MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

ILLES MEDES

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

ILLES MEDES

Missatge  ALEXMTZ el Dl 29 Jun 2009, 21:13

Hola a tothom !!! volia demanar si algú sap el limit de on es pot pescar a les illes Medes, és que no tinc ni idea i em fa por que algun dia em diguin alguna cosa.

Gracies.
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: ILLES MEDES

Missatge  szac el Dl 29 Jun 2009, 22:43

Bones Alex,
Al Gps ja et posa els límits i está al voltant de les boies. Ja veuràs al Gps que et surt un cercle a on et limita per on no pots estar pescant.

Per cert, com et va anar el diumenge? Vas treure algun bonítol més?

Salut.

David.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dl 29 Jun 2009, 23:16

No a les 10 tenia que ser a port, i l'unic que vaig treure va ser anant del marmoler cap a port.
Gràcies per l'ajuda company !!! vosaltres vau fer dos oi ??? com els vau treure ??? jo amb rapala fent-la nedar entre 15 i 20 metres.
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 29 Jun 2009, 23:55

Hola Alex!
Suposo que el límit el deuen marcar unes boies... no hi he estat mai. UNa pregunta, per fer baixar el rapala a 20 m deus tenir profuditzador, no? Com ho fas, amb dracon o amb ploms a la línia? Felicitats per la captura

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 30 Jun 2009, 00:17

hola alex, a les medes esta el limit marcat per boies, les que et marquen el limit de pesca son les mes properes a les illes p'els 4 punts cardinals, les de fora marquen els limits del parc, salut
josep
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dt 30 Jun 2009, 08:52

Raül escrigué:Hola Alex!
Suposo que el límit el deuen marcar unes boies... no hi he estat mai. UNa pregunta, per fer baixar el rapala a 20 m deus tenir profuditzador, no? Com ho fas, amb dracon o amb ploms a la línia? Felicitats per la captura

Jo de moment ho faig amb ploms que es el que m'han ensenyat, has de calcular 30 metres 500 grams, 20 metres 350 grams aprox.

Salutacions
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 30 Jun 2009, 15:33

hola,
tinc dos ploms d'aquells que es pengen a la línia... deuen ser aquests, no? El problema és que no domino les distàncies i els pesos, llavors no sé a quina profunditat neda el peix... Per cert, aquest ha de ser el tipic "magnum" o qualsevol funciona bé?
gràcies!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 30 Jun 2009, 20:27

Raül escrigué:hola,
tinc dos ploms d'aquells que es pengen a la línia... deuen ser aquests, no? El problema és que no domino les distàncies i els pesos, llavors no sé a quina profunditat neda el peix... Per cert, aquest ha de ser el tipic "magnum" o qualsevol funciona bé?
gràcies!

Bones..jo també faig el mateix sense saber a quan baixa. Acostumo a ficar el plom a uns 10 mts del peix. Estaré atent aquest fil ja que m'interessa saber del tema.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 30 Jun 2009, 23:16

Hi ha una taula/gràfica que et permet relacionar quants metres de fil has de deixar perquè un plom de "x" grams faci passar l'esquer a "x" profunditat, la vaig veure una vegada en algun lloc, seria qüestió de trobar-la....

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 01 Jul 2009, 00:22

kruskis escrigué:Hi ha una taula/gràfica que et permet relacionar quants metres de fil has de deixar perquè un plom de "x" grams faci passar l'esquer a "x" profunditat, la vaig veure una vegada en algun lloc, seria qüestió de trobar-la....

ok Joan quan la trobis informa ja que pot ser interessant per a tots.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dc 01 Jul 2009, 15:21

Jo per baixar 15 metros aprox. fico rapala normal (no magnun) deixo uns 40 metres de linea i fico el plom de 200-250 g i deixo uns 20 metres mes. Per baixar als 30 metros el mateix pero amn un plom de 500.

Salutacions.
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com a anat ???

Missatge  ALEXMTZ el Dg 12 Jul 2009, 22:32

Hola companys !!! com a anat la pesca ??? La cosa no està molt animada o això és el que em sembla, vaig sortir dissabte, primer al marmoler vaig treure uns quants barats i sorells i després al curry vaig treure un tallahams pero tampoc molt gros. Diumenge vaig sortir en busca d'alguna cosa grosa i res de res, a part d'un grup de dofins que em van venir a saludar.

Salutacions !!!!!
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dg 12 Jul 2009, 23:19

Ei, doncs jo vaig sortir divendres tarda, i res.Vaig estar fent el curry de l'Escala fins a Roses, nomes 1 picada i a sobre el vam perdre.La sonda apenes marcaba res enlloc.Varem acabar fent el calamar i 3 de contats, molt trist. A l'espera que s'animi la cosa...
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 13 Jul 2009, 12:12

ja o pots dir albert es ven trist i mes si encara t'adorms i surs a cuarts de deu del mati, de totes maneres el juliol i agost per mi son els mesos mes dolents per pescar, salut
josep
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dl 13 Jul 2009, 17:05

Ei Josep, aquella hora ja eren mises dites,je je.Crec que no et vas perdre gaire be res.En quan el juliol i l'agost, per a mi no son tan dolents, contant que normalment entren els primers bonitos.Algu sap si al barco o l'Almedrava s'en han tocat algun? Els estic esperant amb candaletes,je je.
Salutacions
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dl 13 Jul 2009, 22:32

teixi escrigué:ja o pots dir albert es ven trist i mes si encara t'adorms i surs a cuarts de deu del mati, de totes maneres el juliol i agost per mi son els mesos mes dolents per pescar, salut
josep

No fotis Josep!! jeje que portem un març, abril, maig i juny no gaire bo i si a sobre em dius que juliol i agost són dolents estem arreglats jeje que al setembre començem el senglar i em de fer la feina aquest juliol i agost.

Salutacions companys !!
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 14 Jul 2009, 00:43

jo el sengla si no fa tramuntana no el començo fins el desembre, ja que si no et perds els millors mesos de pesca, albert, al barco dissabte en van agafar un de gros,, si aquest dissabte fa bo, jo anire al barco enfonsat o a les gabies a l'almadraba, salut
josep
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dt 14 Jul 2009, 17:32

Merçi Josep, jo en principi si fa bo també es la meva intenció.El bonito que el van fer, al brumeig? Esperem que aquet anés acompanyat, si no malament. Si portes radio, ens comuniquem per el 71, si vols. A veure si ens podem coneixer. El temps pinta una mica de tramuntana.Esperem que nooooooo!!!
Salutacions
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dt 14 Jul 2009, 21:25

teixi escrigué:jo el sengla si no fa tramuntana no el començo fins el desembre, ja que si no et perds els millors mesos de pesca, albert, al barco dissabte en van agafar un de gros,, si aquest dissabte fa bo, jo anire al barco enfonsat o a les gabies a l'almadraba, salut
josep

Així hauré de combinar la caça amb la pesca al setmbre, octubre i novembre. Aquesta proxima temporada has de venir un dia a caçar a Aiguafreda estàs convidat.

Salutacions Josep
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 14 Jul 2009, 22:47

ja que no pesco amb canya deixeme una escopeta caçadors a veure si enganxo alguna peça companys.

El diumenge Alex pot ser que et veïes per a prop de Montgó fent curri? jo anava amb la Regal vermella i blanca. Jo aquest cap de setmana rien de rien ni picar...

Salut

David Sad Sad
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dt 14 Jul 2009, 23:25

szac escrigué:ja que no pesco amb canya deixeme una escopeta caçadors a veure si enganxo alguna peça companys.

El diumenge Alex pot ser que et veïes per a prop de Montgó fent curri? jo anava amb la Regal vermella i blanca. Jo aquest cap de setmana rien de rien ni picar...

Salut

David Sad Sad

Pot ser cap a les 9H aprox., jo aquest finde dissabte vaig fer un tallahams i diumenge res de res un capot!! com diem els d'Aiguafreda.

Salutacions
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dt 14 Jul 2009, 23:48

Hola Alex, com el vas fer el tallahams? fa uns 15 dies en varem fer 1 per el biotop, de talla petita.La sonda marcaba peix a sota i els veiem a passar, despres de provar varies vegades el vam clavar fent jigging.Crec que tot el banc ho era, no m´hi havia trobat mai.
Salutacions
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dc 15 Jul 2009, 00:05

albert escrigué:Hola Alex, com el vas fer el tallahams? fa uns 15 dies en varem fer 1 per el biotop, de talla petita.La sonda marcaba peix a sota i els veiem a passar, despres de provar varies vegades el vam clavar fent jigging.Crec que tot el banc ho era, no m´hi havia trobat mai.
Salutacions

El vaig fer al curry amb un plom de 200g i una rapala tipu barat,a quest també era petit feia un quilet aprox. Per cert on es el biotop ???

Salutacions !!!
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 15 Jul 2009, 00:58

Doncs jo vaig tenir la meva primera "experiencia religiosa" amb un déntol d'uns 3 kilets i pico al jigging i el mariconàs després de marejar-me una bona estona el molt fill de... em va tallar el baix. El vaig tenir a menys d'un metre d'aigua 3 o 4 vegades... Encara em dura la mala llet!!!!!!! Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Jo que em pensava que ja m'estrenava amb els déntols al jigging però haurem d'esperar............

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 15 Jul 2009, 08:42

Així hauré de combinar la caça amb la pesca al setmbre, octubre i novembre. Aquesta proxima temporada has de venir un dia a caçar a Aiguafreda estàs convidat.

si vols disfrutar amb lampugues, bonitols, etc si que t'auras de combinar-ho, t,agafo la paraula per venir un dia a caçera, jejejeje de totes maneres portare les escopetes a redresar el cano, jejejejeje salut
josep
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent