SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
"DIARI DE GIRONA" 3-10-09
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
"DIARI DE GIRONA" 3-10-09
L'ecologia salvatge i els defensors de la mar
Sergi Paniello. Apneista, capbussador
i pescador submarí.
El passat diumenge 27 de setembre es va celebrar una jornada de recollida del brutícia del fons Marí a Sant Feliu de Guíxols. Va ser promoguda principalment pel centre de busseig Piscis Diving, fins aquí lloable iniciativa.
El que subscriu gaudia de l'esport i la natura a la mar, però dintre de la que aquests, principals promotors d'una reserva marina, consideren la seva zona de interès comercial. Val a dir que aquest projecte prohibeix d'altres activitats subaquàtiques regulades i d'àmplia tradició a la costa catalana. Doncs bé, estant a l'aigua, en una posició molt vulnerable, vaig ser increpat perquè marxés d'aquest tros de mar que volen fer seu, més tard l'agressió vingué en forma de maniobra temerària amb la seva embarcació. Van passar tan a prop que fins i tot va quedar seccionada la corda de la boia de capbussador a les proximitats o en immersió. Reconec que encara vaig tenir sort!
Quina ironia, en el mateix moment que passava per aquesta desagradable experiència, a port tenia lloc una festa! On entre fullets de Greenpeace, unes amables informadores demanaven el suport popular per aquest "vedat exclusiu" al qual volen anomenar reserva. Encara em demano, com es possible que persones amb actituds tan irresponsables puguin erigir-se com a ecologistes o defensors de la mar. No recorden més a aquells personatges de la cinematografia amb cama de fusta i pegat a l'ull? Però això sí, aquests estan totalment mancats de la bondat de fons que donà, als de ficció, la literatura romàntica!
Sergi Paniello. Apneista, capbussador
i pescador submarí.
El passat diumenge 27 de setembre es va celebrar una jornada de recollida del brutícia del fons Marí a Sant Feliu de Guíxols. Va ser promoguda principalment pel centre de busseig Piscis Diving, fins aquí lloable iniciativa.
El que subscriu gaudia de l'esport i la natura a la mar, però dintre de la que aquests, principals promotors d'una reserva marina, consideren la seva zona de interès comercial. Val a dir que aquest projecte prohibeix d'altres activitats subaquàtiques regulades i d'àmplia tradició a la costa catalana. Doncs bé, estant a l'aigua, en una posició molt vulnerable, vaig ser increpat perquè marxés d'aquest tros de mar que volen fer seu, més tard l'agressió vingué en forma de maniobra temerària amb la seva embarcació. Van passar tan a prop que fins i tot va quedar seccionada la corda de la boia de capbussador a les proximitats o en immersió. Reconec que encara vaig tenir sort!
Quina ironia, en el mateix moment que passava per aquesta desagradable experiència, a port tenia lloc una festa! On entre fullets de Greenpeace, unes amables informadores demanaven el suport popular per aquest "vedat exclusiu" al qual volen anomenar reserva. Encara em demano, com es possible que persones amb actituds tan irresponsables puguin erigir-se com a ecologistes o defensors de la mar. No recorden més a aquells personatges de la cinematografia amb cama de fusta i pegat a l'ull? Però això sí, aquests estan totalment mancats de la bondat de fons que donà, als de ficció, la literatura romàntica!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum