MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

UN BON DENTOL !!!!!

Pàgina 3 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: UN BON DENTOL !!!!!

Missatge  sajai el Dv 25 Des 2009, 15:21

Raül escrigué:foto sense trucs; us presento les captures fetes a la barca: el dento de 6,8 kg i quatre bonitols. Per fer-vos una idea real de les dimensions dels peixos, heu de saber que aquests bonitols, que semblen petits, rondaven els 2,5kg...

enorabuena raul estas hecho un artista como tendrias que disfrutar
me tendre que ir a asfaltar tambien la calle del teixi
sajai
www.forumdepesca.com

Edat : 57
Data de registre : 22/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 09 Maig 2010, 23:16

quan hom ha d'estar-se a casa i no pot sortir a mar, el neguiteja sentir el sorollet de missatge rebut al mòbil... fins que obre la finestreta i veu que és un seu company, que el que pretén és compartir un moment de felicitat. Veure-us amb aquesta cara de felicitat m'omple a mi també, gràcies per compartir-ho!

aquesta foto me la va enviar un company els dies que estava a casa tancat amb el nou nat. NO sortir durant més d'un mes és dur... però passa millor quan un se sent acompanyat.

LA foto anava acompanyada amb un missatge del tot encertat: "el meu nadó ja té dents!", i és que el seu madó pesava més que el meu...

Uploaded with ImageShack.us

però el que diferencia un company de veritat, i li dóna el carnet de tripulant titular, és el fet que es presenti a casa a l'endemà amb un bon filet del seu trofeu. Quin sopar que vam fer! LA dona, la nena i jo ens vam posar les botes... tot un detall de campió!

però lo d'avui ha superat totes les meves expectatives... he rebut un missatge del millor amfitrió que podeu trobar al mar. NO em convidava a sortir a pescar, a fer jiggintonics, o a menjar gambes a alta mar. Avui éll ha de ser el protagonista. Avui en Jaime ha deixat d'estar pendent dels altres i, per fi, ha pogut gaudir d'una captura de campió. T'ho mereixes Jaime, per fi Neptú ha volgut tornar-te un xic del teu altruïsme. Sempre pensant amb els altres... enhorabona!

ei!, que lo de convidar a gambes no va en conya...

com s'ho monten...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dl 10 Maig 2010, 15:24

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE que aquet almorzar no se me
ublidara en la vida. Els tres mosquetes Jaume, David i Pichi
Ya sabeu que en David es una mica GEY pero no se li a de tenir en comte.
Felicidades Jaime , eres el mejor
Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 10 Maig 2010, 17:02

Si es que a mí no m'agrada sortir a les fotos Pichi.

Jaime, YAYO, te lo mereces porque eres muy grande.

salut.-
szac
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 10 Maig 2010, 20:54

Pichi escrigué:EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE que aquet almorzar no se me
ublidara en la vida. Els tres mosquetes Jaume, David i Pichi
Ya sabeu que en David es una mica GEY pero no se li a de tenir en comte.
Felicidades Jaime , eres el mejor

el pròxim dia que els tres mosqueters facin un esmorzar de gambes... que pensisn amb en Dartacan! JA sabeu que no surto de festa... i que al final m'haué de fer GEY com en zsacc perquè no pitxo.. però i què!!! amb vosaltres m'apunto on sigui! (per si de cas ja em cardaré el tap del cava pel forat...) que en Pichi i en DAvid són perillosos!

una de cava me la deveu... l'altra ja la portaré jo! i la ratafia, i el jiggingtonic... i després va i en Jaime em treurà un altre dentol de 7 kg!!!

no si... amb la òstia que agafaré, pescaré bonítols de dos en dos....

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sajai el Dl 10 Maig 2010, 21:20

chavales gracias por las felicitaciones la verdad es que disfrute como un marrano
raul a que esperas que se me va agriar el cava de tanto tiempo que lo tengo
y la ratafia que le sobro al teixi de la ultima quedada todavia la tengo en la barca
lo que me sabe mal que no estuvieran conmigo mis compañeros
un abrazo
sajai
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dl 10 Maig 2010, 21:39

Aveure si es veritat Raul que sembla que tingis por del jigginstonics i la
ratafia.
Jaime auque no estuvieramos alli, estabamos contigo mentalmente i
sicologicamente dando animos como siempre.
Un saludo maestro

VALLA PEAZO DE DENTON
Pichi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 10 Maig 2010, 22:31

posa el cava a la nevera que aviat vindré a beure-me'l!

ja sabeu que dissabte no surto, però només necessito una excusa... convideu-me! (aquest dissabte no, que ja tinc dues sortides emparaulades aquesta setmana!)
ja portaré les gambes! i les ganes de mamar!

la canya la deixo a casa, no?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dl 10 Maig 2010, 23:20

Raul portala que faci volto, que sembli que anem a pescar i no a almorzar i mama.
No fa falta que et convidem ,quant poguis nomes hans ho has de dir company.
Pichi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 11 Maig 2010, 00:31

Raül, la propera sortida, no pateixis que hi ha cava, el YAYO, ho ha de mollar aixó, ja que és un PUTO CRACK, i el paio s'ho mareix com en Pichi, un altre Puto Crack, amb els que he aprés i disfrutat.

Gràcies a Jaime i Pichi per tot, grans companys i amics.

Ja tenía ganes de dir-ho al Forum, sempre els estaré molt agraït amb ells dos, i ells ho saben.
Dos grans amics.

salut.-
szac
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dt 11 Maig 2010, 15:39

Hola companys, voldria comentar unes cosetes, com ja sabeu no méxplico gaire be amb catalá, pero ho intento.

Tinc un caracter una mica timit i per aixo moltes vegades no entro a comentar les vostres coses, i amb sap greo, estic lluny de aqui adalt, i nomes pujo un cop cada mes o mes i mitj a concursar.

Entro a diari al forum i sempre amb sorpren el bon rotllo que hi tenim, també estic a altres i no es podem comparar, si us plau, no cambieu mai.

Crec que a la llargue vindré a viure per aqui adalt, fins i tot tinc demanat un amarratje a la Generalitat a L ´Escala, ja veurem.

Fa tems que no escriq a les sortides de Barna, no es que no vulgui, es que no surto, ara que fins hi tot he cambiat de barca, ara no puc sortir, i cuan ho faig, quasi que porres i mes porres, ja ja ja.

En fi volia donaros la meva impresió de aquet forum tan collonut que tenim.

Salut i bona pesca a totom.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dt 11 Maig 2010, 17:31

La timidesa es cura donant-te tu mateix una empenta , vas a caure i els peus et fan anar endavant, es un pensament ..i una tecla..i un altre , ja tenim una línea i com saps que aquí ningú et saltarà al coll vas agafant confiança , que aquí , tret de algun admirat mestre dels bonítols i les lletres , tots anem mes o menys igual , no et privis , que val la pena.
Salut company
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dt 11 Maig 2010, 18:36

David, gracias carinyo yo tambe t´estimo pero la proxima vegada ya saps que et
toca devant.
Arb58 ya era hora que aparagesis per qui. Nomes tens de ser tu mateix i
donar la teva opinio, aixi es com anem aprenen entre tots.
Tots som aficionats que emb fet del nostre hoby la nostra pasio ,rodejats
de bons companys.
Pichi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sajai el Dt 11 Maig 2010, 19:23

david no digas esas cosas que me saltan las lagrimas
raul estas invitado cuando quieras un dia te presentas a las por la mañana y ya esta
la barca el cava los gigintonics ylas gambas y las cañas las pongo yo
por el david y el pichi no te preocupes que solamente duele a lo primero
luego te acostumbras
gracias y un abrazo
sajai
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 12 Maig 2010, 18:19

JAJAJAJA!
quina colla de mamons!! Jaime, aviat vindré. Sempre que porto gent amb la barca van encegats per pescar i treure peix! Tinc ganes de venir un dia amb vosaltres i passar-m'ho de puta mare! Si per pura llet surt un peix... bingo! Passar-ho bé és el primer! Em sembla que en faré un reportatge...

i Arb58! no em vinguis amb tonteries i timideses... que a aquestes altures ja ens coneixem! Estàs fet un crack de la pesca i de les lletres. VUll que sàpigues que trobo molt a faltar les teves sortides per barna, les teves fotos i els teus peixos espectaculars. I que visquis o no a l'Escala, tinguis o no l'amarre demanat, aquí hi tens una colla d'amics! I et trobem a faltar.

de pescar aquí no en tenim ni puta idea... però si aquest fòrum és tan especial no és per els peixos, sinó per les personers que hi ha!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dj 13 Maig 2010, 11:11

arb58 escrigué:Hola companys, voldria comentar unes cosetes, com ja sabeu no méxplico gaire be amb catalá, pero ho intento.

Tinc un caracter una mica timit i per aixo moltes vegades no entro a comentar les vostres coses, i amb sap greo, estic lluny de aqui adalt, i nomes pujo un cop cada mes o mes i mitj a concursar.

Entro a diari al forum i sempre amb sorpren el bon rotllo que hi tenim, també estic a altres i no es podem comparar, si us plau, no cambieu mai.

Crec que a la llargue vindré a viure per aqui adalt, fins i tot tinc demanat un amarratje a la Generalitat a L ´Escala, ja veurem.

Fa tems que no escriq a les sortides de Barna, no es que no vulgui, es que no surto, ara que fins hi tot he cambiat de barca, ara no puc sortir, i cuan ho faig, quasi que porres i mes porres, ja ja ja.

En fi volia donaros la meva impresió de aquet forum tan collonut que tenim.

Salut i bona pesca a totom.

Arb, però si ets un crac de la pesca, ja m’agradaria a mi saber la meitat del que tu deus saber, ostres enhorabona per la estrena de nova barca, com vàrem parlar a veure si fem alguna sortida per barna el juliol, pel tema del català, potser escrius més bé que jo, els que vàrem estudiar la EGB en castellà ens costa bastant no fer faltes, que hi farem,

Salut i Força als Cefalopodos
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 13 Jun 2010, 20:38

nanos, això sí que és un bon dèntol... 9kg!!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dg 13 Jun 2010, 23:36

va parir aqet de'n Carles... joder...
no hi ha res com tenir sort!!
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 14 Jun 2010, 10:43

ot escrigué:va parir aqet de'n Carles... joder...
no hi ha res com tenir sort!!

i ser-hi, Ot, i ser-hi.

aquests nanos n'han fet molts de dentols guapos, però també s'hi han passat caps de setmana sencers, al cap de creus. També han tornat molts dies de buit, però amb il·lusió, ganes moltes hores i molt treball, les peces arriben.

Treballeu de valent i no us rendiu mai, que els peixos ja surtiran. Paraula.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 14 Jun 2010, 11:58

si... per ells es com el seu apartament del finde... hahahaha
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 14 Jun 2010, 15:49

per cert, ja us vaig dir que dissabte em vau donar feina amb el mòbil... us presento la Bea i, a part de ser una noia molt guapa, sap pescar! És la dona d'un company meu, que és molt afortunat.

per cert, si us ha agradat el somriure d'aqueta noia, no us perdeu Pesca d'Illes del mes de juliol, (però no li dieu res, que és una sorpresa!). VAig cometre la imprudència d'ensenyar-li al seu home a pescar bonítols... i la Bea ens ha repassat als dos!

estic fent tractes amb una dona per anar a pescar molt aviat. Me'n moro de ganes, perquè la passió entre un home i una dona es pot desfermar al mig del mar, i per una vegada, no parlo de sexe! És "l'amant" que us parlava l'altre dia, sí home sí, la que es va rajar a última hora. És la meva amant de les canyes, de les paraules i de l'art... no penseu malament... cachondos!

vull anar a pescar amb una dona amb la meva barca, ensenyar-li tot el que sé i veure-la suar de veritat... ui,ui,ui... veure a una dona pescadora, fent jiging, espinning i barallant-se amb un animal (un peixot, no amb mi) ha de ser una experiència bestial!!!!

quan arribi el dia, us prometo un molt bon relat. Estem negociant....jeje, no sigui que em reclami drets d'imatge!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Dentonacooo!

Missatge  albertolot el Dl 14 Jun 2010, 15:53

Em costava dormir, sovint em costa dormir el dia avans d’una jornada de pesca, són els nervis que tots coneixeu…havia quedat amb un bon amic a les 3:00 de la matinada per marxar d’Olot i la veritat es que casi no vaig clocar ull. Vint minuts són suficients per aixecar-me, menjar alguna cosa i treure l’arsenal a fora de casa, a les 3:10 marxàvem d’Olot amb bones sensacions... el viatge va ser com de costum, un tema principal de conversa (no cal aclarir quin jeje) però amb una diferència, els mossos ens van parar a prop de Roses...és divertit i tot quan et paren i saps que tot és correcte. Hi havia 11 mossos al mateix control (no se si tenen molta feina) i després de l’habitual ritual de “cordialitat” ens van deixar passar. Arribar al Cap de Creus amb cotxe sempre és “divertit”, corbes i més corbes fins que pares el cotxe en algun indret i és llavors quan canvies el chip...et transformes i només penses en una cosa: arribar ràpid a la pesquera i a gaudir del moment. Vam arribar de nit a la pesquera i muntar canyes es converteix en un altre ritual...exactitud i cura són dues de les principals característiques en aquest ritual. Voltaven les 5:00 del matí i ja teníem les eines a punt; vam començar a pescar i només trèiem peix petit quan al cap d’una estona, vaig sentir un crit de lluny, eren uns companys de pesca que fa poc que conec però ja he pogut observar que són grans pescadors i millors persones: són en Carles i l’Ernest; es van situar al nostre costat i van seguir la mateixa seqüència que nosaltres...Quan estats pescant, sovint perds la noció del temps i no coneixes la gana ni la set però és important pensar en aquestes coses de tant en tant ja que són vitals per estar atents i actius. No recordo exactament la situació del sol però estàvem jo i el meu amic fent un entrepà i observant i esperant qualsevol moviment en les canyes quan vam sentir uns crits de fons: Dentooon, Detoooonnnn...quan sens aquest crit reacciones al moment i no reconeixes la velocitat amb la que ho fas, al cap d’un moment estàvem al costat d’en Carles, l’Ernest i dos pescadors més que no sabíem ni que estaven allà, observant com en Carles tenia a la mà una de les seves canyes corbada amb mala llet i estava assentat en una pedra...he de reconèixer que al principi la situació em va desconcertar...no sabia exactament que passava, ell estava quiet i mig apoiat en una roca i l’Ernest es disposava a entrar a l’aigua (anava amb calçotets i unes ulleres de bussejar) mentre que els altres dos pescadors estaven aspectants al seu costat. Que passa? Vam preguntar i en Carles va contestar: hi ha una cosa molt grossa enrocada aquí sota i l’Ernest anirà a veure que és i si el pot desenrocar. Si si, al cap d’un moment l’Ernest estava dins l’aigua i seguia la línia mare per veure cap on anava..va estar un moment observant el panorama i llavors va actuar..seguidament va treure el cap i va cridar: Recull, recull, és un dentón molt gran.... En Carles no s’ho va pensar ni un instant... bombejada, bombejada, bombejada...l’animal estava més a prop del que m’esperava perquè al cap d’un moment vam veure una gran bestia que mostrava un reflex espectacular just davant nostre...va ser llavors quan el meu amic, amb un cop de ganxo molt precís, el va enforquillar i el va treure fora de l’aigua... l’explosió d’alegria entre tots els presents va ser increïble (encara se’m posa la pell de gallina al pensar-hi) i la felicitat màxima... aquella bestia de les profunditats era espectacular i tots estàvem meravellats per la seva majestuositat i el seu increïble tamany. Salts d’alegria i felicitacions van ser les primeres reaccions, seguides d’unes quantes fotografies i uns bons comentaris de la “jugada”. Va ser un moment per recordar ja que no es veu un dentón de 9 kgs cada jornada de pesca.
La resta de la jornada va ser insignificant al costat d’aquesta aclaparadora bestia de les profunditats i vam marxar amb un bon regust de boca després d’una vivència com aquesta.
Des d’aquí vull felicitar aquests dos grans pescadors i donar-los ànims per a la superació.

http://img153.imageshack.us/i/denton.jpg/
albertolot
www.forumdepesca.com

Edat : 28
Localització : Girona/Olot
Data de registre : 22/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 14 Jun 2010, 16:03

collons cosinet... em fas la competència amb els relats!!! jaja molt bé! m'ho he passat molt bé llegint-lo. Així què, dimecres qui l'escriu el relat??? jeje.

no crec que fem cap dento, però prepara't per suar. Peixos no t'ho prometo, però treballaràs com un animal! veig que dorms poquet quan has d'anar a mar... ja miraré de marxar aviat , però a les 3am no!!!! potser a les 4am... JAJA!

prepara't cosinet!!! et cardaré mooolta canya...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dl 14 Jun 2010, 16:18

OK Raul...no pateix pel tema dormir...ultimament entre la epoca d'examens i les posteriors celebracions el meu cos esta destorutat jeje ja sap que no hi ha regularitat i que te que estar preparat per qualsevol cosa. Això del peix és ben normal, a més que ulimament no tinc molta sort...al meu voltant treuen bones peces (com pots veure aket d'en carles i el d 4 kgs d laltre dia) però jo estic bastant gafat jejeje espero solucionar-ho aviat...ens veiem aviat doncs. Salut cosí!
albertolot
www.forumdepesca.com

Edat : 28
Localització : Girona/Olot
Data de registre : 22/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 14 Jun 2010, 16:30

quina sort que tinc, doncs! si treuen bones peces al teu costat... em tocarà a mi! Normalment em passa igual... he d'estar per la barca, i normalment és el company qui pesca més. Esper que dimecres sigui igual, i que en treguis més tu, o que treguis el més gran.

jo ja em venjaré un altre dia... m'agrada que qui m'acompanyi pugui tenir més possibilitats. Compte am l'ansietat... els nervis no us deixen pescar! LA primera vegada és normal, però treballaré de valent i buscaré on són els peixos perquè puguis disfrutar.

llavors no et pensis que sempre és igual... de moment em mullo: si podem sortir amb normalitat (pel temps) et prometo peixos. A veure si les meves fantasmades es cumpleixen... i podem rebentar el fòrum amb els nostres relats!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: