SHARE
Últimos temas
» FELICITEU-LO!!!por Anna-74 Ayer a las 21:35
» BOBINA STRADIC 6000
por LLOBARRO45 Ayer a las 19:16
» Estic pescant!
por Dani Ayer a las 14:54
» Manipulació de peixos en la captura i solta, primera part
por Admin Dj 09 Feb 2012, 21:12
» Avui al matí he sortit
por kruskis Dj 09 Feb 2012, 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Dj 09 Feb 2012, 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
YOUTUBE
Estic contant els dies...
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Aquest any si! No ens escaparem, estem convidats al Juny d'anar a pescar això que en dieu que estira tant! Estic contant els dies, les hores, els minuts i els segons... serà la meva primera vegada i tremolo quan ho penso. Estic com els nens que esperen que vinguin els reis, insoportable, nerviosa, contenta i emprenyada perque encara no arriva. Queden 2 mesos i una setmana, igual que a la mili, anar esborrant dies del calendari. Jo no l'he fet, la mili però sempre he estat rodejada d'homes, en el bon sentit de la paraula, els meus millors amics sempre han sigut homes, hem intercambiat moltes confidencies, ja que les dones som una mica especials en aquests temes, sempre aprofitem una confidencia per criticar i cridar-ho als 4 vents i vosaltres els homes això no ho feu, per sort! (Jo tampoc, sóc diferent), i per això puc pensar una mica com vosaltres.
Bé, estic entrenant Biceps, abdominals, cames, i una miqueta en conjunt, també faig Ioga, per mantenir un equilibri "cuerpo-mente". Estic com una cabra....Penseu que son els nervis.
Bé, estic entrenant Biceps, abdominals, cames, i una miqueta en conjunt, també faig Ioga, per mantenir un equilibri "cuerpo-mente". Estic com una cabra....Penseu que son els nervis.
Si vols allò que estira tant, com deien els indis , has de ficar-te dins seu…......... has de pensar com ell…................…................ veure com veu ell………......................... ....sentir com sent ell………...............………........................ reaccionar com ell……………......................aggggggggggg…...... no m’he pogut contenir i acabo de saltat al damunt, i empasar-me un bolígraf lluent de sobre la taula .
Tranqui-la que tot arriba , somia amb el teu “allo que estira tant” i això ja ho tindràs segur , la resta es sort
Tranqui-la que tot arriba , somia amb el teu “allo que estira tant” i això ja ho tindràs segur , la resta es sort
Re: Estic contant els dies...
t'entenc perfectament, Lange. A tots ens passa igual.
HE estat davant el monstre moltes vegades, i encara no l'he vençut mai. Primerament era més qüestió mental, i de material també. Ara aquests dos aspectes els tinc superats... però si uns quants bonítols em van estellar els músculs, no vull ni pensar què deu ser teure la bèstia amb el meu material...
de moment també m'entreno de valent: amb una mà agafo l'Alba i amb l'altre el maxi-cosi d'en NIl i au, a fer escales! que dur és ser pare... saps, de vegades costa, fins i tot, aguantar el biberó a pols: se t'adorm la mà!
vam comprar un munt de porqueries pels convidats: refrescs, birres , patates, cacauets,... de tot. Encara és hora que vingui algú, però ja ho he buidat tot! EStic passat de pes, i de resistència no n'he tingut mai... però què hi farem...: demà vull el meu primer BIG ONE!
compta els dies Lange, que jo fa anys que ho faig. Demà he d'anar per feina (porto un bon fotògraf per quedar guapo a la revista!), però si tinc temps, sort i l'ajut del meu company, demà igual et dedico una foto preciosa, amb la tonyina a les meves mans.
ja parlant del rei de les fotos... te m'has adelantat! Demà veuràs com no són només els indis qui saben llegir la ment dels animals... demà veuràs com cauen els bonítols rendits a l'evidència, i tu hi seràs, company! DEmà surto amb en kaiac... (collons quin nom). EL pla és anar per feina: necessito bonítols pel reporatge i, com no. en ell veuràs que em poso a la seva pell... callo, callo... si tot va bé, amb el que tinc pensat i les teves fotos no pot quedar d'altre manera: IMPRESSIONANT!!
HE estat davant el monstre moltes vegades, i encara no l'he vençut mai. Primerament era més qüestió mental, i de material també. Ara aquests dos aspectes els tinc superats... però si uns quants bonítols em van estellar els músculs, no vull ni pensar què deu ser teure la bèstia amb el meu material...
de moment també m'entreno de valent: amb una mà agafo l'Alba i amb l'altre el maxi-cosi d'en NIl i au, a fer escales! que dur és ser pare... saps, de vegades costa, fins i tot, aguantar el biberó a pols: se t'adorm la mà!
vam comprar un munt de porqueries pels convidats: refrescs, birres , patates, cacauets,... de tot. Encara és hora que vingui algú, però ja ho he buidat tot! EStic passat de pes, i de resistència no n'he tingut mai... però què hi farem...: demà vull el meu primer BIG ONE!
compta els dies Lange, que jo fa anys que ho faig. Demà he d'anar per feina (porto un bon fotògraf per quedar guapo a la revista!), però si tinc temps, sort i l'ajut del meu company, demà igual et dedico una foto preciosa, amb la tonyina a les meves mans.
ja parlant del rei de les fotos... te m'has adelantat! Demà veuràs com no són només els indis qui saben llegir la ment dels animals... demà veuràs com cauen els bonítols rendits a l'evidència, i tu hi seràs, company! DEmà surto amb en kaiac... (collons quin nom). EL pla és anar per feina: necessito bonítols pel reporatge i, com no. en ell veuràs que em poso a la seva pell... callo, callo... si tot va bé, amb el que tinc pensat i les teves fotos no pot quedar d'altre manera: IMPRESSIONANT!!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 0
Data de registre: 27/05/2009
Molta sort doncs!!!!
Així que l'empatia es la millor arma! Intentaré fer-ho, ben explicat Kayak, ho he viscut!
Espero amb ansia aquesta foto dedicada, i si tu t'estas entranant amb el maxicosi, l'Alba i la compra, jo estic bastant fibrada ja perque a la Berta la vaig tenir 14 mesos enganxada al pit aguantant-la amb una ma i amb l'altre i fent la feina de la casa a la vegada. Podré fer-ho, segur!
Gracies!
Així que l'empatia es la millor arma! Intentaré fer-ho, ben explicat Kayak, ho he viscut!
Espero amb ansia aquesta foto dedicada, i si tu t'estas entranant amb el maxicosi, l'Alba i la compra, jo estic bastant fibrada ja perque a la Berta la vaig tenir 14 mesos enganxada al pit aguantant-la amb una ma i amb l'altre i fent la feina de la casa a la vegada. Podré fer-ho, segur!
Gracies!
hola Lange, avui et dedico aquesta fotografia.
L'he fet jo mateix, sense mirar enquadraments, ni collonades d'aquestes. És una foto simple, però amb un missatge per tots ben clar: hi surten dos paios que s'acaben de conèixer i s'ho han passat d'allò més bé! Això és el que té aquest fòrum... que està ple de cracks!

el mar està ple de peixos, petits i també grans... però compartir un matí amb qualsevol de vosaltres, és per mi un bon regal. Per cert, el que no és tan guapo com jo és en kaiacdevaldian, un crack!
que tinguis sort
L'he fet jo mateix, sense mirar enquadraments, ni collonades d'aquestes. És una foto simple, però amb un missatge per tots ben clar: hi surten dos paios que s'acaben de conèixer i s'ho han passat d'allò més bé! Això és el que té aquest fòrum... que està ple de cracks!

el mar està ple de peixos, petits i també grans... però compartir un matí amb qualsevol de vosaltres, és per mi un bon regal. Per cert, el que no és tan guapo com jo és en kaiacdevaldian, un crack!
que tinguis sort
MOLTES GRÀCIES!!!!!!
Ay! anava a escriure moltes coses però de l'emoció m'he quedat en blanc... jajajaja!!! No sé que dir!!!!
La veritat es que veig que es fan molt bons amics aqui, i m'agradaria també algun dia coincidir amb algun de vosaltres, perque mica en mica també ens expliquem la vida i compartim varies coses... M'alegro també de que aquesta foto on avui us heu conegut me la dediquis!!!!
Gràcies!!!!!!!!!
Ay! anava a escriure moltes coses però de l'emoció m'he quedat en blanc... jajajaja!!! No sé que dir!!!!
La veritat es que veig que es fan molt bons amics aqui, i m'agradaria també algun dia coincidir amb algun de vosaltres, perque mica en mica també ens expliquem la vida i compartim varies coses... M'alegro també de que aquesta foto on avui us heu conegut me la dediquis!!!!
Gràcies!!!!!!!!!
per cert raul,com a nat........ el mar estava força be no?pajareres?(posem les dents llargues)

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
estic contan els dies
kaiacdevaldian!!!!!kaiacdevaldian!!!!! Osti Raül, quan el teulat ens clareixa , en dies de sol cal dur gorra, encara que sigui una de voladora com la meva , recuperada del mar gracies a la teva hàbil maniobra i el gancho... kayakleviathan!!!, tens sort de ser un bon company i gran mestre , per aquest vegada no t’ho tindre en conte, malgrat que segons les lleis del pirata Bartolomieu, pel que has fet, et tocaria ser llençat al mar des de la plancha ( haure de consultar en la secció de brico com instal•lar una plancha en un caiac per fer saltar gent a mar )
deixant a part aquest desafortunat incident, per mi ha sigut un gran dia, d’aquells que recordes . 
Editat per darrera vegada per kayakleviathan el Dj 22 Abr 2010, 07:42, editat 1 cop en total
Quina poca vergonya que teniu! la gent aquí, escarrassant-se para levantar españa i vosaltres passejant amunt i avall amb la barca, prenent el sol, fent cerveses i fotent canya als bonítols. Així no hi ha qui treballi!
Em penso que m'afegeixo a la crisi.
Potser parlaré amb el jefe perquè temporalment m'enviï a l'atur i poder sortir entre setmana. Raül, recalcitrant galifardeu!
Em penso que m'afegeixo a la crisi.
Potser parlaré amb el jefe perquè temporalment m'enviï a l'atur i poder sortir entre setmana. Raül, recalcitrant galifardeu!

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 19
Data de registre: 12/08/2009
lange t'has de tranquilitzar, si ara que falta molt ja estas aixis, que faras cuan ja i siguis, et pot donar un patatus, i despres que ??, jo i e anat moltes vegades, i si les trops es molt divertid, pero com a pasat algunes vegades que no les hem vist pense que despres es anar navegant nomes veient aigua p'els 4 punts cardinals, despres tambe es molt maco amb els dofins i si tens la sort de trobar ballenes,
salut i una tila
salut i una tila

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
sergispining escrigué:per cert raul,com a nat........ el mar estava força be no?pajareres?(posem les dents llargues)
hem vist tonyines, però molt poques... no es deixaven intimidar! s'enfonsen de seguida... em sembla que per allà també hi havia en pirata blanc... com un boig amunt i avall!
hem salvat el capot de miracle! hem fet un bonítol, i com no, l'hem fet a miges... jo l'he clavat i ell l'ha tret! llavors hem fet una sessió de fotos en plan conejito play boy! m'he posat cachondo i tot! per cert, m'ha impressionat en kaiac.. disparant a tort i a dret amb la càmara!
Ay Teixi!!! Quan s'acosti el dia no sé pas!!! Ja m'estic prenent una infusio relaxant cada dia a la nit, però quan hi penso, sembla que el cor hagi de sortir del meu cos de lo fort que batega. Queden 2 mesos!!! Fa dos anys desde la nostra barqueta varem veure dofins, i mira que els hi tinc tirria perque vaig estar uns quants anys treien la pols i venent dofins de Souvenir, però eren tan macos... No es el mateix veurel's al Marineland que lliures en l'immens mar.....
Raül i Kayakleviathan, vull veure tota aquesta sesió de fotos en privat, que potser les puc posar a la meva pagina web i tot, jajajaja!!!!!
Raül i Kayakleviathan, vull veure tota aquesta sesió de fotos en privat, que potser les puc posar a la meva pagina web i tot, jajajaja!!!!!
en privat, privat... no vaig tenir temps de despullar-me... però us aseguro que alguna d'aquestes fotos les veureu al mes de juliol a la revista Pesca d'Illes! I al setembre alguna altra cosa... potser més gran. Paciència, companys, paciència...
Fotos d'en Raúl
Raúl , això es el que creus ....... carrego photoshop …obrir fotos Raül (si que triga a carregar) ....herramientas ..click....eliminar ropa ....click.....opcines... añadir lenceria ...???, casun tot, ara s’ha penjat l’ordinador , haureu d’esperar per veure-les.
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum