MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Sortida per Barna

Pàgina 4 de 13 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Sortida per Barna

Missatge  szac el Ds 13 Feb 2010, 23:59

Gràcies per les fotos arb i enhorabona per la pesquera, veig que ha donat per molt.
Per cert, anirás a el concurs de fons aquest pròxim cap de setmana a l'Escala?

Salut.

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dg 14 Feb 2010, 00:56

Molt bona pescada, veig que domines tot tipus de modelitat, ets un crack. Felicitats!

albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dg 14 Feb 2010, 21:18

Gracies companys.

Hola Szac, dons si el tems es bó i tan, segur que el meu patró ja esta apuntat. Twisted Evil

Que vindras, aixi ens podem coneixe.

El seu barco es el Adrialeix III, Starfiher 8,40.

Salut i bona pesca.

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dg 14 Feb 2010, 21:26

Hummmmmmmm......

http://img707.imageshack.us/img707/2430/p14021014500001.jpg

Salut.

arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dg 14 Feb 2010, 21:34

Felicitats arb, quin fard de doblegar canya, no? dies com aquest de pesca t'omplen d'allò més, ara no pas pel fred que deu n'hi do quina rasca, això es tenir afició, només per això us ho mereixeu.

Salut i que vagi be a tots els que vagin al concurs de pesca de fons de l'escala

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Feb 2010, 21:38

felicitats mestre arb!

els sards són molt macos, i molt bons! Tenen una bona picada, deveu haver disfrutat molt!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 14 Feb 2010, 21:50

felicitats arb una excelent pescata, fa ilusio veure els sards a la barca, pero la plata dels que as fet al forn tenen una pinta que no veigis, ja mi apuntaba, salut company

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 13 Mar 2010, 18:11

Companys sembla que la febre del Llop de Mar s'encomana com la grip, aqui us deixo 2 que hi tret aquest matí amb rapala, a hores d'ara encara no m'ho crec. El Mar estaba bastant tranquil encara que fotia una mica de vent de terral que feia aixecar una mica la mar i una mica de fred a primera hora, la entrada al mar a sigut molt placida sense cap onada, ara toca disfrutar aquest vespre amb aquest manjar, que vagi be a tots aquells que tinguin previst sortir aquest cap de setmana.

girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 13 Mar 2010, 23:48

felicitats company,jo no els he trobat, palamos bocana,espigo sant antoni , el rec de sant antoni,platja de aro el rec de aro etc etc baixa molta aigua,pero res de res.....

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Sortida per Barna

Missatge  BECADER el Ds 13 Mar 2010, 23:59

Menys mal que ja es començen a moure els llobarros...
Sergispining com vols agafar llobarros,si tants dies sense llum et deuen tremolar les cames amb tant dale que te pego....

BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 14 Mar 2010, 12:14

Home, Girgom! coneixen-te, segur que et fa més il·lusió el teu primer llobarro, que un nen amb les sabates noves. Enhorabona! quien la sigue, la consigue. A la zona dels tubs???

Ara, que dels dos, el llobarro petit hauria d'estar encara corrent per l'aigua, eh?! Que se'ls ha de deixar que procreïn unes quantes vegades, home!

Enhorabona pel gros. És un llobarro pigallat? no els havia vist tant grossos. Són més escassos que els llobarros normals.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dg 14 Mar 2010, 20:25

Tens Rao Tola,son els primers que trec(també haig de dir que porto només 2 anys pescan 2008 i 2009 i fins el 30 agost de l'any passat vaig estar pescan al curri amb cuc, gracies a un amic pescador de tarragona que em va dir varies vegades que probes amb peixos artificials que amb faira un fart de treure i a partir de llavors estic amb artificials.

Pel tema del llobarro a hores d'ara encara no m'ho crec, soc concient que son molt dificils de enganyar, no es com el peix blau que ataca a tot el que es mou, el llobarro es molt més desconfiat i dificil de treure, quan es va torçar la canya (per cert una daiwa de jigging que em vaig comprar que em va molt be) , mica mica mels vaig gastant a mida que et vas enganxan, suposo que com ens ha passat a tots, dons bé va fer una torçada que vaig pensar que era un peix petit d'uns 30 cms tipo sorell estornell, quan vaig anar recollint i el vaig tenir a 2 metres de la barca em vaig quedar impressionat "un llobarro" portava tota la boca oberta no m'ho creia, mira que son vagos a l'ahora de tirar de l'esquer 50cms 1,240 grs. Haig de dir francament que per mi aquestes mides ja son per tenir en consideració donat que no vaig gaire endins del mar i tampoc son un crack com els que ronden per aqui, però per mi es una passada i soc molt feliç, com si estigues amb un nuvols, com un nen petit amb sabates noves, penso que hi aconseguit enganyar a un dels peixos més desconfiats que hi han, també haig de dir que hi posat el que hi pogut de la meva part per poder-ho aconseguir.

Pel que dius del petit t'haig de dir que la dona va comprar aquesta setmana a la peixeteria 2 llobaros que els va demanar petits i feien 32 cms, el que vaig treure jo feia 36 cms, o sigui mida legal per poder-lo treure del mar(això ho tinc molt clar)a més vaig disfrutar més treien-lo que l'altre més gran, em va tirar molt més fort i fins i tot quan el tenia a 2 metres de la barca va fer varios salts per intentar treures de l'ham.

Ahir al vespre els vàrem fer al forn per sopar, boníssims.

Dissabte que bé igual vaig per allà, ho sigui que el que es vulgui apuntar ja ho sap, mar i sal.

girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Mar 2010, 22:32

pescaves fent curri amb cuc????? Nano, això sí que té mèrit... que has vist mai un cuc nedant a miges aigües?? JA va fer bé el teu company de fer-te posar peixets artificials...

pel que fa a les captures, enhorabona. El llop de 1,2kg està molt bé, i t'ho diu un paio que acaba de publicar un repor de llobarros. Té mèrit fer llobarros, no és pesca fàcil. Ho has explicat molt bé Girgom, a mi em va passar igual. Vaig fer dos sorells de mig kg i al tercer, al veure el peix a tocar la barca, em va fer un salt el cor: un llobarro! El meu feia també 1,2 kg i me'l vaig emportar. A la planxa va estar boníssim.

Per altra banda tenim el costum (si es pot dir costum, pq no passa massa sovint) de deixar els llobarros per sota dels 600-700gr. Això es pot fer a la barca, pq si et veu algú tornant un llop així de gran .... és capaç de tirar-se a l'aigua per veure si l'empaita! Fins i tot hi ha gent que s'emprenya quan et veu fer-ho, però allà ells, amb aquesta actitut ja demostra quina mena de pescador és... prefereixo pescar un llobarro d'1kg que deu llobarros de 100gr.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 15 Mar 2010, 16:34

Enhorabona company, caram, dos llobarros, felicitats, la mida es el de meins, eran els primers i es normal que te emportesis tots dos.

Be, ara ja saps com fero, segueix aixins i a per ells, ja ja ja.

Salut i bona pesca.

arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 15 Mar 2010, 19:07

la proxima vegada ja miraré de treure una bestia com les que treu el Gabi, el rei dels llobarros. Per cert Arb que vagi molt be al concurs de pesca de l'escala del dia 20, ja donaràs noticies de com anat.

Per fi i pogut posar un avatar, la foto no la pudia pujar perque pesaba massa, per fi la he pogut editar, estic fet un crack informàtic,ja,ja

girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 20 Abr 2010, 01:12

BECADER escrigué:Menys mal que ja es començen a moure els llobarros...
Sergispining com vols agafar llobarros,si tants dies sense llum et deuen tremolar les cames amb tant dale que te pego....

aaaajajajajaj vaia tela jajajaj...nosaltres riem però amb el llob del seu avatar ja té un trofeu increíble ajajaj

La veritat que si, de llobs...ben pocs ...porto 4, el més gran cincuanta y pico centímetros casi 60..
Aquest dissabte en vaig fer el cuart que feia pam i mig....però va salvar la porra ja que varem estar tot el matí tirant cosetes a les tonyines pero res, com l'any passat costa ferles picar...i quan piquen......

Fa uns dies vaig clavar una, un bon combat, l'equip molt bé, bona per l'equip que tinc, faría entre els 20-30 bones carreretes... forçant bastant, (portaba 50 lliures ) per separarla ràpid del grup, varies carreres, la veritat que vaig flipar amb l'equip més amb l'experiencia de tenir alguna clavada amb una 20-80...(tela marinera) podía inclús bombejar !! controlant bé el freno, i de cop i volta en una de les carreres carrera es destensa el fil i .........adeu, un tall net, la mare que et va pariiiiiiiiiiiiiiiii........ imagino que ella mateixa amb la aleta o un altre que va passar...quina ràbia, aquesta que si la anaba contralant bé...que hi farem, son molt llestes, habiam quin dia trobo la tonta

fran 0
tonyines 1

Sad

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 20 Abr 2010, 10:41

Ostia Fran això d'estar lluitant amb una bestiota em sona d'algo el que passa que amb les tonyines deu ser el no va más, jo com a molt el que trobo son bonitols o llistats, i et queda un mal gust quan s'escapa no? de totes formes ànims que la persistència ens farà vèncer, bueno o almenys això penso.

Salut i bona pesca

girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 20 Abr 2010, 12:54

ÀNIMS FRAN!
tens molta raó: amb el que costa fer-les picar... i perdre-les emprenya molt! A mi m'han petat tres cops... estava obsessionat amb els nusos, fins que vaig entendre que eren elles mateixes qui et tallen el trenat amb el seu cos.

amb canya 20-80 ja tens collons... de quina marca si es pot saber? és que shimano i daiwa, per posar exemples, no tenen res a veure amb el mateix gramatge...

vinga sort per la ropera vegada!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 20 Abr 2010, 18:06

si girgom, la carrera d'una tonyina es increíble. encara recordo com si fos avui las que he tingut amb ells, encara que no hagi tret cap, que me quiten lo bailao....escoltar xisclar el carret amb el frè apretat i veure com surt el fil..mare meva !!!!!!!!

Raül escrigué:ÀNIMS FRAN!
tens molta raó: amb el que costa fer-les picar... i perdre-les emprenya molt! A mi m'han petat tres cops... estava obsessionat amb els nusos, fins que vaig entendre que eren elles mateixes qui et tallen el trenat amb el seu cos.
amb canya 20-80 ja tens collons... de quina marca si es pot saber? és que shimano i daiwa, per posar exemples, no tenen res a veure amb el mateix gramatge...

vinga sort per la ropera vegada!

i tant raul que és pot saber home, es aquesta, http://www.grauvell.com/esp/pdfs/200124.pdf la de la dreta (no m'agraden amb corxu, i ademés les anelles son millors..estic molt content amb ella, la utilitzo per moure jigs desde costa, popers, i rubbers.
Aquell día portaba un targa 3500 zf ...va ser al març de l'any passat, anavem a unes pedres i de camí diu el meu amic, mira mira dofins...ens apropem i mare meva..dofins....vermells je je je.
L'any passat vaig perdre tres o cuatre, i aquest any que ja tinc un caña una mica millor només m'he barallat amb un....i quan semblaba que tot aniría a ben port....son molt llestos ...

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 21 Abr 2010, 00:13

i tant que son mol llestas, jo no i a manera de ferles picar a espining, disabte m'enportare l'artilleria pesada de curri, a veure qui es mes tosut

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 21 Abr 2010, 00:54

teixi escrigué:i tant que son mol llestas, jo no i a manera de ferles picar a espining, disabte m'enportare l'artilleria pesada de curri, a veure qui es mes tosut

Sis is isisis i més ara que costa molt fer-les menjar, i no serà perquè no li hem tirat vegades mare meva, algún matí tot el día tirant peixets de tot tipus i res..
Tinc conèixement de algunes tretes a curri, amb halcos 19, i això que menejen minitalla...bueno i a spining també han tret alguna..

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 21 Abr 2010, 01:35

per cert.......A R B ......a on pares tiu. Demà si puc et truco, fa dies que no se de tu.

Vinga, per donar una mica de vida al post, penjo tres fotos que ja había penjat a un altre lloc.

De moment, les servies que surten son totes petites, però bueno, barallarse amb el equip lleuger ja está bé.

Un pajell de 45 cm a jigging el 28 de gener, amb una rasca de tres parells

A falta de llobs invernals...bones son les menjamerdes....i més agafada amb un equip de mosca de ñigui ñoguis...
que sumat a lo novato que sóc amb aquests equips, buffff.. bueno, no fa falta que digui com m'ho vaig passar...penso que mai ho oblidaré...m'ho habien dit pero bueno...pensaba que seríen combats com podría ser un bonito de dos kilos o tres kilos agafat amb la 3-15 per exemple..pero que va que va...es flipant quina sensació....Ho recomano totalment i agafar llisals no es difícil, i amb 50 euros teniu equip al decathlon !!

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 17 Maig 2010, 19:09

Hola companys, fa tems que no posaba res al forum, no sortia pel mal temps, pero aquet disabte per fi sortideta.

Per primera vegade no hi auran fotos de captures, ja ja ja, perque no varem pescar res, ale una bone porra. Sad Sad .

La veritat varem anar al Besos, res, despres pel Llobregat, aqui el doble, res de res, Razz ,i nomes cuan ja marchaben cap el port de Badalona, 2 tristos sorells a jig-casting.

Nosaltres voliem treure algune peçe grosa, tallahams, palometons, etc i per aixo anavem amb pencils, popers i esquers grossos, be no bem tenir sort. Crying or Very sad

Es extany que a les alçades de temps que estem nomes tenim l ´aigua a 14º, segur que per aixo no s ´acosten els peixets petits. Normalment a aquestes dates ja tenim a Barna ple de " Empaits ", cose que ara per ara, re de re.

El disabte si tot va bé anirem altre vegade, ja veurem.

Salut i bona pesca.

arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 17 Maig 2010, 22:56

Arb58, ja arrivará, ja el día.
A veure i avises quan pujes al alt empordà.

salut.-

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 18 Maig 2010, 09:25

tens raó Arb, l'aigua està frda per l¡època que estem... i per aquí dalt tampoc hi ha pajareres ni empaits. Paciència, aviat arribaran.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 13 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: