SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Esquers para dorada en Peñiscola
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Esquers para dorada en Peñiscola
Hola, quin esquers va bé per agafar doradas en Peñiscola?

caccy- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 11/05/2009
Re: Esquers para dorada en Peñiscola
Òstia! M'has matat! Jo les úniques dorades que havia agafat (fa la òstia) era des de les roques o la platja amb cuc, sardina, musclos, etc.... i era quan no anaven tan escasses com ara...

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Per el que jo sé, per les Daurades no serveix cap esquers de plàtic tot ha de ser esquer natural. De totes formes si hi ha algú que sàpiga d'algún esquer artifical per les daurades que en faci cinc cèntims.
Salut, betzina i pesca
Salut, betzina i pesca

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009
encara us liaré una mica més....
Girgom, les dorades també entren amb artificial. Se n'ha tret a curri de fondo, als rocs a l'escuma... el "problema" és que les que entren són a partir de 3 kg! Els que pesquen llobarros a l'escuma treuen tot sobint sards de kg... doncs no ens ha d'estranyar que també clavin dorades! Repeteixo: és poc habitual... però passa, i si això passa de tan en tan, jo no m'ho perdo! El dia que la clavi, ja us ho faré saber!
Girgom, les dorades també entren amb artificial. Se n'ha tret a curri de fondo, als rocs a l'escuma... el "problema" és que les que entren són a partir de 3 kg! Els que pesquen llobarros a l'escuma treuen tot sobint sards de kg... doncs no ens ha d'estranyar que també clavin dorades! Repeteixo: és poc habitual... però passa, i si això passa de tan en tan, jo no m'ho perdo! El dia que la clavi, ja us ho faré saber!
Editat per darrera vegada per Raül el Dt 15 Des 2009, 14:36, editat 1 cop en total
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Dons quin esquer es pot fer servir per la daurada, tipus , color, allà a tarragona que en pesquen amb tita desde la platja l'esquer no el mouen gens. Amb la barca no n'hi pescat mai, no sé si es pot pescar a la deriva amb cuc al terra, sembla ser que son molt desconfiades i si l'esquer es mou marxen.

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009
les que dic jo es pesquen a spinning, des de terra o des de barca. ës molt difícil, però no impossible.
pels que la pesquen amb barca, sé que aquesta ha d'estar anclada, per davant i per darrera per tal que no es mogui gens. llavors es pesca a fons amb muntatges molt discrets... es pot llençar musclus trencats per fer-les venir i pescar amb múscul, però es desfà molt. També va bé la navalla, la tita,... si és fresc, bo i ben presentat, s'ho menjaran tot!
la pesca de la dorada és un altre món des de barca.
pels que la pesquen amb barca, sé que aquesta ha d'estar anclada, per davant i per darrera per tal que no es mogui gens. llavors es pesca a fons amb muntatges molt discrets... es pot llençar musclus trencats per fer-les venir i pescar amb múscul, però es desfà molt. També va bé la navalla, la tita,... si és fresc, bo i ben presentat, s'ho menjaran tot!
la pesca de la dorada és un altre món des de barca.
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
El que puc dir-vos que jo n'he agafat amb barca a uns 20 metres de profunditat, a la deriva, si bé amb poc mar, i l'esquer era tita petita molt fresca. En el mateix lloc també vaig clavar alguns pagells guapos, besucs i verades en un bon dia de pesca. Però la veritat que costa agafar-les, abans s'adelanten altres espècies, i daurades a barca de tota la colla de port de la selva que surtim a pescar, s'en veuen ben poques.

madoun- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 17/05/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum