SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por CAP-ROIG Hoy a las 07:15
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
"LA VANGUARDIA" 21-4-10
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
"LA VANGUARDIA" 21-4-10
Catalunya, s'ofega
Al veure el programa especial a TV Girona "La independència és un negoci? Viabilitat econòmica d'un Estat Català, des de la Sala del Centre de Negocis Cinc de Figueres" em vaig encendre, sort que els catalans tenim un cor fort.
En aquest programa, que recomano, totalment documentat i amb exemples, deixa en evidència la desproporció del que donem a la resta d'Espanya i el que rebem, sent vergonyós. Només, cal mirar l'estat de les obres parades de la N-II a Caldes i els compromisos de l'Estat amb la creació del corredor mediterrani que, si no es compleixen properament podem perdre la poca indústria automobilística que ens queda.
Això, m'ha fet reflexionar i he entès, quan m'han explicat que des de Madrid, també sembla ser, els interessava protegir el màxim de territori, perquè amb aquesta mesura estratègica s'aconseguia que en un futur no llunyà, Catalunya s'ofegués ella mateixa i no pogués créixer.
Naturalment, hem de protegir però amb un equilibri i una visió de futur global.
Hauríem de començar a fer com Finlàndia, que basen tot el seu esforç i pressupost en l'educació, potser així els nostres fills tindrien la perspectiva de futur que a alguns de nosaltres ara ens manca.
Catalunya és el país d'Europa que té més zones de la Xarxa Natura 2000, normativa Europea de màxima protecció del medi natural, per tant, quan s'apliqui el 100% la normativa CE no podrem sortir de casa. La poca industria que ens queda i el desenvolupament socioeconòmic, difícilment remuntaran la crisis, amb el territori ofegat entre Xarxa Natura 2000 i Madrid.
Per tot això, el dia 25 seré un dels catalans que aniré a votar.
Al veure el programa especial a TV Girona "La independència és un negoci? Viabilitat econòmica d'un Estat Català, des de la Sala del Centre de Negocis Cinc de Figueres" em vaig encendre, sort que els catalans tenim un cor fort.
En aquest programa, que recomano, totalment documentat i amb exemples, deixa en evidència la desproporció del que donem a la resta d'Espanya i el que rebem, sent vergonyós. Només, cal mirar l'estat de les obres parades de la N-II a Caldes i els compromisos de l'Estat amb la creació del corredor mediterrani que, si no es compleixen properament podem perdre la poca indústria automobilística que ens queda.
Això, m'ha fet reflexionar i he entès, quan m'han explicat que des de Madrid, també sembla ser, els interessava protegir el màxim de territori, perquè amb aquesta mesura estratègica s'aconseguia que en un futur no llunyà, Catalunya s'ofegués ella mateixa i no pogués créixer.
Naturalment, hem de protegir però amb un equilibri i una visió de futur global.
Hauríem de començar a fer com Finlàndia, que basen tot el seu esforç i pressupost en l'educació, potser així els nostres fills tindrien la perspectiva de futur que a alguns de nosaltres ara ens manca.
Catalunya és el país d'Europa que té més zones de la Xarxa Natura 2000, normativa Europea de màxima protecció del medi natural, per tant, quan s'apliqui el 100% la normativa CE no podrem sortir de casa. La poca industria que ens queda i el desenvolupament socioeconòmic, difícilment remuntaran la crisis, amb el territori ofegat entre Xarxa Natura 2000 i Madrid.
Per tot això, el dia 25 seré un dels catalans que aniré a votar.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum