SHARE
Últimos temas
» Daiwa saltiga blast 4500por ruscles Ayer a las 21:03
» FELICITEU-LO!!!
por Dani Ayer a las 19:43
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Avui al matí he sortit
por Paisano Dv 03 Feb 2012, 19:58
» Estic pescant!
por Paisano Dv 03 Feb 2012, 19:52
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36
» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32
» NOTA DE LA FEDERACIÓ ESPANYOLA DE PESCA Y CASTING
por Admin Dc 18 Gen 2012, 23:56
» "Emporda.info" 17-1-12
por Admin Dc 18 Gen 2012, 00:55
YOUTUBE
Com anirà el finde?
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Com anirà el finde?
Vista la recent realitat de com a anat el finde ? proposo crear una seccció de "Com anirà el finde?", plena de projectes de pesca , somnis i esperances , que el dilluns podrem repasar , pot servir també com a punt de contacte per fer coses plegats especificant si es activitat propia o oberta a tot el estigui interesat.
salut i pesca
salut i pesca
Re: Com anirà el finde?
jo sortire domenje nomes, perque dema vaig a probar els nous models de kawas .quin mono que tinc .......

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: 0
Data de registre: 07/12/2009
Jo sortiré diumenge per Tarragona, el windguru marca força 2 tot el mati, ho sigui a disfrutar, també diuen que hi haurà més nubol que sol, bé ja us explicaré

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: Sabadell
Data de registre: 11/12/2009
El Diumenge anirem per Blanes, segurament anirem a descubrir llocs nous en Ciberkun i jo, solets. No garantim pesca, perque descobrir porta el seu temps i la nostra barqueta si arriva a 5 nusos ja es molt... Si mes no, passarem el mati juntets com a parella, que encara que tota la setmana som socis a l'empresa, gairebe no podem parlar de les nostres coses. Espero que el temps aguanti be....
Si pesquem algo o no, ho explicarem!!!!!
Si pesquem algo o no, ho explicarem!!!!!
dissabte anire a Palamós a probar els espets a la posta del sol , algu s'hi apunta .
Jo amb una peça em coformo.

Jo amb una peça em coformo.
doncs els meus plans de finder són els següents: dissabte esmorzar amb els cunyats a les 9am i passar-nos tot el dia llençant merdes que ha anat guardant la sogra...(aquests de pagès..."guardem-ho tot, per si de cas"...GGGGRRR) aprofitem que se n'ha anat d'excursió, i sabeu a on? AL Delta! A veure si li agrada (i si queda!). JAJA!
i diumenge treballar una mica i estar amb la familia. ESpero que tots els somnis que us he fet venir s'us facin realitat aquest cap de setmana! Estaré pendent del fòrum per a veure com us ha anat... estic content peruquè tindreu bon temps i podreu posar-vos les botes! A veure si em poseu les dents llargues...
... i deixeu-me'n algun per mi!
sort a tots/es!
i diumenge treballar una mica i estar amb la familia. ESpero que tots els somnis que us he fet venir s'us facin realitat aquest cap de setmana! Estaré pendent del fòrum per a veure com us ha anat... estic content peruquè tindreu bon temps i podreu posar-vos les botes! A veure si em poseu les dents llargues...
... i deixeu-me'n algun per mi!
sort a tots/es!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Data de registre: 27/05/2009
Ostres kayakleviathan , jo ja vindria : surts amb barca o el moll ?
I a pendent el partit del barça ( a les 8 ). Si mo puc montar vindria , a veure com ho feu .
Dema els plans son anar al reg , a fondo . Tinc un deute amb una bestiasa que diumenga pasat amb va
petar tot , despres de treballarla un bon rato ( que collons seria , ....)
I a pendent el partit del barça ( a les 8 ). Si mo puc montar vindria , a veure com ho feu .
Dema els plans son anar al reg , a fondo . Tinc un deute amb una bestiasa que diumenga pasat amb va
petar tot , despres de treballarla un bon rato ( que collons seria , ....)

salguer- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: PALAMOS
Data de registre: 27/10/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum