MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Mal dia

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Mal dia

Missatge  mikel k el Dg 02 Maig 2010, 12:29

Un mal dia u pot tenir qualsevol,pero quan es tracta de pesca amb kayac es macnifican,total gue aguets disapte baren comenza amb mal peu la jornada,barem ana al Estartit a pesca amb el meu nano y un conpany de feina,al surti de bon mati una bolcada tonta,gue de vegadas u pensas y no saps com a anat el nano ya nadaba de bon mati,sort entre cumetes gue disapte estrenaba un traje de neopre y el inpacte del aigua de bon mati no ba ser tan fort,el gue li feia mes mal era la ancoreta del Yo Zuri del cullons gue tenia chabada a la ma,amb els nervis es volia esparaca la ma pero sort gue yo era a la bora i li vaig dir gue no u fes amb les tenallas seguin la trayectoria contraria se la ba poguer alliberar,ba dona la bolta al kayac y al segon inten era a sobre,be mes tranguilitzat,es ba dona gue no li faltaba res,gracias a la regla numero 1 de anar amb cayac,de portaru tot lligat erans aprop de la platja abans de pujar es ba donar gue tocaba de peus a terra.Be son coses gue pasan amb el mont del kayac no totes les coses son de flors y violes,no paguent amarre ni aseguranza obliglatoria,ni combustible,no tenim problemas de acces de ranpes,sons molt "sutils"a la hora de pesca,pero contra partida de vegadas pot surti algun petit o gran ensurt,es poden oblidar pero cal tenirles amb compte amb futures surtides.Esperuc gue us serveixi de experiencia per properas surtidas,preneu precaucions y gaudiu de la pesca amb caiyac,no patiu la pesca amb cayac.Referen a la pesca res de res el nano ancara ba tindre humor per chava alguna vestiola gue es ba deshamar als 5 minutst,tambe varen tindre el hunor de coneixer al LLobarro 45,tot plegat un dia gris remullada de bon mati y poca pesca.Pero continuarem a la brecha "no les daremos tregua!!!!!!!!!!!
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Mal dia

Missatge  kruskis el Dg 02 Maig 2010, 17:07

Ostres, doncs si vas conèixer en Llobarro 45, també ens devíem veure! Nosaltres estàvem per allà també. Erem els 3 paios de la Zodiac. Aviam si aquesta setmana que ve tanco llistes i començo a buscar preus de samarretes i banderes!!!!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dg 02 Maig 2010, 17:29

Si en LLobarro 45,en ba comenta gue eru vosaltres y dons bareuteni sort?segurament mes gue nosaltres al menys no us bareu mulla ni clava cap triple.
mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 02 Maig 2010, 18:14

Bé... mullar-nos també ens vam mullar, ens pensàvem que la pluja no ens calaria tant i al final vam arribar xops a port i va passar el que havia de passar.... quan ja teníem la barca al remolc i dessalada, va sortir el sol. Llei de Murphy!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 02 Maig 2010, 19:31

be,lo de remollarse i no pescar son gajes del ofici, lo mes important es que lo d'el nano no fos res greu, per lo demes es una altre anecdota per explicar, de totes maneres pense que la propera sortida seran mes grosos els peixos,
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dg 02 Maig 2010, 22:26

Gracias teixi.No al final crec gue li feia mes mal el urgull.
mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Mal i bon dia

Missatge  kayakleviathan el Dg 02 Maig 2010, 23:26

Divendres al mati amb un pronòstic meteorològic poc clar poc clar , opto per pescar des de terra , i explorar el fondal davant de punta Falconera , en resum varies enrocades fins a delimitar la zona perillosa , pesco a fons amb tira de sorell lligar amb filet elastic , en tot el mati una escorpora i un serra , al recollir els estris sona un tro i comença a plore amb alegria , tota la pujada plovent fins que fico la clau al pany del cotxe , el cel s’obre i a bones hores un raig de sol m’il•lumina , al vespre vaig a comprar el diari a can Carles K , que malgrat les meves ganes de acabar de reparar el teulat , tallar la gespa , i fer endreça del garatge , m’obliga a acompanyar-lo en una sortida a l’endemà a la cacera d’allò que estira menys , al mati matinar i boira , tallat , embarcar i mes boira, sortim de la bocana i ens encarem cap a on l’instin ens diu que estan les granges de llobarro , navegació lenta , per que no volem acabar pescant-hi a dins, enmig la pasteta que ens envolta, ens aturem, provem a fons, res, tirem cap a la Almadrava , la boira es va esvaint, ens aturem amb altres dues barques a provar a fons ,pendents de empaits , les barques s’acumulen , potser pensant que els demes saben el que es fan , el vent ens fa derivar constantment , cauen dos serrans i una oblada maca , plou , i no hi ha rastre de gavines , alternem la pesca a fons amb el llançament de jigs a l’atzar , per la deriva estem tots al mateix canto de la barca, em giro i gavines .... empait , canyes amunt i motor , desapareix abans d’arribar , mes enllà s’inicia un altre però no hi arribem a temps , esperem , al final les gavines marxen i nosaltres també , fem quatre sorells i cap a casa, ens em quedat amb les ganes de bonítol però hem rigut i pescat , i els bonítols ens esperen i nosaltres sabem on son, els em vist i ens em quedat amb la seva cara ... no hi ha pressa , cada dia que passi hauran crescut una mica mes i nosaltres serem una mica mes savis
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

mal dia

Missatge  kayakleviathan el Dl 03 Maig 2010, 00:06

Sort que lo del nano no va ser res , per evitar-ho jo faig servir, com vaig comentar una vegada, els envoltoris dels regal dels ous kinder . fins que no arriba el moment de fer-los servir . A les metralletes els hi poso talls de tap de suro i sempre en porto de recanvi per les butxaques de l’armilla . Es important tant en el moment de l’entrada i la sortida que son els moments de mes risc de bolcada

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 03 Maig 2010, 00:11

Ostres Kayakleviathan! ets el rei del tunning! Al teu costat, en Mc. Giver és un escagassat! un principiant i barbamec que tot just enceta les beceroles. No em diràs que el caiac te l'has fet amb retalls de canyetes de plàstic recollides de sota les taules del bar de sota casa, no? te'n crec capaç.

Ara, que reciclar la meva xarxa de peixos en un salabaret... aquesta em costarà digerir-la, eh? ha, ha. la pudor intensa de peix que sempre feia aquella xarxa la tinc gravada encara a la memòria i em costarà oblidar-la. Amén.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Mal dia

Missatge  kayakleviathan el Dl 03 Maig 2010, 00:50

Sortim de dubtes d’una vegada , com dirien a CSI , ja se que es un mal tràngol i pot ser dur veure-la en aquest estat , però.... Reconeix les restes d’aquesta bossa com la seva ???
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 03 Maig 2010, 01:04

Hummm.... certament, el model que vaig perdre era el mateix. No obstant.... el color era molt més blanc per les moltes hores de lleixiu i sol que havia passat (pot haver-se deteriorat tant en un any de navegar el mare nostrum a la deriva??). Potser sí.

No obstant, no obstant... aquest cordill que la tancava certament, no era el meu. Si vas posar-li tu el cordill, llavors, podria tractar-se de la mateixa bossa que va viatjar des del Golfet, fins a Ampúriabrava per un vòrtex capritxós de Neptú. Si el cordill aquest ja era el mateix amb el que vas pescar-la, o es tracta d'una altra xarxa o entre tu i jo hi ha algú altre que va trobar-la, canviar-li el cordill i tornar-la a perdre. Sembla improvable. Possiblement, la meva encara està perduda pel fons, embrutant el blau. Snif. Des d'aquí, el meu record de tant preuat objecte.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dl 03 Maig 2010, 15:54

Gracies pel cunsell kayakleviathan,nurmalment quan plegem abans de surti senpre li fas endresa els artificials,pero al entra a aguellas hores amb pocs metres de entrada a platja ya els deixen ana,creu herror pel gue vaig veure el altre dia,de tota manera ya erans a dins abiam pasat las onadas principals y quan em ba veni a veure venia masa enbalat y ba volgue frena pero noy ba perdre el eguilibri y zasss!!!!!!!!!!es ba desastivitza.El careto de cayonit gue feia era un poema nurmal,a mes el inpacta del aigua a aguellas horas...i aixo gue portaba el peto de neopre,be no cal dunarli mes inportancia pero tenirlo amb conte y de aguestas historias surten esperiencias gue te enforteixen de cara a pruperas surtidas.
mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pirata Blanc el Dl 03 Maig 2010, 16:56

La veritat és que fot una gràcia caure del kayak només entrar a l'aigua en aquesta època, i després comença a estirar un fil, ui!! una canya; estires un altre fil, ui!! l'altre canya.... i després collons em falta la capsa dels artificials que no la tenia lligada!!!
Ve Mikel k espero que això només siguin gajes de l'ofici
A veure si coincidim algun dia al mar amb el kayak i podem compartir més aventures.
Pirata Blanc
www.forumdepesca.com

Data de registre : 04/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dl 03 Maig 2010, 20:49

Cla gue SI !!!!!!!!gracias Pirata Blanc.
mikel k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: