SHARE
Últimos temas
» Salutaciospor anxovetasv Hoy a las 08:00
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Ayer a las 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Ayer a las 16:52
» Panta de Boadella
por anxovetasv Ayer a las 15:18
» Hello!
por teixi Ayer a las 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Jigs amb plomes
por Jurela´s Killer Dt 15 Maig 2012, 18:58
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
» hola a totom
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:48
» Un altre boig de la pesca
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:47
» Estic pescant!
por teixi Dl 14 Maig 2012, 11:44
» quita, bisho!
por kruskis Dv 11 Maig 2012, 22:57
» Curs spinning a L'Escala
por Cala Bonica Dj 10 Maig 2012, 14:19
» V Fira Marítima de la Costa Daurada a Cambrils
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:31
» IV Fira Nàutica d’Ocasió i del Xàrter a Port Ginesta
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:29
» VII Edició GuíxolsMar a Sant Feliu de Guíxols
por Admin Dc 09 Maig 2012, 20:26
» Com ha anat el finde? (Girona)
por kayakleviathan Dt 08 Maig 2012, 17:28
» Silurs.
por Dani Dg 06 Maig 2012, 12:04
» WAVEINN.com
por kruskis Dv 04 Maig 2012, 00:07
YOUTUBE
canvi de gps-sonda
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
canvi de gps-sonda
He de treure la barca per netejar baixos, fer motor,... i ja tremolo! El fet és que si no canvio la sonda ara, hauré d'esperar.me un parell d'anys més i en tinc ganes! Tinc pensat de posa-hi la Garmin 520S ja que té una sonda potent a color i GPS incorporat. Lo dels fons en 3D no sé si funciona, però ha de ser l'òstia veure barcos enfonsats en 3D!!!
Em pregunto si algú de vosaltres té aquest aparell i si n'està content; o si teniu alguna suggerència que no sigui massa cara!
Em pregunto si algú de vosaltres té aquest aparell i si n'està content; o si teniu alguna suggerència que no sigui massa cara!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Re: canvi de gps-sonda
Bones, doncs jo el tinc peró no l'he explorat del tot, encara hem falta saber i posarme més estona per aprofitar el més.
Salut,
David.
Salut,
David.

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
hola David,
m'interessa molt saber el funcionamnet de la sonda. Porto una garmin 160 que va força bé però tinc un company que amb una sonda a color sap diferenciar els dentos! I quan va a pescar sepies també les veu per la sonda! jo flipo!!! També és garmin, de gama més alta però més antiga. Lo del fons en 3D és cert o ens volen vendre la moto?
Vaig amb un gps portàtil que va bé però penso que és més pràctic tenir-ho tot en un, perquè moltes vegades que passes per sobre d'algun lloc interessant tinc el gps parat i quan el tinc a punt no tinc pebrots de tornar a passa per el mateix lloc!
em recomanes la inversió?
gràcies
m'interessa molt saber el funcionamnet de la sonda. Porto una garmin 160 que va força bé però tinc un company que amb una sonda a color sap diferenciar els dentos! I quan va a pescar sepies també les veu per la sonda! jo flipo!!! També és garmin, de gama més alta però més antiga. Lo del fons en 3D és cert o ens volen vendre la moto?
Vaig amb un gps portàtil que va bé però penso que és més pràctic tenir-ho tot en un, perquè moltes vegades que passes per sobre d'algun lloc interessant tinc el gps parat i quan el tinc a punt no tinc pebrots de tornar a passa per el mateix lloc!
em recomanes la inversió?
gràcies
Hola Raul, yo tinc un garmin 5008 amb pantalla tàctil ,vista 3d ,panoràmica etc.
Son equips molt cars però el més important és la targeta.
Referent al 3d segueix una cartografia i no és realment allò que hi ha en el moment,
està llegint la sonda, és un perfil orientatiu.
Referent a la comprensió de la sonda, a la revista "Pesca a bordo" de març,
ve un article sobre la sonda molt interessant.
Salud.
Son equips molt cars però el més important és la targeta.
Referent al 3d segueix una cartografia i no és realment allò que hi ha en el moment,
està llegint la sonda, és un perfil orientatiu.
Referent a la comprensió de la sonda, a la revista "Pesca a bordo" de març,
ve un article sobre la sonda molt interessant.
Salud.

Pichi- www.forumdepesca.com
Localització: La Llagosta . L´Escala
Reputació: 0
Data de registre: 24/04/2009
gràcies Pichi!
A veure si trobo la revista... Vols dir que si em poso sobre un barco enfonsat no veuré la realitat, sinó una aprox.? llavors s'ha d'afinar amb la sonda.
Amb la targeta ja hi surten els barcos enfonsats al gps? és que se'm resisteix el que hi ha davant del Cap Norfeu... Tinc coordenades però a la sonda no hi veig cap gran estructura, però si peixos... l'altre barco del golf de Roses sí que el veig bé. O no el sé trobar o realment està molt desfet... Algú l'ha trobat? Està a uns 95 m. de fons i potser la sonda no dóna per més.... ja li dic a la dona que he de fer la inversió!
A veure si trobo la revista... Vols dir que si em poso sobre un barco enfonsat no veuré la realitat, sinó una aprox.? llavors s'ha d'afinar amb la sonda.
Amb la targeta ja hi surten els barcos enfonsats al gps? és que se'm resisteix el que hi ha davant del Cap Norfeu... Tinc coordenades però a la sonda no hi veig cap gran estructura, però si peixos... l'altre barco del golf de Roses sí que el veig bé. O no el sé trobar o realment està molt desfet... Algú l'ha trobat? Està a uns 95 m. de fons i potser la sonda no dóna per més.... ja li dic a la dona que he de fer la inversió!
No voras res sino una virtualitat del fons feta amb les profunditat.Per veure mes be tens de posar la sonda a 50mhz y el zomm a 2x o 4x per veure el fons en mes detall.
Salud
Salud

Pichi- www.forumdepesca.com
Localització: La Llagosta . L´Escala
Data de registre: 24/04/2009
OK, ho provaré!
Gràcies!
Gràcies!
Bones, Pichi ja em farás un curset accelerat de lectures de Gps.
Salut
Salut

szac- www.forumdepesca.com
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
parlant de gps'ssss
per casualitat algu sap com desbloquejar els mapes de una unitat de gps portatil de garmin un cop instalats ; tinc les cartes nautiques pero el receptor gps diu que s'han de desbloquejar.
salut i bona pesca
salut i bona pesca

ruscles- www.forumdepesca.com
- Localització: cap aqui n'enllà
Data de registre: 18/01/2010
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum