MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Golf de Roses

Pàgina 8 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

On s'han amagat les bestiotes?

Missatge  Tola el Dl 31 Ago 2009, 11:44

Uns correus amunt dieu que no es toca res per enlloc. He estat dues setmanes per Menorca i allà de peix no se'n veu per enlloc, tampoc (ran de costa). Els que anaven amb barca diuen estar traient llampugues i sèrvies (en vaig veure treure una tant llarga com jo) i bestiotes d'aquestes que aquesta alçada haurien d'estar fregant la costa, doncs les estan traient a fondàries de 100m amagades de la calorada estival. No ha plgout en tot l'hivern ni primavera i l'aigua està calenta que sembla sopa. El peix fuig a gran profunditat. A veure si fot unes quantes tronades bèsties i refresca tot una mica. si no entren a criar ran de costa, l'any vinent, poca cosa! No obstant, em penso que a dins del golf de Roses, aquest Agost ha estat prou bo, no?

i les llampugues, ningú n'ha tocat cap encara? casumdena! d'aquestes sí que m'agradaria tocar-ne alguna amb el kayak.

Au, 'dios. Que tingueu sort si proveu al fondal sobre els 80 - 100m. A l'Empordà no ha plogut gaire aquesta primavera-hivern i també deu estar l'aigua que sembla pixats.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Golf de Roses

Missatge  ALEXMTZ el Dl 31 Ago 2009, 22:16

Tola escrigué:Uns correus amunt dieu que no es toca res per enlloc. He estat dues setmanes per Menorca i allà de peix no se'n veu per enlloc, tampoc (ran de costa). Els que anaven amb barca diuen estar traient llampugues i sèrvies (en vaig veure treure una tant llarga com jo) i bestiotes d'aquestes que aquesta alçada haurien d'estar fregant la costa, doncs les estan traient a fondàries de 100m amagades de la calorada estival. No ha plgout en tot l'hivern ni primavera i l'aigua està calenta que sembla sopa. El peix fuig a gran profunditat. A veure si fot unes quantes tronades bèsties i refresca tot una mica. si no entren a criar ran de costa, l'any vinent, poca cosa! No obstant, em penso que a dins del golf de Roses, aquest Agost ha estat prou bo, no?

i les llampugues, ningú n'ha tocat cap encara? casumdena! d'aquestes sí que m'agradaria tocar-ne alguna amb el kayak.

Au, 'dios. Que tingueu sort si proveu al fondal sobre els 80 - 100m. A l'Empordà no ha plogut gaire aquesta primavera-hivern i també deu estar l'aigua que sembla pixats.

Avui a la costa brava hem disfrutat molt !!!!!!! la majoria l'hem tret a spinning , a la foto surt el que hem tret fora de la barca però hem perdut més del que hem tret, no donavem a l'abast.

Salutacions
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dl 31 Ago 2009, 22:34

Collons!!! Molt be no?felicitats, suposo que haureu deixat algun?je,je. A la foto no aprecio be, que son? trencahams, palometes...
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dl 31 Ago 2009, 22:51

Bona vista , si son tallahams i plamometes, i t'asseguro que hem deixat molts, hem tret 60 però s'han escapat 60 més, teniem els 4 picades alhora i no els podiem treure. També hem perdut molts jiggs ja que ens trencaven.
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Bona vista

Missatge  mikel k el Dt 01 Set 2009, 00:07

Hola soc en Miguel d'Olot no se si enrecurdeu el del kayac groc el de las palometas,be enorabona espero gue a Rosas disapte ancara pikin pergue aguesta ranpa no es concretament a Rosas.Bona vista tinc eh!!! Very Happy Very Happy
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dt 01 Set 2009, 21:09

mikel k escrigué:Hola soc en Miguel d'Olot no se si enrecurdeu el del kayac groc el de las palometas,be enorabona espero gue a Rosas disapte ancara pikin pergue aguesta ranpa no es concretament a Rosas.Bona vista tinc eh!!! Very Happy Very Happy

Ei hola si que se qui ets, vaja només hi ha un kayak groc fent curry per on dius. Com va amb les paolmetes ? en queda cap ?? jeje

Salutacions Miquel
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Un gran dia de spinning !!!!

Missatge  ALEXMTZ el Dt 01 Set 2009, 21:14

De esquerra a dreta L'Enric ( el veterano), en Sergi (el mestre), l'Albert (el capità) i jo mateix l'Àlex.

Un dia així de tant en tant et dona moral jeje ....
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dc 02 Set 2009, 00:04

Hey!! Alex,no et tinc present el capita si en fet alguna charrada ala Ruvina per aixo me dunat a coneixer,a Rosas el finde pasat no vaig seri el prupe disapte si compans meus san posat les botes amb les palometas concretament divendres pasat i aixo gue vufaba la tramontana no molt forta pero amb kayac suficient per ser incomode aguest estiu aset la repera algun dia li dire al nano gue pengui les fotos del movil pergue en faria mal,intento fer pocas faltes ortograficas pero noi les lletres no es el meu plat fort,porto 1any amb kayac y ma pasat de tot,no vuy ferme el pasat explican batalletas.Tin la mosca al nas y gualsevol dia amb paso ala nautica com vusaltres pero es tot una mica conpicat:enganches,permisos ,aseguranzes,lloc,remolc,y billets,JA!ja! pd:compte amb els de las llobarreras de Rosas estan moscas.....
mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

MARNATON pel Cap de Creus

Missatge  Tola el Dc 02 Set 2009, 13:06

Eeeei Raül... vós que volteu les aigües del Cap de Creus i mar d'amunt, a veure si aquest dissabte dia 5 al matí en treus un de ben gros, ha, ha. Hi ha una ruta d'uns 400 nedadors que sortiran de cala Jugadora i aniran nedant fins a Cadaqués. si n'enganxes algun (ni que sigui al robo) practica la captura i alliberament, ves no et vingues sa mare a empaitar-te. Ha, ha. Més informació a n'en Pau calero (skkayak). Si te n'interessen detalls, per internet ho trobaràs fàcilment.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dc 02 Set 2009, 14:46

Molt bone pesquera Alex, ara que vas molt ben acompanyat. Cool

Salut i a continuar aixi que aviat venen els bonitos grosos.

Dew.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dc 02 Set 2009, 16:36

alça manela, quina pescada!

Veig que tot el peix del món s'ha donat cita al golf de Roses, perquè a la resta del pais, rien de rien, però el que es diu rien de rien durant tot l'estiu. Què els doneu?
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dc 02 Set 2009, 21:45

arb58 escrigué:Molt bone pesquera Alex, ara que vas molt ben acompanyat. Cool

Salut i a continuar aixi que aviat venen els bonitos grosos.

Dew.

Gràcies Arb, sempre que puc vaig acompanyat dels meus amics, és més maco compartir una bona jornada de pesca entre amics que no pas sol .... a veure si és veritat això dels bonitols grosos !!!!!!

Salutacions
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 02 Set 2009, 22:59

Tola escrigué:Eeeei Raül... vós que volteu les aigües del Cap de Creus i mar d'amunt, a veure si aquest dissabte dia 5 al matí en treus un de ben gros, ha, ha. Hi ha una ruta d'uns 400 nedadors que sortiran de cala Jugadora i aniran nedant fins a Cadaqués. si n'enganxes algun (ni que sigui al robo) practica la captura i alliberament, ves no et vingues sa mare a empaitar-te. Ha, ha. Més informació a n'en Pau calero (skkayak). Si te n'interessen detalls, per internet ho trobaràs fàcilment.
fins el dia 16 no pujaré per allà dalt.... i ja en fa tres setmanes!!! Tindré molta feina però quan acabin les festes del Tura em venjaré!!!! Que no m'en trobi cap d'aquests "peixos grossos" que amb lo encegat que estaré.... no responc!
A veure si ens hi trobem per allà dalt.. quan vegi algun caiac amb un paio pescant ja m'acostaré per preguntar si ets tu.
Sort amb els dentos!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dj 03 Set 2009, 00:08

pues mira que o ensopegaran, te que fer tramontana jejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dj 03 Set 2009, 11:20

Si Raull el meu kayac es groc y porto un barret rollo:"indiana".Esperem gue el temps no faci cap mala jugada a las festas,tota manera la gent esta una mica mosca la festa a perdut una mica,pero be trovo gue la festa la de fer un mateix y no se tan derrotista. clown
mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 04 Set 2009, 23:30

de moment, el primer dia de festes i ja plou!!! Ja ho diuen: si no plou a Olot, no plou enlloc!!! (sí,si... tb hi ha una altra dita, però no en sé res d'això....). Ja em veieu, de festes i jo al forum! (i aviat a dormir...) pels que podeu anar a pescar ja sabeu: demà tramuntana!!! A mi demà em toca la faràndula, els contes de rialles, i a la tarda, després de treballar una miqueta, potser anem al tren de la bruixa!!!

sort, pescadors!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Ds 05 Set 2009, 22:31

Raül escrigué:de moment, el primer dia de festes i ja plou!!! Ja ho diuen: si no plou a Olot, no plou enlloc!!! (sí,si... tb hi ha una altra dita, però no en sé res d'això....). Ja em veieu, de festes i jo al forum! (i aviat a dormir...) pels que podeu anar a pescar ja sabeu: demà tramuntana!!! A mi demà em toca la faràndula, els contes de rialles, i a la tarda, després de treballar una miqueta, potser anem al tren de la bruixa!!!

sort, pescadors!!!

Jo havia sentit una altre dita d'Olot .... Qui no carda a Olot no carda enlloc !!!!! je je
Demà en Sergi, l'Albert i jo anem a l'open de Girona que es fa a Sant Feliu de Guixols ja us diré com anat.

SALUTACIONS
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 05 Set 2009, 22:49

tambe i a una altre que diu, el vicari d'olot no te pels al ninot, jejeje jo dema anire a probar si li donc corda a algun senglar, jejejeje salut i bon cap de setmana
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dg 06 Set 2009, 02:55

on i vas al senglar? i a quants nusos el pesques? que entren millor, amb cuc o artificial? suposo que els petits els tornes a l'aigua no? jajajajjajajajjajajjajjajaj

Jo avans hi anava cap a la zona de Montagut, al costat de Castell Follit de la Roca, i a les Lloses, al costat de Ripoll.

Sort i aiam si n'esquiles algun!!!!

Albert
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dg 06 Set 2009, 21:07

teixi escrigué:tambe i a una altre que diu, el vicari d'olot no te pels al ninot, jejeje jo dema anire a probar si li donc corda a algun senglar, jejejeje salut i bon cap de setmana

Com a anat ?? heu mort algun ??? nosaltres fins que no plogui no anirem, els gossos pateixen masa si no i ha aigua.

Salutacions
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 06 Set 2009, 23:47

jo i vaig a constantins i sant gregori, avui no em fet res, ens a sortit el tret per la culata, cada dia eran a un camp mol gros de blatdemoro i avui que em anat no ni habia ni un, sembla que o sentin que es va a caçar,
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dl 07 Set 2009, 00:55

ara si que veig que aixo es un forum de categoria!!!! nomes faltara que arrivi la temporada de les becades per treure els setters a passajar...... per cert, a Papua res de res de cacera; pero com que des de novembre fins a abril sere per catalunya casi que podriem organitzar una furtivada nocturna no? jajajjajajajjaa es conya, que pude fa 6 anys que vaig esquilar l'ultim amb la meva Serrasqueta del 16!!! tot un classic!
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Ep, sabeu què? Pesca amb calamarsó!

Missatge  Tola el Dc 09 Set 2009, 18:13

Ei, sabeu què? fa temps que vaig provar de pescar amb calamarsó. Li foto un ham ben gros i amb una agulla d'enforquillar tites l'enfilo passant-li el fil per dins del cos i deixant l'ham a la zona de les potes, que amb la bellugadíssa que tenen, és on mosseguen primer.

Deixo un plom de 20 - 30g amagat dins del cos i així, a banda que li dóna volum al cos del calamarsó, pots moure millor el calamar (i controles millor quan el calamarsó toca fons i quan en queda aixecat).

Funcionar, el sistema funciona. Ja m'ho semblava, però aquest estiu ho he contrastat des d'un caiac doble. Mon pare amb el sistema aquest del plom amagat dins del cos del calamarsó, i un servidor amb el sistema clàssic plom a un metre i mig --- mosquetó petit però resistent --- calamarsó amb l'ham gros amagat a la zona de les potes. I sabeu què? que pescant des del mateix caiac, mon pare va triomfar força més que jo. Els dos agafàvem els calamarsons de la mateixa bossa i els dos feiem moure el plom amunt i avall com si fossin una espècie de jig. La conclusió és que mentre mon pare feia pujar i baixar el plom-calamar i per tant li donava vida, un servidor només movia el plom (a 1,5 - 2m del calamar) i el calamar seguia el plom sense massa animació ni gràcia. A banda que ja de per sí, el meu muntatge ja deixa un plom a la vista en aigües molt clares. Total xavals, ja ho sabeu: a pescar fi, a amagar els ploms si pesqueu de dia o amb lluna plena i a moure els esquers d'una forma viva i creïble. Que la força us acompanyi.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 09 Set 2009, 22:41

hola Tola,
és molt interessant això del calamar-jig. Per cert, quins peixos va treure el teu pare? A les roques ha de ser bo pel pagre i pel dento aquest sistema. Ho has provat pel cap de creus?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Calamarsó-jig

Missatge  Tola el Dj 10 Set 2009, 14:49

Hola Raül. A principis de temporada vaig começar a provar i vaig fer la prova pel Nord del Cap de Creus. Anava buscant el dèntol i sobretot un bon cap-roig per fer obert en canal a la brasa... ummhhh!!!! encara no havia entrat el peix, però vaig tenir un molt bon matí amb les oblades.... Llàstima que vaig llençar la xarxa de peix a l'aigua des del caiac i resulta que la xarxa que tenia lligada amb un mosquetó era l'altra. En fin, llobregants, pops, ermitans i tots aquests que mengen peix mort es deuen haver fotut un festí amb les meves oblades gr....

No he tornat a provar-ho pel cap de creus, però no desistiré. Quan el peix decideixi treure el nas, ha de ser la bomba. El calamarsó és com un bombó pels peixos. I mira, un de natural crec que es mou millor que un d'artificial (que a més, no fa olor). Els avantatges d'un calamarsó artificial és que els peixos no te'l trenquen, però amb l'agulla d'enfilar tites no és gaire difícil enfilar-ne un).

Si ho proves, tingues en compte de posar els calamarsons en un tuperware amb gel al congelador. Es fan malbé de seguida que els toqui el sol i amb el bloc de gel, quan els necessites, poses el bloc a l'aigua i el desfàs en un no res. Voilà!

El que també ha de ser la bomba és fer el curri amb calamar natural. Això ho tinc pendent.
L'aventura aquesta de mon pare al caiac doble va ser a Menorca. Al nano se li havia fotut a la closca que volia un dèntol i vam anar a buscar una llosa que fa un caient des dels 5 als 25m (això diuen les cartes nàutiques i guies de submarinisme, que vaig sense sonda). A la zona de sorra vam (va) treure una aranya considerable que posteriorment va tenir un vis-à-vis amb la graella, estil Sant Llorenç i un parell de lluernes ja grossetes que van fer un suquet per a l'arròs i encara en va sobrar per una sopa de peix. Tota la col·lecció de serrans que accidentalment s'agafen van anar també al brou, darrere les dues lluernes (i mira que són fifis aquestes bestioletes, que es moren només de pujar-los, no els pots tornar a l'aigua, que ja estan morts). Els dèntols, meros i sírvies havien anat a molta més fondària, que l'aigua estava a 27graus (!!). Hi havia molt poc moviment aquest any per sobre dels 60m.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 8 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum