SHARE
Últimos temas
» Salutaciospor anxovetasv Hoy a las 08:00
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Ayer a las 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Ayer a las 16:52
» Panta de Boadella
por anxovetasv Ayer a las 15:18
» Hello!
por teixi Ayer a las 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Jigs amb plomes
por Jurela´s Killer Dt 15 Maig 2012, 18:58
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
» VII Edició GuíxolsMar a Sant Feliu de Guíxols
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:26
» Com ha anat el finde? (Girona)
por kayakleviathan Dt 08 Maig 2012, 17:28
» Silurs.
por Dani Dg 06 Maig 2012, 12:04
» WAVEINN.com
por kruskis Dv 04 Maig 2012, 00:07
YOUTUBE
presentació i disculpes
Pàgina 2 de 14 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 14 •
1, 2, 3 ... 8 ... 14 
Re: presentació i disculpes
collons Xènia, això sí que és un bon contraatac! REsumint respostes:
1- Seria simplement, pesca de fons (o gran fons). Es sol fer amb carrets elèctrics, doncs per aquí també es treuen lluços a partir d'uns 150m de fons.
2- Sí, és un esquer tou, normalment de goma (o altres). Normalment venen plomejats perquè vagin cap al fons...
3- En diem tan fil com línia. Del "leader" en diem per ex. "terminal", i sol ser de monofilament invisible.
4- La pesca a mosca és un món a part... però la traducció literal tindria la seva lògica, doncs existeixen mosques que les fan moure una mica enfonsades. Segur que algun company t'ho aclareix!
5- Del holder en diem "canyero" o posa canyes...
6- D'aquesta tècnica en diem "curricà" o "curri" més col.loquialment.
7- "recollir el fil" en diem així, suposo. En castellà en diuen "cobrar la pieza" i al poble diem "carden habia que s'escapa!!!".
8- El triple esquer no ho sé (l'esquer és l'engany artificial o el cuc, per ex.). El que sí existeix és l'ham triple, el doble i el simple (una, dues o tres punxes). Del triple tb en diem popera. S'usen molt amb els esquers artificials com els popers.
Em sembla que ja està! No contestava tantes preguntes des de la "sele"! Espero que t'hagi servit d'alguna cosa, tot i que els nostres companys segur que ens ajudaran a aclarir i ampliar alguns dels conceptes. Per cert, quin cabró el teu pescador... s'ho passa teta!
1- Seria simplement, pesca de fons (o gran fons). Es sol fer amb carrets elèctrics, doncs per aquí també es treuen lluços a partir d'uns 150m de fons.
2- Sí, és un esquer tou, normalment de goma (o altres). Normalment venen plomejats perquè vagin cap al fons...
3- En diem tan fil com línia. Del "leader" en diem per ex. "terminal", i sol ser de monofilament invisible.
4- La pesca a mosca és un món a part... però la traducció literal tindria la seva lògica, doncs existeixen mosques que les fan moure una mica enfonsades. Segur que algun company t'ho aclareix!
5- Del holder en diem "canyero" o posa canyes...
6- D'aquesta tècnica en diem "curricà" o "curri" més col.loquialment.
7- "recollir el fil" en diem així, suposo. En castellà en diuen "cobrar la pieza" i al poble diem "carden habia que s'escapa!!!".
8- El triple esquer no ho sé (l'esquer és l'engany artificial o el cuc, per ex.). El que sí existeix és l'ham triple, el doble i el simple (una, dues o tres punxes). Del triple tb en diem popera. S'usen molt amb els esquers artificials com els popers.
Em sembla que ja està! No contestava tantes preguntes des de la "sele"! Espero que t'hagi servit d'alguna cosa, tot i que els nostres companys segur que ens ajudaran a aclarir i ampliar alguns dels conceptes. Per cert, quin cabró el teu pescador... s'ho passa teta!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
una cosa, els lluços que diu la xenia, crec que no es refereix al lluç d'aqui, ( merluza), sino al lluç d'aigua dolça, que en el baltic es pot agafar al mar tambe, en algunes zones properes a la costa,, salut
josep
josep

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
Hola companys
Al asquer tou al que es rafereix son els de vinil o silicona, plomats o sensa.
La part final de monofilament es diu baix de linea, que normalment es de fluorocarbono
que es invisible al aigua i de mes calitat.
El tema de la mosca son tres. Mosca seca, ofegada i ninfa. La mosca seca en fa servir
per sobre de l´aigua, l´ofagade per mig aigua i la ninfa es una clase de mosca.
El Trebble hook es la traduccio d´amb triple o popera com en diem nosaltres.
Soposo que aure aprobat
Aquet administrador que li posi un post a la señoreta que al final sortirem a la tele.
Salud.

La part final de monofilament es diu baix de linea, que normalment es de fluorocarbono
El tema de la mosca son tres. Mosca seca, ofegada i ninfa. La mosca seca en fa servir
Soposo que aure aprobat
Aquet administrador que li posi un post a la señoreta que al final sortirem a la tele.
Salud.

Pichi- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: La Llagosta . L´Escala
Reputació: 0
Data de registre: 24/04/2009
Doncs mira.... quan tingui un ratet faré una nova categoria perquè la Xènia exposi les consultes i les anem responent així no estarà el fil aquí a les presentacions, aviam si demà al vespre em queda una estoneta pel fòrum i faig això i lo de les rampes d'accés i penjar una informació d'uns charters de pesca d'un company que li vaig dir que li penjaria.... se m'està acumulant la feina amb el pis nou....!!!!!! Però estarà tot fet abans del 4rt aniversari del fòrum que ja s'acosta!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 82
Data de registre: 07/03/2009
Pichi escrigué:Hola companys
Soposo que aure aprobat
Salud.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juer Pichi...anava jo a respondre i t'has avançant...
salut crack.
p.d. aquest dissabte anem a saco a per les tonyines company

szac- www.forumdepesca.com
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
Sans acumula la feina, man dit que ya ni han calamars, divendres mirare de plegar al migdia per pujarme aviat i fer una sortideta.
Salud
Salud

Pichi escrigué:Sans acumula la feina, man dit que ya ni han calamars, divendres mirare de plegar al migdia per pujarme aviat i fer una sortideta.
Salud
M'apunto...
Ens truquem.
Salut.

szac- www.forumdepesca.com
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
D´acort
Salud
Salud

Nois, sois uns autèntics cracks!
moltes gràcies per les respostes, m'han aclarit moltes coses. Mica en mica en vaig aprenent, de pesca. Si pogués us portaria a tots a un dels viatges que fa el meu pescador per agraïr-vos-ho! Raül, Sí que s'ho passa bé, sí, el mal parit, em fa una enveja! Com diu el Josep, venen ganes d'esmunyir-se dins la seva maleta. Si puc esbrinar quan els passaran per la tele, ja us ho diré, així veureu com estic patint! Serán per TV3 o el 33, i es diuen El pescador aventurer, que és un tal Cyril Chauquet.
Kruskis, quan tinguis temps de fer un fil per les consultes, ja m'ho diràs, que no voldria saturar el de presentacions, tot i que em temo que ja ho estic fent.
els d'aquesta setmana ja els tenim enllestit, doncs, podeu anar a pescar calamars tranquil·lament.
Jo hauré de pringar el cap de setmana, que a més dels "vostres" documentals tinc un parell de pel·lícules per traduir.
Passeu-vos-ho bé!
Xènia
moltes gràcies per les respostes, m'han aclarit moltes coses. Mica en mica en vaig aprenent, de pesca. Si pogués us portaria a tots a un dels viatges que fa el meu pescador per agraïr-vos-ho! Raül, Sí que s'ho passa bé, sí, el mal parit, em fa una enveja! Com diu el Josep, venen ganes d'esmunyir-se dins la seva maleta. Si puc esbrinar quan els passaran per la tele, ja us ho diré, així veureu com estic patint! Serán per TV3 o el 33, i es diuen El pescador aventurer, que és un tal Cyril Chauquet.
Kruskis, quan tinguis temps de fer un fil per les consultes, ja m'ho diràs, que no voldria saturar el de presentacions, tot i que em temo que ja ho estic fent.
els d'aquesta setmana ja els tenim enllestit, doncs, podeu anar a pescar calamars tranquil·lament.
Jo hauré de pringar el cap de setmana, que a més dels "vostres" documentals tinc un parell de pel·lícules per traduir.
Passeu-vos-ho bé!
Xènia

xènia- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 24/06/2009
Hola companys, no creieu que tindriam de fer un sopar per coneixens tots i
coneixer a la Xenia a la cual tots embajem per la seva feina.
Salud

coneixer a la Xenia a la cual tots embajem per la seva feina.
Salud

Hei Pichi, que tenim mainada... què tal un dinar!
El que sigui millor per tots,la quastio es coneixens i pasa una bona estona.
Salud
Salud

Ei, em sembla una gran idea!
A mi també m'aniria millor un dinar, perquè sospito que no vivim gaire a prop i jo depenc del transport públic. Suposo que us va millor cap de setmana que dia laboral (jo sóc autònoma i m'és igual, tots són laborals), i en tal cas jo estic fins les celles de feina i comprromisos diversos fins el 17 de juliol. A partir de llavors, sóc tota vostra.
Xènia
A mi també m'aniria millor un dinar, perquè sospito que no vivim gaire a prop i jo depenc del transport públic. Suposo que us va millor cap de setmana que dia laboral (jo sóc autònoma i m'és igual, tots són laborals), i en tal cas jo estic fins les celles de feina i comprromisos diversos fins el 17 de juliol. A partir de llavors, sóc tota vostra.
Xènia

xènia- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 24/06/2009
aixo esta mol be, pero per anar millor crecque s'hauria de posar una data i que totom es vaigi apuntan,salt
josep
josep

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
hola Xènia!
Jo, a part de ser autònom també sóc gilipolles (que en l'argot de Zapatero vol dir el mateix).
Us proposo que el tema del dinar el portis tu mateixa, doncs com que tots ens morim de ganes de conèixe't, ja farem mans i mànigues per venir! Monta't-ho a la teva conveniència, que nosaltres no hi faltarem!
Jo, a part de ser autònom també sóc gilipolles (que en l'argot de Zapatero vol dir el mateix).
Us proposo que el tema del dinar el portis tu mateixa, doncs com que tots ens morim de ganes de conèixe't, ja farem mans i mànigues per venir! Monta't-ho a la teva conveniència, que nosaltres no hi faltarem!
Pàgina 2 de 14 •
1, 2, 3 ... 8 ... 14 
Pàgina 2 de 14
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum