MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

spinning desde roca al cap de creus

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

spinning desde roca al cap de creus

Missatge  albertolot el Dt 27 Abr 2010, 14:18

Bones, sóc nou en el fòrum i en el món de l'spinning...molt sovint anem al cap de creus amb els companys a pescar des de la roca a fons i voldria compenetrar'ho amb l'spinning.
Alguna recomenació en quan a jigs, rapales,vinils o artificials en general? gramatges recomenats? unió del trenat amb fluorucarboni o nylon?

Agrairé qualsevol consell. Moltes gràcies.

Salut i bona pesca!!
albertolot
www.forumdepesca.com

Edat : 28
Localització : Girona/Olot
Data de registre : 22/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: spinning desde roca al cap de creus

Missatge  Raül el Dt 27 Abr 2010, 14:50

no és mala idea compaginar la pesca de fons amb l'spinning, sobretot per mi, que no suporto estar estirat tot el dia... el problema que et pots trobar, Albert, és que mentre estàs distret intentant enganyar algun llobarro, pots veure com la canya que tens `preparada pel dentol se'n vagi a l'aigua pq no estaves a lloc.

vigila amb l'spinning perquè enganxa molt... i aniràs tirant i caminant i t'oblidaràs per complet de les canyes a fons. I dues coses a l'hora no es poden fer... vull dir ben fetes. Heu de treballar en equip.

per pescar a les roques utilitza, almenys un .40 pel baix... perquè massa sovint hauràs de pujar un peix a pols. Si puges gaire del 0,40mm oblida't de pescar llobarros i peixos de boca fina... però has d'assegurar la presa.

companys meus han tret llobarros, dentols, bonítols.. fins i tot els han picat alguna tonyina! Fer spinning al cap de creus no és cap mala inversió, però no es pot fer tot, alhora. Centra't amb una pesca i quan la dominis, una altra. Arribarà un dia que podràs triar què vols per sopar.

paraula.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dt 27 Abr 2010, 15:01

Ei Raül!!Estic amb tu amb tot el que has dit. Alguna vegada ja hem tingut algún disgust...cert,per treure el dentol des de roca o estas al costat de la canya o ho tens bastant fotut però tinc l'avantatge de que generalment som 3...al ser 3 persones, puc permetrem el "luxe" de no estar tant per les de fons i provar una mica el tema de l'spinning mentre ells estàn per les altres però tinc clares les meves prioritats...montaré fluorucarboni de 0,40 pel tema del roçament a veure que...el tema de l'artificial no el tinc tan clar...alguna idea tinc però espero suggerències. Moltes gràcies!!
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 27 Abr 2010, 15:03

Depenent de l'experiència i la puteria que gastis.

Anar amb un 40 per a spinning és bastant bèstia. Sempre acabes trobant una raconada on pujar el peix amb una onada si no et molesta la possibilitat de sucar un peu o tots dos.

La última vegada que vaig sortir duia un 23 i no vaig perdre cap artificial. Però has de saber on l'utilitzes en base al fons que tinguis. Has de saber on llences i com pots desenganxar-lo.

El gramatge dels artificials, no canvia massa. Uns pesen més però no es llencen tant bé. d'altres pesen menys i van més lluny i al capdevall, el que mana és el vent. Acabaràs provant-ne una quants abans de trobar els que millor et funcionen en cada època i situació. Una canya adequada, això sí.

Pel tipus d'artificial, això ja dependrà de quan i on pesquis. Pescant des dels rocs buscant el llobarro, t'afartaràs d'oblades i sards entre d'altres captures ocasionals. Porta sempre unes poperes més petitonetes a la caixa, per si els llobarros no apareixen i vols entretenir-te amb aquests altres, en poses de més petites, i au! a disfrutar!

No deixis arraconats els vinils...
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albertolot el Dt 27 Abr 2010, 15:37

Merci pels consells Martí. Suposu que com molt be dius, a base d'experiència i temps aniré veient quines són les característiques del material més adequat pel que vull fer. Començo a coneixer algún fons de les pesqueres que més frequentem i començaré per allà... en quan al fluorucarboni, pel carret d'spinning tinc dues bobines, un montat amb trenat 0,19 i l'altra amb un 0,38...afegiré un bon fluorucarboni depenent del que utilitzi i veurem com va la cosa. Aquest fi de setmana, si el temps ho permet, hi aniré dissabte i diumenje i començaré a provar alguna cosa...ja us transmetré els meus maldecaps i/o problemes respecte el tema.
Salut i moltes gràcies!!
albertolot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 27 Abr 2010, 17:28

Benvingut al Forum Albertolot, aqui hi han bastants mestres d'sppining que et podran aconsellar de p... mare,

Salut i Bona Pesca
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt