MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Golf de Roses

Pàgina 9 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Golf de Roses

Missatge  Raül el Ds 12 Set 2009, 08:45

ara faré uns dies de vacances!!!! ELs dos o tres dies primers hi vull anar sol, per passar-me el dia damunt la barca... farà un mes que no hi pujo i necessito fer un parell d'abusos abans no vinguin la dona i la nena! Vull fer tantes coses que no sé si me'n surtiré... si tinc ocasió, provaré el jig-calamarsó, (i si no més endevant).
EM vull centrar bàsicament amb l'spinning, però en vistes dels èxits obtinguts pels companys del forum, haurè de portar un AS a la màniga, si pretenc menjar peix fresc.
En fi, de moment, el cabronàs del temps pronostica una petita lleventada... o sigui que potser em quedo a treballar un parell de dies més...
si algú té alguna recomanació per pescar aquests dies ja sabeu, em moc del cap de creus a l'escala. Si amb la "llevantada" queda l'aigua tèrvola, pujaré algun dia a fer jigging al cap de creus (si no és inútil), però segurament em mourè darrera el primer senyal de vida que detecti a superfície.
gràcies i sort a tots!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Ds 12 Set 2009, 09:29

Raül escrigué:ara faré uns dies de vacances!!!! ELs dos o tres dies primers hi vull anar sol, per passar-me el dia damunt la barca... farà un mes que no hi pujo i necessito fer un parell d'abusos abans no vinguin la dona i la nena! Vull fer tantes coses que no sé si me'n surtiré... si tinc ocasió, provaré el jig-calamarsó, (i si no més endevant).
EM vull centrar bàsicament amb l'spinning, però en vistes dels èxits obtinguts pels companys del forum, haurè de portar un AS a la màniga, si pretenc menjar peix fresc.
En fi, de moment, el cabronàs del temps pronostica una petita lleventada... o sigui que potser em quedo a treballar un parell de dies més...
si algú té alguna recomanació per pescar aquests dies ja sabeu, em moc del cap de creus a l'escala. Si amb la "llevantada" queda l'aigua tèrvola, pujaré algun dia a fer jigging al cap de creus (si no és inútil), però segurament em mourè darrera el primer senyal de vida que detecti a superfície.
gràcies i sort a tots!
Raül, que tinguis molta sort i pesquis ( i et diverteixis) molt. Aprofito l'ocasio: Si portes temps sense pescar, t'aconsellaria que al principi dosifiquessis l'esforç, especialment amb la pesca al jigging, que comporta molts moviments repetitius: una tendinitis d'espatlla o de colze et podria fastiguejar la festa. També els moviments de l'spinning i del jig-spinning, si llances repetidament per damunt de l'espatlla poden afectar la zona subacromial (on passa el tendo entre l'humer i l'acromion) i produir contractures i dolor des del canell fins al clatell, igual que passa en algunes feines i en molts esports. Penso que fer algun estirament i escalfament especific podria anar bé. Si hi ha algun traumatoleg, fisio o similar al forum, estaria bé que donés més d'informacio preventiva. La meva "experiència" en el tema és com a pacient, i vaig coincidir a rehabilitacio amb persones de diferents edats i complexions fisiques... En fi, més val prevenir.
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 13 Set 2009, 00:22

gràcies Laureà,
les tendinitis ja les porto a sobre de la feina: colzes, canells i dits de la mà els tinc sempre fets una merda... també l'esquena, les cames i els peus d'estar sempre dret.... però el pitjor és tenir el cervell col.lapçat i els ous durs com una pedra (aha ah!!, tinc la dona embarassada i ja sabeu què passa...).
A més avui m'ha trucat una de les dones que treballen amb mi i està a 39 de febre... o sigui que a can pixa vacances!!! Demà baixarè a pescar amb les tendinitis i els ous com una pedra... que dill torno a treballar!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dg 13 Set 2009, 09:17

Raül,
Abans de res, enhorabona i que vagi bé l'embaràs: vejam si serà la parelleta (sino, recorda la dita: dues filles i una mare = tres dimonies per a un sol pare... je je je). Quant a les tendinitis, es nota que ets jove i estàs en forma (jo, ja començo a "tenir una edat"), pero cal anar en compte de no sobrecarregar per evitar un bloqueig de la zona afectada (del dolor i la contractura, passar a quasi la immobilitat) Sad
En fi, que pesquis molt, pero cuida't !
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 15 Set 2009, 07:58

gràcies Laureà
pel que fa a l'escalfament muscular, us explicaré les aventures que he de fer a Cadaqués per arribar a la barca (és un altre món). Quan m'aixeco,..., em carrego la bossa i la canya (amb funda) a coll i baixo els tres pisos fins al garatge, allà agafo la bicicleta i hi carrego el bidó de gasolina amb uns 20 L (+- 20kg!). Imagineu-vos: encara hi ha la tira de borratxos pel carrer i passa per allà l'indurain amb la bossa a l'esquena, la canya al coll i un bidó de gasolina penjat al manillar de la bici... com en DAlí: surrealista!
En fi, el trajecte no crec que arribi al Km de distància, però és tot pujada, o sigui que l'escalfament de les cames és efectiu! Quan he arribat a la rampa de Cadaqués (tinc la barca fondejada allà) lligo la bicicleta i agafo el caiac: un altre espectace! Material al davant i m'assec al darrera; llavors he de remar a mà (sense rems perquè no sé com portar-los amb la bici) uns 70m, que no són res amb les pales però que es fan eterns amb les mans! US ho imagineu, no? quan arribo a la barca tinc els braços, l'esquena, les espatlles i les cames escalfades a tope!!! A més, tenint en compte la meva situació personal(i espero que passatgera) us puc assegurar que ja surto escalfat de casa!!! Un cop acabada la jornada de pesca, l'exercici és al revés, però sense gasolina i la major part del trajecte de baixada. Com que de peix no en solo portar..., vaig molt més lleuger!
Un altre tema és la part dels estiraments musculars un cop acabada l'activitat fisica...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 15 Set 2009, 08:12

per cert, ahir vaig anar a pescar...
vaig sortir dOlot a les 6, anar al pis a buscar la sonda..., esmorzar, anar a buscar gasolina x la barca,... pujar al caiac, treure el toldo, posar gasolina, preparar les canyes,.... no s'acaba mai!!! En fi, estic a mar cap a les 8. No veig ni un "puto pàjaro" per enlloc, baixo cap a cap norfeu, al golf de roses, a les gàbies,.... RES de RES!!! Em vaig passar el matí fent el curri per llocs que hi ha activitat i ni així... i perquè jo faci el curri us asseguro que he d'estar ben desesperat... tenia dues canyes, una a superfície i l'altra amb un plom. Cap al migdia em va picar una oblada maca a cadaqués...En fi, quan em disposava a plegar, em va venir un atac de ràbia d'aquells que tenim quan estem estressats i vaig pujar al cap de creus a cremar la mala llet. Vaig fer jigging, jogging, spinning, spin-jig,.... de tot menys curri! Resultat, serrans, serrans i més serrans!!!
Almenys em va tocar l'aire!!! En fi, us deixo que he d'anar a treballar...(sí, sí, estic de vacances!!!) GRGRGRGRGRRR!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 15 Set 2009, 08:18

torno a ser jo...
vaig sortir diumenge, ahir ja vau veure quin temps tant benparit!! i això és el que m'espera tota la setmana... amb tanta aigua, si puc pujar, hauré de fer pesca sub, que almenys amb el cap a l'aigua veurè peix!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 15 Set 2009, 12:34

jejejejejejeje raul, aixo es perque el peix creixi jejejejeje no desesperis
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dt 15 Set 2009, 17:05

Anims Raul, treuras un bonito de 4 kg. i set pasaran totes aquets malsons, ja ja ja. Razz Razz

Salut i bona pesca company.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 16 Set 2009, 08:27

gràcies! així ho espero... a veure si haurè d'anar de vacances a Barna!!
Au, de momonet, cap a la feina...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 16 Set 2009, 20:35

bé, demà a mig matí començaré les vacances!!! Estaré uns dies desconectat, així també descansareu vosaltres!! Que tingueu molta sort amb el concurs, i a tots us desitjo bona pesca!
si tinc alguna cosa interessant per explicar-vos, ja em buscaré un ciber-cafè !!!
si al finder sortiu per allà dalt feu-m'ho saber, a veure si ens veiem...
a reveure!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 16 Set 2009, 21:31

CAAAARDAT...com et va? jajajjajajaja....aprofita ara per pescar que no hi som nosaltres.

Que passis bones pescatas i si el dissabte passem per allá t'aviso per radio o per Tfn. porta BIRRES en fresc i les canviem.

Salut company...
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Open Sant Feliu de Guixols

Missatge  ALEXMTZ el Ds 19 Set 2009, 14:18

Demà fem la segona i definitiva part del open de pesca que es celebra a Sant Feliu de Guixols. De moment anem primers, ja us explicaré com a anat, a veure si tenim sort ... ja penjaré alguna foto.

La setmana pasada vaig treure la primera llampuga de la temporada a l'Escala, a veure si s'anima a partir d'ara.

Salutacions companys ¡¡
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 19 Set 2009, 18:12

hola companys, pues nosaltres em anat al concurs de curri de l'escala, ens a anat bastant be, ja que despues de que al poc de sortir em tingut una picada bestial, despres d'un bon rato d'aguantarla, sense poguer pararla a trencat, conto que per la manere d'estirar debia ser una palomida mol gran, al final hem agafatat un bis, i sis bonitols, que ens han portat fins al segon lloc , i tambe em fet la peça gran, amb un bonitol de 1.995 kg.tambe bull d'estacar que em pogut saludar personalment a l'arb 58,que es un exelent pescador i persona, salut
josep
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dl 21 Set 2009, 15:21

ALEXMTZ escrigué:Demà fem la segona i definitiva part del open de pesca que es celebra a Sant Feliu de Guixols. De moment anem primers, ja us explicaré com a anat, a veure si tenim sort ... ja penjaré alguna foto.

La setmana pasada vaig treure la primera llampuga de la temporada a l'Escala, a veure si s'anima a partir d'ara.

Salutacions companys ¡¡

Al final no va poder ser .... varem quedar segons de tot. La peça grosa la vam perdre per 100 grams i la quantitat de peix per 2 Kg,el primer va fer 17 Kg i nosaltres 15.

Salutacions
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 21 Set 2009, 17:34

Hola Alex, carai está molt bé, es molt dificil guanyar sempre. Enhorabona igualment.

Felicitats Teixi, ( Josep ) pel 2º lloc, aixo es arribar i moldre, Very Happy Very Happy Very Happy , nosaltres nomes varem fer 5,que hi farem.

Jo també estic content de coneixet, aviam si quedem algún dia i sortim plegats.

Per la tarde varem sortir a calamarsos un rato i vem fer nomes cinq., Tarde nit.

Salut per totom.
arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 22 Set 2009, 00:08

el dia que a tu et baigi be quedem, jo si fa bo sempre estic disposat,
salut josep
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dt 22 Set 2009, 22:56

dons jo avegades i vaig aixi qe si et be be...
salut

Ot
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Hola !!!

Missatge  bernau el Dc 23 Set 2009, 21:03

Hola a tothom Very Happy

Jo no estic per Roses sino per Palamós, i m'estreno en el for aquest

Veig que ja hi ha alguns amics (hola Josep) i m'apunto si hi ha alguna quedada o muntem algun sarao

Els què sabe de pescar, si poseu idees i indicacions de com fer-ho, s'agrairà molt. Aixi els pardillos aprendrem Laughing

Jo dissabte surto amb la familia, que vol provar això del curri. Seguiré les instruccions del Josep i a veure si quedo bé !!

Estaré per les Formigues, Far de Sant Sebastià,...

Espero que el mar acompanyi !

Fins aviat, i salut i sort a tothom
bernau
www.forumdepesca.com

Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dj 24 Set 2009, 00:19

Booones, felicitats Alex ja veig que ets un crack i a veure si quedem per sortir junts a pescar i aprenc alguna cosa company,. ..

arb58 encantat de coincidir amb tu a l'Escala i espero que seguim en contacte per compartir peixos...és a dir...que no els pesquis tots tu Rolling Eyes Rolling Eyes

PICHI....espavila que demá és dijous i dissabte toca BONITOLS, estic esperant el parte de Teixidor i Jaimito alias Saga alias el que pilla la pieza más grande del concurso de currican de , bueno ja ho saps que ens ho van refregar tota la nit sopant....Veeenga.

Salut.
David.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dj 24 Set 2009, 15:53

Hola David, jo també amb vaig alegrar de coneixa algún de vosaltres, pero amb die de concurs va ser una mica fotut per mi, caram, vaig notar amb vosaltres una confiança que jo no tenia, aviam si la propera vegade quedem a pescar, almorçar i demes, aixins ens coneixarem millor. Very Happy

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 25 Set 2009, 00:19

bueno companys, el dissabte jo el dedicare a veure si puc tastar els rovellons jejejejejeje ja casi no m'enrecordare com son jejejejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dv 25 Set 2009, 01:28

senyor teixidor, pude seria tan amable de donar-nos les coordenades de gps d'algun reco on creixin ceps dels macos............

.....aiam si sent formal s'estira........
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dv 25 Set 2009, 03:45

teixi escrigué:bueno companys, el dissabte jo el dedicare a veure si puc tastar els rovellons jejejejejeje ja casi no m'enrecordare com son jejejejejejejejeje

Josep, no tinc ni punyetera ideia de bolets com ja et vaig comentar...ara aixó si menjar rovellons i ceps ho domino a fulll...així que recull kilos que ja ens trovarem soci...

Salut.
David.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dv 13 Nov 2009, 02:16

Collons....falta un unes setmanes i es passa de la pesca als bolets! Colla de xaqueteros! jajaja
Aquí pels bolets em sembla que anem pitjor que de peix...entre poca aigua, la que ha caigut ha anat tard i ara ja tenim el fred aqui...

Millor serà que ens tornem a dedicar a la pesca i a veure si s'anima, que útlimament no tornem buit de miracle!

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 9 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent