MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Estic contant els dies...

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 20 Abr 2010, 12:06

Aquest any si! No ens escaparem, estem convidats al Juny d'anar a pescar això que en dieu que estira tant! Estic contant els dies, les hores, els minuts i els segons... serà la meva primera vegada i tremolo quan ho penso. Estic com els nens que esperen que vinguin els reis, insoportable, nerviosa, contenta i emprenyada perque encara no arriva. Queden 2 mesos i una setmana, igual que a la mili, anar esborrant dies del calendari. Jo no l'he fet, la mili però sempre he estat rodejada d'homes, en el bon sentit de la paraula, els meus millors amics sempre han sigut homes, hem intercambiat moltes confidencies, ja que les dones som una mica especials en aquests temes, sempre aprofitem una confidencia per criticar i cridar-ho als 4 vents i vosaltres els homes això no ho feu, per sort! (Jo tampoc, sóc diferent), i per això puc pensar una mica com vosaltres.
Bé, estic entrenant Biceps, abdominals, cames, i una miqueta en conjunt, també faig Ioga, per mantenir un equilibri "cuerpo-mente". Estic com una cabra....Penseu que son els nervis.
Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dt 20 Abr 2010, 12:36

Si vols allò que estira tant, com deien els indis , has de ficar-te dins seu…......... has de pensar com ell…................…................ veure com veu ell………......................... ....sentir com sent ell………...............………........................ reaccionar com ell……………......................aggggggggggg…...... no m’he pogut contenir i acabo de saltat al damunt, i empasar-me un bolígraf lluent de sobre la taula .

Tranqui-la que tot arriba , somia amb el teu “allo que estira tant” i això ja ho tindràs segur , la resta es sort
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Estic contant els dies...

Missatge  Raül el Dt 20 Abr 2010, 12:43

t'entenc perfectament, Lange. A tots ens passa igual.

HE estat davant el monstre moltes vegades, i encara no l'he vençut mai. Primerament era més qüestió mental, i de material també. Ara aquests dos aspectes els tinc superats... però si uns quants bonítols em van estellar els músculs, no vull ni pensar què deu ser teure la bèstia amb el meu material...

de moment també m'entreno de valent: amb una mà agafo l'Alba i amb l'altre el maxi-cosi d'en NIl i au, a fer escales! que dur és ser pare... saps, de vegades costa, fins i tot, aguantar el biberó a pols: se t'adorm la mà!

vam comprar un munt de porqueries pels convidats: refrescs, birres , patates, cacauets,... de tot. Encara és hora que vingui algú, però ja ho he buidat tot! EStic passat de pes, i de resistència no n'he tingut mai... però què hi farem...: demà vull el meu primer BIG ONE!

compta els dies Lange, que jo fa anys que ho faig. Demà he d'anar per feina (porto un bon fotògraf per quedar guapo a la revista!), però si tinc temps, sort i l'ajut del meu company, demà igual et dedico una foto preciosa, amb la tonyina a les meves mans.

ja parlant del rei de les fotos... te m'has adelantat! Demà veuràs com no són només els indis qui saben llegir la ment dels animals... demà veuràs com cauen els bonítols rendits a l'evidència, i tu hi seràs, company! DEmà surto amb en kaiac... (collons quin nom). EL pla és anar per feina: necessito bonítols pel reporatge i, com no. en ell veuràs que em poso a la seva pell... callo, callo... si tot va bé, amb el que tinc pensat i les teves fotos no pot quedar d'altre manera: IMPRESSIONANT!!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 20 Abr 2010, 13:00

Molta sort doncs!!!!
Així que l'empatia es la millor arma! Intentaré fer-ho, ben explicat Kayak, ho he viscut!
Espero amb ansia aquesta foto dedicada, i si tu t'estas entranant amb el maxicosi, l'Alba i la compra, jo estic bastant fibrada ja perque a la Berta la vaig tenir 14 mesos enganxada al pit aguantant-la amb una ma i amb l'altre i fent la feina de la casa a la vegada. Podré fer-ho, segur!
Gracies!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 21 Abr 2010, 20:56

hola Lange, avui et dedico aquesta fotografia.

L'he fet jo mateix, sense mirar enquadraments, ni collonades d'aquestes. És una foto simple, però amb un missatge per tots ben clar: hi surten dos paios que s'acaben de conèixer i s'ho han passat d'allò més bé! Això és el que té aquest fòrum... que està ple de cracks!

el mar està ple de peixos, petits i també grans... però compartir un matí amb qualsevol de vosaltres, és per mi un bon regal. Per cert, el que no és tan guapo com jo és en kaiacdevaldian, un crack!

que tinguis sort

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dc 21 Abr 2010, 21:09

MOLTES GRÀCIES!!!!!!
Ay! anava a escriure moltes coses però de l'emoció m'he quedat en blanc... jajajaja!!! No sé que dir!!!!
La veritat es que veig que es fan molt bons amics aqui, i m'agradaria també algun dia coincidir amb algun de vosaltres, perque mica en mica també ens expliquem la vida i compartim varies coses... M'alegro també de que aquesta foto on avui us heu conegut me la dediquis!!!!
Gràcies!!!!!!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 21 Abr 2010, 22:31

per cert raul,com a nat........ el mar estava força be no?pajareres?(posem les dents llargues)
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

estic contan els dies

Missatge  kayakleviathan el Dc 21 Abr 2010, 23:00

kaiacdevaldian!!!!!kaiacdevaldian!!!!! Osti Raül, quan el teulat ens clareixa , en dies de sol cal dur gorra, encara que sigui una de voladora com la meva , recuperada del mar gracies a la teva hàbil maniobra i el gancho... kayakleviathan!!!, tens sort de ser un bon company i gran mestre , per aquest vegada no t’ho tindre en conte, malgrat que segons les lleis del pirata Bartolomieu, pel que has fet, et tocaria ser llençat al mar des de la plancha ( haure de consultar en la secció de brico com instal•lar una plancha en un caiac per fer saltar gent a mar ) pirat deixant a part aquest desafortunat incident, per mi ha sigut un gran dia, d’aquells que recordes . cheers

Editat per darrera vegada per kayakleviathan el Dj 22 Abr 2010, 09:42, editat 1 cop en total
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 21 Abr 2010, 23:11

Quina poca vergonya que teniu! la gent aquí, escarrassant-se para levantar españa i vosaltres passejant amunt i avall amb la barca, prenent el sol, fent cerveses i fotent canya als bonítols. Així no hi ha qui treballi!

Em penso que m'afegeixo a la crisi.

Potser parlaré amb el jefe perquè temporalment m'enviï a l'atur i poder sortir entre setmana. Raül, recalcitrant galifardeu!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Dj 22 Abr 2010, 08:04

Tola, m'has tret les paraules de la boca: jo també vull!!!!!!!!!
bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dj 22 Abr 2010, 08:31

lange t'has de tranquilitzar, si ara que falta molt ja estas aixis, que faras cuan ja i siguis, et pot donar un patatus, i despres que ??, jo i e anat moltes vegades, i si les trops es molt divertid, pero com a pasat algunes vegades que no les hem vist pense que despres es anar navegant nomes veient aigua p'els 4 punts cardinals, despres tambe es molt maco amb els dofins i si tens la sort de trobar ballenes,
salut i una tila
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 22 Abr 2010, 10:28

sergispining escrigué:per cert raul,com a nat........ el mar estava força be no?pajareres?(posem les dents llargues)

hem vist tonyines, però molt poques... no es deixaven intimidar! s'enfonsen de seguida... em sembla que per allà també hi havia en pirata blanc... com un boig amunt i avall!

hem salvat el capot de miracle! hem fet un bonítol, i com no, l'hem fet a miges... jo l'he clavat i ell l'ha tret! llavors hem fet una sessió de fotos en plan conejito play boy! m'he posat cachondo i tot! per cert, m'ha impressionat en kaiac.. disparant a tort i a dret amb la càmara!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dj 22 Abr 2010, 10:40

Ay Teixi!!! Quan s'acosti el dia no sé pas!!! Ja m'estic prenent una infusio relaxant cada dia a la nit, però quan hi penso, sembla que el cor hagi de sortir del meu cos de lo fort que batega. Queden 2 mesos!!! Fa dos anys desde la nostra barqueta varem veure dofins, i mira que els hi tinc tirria perque vaig estar uns quants anys treien la pols i venent dofins de Souvenir, però eren tan macos... No es el mateix veurel's al Marineland que lliures en l'immens mar.....
Raül i Kayakleviathan, vull veure tota aquesta sesió de fotos en privat, que potser les puc posar a la meva pagina web i tot, jajajaja!!!!!
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 22 Abr 2010, 11:39

en privat, privat... no vaig tenir temps de despullar-me... però us aseguro que alguna d'aquestes fotos les veureu al mes de juliol a la revista Pesca d'Illes! I al setembre alguna altra cosa... potser més gran. Paciència, companys, paciència...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Fotos d'en Raúl

Missatge  kayakleviathan el Dj 22 Abr 2010, 12:21

Raúl , això es el que creus ....... carrego photoshop …obrir fotos Raül (si que triga a carregar) ....herramientas ..click....eliminar ropa ....click.....opcines... añadir lenceria ...???, casun tot, ara s’ha penjat l’ordinador , haureu d’esperar per veure-les.
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dj 22 Abr 2010, 12:48

Jajajaja!!! Jo puc col.laborar si vols amb el photoshop, o mes facil, et passo el cataleg i nomes es retallar cara i enganxar.
a veure aquests reportatges, no se si per la meva zona puc trovar aquesta revista, ho preguntaré...
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 22 Abr 2010, 15:23

kayakleviathan escrigué:Raúl , això es el que creus ....... carrego photoshop …obrir fotos Raül (si que triga a carregar) ....herramientas ..click....eliminar ropa ....click.....opcines... añadir lenceria ...???, casun tot, ara s’ha penjat l’ordinador , haureu d’esperar per veure-les.

des del dia que vaig veure'm envoltat de bonítols i amb la cara d'en Teixi... ja m'ho crec tot!

tingues pietat...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dj 22 Abr 2010, 17:29

Ostres que bé, ahir la màquina dels bonítols ens va deixar uns quants pels mortals, bé, bé, gràcies..... per cert esteu guapos a la foto

Salut companys
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 20 Maig 2010, 07:35

JA no recordo els dies que fa, gairebé ja no recordo ni com es fa, però sí el que se sent, perquè quan un animal et regala tantes emocions et queden gravades, per sempe. FA poc vaig tenir un encontre molt especial... malgrat no va acabar com a mi m'hagués agradat... però entre riure i bromes, crec que vam acordar que la última vegada que ens en vam sortir bé rondava el mes de juliol.

DEs de llavors hi ha hagut temporals, mals d'esquena, nervis i mals de cap... i hem hagut d'esperar a aquesta nova tempordada per tornar a disfrutar, per tornar a sentir plegats, per reviure aquells moments inesborrables...

Déntols, llobarros, bonítols... fins i tot la tonyina ja he tocat amb les mans... però amics meus, i amigues també, heu de saber que la millor captura que podeu fer és la que, per fi, puc abastar amb les meves pròpies mans. MOlts de vosaltres ja us n'heu oblidat, o potser no hi doneu tanta importància perquè ho teniu a tocar...

em sap greu Lange, però aquesta vegada no et podré dedicar la foto perquè, per fi, he deixat de comptar els dies:

NO en tingueu cap dubte, companys/es: fer l'amor a la persona que estimes és la cosa més gran que hi ha.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dj 20 Maig 2010, 12:43

No t'amoïnis, que tot arriva i no es tracte de comptar els dies sinó que el dia que toqui tocarà.
Jo compto els dies per pujar a un barco gran i seré feliç només de veure-le's i estar a mig camí de Menorca, on el meu cor estarà dividit entre dues terres, almig del mar, amb la persona que em fa feliç i estimo.... Es això el que fa que estigui insoportable, nerviosa i sensacions que mai havia tingut, fins que no arrivi el dia no sabré que es sent, es com tenir fills o inclus un orgasme, que no el pots explicar, l'has de viure, i jo encara no ho he fet. Si jo ja em poso contenta nomes de veure la canya com es blinca encara que despres s'escapi el peix, veure com els meus biceps agafen aquesta forma tan guapa per un moment. Em conformo amb poca cosa (ja veus, estic amb en Ciberkun.., es broma, pobret, es el millor home que puc tenir!!!) encara que us té una mica abandonats perquè està fins al damunt de feina.
No t'has d'excusar Raül, tu pots i tu ho faràs, però tu ja has sentit la sensació, i t'envejo, a tu i als altres, perque nosaltres no tenim temps d'anar a pescar, només ho fem algun Diumenge, quan no he tingut reunions o he acavat aviat, i ho fem com els "Canareus" o "Domingueros" i tornem a port amb 4 serrans grocs, que per cert estàn bonissims, i què? 4 serrans fan un bonitol, no? i lo bé que ens ho passem? Ja està, i si fem porra, doncs a l'altre setmana o d'aqui un mes ja agafarem algun peixet per dinar, lo important es disfrutar del moment al mar, sentir-lo, formar part d'ell, i una cosa més per explicar.
Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dj 20 Maig 2010, 16:08

Enhorabona Raul, felicitats a tots dos, que coi.

Com diu Lange, tot arriva, i depres , que, jo sempre disfruto molt mes amb els preparatius que no pas despres.

Per exemple, les vacances, farem aixo, l ´altre, tot plegat et fa vibrar.

A tu Raul ja t ´arribat la normalitat, i a Lange amb el que treballan també arribará el vaixell gran. bounce

Salut i bona pesca.

Per cert Raul, gracies per compartir els teus sentiments, ets un crac.
arb58
www.forumdepesca.com

Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 22 Maig 2010, 18:20

ja veus ARb... aquesta vegada no parlava de cap peix... ni de pescar cap animal... compartir sentiments crec que és una cosa bona, i molts més ho farien però no ho saben expressar... però per això tenim les fotos: una captura, un somriure,... això també val.

crec que escric coses que ens passen a tots pel cap, o hem sentit alguna vegada, així que em dono per satisfet siguent el vostre conillet d'indies. A Alguns us servirà només per passar l'estona, a d'altres per recordar el passat, i amolts dels més joves per saber què els depara el futur, que follar està molt i molt bé, però res és igual quan apareix una criatura a casa plorant...

mai més res és igual.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: