SHARE
Últimos temas
» "Lasprovincias.es" 21-5-12por Dani Hoy a las 12:06
» Jigs amb plomes
por kurry Ayer a las 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Ayer a las 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
» VII Edició GuíxolsMar a Sant Feliu de Guíxols
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:26
YOUTUBE
QUI SURT DEMÀ?
Pàgina 2 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Re: QUI SURT DEMÀ?
Del 24 al 27 voltaré per Empuriabrava – Sta. Margarita –Roses . Pesca amb caiac i costa , Si algú vol sortir quedem...
NOIS, US DEIXO ELS PEIXOS TRANQUILS! NO SORTIRÉ EN TOT EL PONT!
quan vosaltres feu festa, jo treballo! Ara, deixeu-me'n algun, que l'altra setmana en tindré moltes ganes!!!
Sergispinning: he mirat fe fer un forat per portar-te a pescar... però m'és impossible! I'm sorry.
que tingueu molta sort!!!!
quan vosaltres feu festa, jo treballo! Ara, deixeu-me'n algun, que l'altra setmana en tindré moltes ganes!!!
Sergispinning: he mirat fe fer un forat per portar-te a pescar... però m'és impossible! I'm sorry.
que tingueu molta sort!!!!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Ei company, cap de setmana llarg, diga-li pont llarg o acueducte, impressionant aigua força calenta i força moviment de peix blau ja entrat sobretot les palometes, o sigui que a disfrutar, amb mesura per això. Estaré desde demà a la tarda per Tarragona fins diumenge que pleguem veles,recollim la caravana fins a finals d'agost que tornem a baixar amb el club. O sigui que m'esperant estones increibles encara per viure i disfrutar, ja us explicaré, espero trovar-me amb un gran peixot o amb una sirena delicada,suau i amb forçes curves que em fagi disfrutar allà dins, intentaré fer un reportatge fotografic per tots vosaltres, si puc esclar
Salut i Bona Revetlla de Sant Joan a Tothom, vigileu amb els petards, jo com a molt tiraré unes quantes fonts de llum que i comprat pels nanos, com ens em de veure, amb els trons de metxa xxxl (actualment estan prohibits) que haviem arrivat a tirar.
Salut i Bona Revetlla de Sant Joan a Tothom, vigileu amb els petards, jo com a molt tiraré unes quantes fonts de llum que i comprat pels nanos, com ens em de veure, amb els trons de metxa xxxl (actualment estan prohibits) que haviem arrivat a tirar.

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009
Per celebrar això de Sant Joan i anar escalfant l'ambient, jo he intentat això d'esnifar coca, però se m'embussa el boli amb la fruita confitada i els pinyons i no hi ha forma d'aspirar més que alguns granets de sucre mal cuits. Certament, no sé què hi troba la gent. Quina poca-soltada, tu!
L'equip de redacció científica certifica que per a la redacció d'aquest correu no s'ha maltractat cap animal, vegetal ni persona. Deixeu sortir abans d'entrar i a l'estiu tota cuca, viu; que ara mateix no ve a tomb, però no per inoportú, deixa de ser més cert.
L'equip de redacció científica certifica que per a la redacció d'aquest correu no s'ha maltractat cap animal, vegetal ni persona. Deixeu sortir abans d'entrar i a l'estiu tota cuca, viu; que ara mateix no ve a tomb, però no per inoportú, deixa de ser més cert.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Tola escrigué:Per celebrar això de Sant Joan i anar escalfant l'ambient, jo he intentat això d'esnifar coca, però se m'embussa el boli amb la fruita confitada i els pinyons i no hi ha forma d'aspirar més que alguns granets de sucre mal cuits. Certament, no sé què hi troba la gent. Quina poca-soltada, tu!.
Veig que fas com els de Torroella , amb la macro salmonel•la de les coques de st Joan de fa anys , que a la festa en lloc de anar al lavabo a fotres la coca , es fotien la coca i corrien al lavabo.
HOLA A TOTHOM I BENVINGUTS A LA SALMONELA's PARTY!!
Aneu, aneu de farra que jo aniré a pescar!!
Aneu, aneu de farra que jo aniré a pescar!!

LLOBARRO45- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Reputació: 0
Data de registre: 10/02/2010
Tros de senglar!!! Et sabotejaré el kaiak amb una traca de metxa llarga! Vols deixar d'anar a pescar, recoi? no veus que jo no puc i em poses les dents llargues? Quan sigui el primer president negre homosexual divorciat i jueu prohibiré la pesca des de kaiak

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Els de la bala perduda demà sortirem...tindrem el plaer de torbar-nos amb alguno forero per l'Escala?

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
jo aquet cap de setmana ..........PALAMOS, SPINNING TERRESTE (a peu si algun se apunta ,tinc presa ales 9:30 plego de pescar )

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
nosaltres arribem dema a la tarda . Els propers 21 dies , el dia que volgueu.........jijijijijiji

peixet- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010
Ya era hora peixet,yo arribare el diumenge i amb queden 30 dies

Pichi- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: La Llagosta . L´Escala
Data de registre: 24/04/2009
Ei, doncs nosaltres si que sortirem dema... encara no tinc vacances, pero ja les enflairo, jeje
Per qui sorti que hi hagi sort!
Per qui sorti que hi hagi sort!

albert- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: l´escala
Data de registre: 21/06/2009
Jo dema sortire a pasejar els jigs nous k m´han arrivat....

Carles_k- www.forumdepesca.com
- Edat: 30
Localització: Empuriabrava
Reputació: 1
Data de registre: 08/09/2009
Jo també sortiré. Si el temps ho permet anirem cap a nord, amb uns amics. Des que no tinc patró que cada dia vaig amb una barca diferent... jeje.

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum