MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Cens de caiaqueros .

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Cens de caiaqueros .

Missatge  kayakleviathan el Dl 19 Abr 2010, 14:42

Quequicom del caiac, per exemple , nom , tipus caiac , equipament , color , nom del caiac i base habitual .

Joan-Kayakleviathan, prowler 13 amb dos canyeros , porta canyes , sonda piranya max 170 , instal•lació ancora , color groc , nom Leviathan pintat a popa , base habitual Empuriabrava

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Cens de caiaqueros .

Missatge  Tola el Dl 19 Abr 2010, 15:07

Ah! Doncs el meu és un Skye 17 de color taronja cridaner. És fàcilment identificable perquè fa 5m de llarg i és tancat. Duc dues canyes darrere el seient. Cap a la meitat davantera. No hi duc sonda, tot i que ho estic valorant i m'ajudaria en algunes ocasions. Per pescar, sempre vaig a cegues o ajudat per les gavines.

Amb el caiac surto habitualment des de Port de la Selva, fins a Empúries. Alguna sortida molt, molt esporàdica per fer proves, a la zona del Prat.

El nom del caiac, algun dia potser li tatuaré una estelada i "Argos" el seu nom. Argos era l'embarcació dels Argonautes, els companys d'Ulisses en la seva sisena (?) aventura. M'agrada el nom perquè com als Argonautes, em serveix per circumdar els mars en les meves aventuretes, tot i que per sort, jo no tinc històries de bellons d'or i els meus monstres marins són de mides molt més reduïdes i més pacífics.

És un caiac de mar. Molt estret i molt llarg. El dia que enxampi una bona bèstia, segurament tindré problemes d'estabilitat i per descomptat, no puc plantejar-me anar remant i saltar a les roques si no hi ha una mínima caleta. Però per contra, manté molt bé el rumb (si calo l'orsa ya no te digo), avança només posant el rem dins l'aigua sense pràcticament fer força i tinc la garantia que en condicions de mala mar o vent em dóna seguretat per a poder navegar i fugir, a banda que em puc plantejar fer tirades molt més llargues. A l'estiu a vegades faig sortides de pesca de 2 dies amb alguns amics (ells no pesquen, però m'acompanyen). A iguals condicions metereològiques em vindrien més aviat els problemes de seguretat i estant sempre per terrenys de tramuntana, vaig preferir sacrificar estabilitat per seguretat.

Tanta facilitat de remar, tinc una excessiva tendència al curri i en algunes condicions hauria de dedicar-me més al jigging, potser. N'estic molt content i encara em queda molt per fer i descobrir amb aquest pepino taronja. Cogombre, perdó.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pirata Blanc el Dl 19 Abr 2010, 15:56

Bones,

el meu és un kayak de la casa day un midway. Jo la veritat és que el vaig comprar l'any passat just abans d'entrar l'hivern i només hi he pogut anar a pescar un cop amb ell. Em sembla que ja ho vaig explicar que vaig fer una servia i un dentol. No hi he tornat ha anar doncs tenint la barca, amb la fred és millor no anar amb kayak.
A partir d'ara si que tinc pensat de començar anar a pescar i com tu dius tola a mi m'es igual anar a un lloc que a un altre mentre hi hagi peix, o sigui que desde portbou tirant avall és possible que em veieu amb el kayak.
Encara no li he posat nom però no trigaré gaire en rotular-lo suposo que ja us imagineu quin no?
Bé algun dia podríem fer una quedada de pesca amb kayak, sobretot quan apareguin els palometons que els hi tinc unes ganes!!!
Porto dos canyeros empotrats + un movible al mig, sonda garmin i és de color groc fosforito.

Pirata Blanc
www.forumdepesca.com

Data de registre : 04/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dl 19 Abr 2010, 16:13

Kayac Rockson Balboa (!no me siento las piernas!!!!!!!!!!) color groc dos cañeros enpotrats aguesta es la 3 tenporada. 3 talkis,(pels conpis)especialitats:Espetons,surels amb metralleta,jigin amb surpresa de dento a la bahia y mariconadas varias. Moment del orgasma:a punta de clar surti y escolta el carret:zipsssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dl 19 Abr 2010, 20:42

Hola caiakeros !!!

Jo també tinc un caiac.
Es el germà del d’en Pirata blanc, va ser fabricat i comprat el mateix dia que el seu, son idèntics (bessons). Jajajaja, encara no te nom………, potser Salvatge II o Salvatget. Jejejeje.
Es un Dag Mid-way pesca. Dos canyers empotrats i un orientable, sonda Garmin Fishinder 140, és un caiac obert de 4,3 metres d’eslora. Ràpid, però una mica inestable….
Primer cop que va tocar aigua, va ser al Cap de Creus, amb una mica de tramontana i resaca de mar de fons del nord, sortint per la banda nord a ca la Culip.
Primers metres, coi com es belluga…. Fent una mica de curri i res, al arribar a la punta hi havia molta escuma als rocs, recullo la canya i començo a fer tirs, 10 o 12 i res. Decideixo provar a jigging i endreço la canya al canyer orientable, al girar-me per agafar la canya de jigging, amb l’ajuda d’una onada a través, primera bolcada, jajajaja…, a ple hivern a les 7:30 del mati.
El resultat del dia va ser; una dotzena de serrans, un bonítol desamat i una colla de jigs perduts degut a la bolcada.
Tinc que fer una caixa per els jigs que floti. Jajajaja.
Aquesta primavera……..que es preparin els peixarros !!!

Salut i bona pesca.

salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 19 Abr 2010, 21:12

Òstia! això sí que és un estreno per recordar!

Ara, que sortir des del nord de Culip amb tramuntaneta.... em diràs -a més- que t'hi vas enfilar sense cap tipus de platjeta, saltant-hi directament des dels rocs???!!! no hi ha res com ser jove...

Segur que algun dia no gaire llunyà coincidirem per aquelles terres.

Això de la caixa flotant... ja hi he pensat més d'una vegada. Potser fotre-hi un parell de porexpans a dalt i a sota de la caixa, com si fos un entrepà, lligar-ho tot amb una cinta ampla de tancar maletes (quin rollo cada vegada que hagis de canviar el jig, sobretot si hi ha activitat) i pintar els porexs de color blanc o taronja fosforito perquè es vegi bé si mai quedés a la deriva o l'haguessis d'anar a buscar a les roques.

En fin, una aventura més a la saca. Aquesta sí, una mica salvatge.

Eeeeeeiiii!!!! ja sóc mero! un mero pescador de caña (y nada mas).

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Cens de caiaqueros.

Missatge  QUIM C. el Dl 19 Abr 2010, 21:46

El meu caiac es un Caster de la casa Omei,es molt estable i prou rapit ,( no ne provat cap mes)de color vermell ( 3,65 m.) i porta dos cañeros al derrera y un de giratori al davant + celabret + sonda Piraña + una galleda am 50 m. de corda de persiana lligada a una pilota de ferro-portlan que serveix de ancla + dos fluixes una par el calamar y l'altra per la sepia de fabricacio casolana + una mochila de recambis,gavinet,agulles,peixets de recabi,nilons y bosses, mes de les que necesito fins ara. Els punts de sortida fins ara son LLansa, Cadaques,Rosas, San Pere Pescador,L'Escala i Palamos. He surtit sol i les dos volvadas han estat sempre a la sorra del Riuet sortin de nit i sense beura res - mar una mica empreñada.

QUIM C.
www.forumdepesca.com

Edat : 61
Localització : FLAÇA
Data de registre : 24/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dl 19 Abr 2010, 21:59

Hola salvatge,carai no sabia aguesta faceta teva del cayak,molt be el teu yerma y yo conpartim laboro pero amb diferentes sesions,be dons espero gue la remollada no et fes arecona el cayac.

mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dt 20 Abr 2010, 00:04

Ara mateix el tinc apartat perquè amb els empait, sempre hi arribes tard. Ja tinguen barca, a vegades et passen al davant. Però no sempre !!!. Jejeje.
Quan s’acabi tot aquest moviment, després serà el moment d’anar amb caiac.

salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum