MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Novembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

CAP NORFEU

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

CAP NORFEU

Missatge  Raül el Dv 24 Jul 2009, 09:40

Hola,
obro aquest tema perquè el cap norfeu podem dir que està a mig camí entre cap de creus i l'EScala. Sé que molts de vosaltres hi feu excursions per aquí, així que si voleu, podem explicar-nos les sortides. Els finders miro de sortir de CAdaqués cap a les 6 i pesco fins les 9 o les 10, depèn dels gilipolles que passin "volant" (si volessin de veritat, no veuríem mai el sol!!).

Si algú s'anima a pujar per aqui dalt que m'ho faci saber, a veure si ens comencem a conèixer...

Sort i paciènca!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: CAP NORFEU

Missatge  teixi el Ds 25 Jul 2009, 16:00

eiii raul, tu guardal el cap norfeo, que algun rato l'hem d'anar a pescar junts, jejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 27 Jul 2009, 16:07

eiii, fiera! quin embotit que fas, cabronàs... el dia que vinguis ja saps, hi posem pa i avall!!!!
per cert, vaig comprovar allò que em vas dir, i he trobat activitat.... el dia que hi hagi mar de mariques hi anem a treure peix!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 27 Jul 2009, 16:24

per cert, parlant de pesca, us passo "el parte" del finder:
-dissabte matí tramuntana: em vaig tocar els collons tot el dia a la platja... x quedar bé amb la dona!
dissabte tarda: surto a quarts de 7 del vespre i pesca fins les 10! se'm va fer de nit al cap de creus!!! vaig disfrutar molt amb la canya nova, veient la postta de sol, la lluna,.... però de peix res!!! tres hores d'spinnin i jigging per fer tres putos serrans.... ja m'estic cagant amb el jigging!!!!

-diumenge al matí vaig sortir tard... a quarts de 8. Dins la baia de Cadaqúes hi havia una pajarera benparida!!! començo a tirar i PAM! vaig fer dos bisos de kg. Hi havia peixet molt petit, que era perseguit per molts de bisos que veia passar pe sota la barca... va ser molt guapo, però va durar poc.

em va trucar en Teixi i vaig baixar al barco enfonsat per conèixe'ls a ell, el seu fill i en David, que ja ens havíem trobat fa temps! De segida va venir "l'avi", que és un tiu molt simpàtic que té un peazo barca que flipes!!!Em va agradar molt de trobar gent del forum: ara sé que no pesquem sols! Al golf de roses vaig fer una mica de curri i vaig enganxar una agulla... puta misèria!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dg 25 Oct 2009, 11:45

Hola companys, com ha anat el cap de setmana de fishing?
Jo vaig sortir ahir i del tot malament no va anar.Varem fer 3 bonitos ( el mes gros 3.6kg, els altres uns 2kg. aprox.), 1 melva, 1 dento(1.1kg).Tot a spinning, menys la melva al curry...hi va haver moviment, pero eren saltades petites i curtes...
Per cert, varem coneixer a en Teixi, Jaume, David i en Pichi i son uns caxondos ...apa que no es cuiden... quin esmorzar... si tornem a coincidir, mirarem de venir preparats...amb el vostre permis, es clar!
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 25 Oct 2009, 23:53

k kabrons... vosaltres menjant, bebent i pescant i jo passejant la nena pel bicicarril... explicant misèries del tren d'OLot!...(i mira que flipa ,la nena...)

jo sí que flipava mentre baixava al migdia... bonitols, melves, dentos,... que cabrons!!! Aneu a dinar que ara arribo jo!!! Així que ens presentem a quarts de tres al golf de roses, a les tres a norfeu, a un quart a cadaquès i a dos quarts a cap de creus... per a res!!! Vaig fer un capot com una casa de pagès!!!

A mencionar que ens va saltar molt a prop una senyora tonyina que deuria fer 50-60 kg... que si es despista i aterrissa dins la meva barca.... ja em veieu la setmana que vé comprant-ne una de nova al salò nàutic!!!

pels que heu pescat molt aquest finder (i això va pels que no ens ho explicaran...) us dirè que dimecres he quedat amb l'amic Tola per anar a pescar... i dijous hi tornarè per enxampar tot el que hagim deixat anar... així que, la setmana que ve... més relats de pesca!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 26 Oct 2009, 13:35

hola companys, que, co a anat el finde ???????????? espero que be, nosaltres no ens podem queixar,jo una mica si, bam quedar a les 7'15---7'30 al barco a santa margarida, i els companys es van presentar a les 8, ( DOMINGUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEROS ) jejejejejeje casi tres cuarts d'hora esperant,en fin que i farem, jejejejeje sortim de port i posem rum cap a cap norfeo, i cuan arribem per aquella zona i habia mol moviment de gavines pero no es veia cap activitat,començem a preparar les canyes de curri i a fer passades, cuant vam veure venir una barca i era l'albert amb els seus colegues, i al poc picada doble, a la canye del pichi i a la meva,a mi es desama al poc de començar la lluita, i en pichi el treu, un bonitol mol guapo, pero despres ens anadonem que amb en pichi ni habien picat 2 a l'hora, ja que resulta que tenia una pluma de la metralleta trencada,tornem a deixar canyes , fem la volte i al passar entre la barca de l'albert i la costa plas picada a la canye del david, i un altre bonitol a bord, aquest feia 2'5 kg, amb aquestes despres de fer un parell de voltes mes i veure la poca activitat, cridem a l'alert per l'emisora i ens anem a esmortzar, vam preparar unes botifarres i una mica d'embotit, i unes birres, aixo que no i falti, ja que sino el pa no baixa,aixi a l'hora d'esmorzar vam coneixer a l'albert i els seus companys, que son cullonuts i de pesca en saven un rato llarg, vam pasar una estona mol agradable que espero es repeteixi mes vegades,despres d'esmorzar vam probar el spining jigging i en david es va destapar amb una melva i 2 bonitols mes, i cap a port que ja es hora, un mati collonut rodejats de grans companys i millors amics, ( encara que vagin en hores de canaries ) jejejejejejeje i per rematar el dia al vespre ens vam reunir al restaurant a fer un brenar sopar amb les families i acabar un dia collonut,
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 26 Oct 2009, 13:36

em deixaba lo mes important de tot, EN PICHI VA ESTRENAR LA CANYE DE CURRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, que encara era verge jejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 26 Oct 2009, 13:40

kabrons... vosaltres menjant, bebent i pescant i jo passejant la nena pel bicicarril... explicant misèries del tren d'OLot!...(i mira que flipa ,la nena...)

jejejejejejejejeje raul, no li portabes a la nena una canya d'aquestes amb un iman a la punta i uns peixets per que comenci a agafar aficio ????????????,
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 26 Oct 2009, 16:58

ja en té dos de jocs de pesca... i no els he comprat jo! El problema és que moltes vegades em guanya.... l'altre dia a la fira de sant Lluc, la vaig portar a pescar ànecs... era el primer dia i en va pescar 5 en dos minuts!!!! "nena, nena,.... a poc a poc" que s'ha d'amortitzar.... quin robo!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dl 26 Oct 2009, 18:20

Va ser una sortida collonuda, un d´aquell dies que et caderies tot el dia pescan.
Com sempre el teixi tocan els collons,vem queda a las 7.30 i vem arriba a 7.40 o 45
aquets de poble son uns marujos.
Vaix desvirgar la caña de currin amb el duel pero el que se li ha oblidad al mestre
teixi ,es que la metrelleta que vaig posa era feta meva i aixo li toca la moral.
De tota manera lo millor va ser el armorzar,els companys de pesca i sobre tot el
cafe calets amb llet del amic Jaume, la seva barca porta de tot.
Salud
Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 27 Oct 2009, 00:48

Teixido...TOCACOLLONS, vas arrivar massa dora
Vas cardar dora i et vas llevar massa dora quan vam quedar a les 7:30
Aquests de Bascanó... drunken drunken
Per cert Josep, espero castanyes i bolets a veure si t'estires i arreplegues per repartir, que els domingueros no sabem.

Salut
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 27 Oct 2009, 00:54

albert escrigué:Hola companys, com ha anat el cap de setmana de fishing?
Jo vaig sortir ahir i del tot malament no va anar.Varem fer 3 bonitos ( el mes gros 3.6kg, els altres uns 2kg. aprox.), 1 melva, 1 dento(1.1kg).Tot a spinning, menys la melva al curry...hi va haver moviment, pero eren saltades petites i curtes...
Per cert, varem coneixer a en Teixi, Jaume, David i en Pichi i son uns caxondos ...apa que no es cuiden... quin esmorzar... si tornem a coincidir, mirarem de venir preparats...amb el vostre permis, es clar!

Bones Albert, os va anar de conya tot plegat per el que expliques...enhorabona com vam comentar hi ha cops que no enganxem res.
Per la propera vegada que ens veïem, la bota de vi i el carajillo...i els peixos que esperin que ja els enganxarem.
Encantat de coneixer al company, conyat i a vos.

Salut
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 30 Nov 2009, 14:48

hola Gabi, he vist la foto de les captures... bona feina!

per cert, quan dius pesca de fons, vols dir amb jigs o esquer viu? Jo vaig fer un pagre també per allà, però l'escòrpora i el que no sé com es diu (Tord?) no n'he tocat mai! Molt bé! ens ho comentes? gràcies!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 30 Nov 2009, 16:01

Hola Raul, no m'he explicat bè , volia dir que estava pescan a fondo amb calamar congelat i treia serrans i vaques força grosses, també varem treure l'escòrpora i la maragota grossa.
De cop van començar a caure gavines del cel i pujar del fons els bonitos, hi havia dos nois amb una barca i van treure uns quants, nosaltres van probar i res de res.Per`0 despreès quand marxaven a les dues van tornar els bonitos i vam poguer fer aquests que has vist a la foto, pocs però va ser intens
Gabi
www.forumdepesca.com

Edat : 52
Localització : Roses
Data de registre : 10/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 30 Nov 2009, 17:26

aquests dos nois deurien ser l'Albert i el seu company... són infalibles! Si et tornen a sortir els bonítols a prop ja saps què has de fer: llença un jig, espera i recull ràpid!

sort per la pròxima vegada!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dl 30 Nov 2009, 20:44

Hola Gabi, per lo que expliques, tu deuries ser el de la zodiac que anaveu dos, no?
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 30 Nov 2009, 21:09

Si, estavem pescan amb una zodiac, quan ens vareu demanar si haviem agafat algun bonito , no varem tindre sort, però a prop de les dues van tornar i llavors varem agafar quatre i van desapareixer, menos mal perque al veure que vosaltres pescaveu ens va caure la moral per terra.
Demà si no fa gaire vent poder sortirem un parell d'hores
Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 30 Nov 2009, 21:14

gabi, demà ho teniu xungo! Però si sortiu entre setmana (dimecrs i dijous) fes-m'ho saber, sempre és interessant controlar diferents zones amb altres barques! Et passarè el mòbil per privat i tu mateix...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 01 Des 2009, 00:33

eeeeiiiiiiiiiii no sigueu malparits i guardeume peixossssssss que ja tinc la barca a arreclar, boto per la mala mar entre setmanaaaaaaaaaaaaaaaa jejejejejejejejejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dt 01 Des 2009, 12:14

Cap problema amb la mala mar entre setmana...., esten fets "unos lobos de mar"
Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 01 Des 2009, 12:34

si, pero amb barques petites no es jugar a mar i meins per aquesta zona
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dt 01 Des 2009, 12:36

no home es no , es caxondeo, de moment encara tenim una mica de seny
Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 01 Des 2009, 12:43

jejejejejeje ja u soposaba, jo tambe e posat lo de la mala mar per caxondeo jejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dt 01 Des 2009, 21:04

Molt be, a veure si tornem a coincidir i ens podem coneixer... per els que pogueu sortir entre setmana, que tingueu sort... deixeu algu, eh Raul!
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt