MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com anem ?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Com anem ?

Missatge  Laureà el Ds 25 Jul 2009, 00:58

Com anem ?

Em dic Laureà i una de les meves passions és la pesca, tant al riu com al mar. Necessito estar a prop de llocs amb aigua, sigui en un riuet de muntanya, un llac o el mar. Gaudir de paisatges inoblidables, sortides de Sol entre núvols, amb els ratjos vibrant reflectits a l'aigua, recordar el so de rajolinets d'aigua dolça, o els batecs d'onades de les que et deixen xop quan fas spining, encara de nit... i si a més tinc la sort que piquin, encara millor. Val a dir que al riu practico la pesca sense mort (black bass, i alguna vegada truita...) i al mar, si no es tracta d'un llobarro prou acceptable, procuro fer el mateix. I dic procuro, no pel fet que hagi tret un peix malmés, sinó perque no tinc gaire ocasions de sortir de pesca, i al mar (i on vaig) a spining des de terra, de picades... ben poques (val a dir que utilitzo artificials bastant selectius per no tocar minitalles).
Recentment, he començat a utilitzar fil trenat, i tot cercant nusos nous per unir-lo amb el terminal de nylon, he trobat aquest fòrum... i aquí estic !
Salutacions cordials, i bona pesca a tothom.

Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Com anem ?

Missatge  teixi el Ds 25 Jul 2009, 15:58

hola laurea, benvingut al forum, esperem que t'ho passis mol be amb nosaltres,en cuan a nusos per unir el trenat amb el nylon, saps que i a una maquina que els fa aquets nusos, dons si mires un video d'aquesta maquina, i vas seguint els mateixos passos el fas igual sense la maquina, salut
josep

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dg 26 Jul 2009, 19:17

Hola company benvingut al foro i bona pesca.

Jo tambe pesco el bass alguna vegade i surto al mar amb una petita semirrigida, per kina zona et mous.

Salut.

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dg 26 Jul 2009, 19:52

Bona tarda, arb58,

Pesco el bass a Banyoles (ja no és el que havia estat, però m'hi uneixen molts records). He deixat d'anar a La Baells, a Sant Ponç, a Canelles... La truita una o dues vegades a l'any, a Escales (també he deixat d'anar Pedret, a Gironella...). De vegades pesco al Sud de França, a la zona de l'Ariege, quan hi vaig alguns dies per motius familiars (truita, lluci). Poc a poc m'he anat decantant pel mar, i solc anar per Pineda, on hi tinc algun amic (però no gaire picades...). Actualment només utilitzo artificials, tot provant el llobarro a spining, tot i que de vegades entra algun espet, alguna aranya...). Anys enrere, quan enacara mullava algun cuc o algun tros de sardina, havia anat a pescar a Blanes, quan encara es podia pescar fins i tot dins del port.
Saps ? sembla que tot vagi a pitjor: Pesco el bass sense mort, i hi havia anat amb un pescador expert a Banyoles. Ell duia un motor elèctric, contractàvem una barca, li muntàvem el motor i gaudíem d'un matí genial, ( pescant de dins cap a fora, esclar). Vaig decidir comprar-me un motor per quan hi anés pel meu compte, i just al cap d'una setmana de tenir-lo, hi va haver l'accident de l'oca, i van prohibir la pesca amb barca. Tinc el motor per estrenar! Després van acotar Banyoles (igual que els embassaments) i algunes de les meves zones més recordades, les van declarar reserva... Si encara hi vaig de tant en tant, és per un munt de records familiars (la infància de la meva filla, les cendres del meus pares...).
En fi, com deia a la presentació, necessito tenir aigua a prop de tant en tant, per donar-li sentit a tot plegat. El lloc, variable... depèn del moment.
Gràcies per la benvinguda.

Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dl 27 Jul 2009, 11:29

arb58 escrigué:Hola company benvingut al foro i bona pesca.

Jo tambe pesco el bass alguna vegade i surto al mar amb una petita semirrigida, per kina zona et mous.

Salut.

Bona tarda, arb58,

Pesco el bass a Banyoles (ja no és el que havia estat, però m'hi uneixen molts records). He deixat d'anar a La Baells, a Sant Ponç, a Canelles... La truita una o dues vegades a l'any, a Escales (també he deixat d'anar Pedret, a Gironella...). De vegades pesco al Sud de França, a la zona de l'Ariege, quan hi vaig alguns dies per motius familiars (truita, lluci). Poc a poc m'he anat decantant pel mar, i solc anar per Pineda, on hi tinc algun amic (però no gaire picades...). Actualment només utilitzo artificials, tot provant el llobarro a spining, tot i que de vegades entra algun espet, alguna aranya...). Anys enrere, quan enacara mullava algun cuc o algun tros de sardina, havia anat a pescar a Blanes, quan encara es podia pescar fins i tot dins del port.
Saps ? sembla que tot vagi a pitjor: Pesco el bass sense mort, i hi havia anat amb un pescador expert a Banyoles. Ell duia un motor elèctric, contractàvem una barca, li muntàvem el motor i gaudíem d'un matí genial, ( pescant de dins cap a fora, esclar). Vaig decidir comprar-me un motor per quan hi anés pel meu compte, i just al cap d'una setmana de tenir-lo, hi va haver l'accident de l'oca, i van prohibir la pesca amb barca. Tinc el motor per estrenar! Després van acotar Banyoles (igual que els embassaments) i algunes de les meves zones més recordades, les van declarar reserva... Si encara hi vaig de tant en tant, és per un munt de records familiars (la infància de la meva filla, les cendres del meus pares...).
En fi, com deia a la presentació, necessito tenir aigua a prop de tant en tant, per donar-li sentit a tot plegat. El lloc, variable... depèn del moment.
Gràcies per la benvinguda.

Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 27 Jul 2009, 15:38

hola Laureà, benvingut!
Tinc dues preguntes per tu; la primera fa referència al teu nom, doncs és la primera vegada que el sento: d'on vé? L'altra qüestió és sobre la imatge que tens "avatada": és un dibuix? (podria ben ser-ho perquè t'expresses com un artista!).
Laureà, si t'hi fixes, dins el forum hi ha un apartat de material de 2a mà, ho dic perquè igual hi ha algú interessat amb aquest motor elèctric que tens per estrenar... (jo mateix!).
En fi, espero compartir bones tertúlies amb la teva companyia.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Dl 27 Jul 2009, 18:04

Bones... per aquí un de Malgrat de Mar que pesca desde Blanes.
Veig que quasi tothom sou de mes amunt, desde l'Escala fins a Roses.
No obstant si les meves aportacions serveixen per a algú, ja estaré satisfet.

El meu nom es Quim, això de Ciberkun va ser un bateig dels meus amics per temes d'informatica i electronica, però es que ja surto amb aquest nom a varis forums.

Salutacions.

Ciberkun
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Malgrat de Mar - Blanes

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 27 Jul 2009, 19:24

No tots som de Girona jo sosc de Llinars del Valles, i pesco normalment a L ´Escala i Barna.

Laurea, fins aquest any he sigut soci de Banyoles, pero no i vaig.

Prefereixo anar al embassament de Canoves que el tinc al costat de casa, i jo sempre pesco capture i solte, encara que ara esta prohibit. Perdó, capture,foto i solte.

Salut i bona pesca a totom.

arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 27 Jul 2009, 23:55

hola ciberkun, benvingut al foro, esperem les tevas aportacions, salut
josep

teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 27 Jul 2009, 23:56

i al pantano de susqueda ?????? no i aneu a pescar ?????? salut
josep

teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 28 Jul 2009, 00:09

Booones ciberkun i benvingut a aquest, petit peró plé de bona gent, foro.
Salut i bona pesca...

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 46
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dt 28 Jul 2009, 02:55

Raül escrigué:hola Laureà, benvingut!
Tinc dues preguntes per tu; la primera fa referència al teu nom, doncs és la primera vegada que el sento: d'on vé? L'altra qüestió és sobre la imatge que tens "avatada": és un dibuix? (podria ben ser-ho perquè t'expresses com un artista!).
Laureà, si t'hi fixes, dins el forum hi ha un apartat de material de 2a mà, ho dic perquè igual hi ha algú interessat amb aquest motor elèctric que tens per estrenar... (jo mateix!).

Encantat de saludar-te, Raül.
Laureà és un nom que ve del llatí (de llaurer) . En castellà seria Laureano (nom d'un dels avis). A França m'anomenen Laurent (que no sé si serà l'equivalent cert... tant se val). L'avatar: Les fotos amb peixos interessants no les tinc en digital. Anava a penjar alguna de les faig a algun amic pescant a la sortida de Sol... però les tinc amb molta resolució i al baixar-les a 200 x 150 quedaven fatal. Vaig optar per aquesta: unes roques de Llançà i una gavina de Banyoles (un muntatge, esclar). Encara que quedi pixelada, no em desagrada del tot. M'anava a fer una foto amb una bossa de congelat de "La Sirena" per allò del bon humor... però potser podia haver ferit alguna sensibilitat.
Quant al motor: Un Motor Guide de 45 lb . 5 velocitats endavant i 2 enrere. La idea era per pescar a Banyoles (no estava permés el motor de benzina), però ja ho vas llegir... Evidentment que no fa soroll per fer aproximacions sense espantar el peix, però no sé si seria adequat per aigua salada.
Bona pesca !

Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dt 28 Jul 2009, 03:12

arb58 escrigué:No tots som de Girona jo sosc de Llinars del Valles, i pesco normalment a L ´Escala i Barna.

Laurea, fins aquest any he sigut soci de Banyoles, pero no i vaig.

Prefereixo anar al embassament de Canoves que el tinc al costat de casa, i jo sempre pesco capture i solte, encara que ara esta prohibit. Perdó, capture,foto i solte.

Salut i bona pesca a totom.
Quant a Banyoles : Vaig ser-ne soci un parell d'anys, per si podia reconduir el tema de la pesca amb barca, però vaig desistir: l'entitat estava interessada en campionats de carpa, cosa ben legítima, però que no fa per mi. Se mi va ajuntar una problemàtica familiar (malaties greus dels pares...) i durant un temps vaig haver de penjar les canyes.
Ara, tornar-hi em porta bons records: Allà van poder passejar junts per darrera vegada, al costat de la seva néta... Ara hi volten les seves cendres pel bosc de Les Estunes, prop del llac.
No conec Canoves. M'ho miraré. Jo, de fet resideixo i treballo a Ripollet (tocant Cerdanyola del Vallès). Potser no em quedi gaire lluny. ¿ és acotat ?
El black bass porta a la península més anys que jo: per a mi, és prou autòcton, aclimatat, i divertit de pescar. La carpa tampoc és autòctona. Que s'ho facin mirar !
En fi, bona pesca i bon criteri !

Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dt 28 Jul 2009, 03:16

teixi escrigué:i al pantano de susqueda ?????? no i aneu a pescar ?????? salut
josep

Josep,

¿ Susqueda és acotat, cal treure tiquet ? ¿ S'hi pesca el black bass ? A mi em semblava que era lloc de carpa.

Una cordail salutació.

Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dt 28 Jul 2009, 03:44

Raül escrigué:hola Laureà, benvingut!

Raül, com veuràs, ja t'havia contestat, però he estat pensant en el tema de l'avatar i l'he canviat: he recordat que, el que tinc penjat ja fa temps a un altre fòrum, tenia una resolució similar a la que es demana en aquest. Tot i que al Photoshop a mida de pantalla es veu fatal, esclar !!! Aquesta foto (és una sortida de Sol) la vaig fer a Pineda de Mar, a un altre pescador que estava a punt de... fer un zero, com tots els altres que "espinejàvem" per l'indret.

Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 28 Jul 2009, 08:15

em semblava que era un bon dibuix, però no passa res, és un bom muntatge; llàstima que no es veu prou bé. Si puges per la zona de CAdaqués (CAp de CReus) fes-m'ho saber.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dt 28 Jul 2009, 16:29

Hola Laurea, Canoves esta acotat, es un embassament petit i repoblant truites varies vegades, fins el 31 d´ agost´.

El motor electric també el fan servir al mar, per pesca les sepias i no fe soroll i fer demora, li diuen el negrito, que consti que esta prohibit Cool

Salut i bona pesca.

arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt