SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por CAP-ROIG Hoy a las 07:15
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Enredapeixos Casolàns
Pàgina 3 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 3 de 3 •
1, 2, 3
Re: Enredapeixos Casolàns
Es veritat que nosaltres ja tenim molta informació de com es fan, colors, etc... però solsament intentar-ho, passar-t’ho be mentre el fas i llavors tindre la satisfacció de que un peix, petit o gran, li sembli atractiu ha de ser un goix dons jo en tinc uns quans comprats, macos i tot el que vulguis, i no han pescat mai res, i saps perquè? Per que el primer que s’ha de fer per que una cosa funcioni es CREURES’HO, i tu t’ho creus
Càsum l'os pedrer!! Mira que endur-se l'esquer.... que s'et fotin un esquer sap greu, per l'esquer i pel peix però si a sobre l'has fet tu...

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
ago791 escrigué:Bueno!! funcionar, funciona!!! tant que no me l´han tornat!! quina putada!!
Si algu de vosaltres va a pescar per Sant Pere Pescador (platja o desembocadura del Fluvia) i el trobeu enganxat a algun animalot que hi hi ha per alla, em faria molta il.lusio que m´el tornessiu, ja que es la meva primera creacio.
Algun dia que tingui mes temps ja us explicare com ha anat...
Fins aviat!!!
D'acord, però el peix no te'l tornaré pas eh? Jeje.
Jo també vaig perdre un esquer i un peixot fa uns mesos. Vaig posar cartells per Roses, Sant Pere i l'Escala, i encara ara no han aparegut! Sniff, sniff,... Ja els dono per perduts!
Home, AGo791... és que has de millorar el prototip. El proper que facis, l'has d'omplir de goma-2 i amb un accionament a distància i si te'l roba, doncs sopes hamburguesa de peix. I llestos. Clar que tampoc recuperaries l'artificial, ara que hi penso. Vaya. Hauré de revisar la meva teoria...
Jo m'estic fent alguns jigs. Quan els tingui vernissats, potser poso un post de com ho he anat fent. De moment estan quedant força dignes, mal m'està el dir-ho i neden prou bé. Però només he tingut temps de provar-los a mig fer, per comprovar-ne la natació. Molta feina, però una satisfacció.
Apali, segur que les properes creacions teves superen aquesta que se t'ha endut un tallahams o palomida o submarino, o qui sigui que s'ha enamorat del teu esquer.
Jo m'estic fent alguns jigs. Quan els tingui vernissats, potser poso un post de com ho he anat fent. De moment estan quedant força dignes, mal m'està el dir-ho i neden prou bé. Però només he tingut temps de provar-los a mig fer, per comprovar-ne la natació. Molta feina, però una satisfacció.
Apali, segur que les properes creacions teves superen aquesta que se t'ha endut un tallahams o palomida o submarino, o qui sigui que s'ha enamorat del teu esquer.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Benvolgut Martí, jugues amb avantatge dons facis el que facis i surti el que surti sempre serà una obra d’enginyeria.....
Pàgina 3 de 3 •
1, 2, 3
Pàgina 3 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum