MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Pagell vs pagre

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Pagell vs pagre

Missatge  Raül el Dt 09 Jun 2009, 23:03

Normalment sortim a pescar pagells a fons i, la veritat, ,es que no ens va gens malament. Anem fent deriva sobre els 40-50m i de mica en mica van picant. Lo collonut és que al mig de la baia no he tret cap pagre però sí molts pagells. Quan vull temptar el pagre m'acosto més cap a les roques i els solo trobar a límit de la roca amb la sorra. El pagre lluita més que el pagell i també el trobo més bó. Penseu el mateix?
Pels asidus al jigging tb us diré que n'he tret dels dos amb jigs, però amb ferros s'atreveixen més els pagres, mentre que els pagells em piquen més a les plomes de les traques, a vinils,... són més llepafils!
És una pesca molt interessant perquè els pots pescar amb esquer natural o al jigging (o kabura), tot i que per cada peix que he tret a jig, n'he tret una vintena amb esquer!!! Són peixos molt lluitadors i al forn o a la planxa estan de collons!!!
I vosaltres com us ho monteu?

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Pagell vs pagre

Missatge  kruskis el Dt 09 Jun 2009, 23:54

Osti doncs jo encara haig de treure el primer pagre.... els pagells els havia tret amb rosca i ara que m'ha donat pel jigging sembla que em van prou bé els kabura, jo faig servir el Hart Wasabi que està bé de preu, ara estic esperant a provar els Williamson / Shimano aviam què....

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 10 Jun 2009, 14:16

els pagres els he tret per la zona de cap Norfeu, entre 20 i 30 m, i algun al cap de creus. Tots m'han agafat el jig petit de sota la traca. el sea rock de 40 gr em va bé, els de mocho lucir tb n'han tret algun. Tinc un ruber jig però de moment no m'ha funcionat...
Pel pagell en canvi, només els agafo amb plomes! Això sí, on es posi el cuc.... A mi m'agrada molt el jigging, però de tant en tant els busco amb esquer i la galleda puja de seguida... Tambe s'agafen sorells quan reculls del fons!!
A les roques que hi ha davant el marmoler ho heu provat? Hi ha d'haver pagres i dentos per collons! Demà baixaré amb un col.lega q té la barca a l'Escala. Anem pel pagell, però vull fer una excursió al marmoler i a prop de les roques a veure què passa. Ja us ho explicaré....

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dc 10 Jun 2009, 16:11

Hola companys, per pesca pagells, lo millor es el llagosti cru y el cuc Americá, sense cap mena de dubtes.

Ja direu com va.

Salut i bona pesca.

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 21 Jun 2009, 00:21

Us faré un resum: fa tres setmanes vam treure 13 pagells (4 de més de mig kg), la setmana passada 6 pagells (2 de més de mig kg) i aquesta setmana només n'hem tret dos i tan petits que els hem tornat a l'aigua... s'ha acabat la pesca del pagell?
Els tres dies hem anat a la mateixa zona, profunditat (40-50m), mateixos baixos,... hem variat esquers però no crec que sigui la causa. Hem pescat amb americà, coreà, cuc de sorra, tita baby, gambeta petita,... però cada setmana ha anat a pitjor!
Què creieu, hem de buscar-los a més fons? O simplement hem de canviar de pesca? No és bó l'estiu per la pesca a fons al golf de Roses?
Gràcies i sort a tots!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 21 Jun 2009, 11:00

jo al pagell no mi e dedicat, i no es gaire lo que i entenc, pero tinc entes que el pagell es un peix d'ivern, cuant mes fret fa mes grossos s'agafen,esl mesos d'istiu crec s'han de agafar a mes fondo,pero cada vegade que e fet una bona pesca de pagell sempre a estat de finals de setembre endevant,salut
josep

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 14 Maig 2011, 18:31

Raül avui he tret un pagell guapo guapo, el més gros que he vist mai i el meu primer pagell a spinning, però ara dubto entre pagell i pagre, ja que pel que dieu els pagres solen estar més a prop de la costa no?

El pagell l'he tret a uns 5/6 metres de fondaria, fons de sorra, a uns 200 metres de la platja, amb un jig maria de 6cms

Jo juraria que es pagell i un company que l'ha vist també diu pagell, però a tots ens ha sobtat la mida sobretot, quines diferències entre pagell i pagre??

Ah, si serveix de pista, recent tret mantenia el típic color rosa del pagell, però a mida que passava el temps a perdut la coloració rosa, per si serveix de pista sobre si es un o l'altre, tinc una foto al mòbil ja la pujaré si hi penso

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 15 Maig 2011, 09:43

enhorabon crack! Ja flipo ja... pagell a spining! això ja és de mestres!

la diferència més fàcil que et treurà de dubtes a simple vista és la següent:

el pagre: les dues puntes de la cua són blanques,

encara que sigui mort no canvia això. Al moment de treure' l el pagre té ratlles fosques, el pagell no, i el pagre té la boca més com el dento, amb petites dents, mentre que el pagell té la boca acabada en forma de punxa i les dents més semblants a es de la dorada.

a la platja apostaria per pagell, però no en tinc constància d'altres pescats des de platja, així que sigui el que sigui, enhorabona! és una captura excepcional! I grossa? mmmmmmm, ja veuràs que bo que és!

si pots pesa'l i posa la foto, please, que ja se'm fa la boca aigua!

a jiging entren els dos, però és molt més agressiu el pagre. Si el pagre i és Patam! no falla, però el pagell és molt més fi de fer picar, per això encara té més mèrit!

felicitats crack! gaudeix-lo en família, que ells viuen la pesca també, però des de casa. Una captura així és un regal per tots, veuràs la nena quina cara de flipada que farà! hahaha ës lo millor de la jornada de pesca: la ilusió i el petó dels petits de casa.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 15 Maig 2011, 20:22

Buff, la foto de unes 3 hores després de la captura la tinc, però no em facis mirar la boca ni res més que ja va passar pel forn, es van menjar casi tot i la resta està en un tupper per una segona tanda

Feia 44 cms, el pes no el se no tinc bàscula, calculo entre 800 i el kilo pel volum del bitxo i com va blincar la canya

Per cert, les meves captures a spinning no son moltes, la gran majoria sorells, alguna llisa llobarrera, algun serrà, ara aquesta de la foto, però excepte els sorells que m'han entrat amb diferents artificials, tot, absolutament tot, ho he tret sempre amb un artificial maria d'una mida concreta, pes concret i un color concret, que s'està convertint en el meu talismà..... no es sempre el mateix ja que l'he enrocat, però el reposo tan punt enroco ja que com dic, es el meu talismà !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 15 Maig 2011, 21:24

Dos ja em diuen que es serviola, collons, llastima no fos el pare o la mare doncs !!

Per un cop que trec una possible bestia, es de les més petites de la familia jajaja

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 15 Maig 2011, 22:38

ostia, no cardis... tinc mala conexió i no em surt la foto... però tiu, que em confonguis un pagre amb un pagell té explicació, però un pagell amb una serviola... això va per nota! hahaha

seriosament, quan feia el repor dels pagells, va i li envio una foto amb la tira de pagres i el jefe tossut que eren pagells! hahaha és fàcil confondre's!

qua vegi la foto t'ho confirmo, però un pagell a spining des de platja ja és per flipar... i un pagre encara més!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dg 15 Maig 2011, 22:42

Doncs diria que es una servi....

juby
www.forumdepesca.com

Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 15 Maig 2011, 22:45

calla, calla, que ja em surt la foto!

Això a Mallorca en diuen verderols, o sigui, servies petitones. Són mot agressives, i les petites solen anar amb banc, així que segur que en rondaven més d'aquesta mida! Si en fas una, és "fàcil" fer-ne unes quantes (el truc ja te l'explicaré al bar amb un bona birra!)

deus haber disfrutat més amb la canya que amb la forquilla. El pagell i el pagre li donen trenta voltes a l'hora de menjar, de tota manera, lluitant ja deus haber flipat!

enhorbona per la pescada! (els pagres i pagells millor a jiging des de barca, però amb la pesca mai se sap! )

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 15 Maig 2011, 22:49

si la he confós, es perque al treure-la de l'aigua era ben rosada, i després ha anat perdent el color rosa i he vist la franja groga, i aixo m'ha despistat, mai he tret pagells o pagres d'aquella mida, i servies ni grans ni petites, d'aqui l'error de reconeixement... si va presentar lluita, però ni rastre de cap altre, i creu-me que vaig insistir-hi

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 16 Maig 2011, 21:25

no pasa res dani,ara estaras completament segur de lo que es una sirvia i en un 90% hi avien mes,ara te tocara esverinar com se fan les altres .jajajajajj.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 16 Maig 2011, 21:45

sergispining escrigué:no pasa res dani,ara estaras completament segur de lo que es una sirvia i en un 90% hi avien mes,ara te tocara esverinar com se fan les altres .jajajajajj.

si, al no haver vist mai cap serviola, i aquesta sortir amb aquell color rosat, doncs em va confondre... per mi que va sortir disfressada de pagell i camí cap a casa es va treure la disfressa, era una servia transvestida !

Fos com fos em va fer disfrutar una estona ;-)

merci pels aclariments

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 17 Maig 2011, 02:19

Felicitats Dani! Ja és una bona peça encara que vagi disfressada! Ara a per la mare!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt