MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Golf de Roses

Pàgina 7 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Golf de Roses

Missatge  ALEXMTZ el Dt 04 Ago 2009, 09:13

Es una Glastron GT185 negre i blanca de nom LLuïsa, anavem tres,la veritat és que vam estar poca estona (aprox. 1 hora) i vam estar a la part de darrera ja que vam veure una mica de moviment i ens vam liar a fer spinning, llavors vam anar als vivers antics i cap a Sant Pere.
Els de la semirigida són els meus amics, hi anaven 2 .
Jo ja tinc el mono i fins dissabte no puc anar !!!!!! encara treballo. A partir de la setmana q bé vacances !! si vols quedem algun dia.

Salutacions i bona pesca

ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 06 Ago 2009, 00:05

quan tothom fa festa, és quan jo tinc més feina! Però al stembre ja us passaré uns quants "partes"....
de moment surto els finders i a primera hora, q després he d fer el passarell amb la nena i la dona per la platja....

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dj 06 Ago 2009, 22:54

jejejejejejejejejejejejejeje avui em XUICATTTTTTTTTTT jejejejejejejejejejeje

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 07 Ago 2009, 01:35

va , canta cabronàs!!!! que per fer enveja ja hi ha les fotos!!!!!! Explica, explicaaaaaa!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 07 Ago 2009, 21:45

lalalalalalalalalalalalallalalalalalalala lalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaa jejejejejejeje t'agrada la canço ???????? jejejejejeje o t'agrada mes el grgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgr de la chicharra del carret al dispararse ??????????????? jejejejejejejejejejeje

teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 10 Ago 2009, 00:51

GRGGRGRGRGRGGR va fer el meu carret dissabte, fins que un cabró amb esquís se'm va emportar el baix, el rapala (nou) i la bèstia que em va treure, almenys, 25m de fil!!!!!
tius, l'altre setmana em van picar 3 tallahams d'uns 3 kg i no va ser res comparat amb la picada del dissabte. Va ser davant la platja de sta margarita, sobre uns 12 m de fons on hi havia picades de sorells,... de cop el meu company es treu la canisa i ZZZAAASSSSS!!!: òstia va i casi em carda la lesath a l'aigua!!! Hi portava un carret d'spinning petit, un 4000 i, almenys va arrencar 20 o 25m de trenat. Paro la barca, faig maniobres per ajudar-lo am la barca, i quan comença a recollir passa una lanxa amb l'esquiador dels collons i se l'emporta.... QUINA RÀBIA!!!!
sabeu què pot sr aquest peix??? Crec que podria ser un palometó gros que menjava sorells, perquè n'havíem pescat un parell i anàvem fent passades.... sempre em quedarà el dubte!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 10 Ago 2009, 23:00

Ostia Raül, quina mala llet amb aquests mamons hi ha que pillar la matricula i buscar-los a port, la mare que els va parir...

Va Josep fot la foto del que vam enganxar dijous passat i del que vam perdre...cagun tot Smile Smile Smile
Ostia...com sonava la carraca era música celestial, mar de collons, temps de collons, companyia 10 punts, esmorzar i dinar per plorar....ACOLLONANT.

Com ja vam comentar Gràcies Jaume i Josep per un día inolvidable i que espero repetir molt aviat.

Salut i sort.

Per cert Raül quan surtis truca'm i quedem collons a veure si ens tornem a veure i aprenc.

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 46
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 10 Ago 2009, 23:16

hola David!!
aquest finder que ve em quedaré per allà dalt, tinc la family i no em puc escapara tant com voldria... aviam si ens trobem aviat!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dt 11 Ago 2009, 17:49

Li tindries que haver enganxat la rapala pel tornell o pels collons i mica en mica anar escanyant el freno del carret i recollint, que s'enteri com fem el curry aquí, oi que tenim que cansar el peix per cobrar-lo? doncs paciencia, no hi ha pressa, t'asseguro que ja arrivaria, el que passa es que no tindries prou salabret per recollir un subnormal tan gros.

Per cert aquesta nit a Blanes, 14 calamars i 3 sorells, un d'ells de 400 grms. Tinc sort que la meva dona li agrada pescar tant com a mí, sempre hi ve, i així no tinc pressió per l'hora de tornada.

Salut.

Ciberkun
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Malgrat de Mar - Blanes
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 12 Ago 2009, 01:48

ja, ja, jjajjajaja! Quanta raó tens! Agafar-lo pels collons seria poc....
per cert, suposo que no tens mainada.... abans la dona tb venia, no pescava però si feia sol, ja era feliç i no tocava els collons... Quan va quedar embarassada es marejava com una sopa... i des que tenim la nena ( i la barca nova), ha vingut potser 5 vegades i no gaire estona pq la nena es cansa!
Amb mainada´tot agafa una altra dimensió.... però igual que t'acostumes a dormir poc cada nit, a deixar de fer vida social, a deixar d'anar sopar a fora, deixar d'anar al cine, de veure tant els amics,....etc. etc., el que és impossible de fer és deixar d'anar a pescar, encara que sigui una mica!!!!
Disfruteu tots els moments dins el mar, encara que els peixos no piquin, aquests moments són vostres, de ningú més.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tonyines!!

Missatge  Tola el Dc 12 Ago 2009, 14:48

EEeeeeiiiiiii!!! salutacions a tota la concurrència. Permeteu-me que em presenti. Sóc en Martí i sóc un d'aquests que pesquen des d'un kayak. Segurament ens hem creuat força vegades amb les vostres barques. Aquest cap de setmana vaig sortir per Cap de Creus i el peix havia desaparegut absolutament. Res, no es movia ni una bèstia, ni es veia el brillar d'un sard ran de costa. Les llísseres desaparegudes de dins les raconades... bé, en fi, un desastre. Només els famolencs i omnipresents serrans (i encara gràcies i desmenjant-se a pessigadetes). Serrans, i encara gràcies. Un llobarret despistat que quasi atropello amb el kayak i para de contar. Total, que estava amb aquestes, i salta a una distància d'un parell de tirs de spinning, una tonyinota que feia por de veure. Els bisos sortint corrent davant d'ella com a esperitats. Després alguna més, d'una mida d'un bonítol gros. Un vol de sardinetes s'estava amagat arremolinant-se en una raconada de les roques. No m'estranya... Un servidor, està clar, no li vaig dir res a una bèstia com aquella. No voldria trobar-me amb el kayak ple de fems en dos segons. M'enduc l'espectacle. Ole, ole!! En fin, que jo vaig fracassar, però vosaltres que aneu amb barques com cal i les busqueu, ser-hi hi són... que la força us acompanyi...

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 12 Ago 2009, 14:51

hola companys, aquesta es la pesca del dijous passat, llastima que dos es van escapar i una altre va estirar pero no es va clavar,el dia va ser collonut, els companys un 10 ara que lo mes maco va ser la cara i el suor que tenien en jaume i en david en la seva estrena de pesca d'altura al estirara les tonynes,ens o vam pasar de puta mare, moltes gracies jaume per convidarnos, i a tu david perque sou collonuts, salut josep

teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 12 Ago 2009, 16:40

hola marti, benvingut al foro, llastima que no la intentesis treure, te que ser una experiencie bestial, una tonyna amb el cayac,raul, estic amb tu aquets de esqui acuatic i els fills de p....... que no miren res s'els tindrie que enfonsar la barca,ahi dimarts vam sortir a pescar amb el meu tiu, que te una mallorquina a empuriabrava, vam estar per les gabies de roses fent el curri i el jigging, no i habia res de moviment de gabines ni es veia res, el final vam agafar una palometa molt guapa, un bonitol 4 sorells i 4 brats, i cuant tornabem cap a port fent el curri va pasar el tipic fill de p........... ja que no te cap mes nom,ja que portaba la tira de rato fenli senyals i amb va enganchar una canya amb un yozuri de 18 euros, i el nailon emb va enganchar un dit i amb va produir una bona cremada,el vam seguir amb la barca, pero una mallorquina no corre, i dintre els canals d'empuriabrava es va perdre,si arribo a anar amb la meva i a sang ja que no es hagues escapat el mol fill de p............, ara que si el torno a veure li coneixere la barca, salut
josep

teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dc 12 Ago 2009, 18:40

Com que no tinc mainada? i també es pescadora...., be tampoc aficionada perque tan sols ha vingut una vegada i va agafar una aranyeta. Pero ella s'ho passa de conya quedant-se a dormir a casa dels avis quan nosaltres sortim a pescar de nit o matinada. Aquí us presento a la Berta.

Per cert, a quants nusos feu correr la rapala per agafar bonítols o tonyines? Jo l'únic bonítol que he aconseguit va ser fent jigging.

Salut.

Ciberkun
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 13 Ago 2009, 00:53

enhorabona Josep i companyia! bona pesca i bona jornada (amb el catxondo del patró i i en DAvid t'ho havies de passar bé pe collons!).
ei ciber!, que bé que tinguis nena (i pescadora), la meva encara és molt petita, però ja anem fent excursions... Per l'any que ve me n'espera un altre!!!... o sigui que més val que m'aprofiti aquesta temporada, que la de l'any vinent l'únic peix que veuré serà al forum...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tonyines amb kayak... esquí aquàtic!

Missatge  Tola el Dj 13 Ago 2009, 10:23

Teixi, tio! com vols que li'n foti amb un jig a una tonyinota que deuria fotre un parell de metres? si amb això hi ha qui no s'hi atreveix ni amb una barca petita, encara que el meu kayak tingui 5m, té 57cm d'ample i de ben segur em fotria de cap a l'aigua a la primera de canvi. No, gràcies. De moment, de bonítol en avall és la meva divisa. Encara faria com el pescador viatger aquest dels vídeos de la Xènia. Ja veig els titulars de "El caso" i "notícias del mundo": "hallado pescador de canya, comiendo pa amb tomàquet en Tumbuctú se le ha visto pasart a toda castanya destino Bahames". Ha, ha. Ja us les heureu vosaltres amb aquests animalots. Per cert, divendres anterior un de Llançà en va treure una de 25Kg per Cap de Creus. Diuen que entren i surten ràpidament. Que quan algú dóna l'avís, quan hi arriba, les bestiotes ja no hi són, però la veritat és que divendres van treure aquesta de 25Kg i diumenge jo les vaig veure saltar empaitant els pobres bisos. Els últims anys he anat tant com he pogut per aquelles raconades i no és estrany tenir dies d'aquests que desapareix tot el peix com si se l'haguéssin xuclat a l'infern. Deu ser que és el Sancta Sanctòrum de les tonyines i bèsties per l'estil? com que hi ha molta fondària ben ran de costa els deu agradar (???).

Martí... Tola.

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dj 13 Ago 2009, 18:13

Tooooola, has de ser mes atrevit, afluixa el freno del carret i déixa-la que es cansi, ja ho se que et portaría a passeig una estona, pero i la vacilada quan entres a port amb el teu kayak i la tonyina 25 kg fent de copilot? que no te mèrit això o que?

Fora conya, ni s'et ocurreixi que pot ser perillós, una bestiota d'aquestes te molta força.

Aquest matí hem sortit, i quina punxada nois, no picava res, ni a nosaltres ni a ningú. Ni a la fluixa, ni al jigging, ni amb el xerembecu (volantí) sobre roques... hem acavat fent el gilipolles treient serrans i julioles rera el port per no fer porra, que d'aquests sempre n'hi han.

Ciberkun
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Bon dia !!

Missatge  ALEXMTZ el Dg 16 Ago 2009, 10:30

Bon dia, he estat desconectat una setmana, no tenia opció de conectar-me. Com ha anat la pesca ?? ja veig Teixi que has triunfat amb la tonyina. Aquesta setmana l'Albert i jo ens em dedicat basicament a netejar la bahia de tallahams jeje, em tret mes d'una vintena encara que no gaire grosos tots anaven del 1,5 a 3Kg, però també es disfruta.
Ara estaré una setmana sense pescar al mar, estic a la Cerdanya emprenyant les truites jeje ...
La ultima setmana d'Agost tornaré cap a l'Escala si algú s'anima a sortir un dia ja m'ho direu.

Salutacions

ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dl 17 Ago 2009, 00:50

ei! les truites les pesques a mosca?

Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dl 17 Ago 2009, 09:34

Alsepo escrigué:ei! les truites les pesques a mosca?

Depen el dia i el lloc, la veritat es que vaig combinant una mica de cada. La peca a mosca fa poc que la practico però la veritat es que la picada es més espectacular.

Salutacions

ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 17 Ago 2009, 22:12

Hola company, pels bonitos, melves i demes a 5 nusos, mes o meins.

Salut i bona pesca.

Note. Si fas el llobarro a 3 nusos.

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 17 Ago 2009, 23:55

hola a tots
doncs jo he estat de cadaqués al cap de creus i res.... només serrans i guiules (donzelles)!!! M'he gastat 15e amb cucs i la única cosa diferent ha estat un sard no gaire gros (tb ha tornat a l'aigua...). ës desesperant!!!! Tb he provat el puto jigging però res.... d'spinning poc, no hi havia ni pajareres ni espuma. L'últim recurs és el curri: he passat per punts on hi he tret alguna cosa i res.... Ah! tb he vist les tonyines del cap de creus (però en somnis!!!)
Que tingueu més sort!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dt 18 Ago 2009, 01:27

jo vaig parlar ahir amb mon pare i diu que per Blanes fa 2 setmanes que res de res de res, que els peixos deuen estar de vacances a Jamaika............ fent-se uns mais i uns roncitos amb gel i llimona.

Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dt 18 Ago 2009, 23:19

ALEXMTZ escrigué:
Alsepo escrigué:ei! les truites les pesques a mosca?

Depen el dia i el lloc, la veritat es que vaig combinant una mica de cada. La peca a mosca fa poc que la practico però la veritat es que la picada es més espectacular.

Salutacions

ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Raül

Missatge  Tola el Dg 30 Ago 2009, 19:30

Les Tonyines -quan les vaig veure saltar- estaven ben ran de costa, dins del Golfet. Davant de Taballera, a l'alçada de la illa del Bergantí. Volten sovint pel mig del Golfet. Entren i surten. Aquella de 25Kg la va agafar un de Llançà. Clar que després de tant de temps, ves a saber per on passen, ara. Potser de cara a Setembre tornen a passar.

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 7 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum