MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

El món és un mocador!

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

El món és un mocador!

Missatge  kruskis el Ds 01 Maig 2010, 17:49

El món és un mocador...

L'altre dia vaig conèixer en persona a en Kayakleviathan. Quan el vaig veure, tenia la sensació que aquella cara m'era familiar, i després de parlar una mica, em va dir que havia treballat de fotògraf per al Periódico de Catalunya. Llavors se'm va encendre la bombeta! És clar que sí! Ja sabia de què em sonava! Un cop em van fer una entrevista per al diari i ell era el fotògraf, que petit que és el món! M'en recordo com disparava amb aquell rellam de càmera i em vaig quedar flipant de la velocitat que gastava aquella maquinota quan revisava les fotos aviam com havien quedat (la meva triga varis segons per passar d'una foto a la següent)
Sé que no ve "a cuento" però m'ha fet gràcia trobar la notícia per internet i us l'adjunto a continuació:

1-3-2009 EL PERIÓDICO DE CATALUNYA

"Per aconseguir la hipoteca, m'ha d'avalar la família"

Treballa de comercial, igual que la seva parella. Tots dos tenen un contracte indefinit. Joan Corral Ramírez té 28 anys. Entre ell i la seva companya sumen uns 2.400 euros nets fixos al mes, als quals afegeixen emoluments esporàdics. El setembre del 2008 es va interessar per una vivenda de protecció oficial (VPO) d'una promoció de 46 pisos a l'entrada de Cassà de la Selva (Gironès), el poble on resideix amb la seva família. Ara està a punt d'aconseguir la hipoteca per al 80% del preu del pis, o com a mínim això és el que li han comunicat a la caixa d'estalvis de la localitat on ha fet tots els tràmits. Però abans d'obtenir aquest compromís de finançament s'ha vist obligat a cancel.lar el crèdit del cotxe i a aconseguir l'aval dels seus familiars per obtenir els diners que necessita per a la compra del pis.
Compleix tots els requisits de renda per poder accedir a una VPO de règim general però la banca li ha posat molts problemes per finançar-li la hipoteca. "Tenia pocs estalvis quan vaig començar a tramitar la compra, però en aquest temps ja he acumulat uns 4.000 euros, cosa que em facilitarà el pagament del 20% que no em cobreix el préstec bancari", explica el Joan, mentre va prenent mides de la cuina del pis que ara creu que ja té a l'abast.
"Perquè em donessin el finançament pel 80% del preu del pis vaig haver de liquidar abans un crèdit que tenia de 15.000 euros pel cotxe. La família em va ajudar per poder superar aquest pas. Amb tot, la caixa d'estalvis no va accedir a tramitar-me la hipoteca fins que la Generalitat va haver anunciat una mesura per avalar davant la banca els compradors de VPO que compleixin els requisits i per quedar-se amb els pisos en casos d'impagament. Encara em falten alguns papers, però ja compto amb el sí al finançament".

PAPERASSA I NOTÍCIES

El Joan s'havia apuntat a la borsa de vivenda de l'Ajuntament de Cassà, però l'oportunitat de comprar el pis de protecció oficial a un promotor privat li va sortir abans de rebre la resposta municipal. Des d'aleshores, no ha parat de moure's entre un mar de papers per assegurar-se el finançament, fins i tot assegura que va ser ell qui va informar "els responsables de l'oficina local de les últimes mesures de la Generalitat" per aconseguir el crèdit.
La seva segona batalla és obtenir un préstec per al 20% restant del preu del pis que no cobreix la hipoteca. Creu que l'aconseguirà amb més facilitat "gràcies als avals dels pares i els sogres". El promotor també confia que ho podrà fer. Serà un dels primers veïns que viurà al bloc

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: El món és un mocador!

Missatge  Laureà el Ds 01 Maig 2010, 23:53

Ho sigui que els dos Joans de la K (Kruskis i Kayakleviathan) us vàreu conèixer qautre dies abans que engeguessis el fòrum! El món és un mocador, certament.

Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El món és un mocador, i a sobre petit !!!

Missatge  kayakleviathan el Dg 02 Maig 2010, 18:12

Ara ja se que mesurava en kruskis amb tanta afició : Mirava si li cabrien els peixos als fogons !!!

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 57
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

el món és un mocador II

Missatge  Raül el Dt 11 Maig 2010, 13:51

podem dir-ne de moltes maneres diferents: el destí, l'atzar, la puta llet!

parlant amb el sr Masters de l'hora que hauria de marxar per ser a 1a hora a Olot, se li ha passat pel cap que un amic seu viu a Olot i que, amb molta sort, podrà fer nit a la meva ciutat. JA l'he convidat a passar la nit casa, però que s'acomiadi de la idea de dormir...

m'ha confirmat que dormirà a Olot, que un seu company treballa a l'hospital... el nou que s'està construïnt. "La mare que em va parir!, no pot ser..." he pensat. Al cap de deu minuts l'he tornat a trucar... abans havia de fer una trucada que em confirmaria la meva sospita.

-Sr masters, torno a ser jo. El teu amic es diu tal i qual?
-òstias! i tu com ho saps???!!
- Perquè resulta que el teu amic té llogat el pis de la meva germana. Avui dormiràs bé, i ja sé on t'he de venir a buscar.

Un tio que porta una revista de Mallorca, però que viu a Berga acabarà dormint al pis d'Olot de la meva germana, que el té llogat un dels seus millors amics mallorquins, amb el qual va viure cinc anys a Barcelona, quan eren estudiants. BUff!

que petit és el món!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 11 Maig 2010, 14:21

A mi em va passar l'altre dia, parlant per telefon amb un client (de L'immobiliaria), bueno, a veure si tinc algo, per quin lloc ho busca?... -Calella, Pineda, Malgrat...si pot ser Calella millor....-Ah! el meu poble vaig dir. - Ah, si? nosaltres haviem tingut el bar...em diu ell, i jo contesto, -Ostres! llavors coneixes al meu pare, en P.Mar (Pere Martí) - Oh, i tant! i a tu t'he vist creixer!!!! Mare meva.... Van venir a l'oficina i vam estar fent visita als pisos i parlant de fa un munt d'anys.... si que es un mocador el món.....

Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 05:21

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt