible?
hola Calador, l'esquer que més pesca és sempre el que més temps es passa a l'aigua. Si tens confiança amb el rapala, doncs rapala.
pensa que posar imitacions d'anguiló i peixets petits és molt efectiu, però donal's per perduts si per allà corren els tallahams. Les mariconades amb l'aigua freda... que els que tenen dents ronden per aquí... i et netejaran la capça d'artificials!
pensa que posar imitacions d'anguiló i peixets petits és molt efectiu, però donal's per perduts si per allà corren els tallahams. Les mariconades amb l'aigua freda... que els que tenen dents ronden per aquí... i et netejaran la capça d'artificials!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Ja les tinc!!!
Ei companys!
Merci per contestar. Us volia dir que ja les tinc, he comprat un parell de rapales, una d'elles semblant a una llissa a veure si els agrada als llobarros.
Si em donen resultat ja us ho diré!
Moltes gràcies
Merci per contestar. Us volia dir que ja les tinc, he comprat un parell de rapales, una d'elles semblant a una llissa a veure si els agrada als llobarros.
Si em donen resultat ja us ho diré!
Moltes gràcies

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 82
Data de registre: 07/03/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum