MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

presentació i disculpes

Pàgina 6 de 8 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Meduses i al·levins

Missatge  Tola el Dc 09 Set 2009, 17:33

Ai, sí. Ja vaig veure les notícies que fa anys diuen "hi ha meduses perquè les han dut els vents". No hi ha meduses perquè els vents se les han endut... això no funciona ni amb les bosses de plàstic (bé, al nord del Cap de Creus sí, els dies següents d'una bona tramuntanada que arriben tot de bosses de plàstic dels supermercats Francesos, però en pocs dies tornen a desaparèixer. Total, jo diria que meduses, al·levins i larves en general van més lligats a si plou al moment adequat i a la temperatura de l'aigua a la primavera i estiu. Els anys que plou molt a la primavera, és any de musclos a les roques. Aquest any no va haver-hi gaire llepó (aquella cosa llefiscosa que hi ha a l'aigua a la primavera, que sembla la cola d'enganxar cartells per les parets i que surt enganxat a les xarxes). Aquest any he sentit a dir que s'està traient molta sardina... només que si observant la primavera, poguessim saber si serà millor tirar cap a Roses, l'Escala o Llançà (per dir alguna cosa...), a fonera o des de la costa... jo diria que aquest any les temperatures s'han enfilat molt i el peix ha estat a fondària. Si fot unes bones tronades, s'acostarà. Si no, es mantindrà a gran fondària. Hi ha algú que pesqui per sobre els 80m?? ha tingut una bona temporada? Els qui pesquem per sobre dels 30 (per la zona de Roses) han anat sortint força tallahams, palomides xiques, alguna palomida normal, força estornells (o bisos) i molts, molts sorellets. Però allò de tocar peix gros... o és la zona, que és zona de cria i fugen quan són més grossos?? aix, quants dubtes. M'agradaria saber on anirà el peix observant el temps. Ha de molar. Només hem d'observar bé i pensar com els peixos.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El peix que no pica a poca distància de l'embarcació.

Missatge  Tola el Dc 09 Set 2009, 19:27

Hola Llampugaire! sóc en Martí.

Dius que veus peix sota la barca, però que no piquen.

1. Si els tens sota mateix de la barca que tu els veus, ells també veuen l'ombra de la barca i senten els sorolls del casc i estan acollonidos, expectants i no mengen tant confiats.
2. Moltes bèsties mengen a primeríssima hora del matí i després fan escarafalls de qualsevol cosa que els plantis davant (a més que de nit, tots els fils per gruixuts que siguin queden dissimulats i s'hi aboquen amb més facilitat). Conec un paio que estava desesperat amb les tonyines. Les veia amb la sonda sota mateix de la barca i els va arribar a baixar de tot: jigs, sardines fresques i res de res. I és que hi anava a mig matí. Un altre paio hi anava a primeríssima hora i amb sardina en feia sortir alguna.
3. No obstant, el dia que els agafa el frenesí, ja els pots deixar caure l'ham sol, que el mossegaran i el dia que no en volen obrir la boca, ni fotent-los un bitllet de 500euros s'hi acosten.

Ara, que per coses rares, com les carpes, no he vist mai res tant raro. Fa temps que no m'hi dedico a aquestes bèsties, però recordo que anaven per mides. Normalment sempre sortien carpes de la mateixa mida. Un dia sortien grosses i un altre dia només en sortien de petites. Els dies ennuvolats sortia algun gat si havia pujat el nivell del pantà i hi havia herbes submergides. Mai he sabut per què. No, no era que els dies que posava un ham gros sortien peixos grossos i quan posava un ham petit es desenganxaven els grossos i en treia de petits. Sempre era el mateix esquer (cuc de terra) i hams del mateix número i model. Quins misteris els del pantà de Sau... i quins records...

Au, 'dios.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: presentació i disculpes

Missatge  Alsepo el Dj 10 Set 2009, 01:24

tu!!! algu de vosaltres va al llobarro desde costa amb artificial?
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dj 10 Set 2009, 11:01

Alsepo escrigué:tu!!! algu de vosaltres va al llobarro desde costa amb artificial?
Anar-hi, i tant, però poc; pescar-ne depèn de si n'hi han. Hi ha molt més llobarro al Cantàbric. Actualment vaig per la zona de Pineda de Mar, on hi tinc un parell d'amics. Se'n toca poc o gens. Pesco amb canyes de 2,70, amb artificials de tota mena: de superfície, de profunditat... tant amb X-Rap, com Yo-Zuri Cristal, Duel stickbait, Heddon, etc. També amb vinils propulsats amb buldó. Els que m'han donat més bon resultat són els Civelix i els Mann's Dragin' Finesse (que també utilitzo pel black bass). Recentment, el fill d'un dels amics n'ha tret un de 2 kg amb un X-Rap. A mi, temps enrera, m'han funcionat els Yo-Zuri i els vinils.
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Llobarro des de la costa

Missatge  Tola el Dj 10 Set 2009, 14:29

Hola Laureà. Un servidor no va poder posar el caiac a l'aigua dissabte passat, que feia força 4 - 5 i en Miguelillo es va dedicar a la sípia i un servidor al llobarro. Si fa massa vent, jo m'hi dedico. L'artificial que més m'agrada és el "La segunda" de María Yamashita i sobretot, sobretot, sobretot trobo immillorable el Flash minnow de Lucky Craft, en color Ghost minnow. Els vinils amb bombeta no m'agraden, es pesca massa petit. Normalment a la tardor hi ha unes setmanes que fot un ventot de Déu i hauré de deixar el caiac a la terrassa. Potser tenim alguna oportunitat de sortir ben aviat. Aquest estiu, sé d'un que va trobar les palomides grosses a tir de canya des de la platja d'Empúries i li van buidar el carret, pobre.

Li hem envaït el fòrum a la Xènia, pobra.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xènia el Dj 10 Set 2009, 14:38

Je, je. Home, és just, tenint en compte que primer us el vaig envair jo a vosaltres. Feu, feu, que estic aprenent moltes coses!

Xènia
xènia
www.forumdepesca.com

Data de registre : 24/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dj 10 Set 2009, 17:06

Tola escrigué:Hola Laureà. Un servidor no va poder posar el caiac a l'aigua dissabte passat, que feia força 4 - 5 i en Miguelillo es va dedicar a la sípia i un servidor al llobarro. Si fa massa vent, jo m'hi dedico. L'artificial que més m'agrada és el "La segunda" de María Yamashita i sobretot, sobretot, sobretot trobo immillorable el Flash minnow de Lucky Craft, en color Ghost minnow. Els vinils amb bombeta no m'agraden, es pesca massa petit. Normalment a la tardor hi ha unes setmanes que fot un ventot de Déu i hauré de deixar el caiac a la terrassa. Potser tenim alguna oportunitat de sortir ben aviat. Aquest estiu, sé d'un que va trobar les palomides grosses a tir de canya des de la platja d'Empúries i li van buidar el carret, pobre.

Li hem envaït el fòrum a la Xènia, pobra.
Martí, també he vist que envaíem l'espai de la Xènia, però l'Albert ha fet una pregunta en general, ben lògica en fòrum com aquest, i que va més enllà de "zones de pesca". Quant als vinils, procuro ser selectiu: mentre en aquesta època molts pescadors de la zona de Pineda posen Raglou de 65 mm, jo poso el Dragin' de 10 i de 15 cm, o el Civelix amb cap plomat (amb ham 1/0), però em diverteix més "rapalejar". Fa poc he estrenat un Daiwa Saltiga de 13 cm brillant preciós, però que encara no ha tret res.
Afegiré que, dels qui si que utilitzen raglou, temps enrera el meu amic Marcel va treure un llobarro de 6,5 kg amb un raglou blanc de 85 mm (a l'hivern) i l'altre, l'Andrés, un "palometón" de 8 Kg amb un raglou de 65 mm. Val a dir que tenen la sort de viure a pocs centenars de metres de la platja, són gats vells i saben llegir el mar, no com jo, que m'haig de fer bones excursions i matinar molt cada vegada que hi vaig !
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dj 10 Set 2009, 23:04

llampugaire escrigué:altres dubtes que tinc:

- quitavueltas: giratori? rodam?
- carnada: es pot dir igual en català?
- cañero: canyer?
Com anem ?
-Porta-canyes poter és un terme més correcte.
T'adjunto una adreça com a exemple: http://www.nootka-kayak.com/CAT/detall_art.php?id_article=118
-També en dic giratoris, i dels que permeten unir cimbell amb línia sense giratori, clip o mosquetó.
-"Carnada" i "carnaza" en català és ESQUER. Esquer tan pot designar la carn enverinada per a les "alimanyes", com els cucs, trossos de sardina, etc per als peixos.
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dv 11 Set 2009, 00:43

doncs jo faig passada rasant per Iberia al Novembre, que la mar esta moguda i escumosa! aixi que segur que m'escapare alguna matinada cap aquella desenvocadura que hi ha cap a blanes.......... aiam si sona la flauta!!!

Com a apunt de terminologies, jo els esquers mai els he anomenat esquers, sino que sempre m'hi he referit pel seu nom exacte, es a dir cucs, tita, artificials, jigs o el que s'escaigui.

La veritat es que el terme esquer em resulta molt forcat

(perdoneu els no accents,........... es lo que te el teclat angles!)
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dv 11 Set 2009, 14:24

Alsepo escrigué:doncs jo faig passada rasant per Iberia al Novembre, que la mar esta moguda i escumosa! aixi que segur que m'escapare alguna matinada cap aquella desenvocadura que hi ha cap a blanes.......... aiam si sona la flauta!!!

Com a apunt de terminologies, jo els esquers mai els he anomenat esquers, sino que sempre m'hi he referit pel seu nom exacte, es a dir cucs, tita, artificials, jigs o el que s'escaigui.

La veritat es que el terme esquer em resulta molt forcat

(perdoneu els no accents,........... es lo que te el teclat angles!)
Albert, si et refereixes a la desmbocadura de La Tordera, allà s'hi han tret exemplars grans. Espero que tinguis més sort que jo: hi vaig estar un mati de juliol, pero no baixava gens d'aigua pel riu, hi havia tolls aïllats amb lliseres petites... feia una mica de pena. Tant de bo que quan hi vagis pel novembre hagi plogut i el riu baixi: és quan entra el peix interessant. Pel llobarro, quan no hi ha mosquits, el delta de l'Ebre també està bé (tot i que em sembla que la majoria dels membres del forum son de terres gironines, i per pescar no els cal anar tan lluny!).
"Esquer" és un terme molt genèric, i tal com dius, quan vols precisar parles de tita, rosca, coreà, etc. Anys enrera, pero, un conegut de Blanes utilitzava "escar" com a verb, per indicar que posava el cuc a l'ham: deia, per exemple, "aquesta (canya) la tinc escada amb rosca", o bé, "l'has de tornar a escar" per dir que calia canviar el cuc. Ben curios!
i perdoneu-me per alguns accents, estic utilitzant un teclat francès (avui soc a Lavelanet)
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Stringer

Missatge  Laureà el Dg 13 Set 2009, 09:54

Més nomenclatura: Com ja sabeu, un stringer és una corda forta (string = corda) amb una sèrie de mosquetons. Permet mantenir peixos com el black bass, la sandra, el lluci... vius dins l'aigua, subjectant-los per la mandibula inferior. La finalitat tant pot ser esperar a tenir-ne uns quants per fer la foto, o -els qui van a concursos- poder-los tornar-los vius a l'aigua, amb els danys minims, després de pesar-los. Els queda un petit forat a la base de la mandibula inferior (una de les parts més fortes del peix), pero no se'ls malmet el cos. Quan pesques un d'aquests peixos i veus aquesta petita marca, saps que abans que tu, algu ja la tornat a l'aigua.
Amb castellà per algun altre forum l'han "batejat" com a "portapeces"; pero em sembla bastant absurd: també es podrien portar dins d'un cistell ! Penso que hi ha termes que, o bé si manifesten els filolegs experts, o, de moment, millor deixar-los amb el nom d'origen. De moment (com passa amb tennis, golf, etc) en seguiré dient stringer.

Editat per darrera vegada per Laureà el Dl 12 Abr 2010, 00:16, editat 1 cop en total
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Marino Manisero el Dg 24 Gen 2010, 19:21

Alsepo escrigué:ei Laurea, lo dels "pajaritus" aixi n'hauriem de dir ocellets o estornells o algo aixi o què? o simplement "pàjarus" que és com s'hens podria denominar a molts de nosaltres, encara que no se si esta homologat pel sr Fabra.......
I lo dels hams de 3 puntes, jo la veritat els anomeno sempre "triples". També recordo que quan era més petit el meu avi en deia calamarseres dels esquers de plom que s'utilitzen per pescar cefalopodes.

Bona nit i tapat!
Alsepo,
Soc nou al forum i estic llegin dels diferents apartats. Si vols coneixer millor de que et parlava el teu avi mirat aquesta direcció:
http://www.mmb.cat/pdf/programaPedagogic/primaria/de%20pesca%20al%20museu/profesor-De%20pesca%20primaria.pdf

Salut i bona pesca.
Marino Manisero
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Barcelona
Data de registre : 23/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

EL BAR DELS PESCADORS

Missatge  Raül el Dg 28 Feb 2010, 09:41

Vaig entrar a al bar dels pescadors de l'Escala una mica més nerviós del compte. Ens esperaven una colla de dròpols amb la panxa buida i un munt d' anècdotes per explicar. Que si van haver de remolcar a en Pichi, que si un bonítol de quatre kg es va escapar just davant la mà, que si una tonyina va estar lluitant amb una canya d’spinning durant vint minuts fins a deshamar-se,... que si el vent no era per tant, que les onades es podien controlar,... i bla bla bla.. converses de bar i d’amics!

Abans d’entrar a la sala ja m’hi havia fixat. Feia temps, massa, que no en sabia res d’ella i em moria de ganes de saber com era, qui era la única dona que ha tingut pebrots de registrar-se a un fòrum de pescadors. No em pensava que vindria, ni que la coneixeria mai... però aquella dona pot amb tots nosaltres, aquella noia té energia i conversa per conquerir no solsament els nostres cors, sinó el món sencer!

La sala del bar era gran i hi havia força gent, però el meu inconscient em va trair una vegada més: només tenia ulls per a ella. Després de saludar i donar la mà a tots els companys masculins de la jornada arribaven, per fi, els petonets de benvinguda. Com un imant, empès per la força de la natura o, perquè no, gràcies a l’atzar ( o al destí) que em va deixar una cadira buida al seu costat, vaig poder seure i preguntar-li un “com estàs?” sense cap malícia. De la resta ja se n’ocuparia ella.

La nostra traductora preferida sap parlar de tot i, el que més em va impressionar, és que sap escoltar molt atentament, deixant parlar i intervenint sempre just quan més falta fa. Es nota que treballa en el món de la comunicació, i que sovint ha d’adaptar les traduccions dels companys, perquè fan la feina sense parar atenció o, com diria un altre, sense passió. De passió a la Xènia n’hi sobra... es nota amb tot el que diu, amb tot el que es deixa dir i amb la manera que té, tant particular, de mirar al món a la cara. És digne d’admirar que una persona, aliena totalment al món de la pesca, estigués tant enfrescada en les nostres converses de pescadors aficionats. Sense mandra ni esma ens escoltava, i no solsament això, sinó que hi intervenia sense, ni tan sols, desentonar. I Mira que som pesats els pescadors!

La Xènia és increïble. Com diu en Becader, la Xènia és una companya de viatge molt autèntica. Aquesta és la paraula clau: la Xènia és autèntica.

En un privat recent, intentant convèncer a en Laureà perquè vingués a la quedada (tenia un compromís), li vaig comentar que em semblava increïble el que fa internet a les nostres vides. Al principi d’aquesta nova era jo criticava amb fermesa a la gent que deia tenir amics internàutics o a l’altra punta del món! Però com es pot tenir un amic i no donar-li la mà? em preguntava constantment. Anys després, el que criticava el fet de tenir amics “per cable”, ha acabat rendit davant la novena meravella, i és que a través d’internet i en el meu cas gràcies al fòrum, puc dir que SÍ, que hi tinc molts bons amics.
He de confessar que, evidentment, tampoc em creia que la gent es pogués enamorar per internet i sense, ni tan sols, tocar la pell de l’amant! Per sort, estava equivocat.

La Xènia va quedar impressionada amb les ganes i la passió que hi posem els pescadors al referir-nos a la pesca de la tonyina. Pescar tonyines a spinning és el màxim que es pot fer, però crec que amb paraules no es pot explicar. Xènia, hi he estat donant moltes voltes per fer-te entendre què significa per nosaltres això. Et puc escriure un llibre sencer de les sensacions que s’han de viure i dels sentiments que aquesta pesca desperta amb nosaltres, però la meva conclusió és simple:

“Pescar una tonyina a spinning ha de ser com fer l’amor amb tu, Xènia.”

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dg 28 Feb 2010, 10:24

Be,Be, Be, Raul quina narració, impresionant !! Quin poder de seducció, per un moment has estat els nubols a l'olimpus. A vegades no saps que es millor si anar a pescar o fer altres coses, no?, ja,ja ostia ja m'estic anan un altre vegade de mare. Felicitats a tots.
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 01 Mar 2010, 00:14

gràcies girgom, és la poesia del s.XXI, el problema és que la poesia pot èsser interpretada de moltes maneres diferents, i no m'agradaria que la llegissiu amb ulls de vell verd.

de vegades és a mi a qui se li en va la pilota: quan escric em transformo i no penso que el fòrum el llegeix moltes persones... però us confessaré una cosa. Arrel de la carta que vaig escriure a la meva dona, em va dir que s'interessaria més pel fòrum i que potser hi entraria alguna vegada. Com que en tinc els meus dubtes, amb aquest escrit segur que sabré la veritat! ME la jugo! JAJA!

si us sentiu incòmodes o penseu que m'he passat, ho puc canviar, no passa res. Però estic content quan un home em contesta d'aquesta manera: que el món vegi que els pescadors també som sensibles!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xènia el Dl 01 Mar 2010, 00:55

Ai, ai, ai, Raül, que em faràs posar vermella! Ja sé que no m'hauria de passar, a mi, dona de llengües, però m'he quedat sense paraules...

No saps com me'n fa de contenta saber que he causat tan bona impressió, de debò. Si he de ser sincera, jo també tenia moltes ganes de conèixe-us a tots en general, i a tu en particular, que tan m'has ajudat i tan ben acollida m'has fet sentir.

La veritat és que la sortida de dissabte em va encantar, m'ho vaig passar molt bé i, sobretot, vaig descobrir una colla d'homes apassionats empesos per una de les obsessions més sanes i satisfactòries que se m'acuden. He de donar-vos les gràcies a tots: a en Martí per la paciència i per apadrinar-me i cuidar-me, a en Pep i en Jordi per unes converses d'allò més amenes i didàctiques (ei, si ta filla acaba tirant pels idiomes i vol informació, aquí em tens!), a en Pitxi i en David per acollir-me i fer-me veure que en la pesca, l'ambient és gairebé més important que pescar, a en Jaume i el seu soci, en Jordi i l'Ot, per acollir-nos a la seva barca (amb gintonic disponible) quan vam fer pana, a en Peixet (& family), que em va respondre pacientment a no sé quantes preguntes, a l'Albert per preocupar-se i fer-me entendre que la pesca no l'esculls, la pesca t'escull a tu, i ja has begut oli! i, òbviament, a en Raül, que ja es pot anar preparant perquè aquesta vegada s'ha salvat, però la propera pujaré a la seva barca i pescaré un peixot que semblarà sortit del juràssic. I a tots, tots i tots, que no em vull deixar ningú.

En altres paraules, i perdoneu el llenguatge però és que les fineses es queden curtes: sou uns putos cracks.

I Raül, crec que ara ja entenc una mica més què pot representar pescar una tonyina a spinning, (tot i que segueixo pensant que fer-ho amb kaiak és hard core total, Martí, estàs pirat), ha de ser una explosió d'orgull, una barreja d'esgotament i satisfacció difícil de descriure, dies i dies de dormir amb un somriure als llavis, un orgasme per l'ànima, un tripi natural, un instant etern en què només existeixes tu i la bèstia, mà a mà, una regressió a l'era en què només ens guiaven els instints i les passions i la vida ens sortia pels poros, i segur que encara em quedo mooolt curta. Això sí, que quedi clar, tot i ser tot això, t'asseguro que no es pot ni començar a comparar a fer l'amor amb mi! ;-)

X
xènia
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 01 Mar 2010, 02:17

Colla de vells verds.... i joves verdes!!!
Raül, quan et poses a escriure em convenceries fins i tot a mi de fer l'amor amb tu... quin paio més "zalamero"!!!!!!! jajaajajaj

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 01 Mar 2010, 10:36

UUUUFFFF!!!!
quin descans... m'ha costat de dormir aquesta nit, però després de llegir-te Xènia, em sembla que ja mai més dormiré tranquil!

que en saps, de remenar les lletres!

una vegades li vaig comentar a en LAureà que reobriria el racó de la Xènia. Li va saber molt greu que es deixès perdre, perquè certament era molt interessant... el que no em pensava és que el reobríssim amb tanta passió!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 01 Mar 2010, 12:23

[quote="xènia"]
I Raül, crec que ara ja entenc una mica més què pot representar pescar una tonyina a spinning, (tot i que segueixo pensant que fer-ho amb kaiak és hard core total, Martí, estàs pirat), ha de ser una explosió d'orgull, una barreja d'esgotament i satisfacció difícil de descriure, dies i dies de dormir amb un somriure als llavis, un orgasme per l'ànima, un tripi natural, un instant etern en què només existeixes tu i la bèstia, mà a mà, una regressió a l'era en què només ens guiaven els instints i les passions i la vida ens sortia pels poros, i segur que encara em quedo mooolt curta. Això sí, que quedi clar, tot i ser tot això, t'asseguro que no es pot ni començar a comparar a fer l'amor amb mi! ;-)

Ostia Xènia,jo no ho hagues explicat millor, penso que has donat al clau del perque enganxa això de la pesca, trobar-te allà al mig del mar lluitant contra una bestiota que no saps exactament que es, et fa treure aquest instint que portem a dins, no se com dir-li primitiu-animal, no sé, i si a sobre hi afegeixes estar amb un caic a una zodiac de 2,40 mts com la meva,amb el que tot això comporta, al mig d'aquest medi marí hostil, i que en qualsevol moment es pot tornar perillós, dons potser es el que ens omple de plaer i ens fa disfrutar d'aquest esport i del mar amb el sentit més ampla de llibertat.I a sobre el que t'ha costat tant de treure tens el plaer de poder-ho disfrutar a taula amb les persones que estimes dons ja es el màxim, i si a sobre després fas....... una becaina mal pensats, dons perque vols més, "la felicitat".

Salut, mar i llibertat.
girgom
www.forumdepesca.com

Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 01 Mar 2010, 17:06

Ja ho deia en Raül, que volia pescar el peix més gros! el que no m'imaginava és que enlloc de "pez" pensesis en el pez-ón!!

Ha, ha. Disculpeu. És que m'estava fent l'acudit al damunt i l'havia de deixar anar. Disculpeu, disculpeu. No ho faré més. Tranquils, tranquils. Estic bé. No ha estat res.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 01 Mar 2010, 17:08

ja al deia al meu pare¡¡¡¡¡¡¡¡¡estudia fill estudia¡¡¡¡¡¡¡¡¡ estic llegin els post i estic impresionat sou unes maquinas .... algun dia fare post tan be parits com els vostres
temps al temps (PRIMER PARLAR CATALA DESPRES ESCRIURAL PER MI ES MOLT DIFICIL ADEMES CONTARE UN SECRET) avegades no se com se escriuen les paraules i tinc que mirar per el foro ¡¡¡¡PERO LO INTENTO¡¡¡¡¡¡
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 01 Mar 2010, 19:04

ho fas molt bé Sergi, tingues en compte que de vegades s'ha de respirar quan llegim, és a dir, de tan en tan s'han de posar comes i punts. Hi ha posts que la informació que dones és molt bona, però per entendre-la s'ha de llegir, almenys, dues vegades. La lletra és molt important, però la puntuació també. Vas en molt bon camí!

a tu Tola ja et penjaré quan ens tornem a veure! Molt bó l'acudit... estàs fet un artista! però veig que t'has llegit l'escrit pensant com un vell verd... i això només farà que donar-me problemes! Més val que vagi prevenint a la dona del que li espera, que per el meu poble hi ha molt mala idea... per cert, la dona encara no m'ha tirat el portàtil pel cap... i això vol dir que no llegeix el fòrum. Avui li explicaré tot... Xènia no pateixis, que algun dia anirem a pescar el peixarro plegats!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dl 01 Mar 2010, 20:56

Hostres al final amb fareu plorar.De tota manera felicito a la Xenia per lo que va aguanta i
per ser la unica dona que conec que queda amb uns sonats de la pesca,
Ve Xenia com veus guadavem las formas,fins que vem agafar confianza i
amb vem tractar com un de mes.
Espero veuret mes sovint per mar
Salud i bona pesca
Pichi
www.forumdepesca.com

Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  xènia el Dl 01 Mar 2010, 21:05

Gràcies, Pichi! És un honor que se'm tracti com un més, què més es pot demanar? Very Happy

Pel què fa en Raül i en Tola, em comença a preocupar que us quedeu tots dos solets en una barca petita, tan apretadets... Ara entenc perquè no vau pescar res! Que teníeu les mans ocupades?

X
xènia
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 01 Mar 2010, 21:06

Encantat d'haver-te conegut i 10 punts per la teva companyia.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 8 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt