SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Sortida per Barna
Pàgina 19 de 20 • Comparteixi •
Pàgina 19 de 20 •
1 ... 11 ... 18, 19, 20 
Re: Sortida per Barna
SEGUEIX LA TENDÈNCIA. Aquest és el títol que has posat a l'entrada, i hi estic molt d'acord, perquè aquí també segueix la tendència. Almenys jo, em moro de fàstic sortida rere sortida!!!
Enhorabona Tola, estàs fet un crack!
Aquest hivern se t'està donant bé eh? Ben aviat treuràs el gros ja que cada dia vas augmentant el pes dels llobarros que treus. Ja veuràs!
Llàstima del que feia kg i mig, ja era maco ja.
Dius que perquè van els llobarros mar endins? Suposo que perquè la gruma hi deu anar. Els depredadors segueixen les moles de peix.
En fi, segueix aprenent a treure llobarros, i quan en sàpigues més et convido a pujar, jejeej!
Apa nen, fins aviat!
Aquest hivern se t'està donant bé eh? Ben aviat treuràs el gros ja que cada dia vas augmentant el pes dels llobarros que treus. Ja veuràs!
Llàstima del que feia kg i mig, ja era maco ja.
Dius que perquè van els llobarros mar endins? Suposo que perquè la gruma hi deu anar. Els depredadors segueixen les moles de peix.
En fi, segueix aprenent a treure llobarros, i quan en sàpigues més et convido a pujar, jejeej!
Apa nen, fins aviat!
Re: Segueix la tendencia
Home Tola !!!
Quines preguntes que fots tu tambe...com vols que no fotin la directa els lobarros mar endins,amb les punxades que els i fots !!!
Ets un fenomeno,jo quan sigui gran vull ser com tu....
Salutacions !!!
Quines preguntes que fots tu tambe...com vols que no fotin la directa els lobarros mar endins,amb les punxades que els i fots !!!
Salutacions !!!

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 3
Data de registre: 13/01/2010
calador escrigué:SEGUEIX LA TENDÈNCIA. Aquest és el títol que has posat a l'entrada, i hi estic molt d'acord, perquè aquí també segueix la tendència. Almenys jo, em moro de fàstic sortida rere sortida!!!
Home, que alguna cosa sabem fer, però no ens enganyem... la zona per on voltes està tant i tant delmada, que el fet que jo en tregui, més que a les meves aptituds, es deu a que simplement, per aquí baix hi ha peix. Per allà dalt, ja seria hora que algú es posés seriós amb els palangres dins dels rius, amb les xarxes nocturnes a les desembocadures, amb els hams de miniatura, els asticots, les oradelles de clauer, les matances de llobarrons. Tothom ho sap i fàcil veure-ho si s'hi és. Des d'un despatx i en horari d'oficina, tot és una bassa d'oli i no passa res. Tothom sap què passa i tothom se'n lamenta. Però ningú fot res. I així va, que una zona que podria ser espectacular i sostenible (us imagineu Ter-Muga i Fluvià ben gestionats??), fot pena del poc peix que hi ha. Estem en una cursa per pescar l'últim peix?? sembla que sí. I si el podem vendre, millor, oi?? els pescadors de demà i el medi marí de demà? no ho sé, que es fotin. Que pesquin meduses.
Tanta protecció de la tonyina... però si no hi ha més que tonyines per tot arreu i durant tot l'any!! per quan la protecció de la sardina, l'anxova, l'alatxa, el sorellons... a nosaltres no ens interessen directament com a espècies, però com hem de pescar bonítols, bacoretes i melves sense tot aquest peix menut?? Els de la pesca responsable (de tonyines) per què no viren cap a la pesca responsable d'orades, llobarros i demanen la protecció de la sardina&co?? el Seprona no van faltats de quartos com tota l'Administració? per què no inflen a multes els dels hams minitatura i les galledes de llobarrons?????? Ja paro, que em foto de mala llet i no és el tema.
calador escrigué:Aquest hivern se t'està donant bé eh?
Doncs sí, francament no em puc queixar. El promig em surt a 1,1 llobarros per sortida, tot i que el paisatge no hi té res a veure i pescar, quasi que m'agrada més pel paisatge, que pel peix i en aquest sentit, no és benbé el mateix Barcelona, que el Cap de Creus. Pel què fa al rendiment peixívor, simplement, que he trobat un punt que...
calador escrigué:En fi, segueix aprenent a treure llobarros, i quan en sàpigues més et convido a pujar, jejeej!
El que em queda per aprendre, encara. Els que en saben de veritat, pesquen amb esquers lletgets de 3euros i amb un cordill entorn a l'ham. I pesquen tant o més que els altres. Els que no en sabem, utilitzem els útlims esquers. Són molt bonics i cada temporada creiem que neden millor que els de l'any passat. I any rere any costen més quartos. Com perquè després se te l'endugui un tallahams malparit. Grr.... és com a la universitat. Els més tontos que sempre aprovàvem amb grans esforços, creiem que el nostre aprovat depenia de tenir o no l'últim model de calculadora. Els que s'avorrien a classe i treien 10's, tenien una calculadora de propaganda del súper que sumava i restava. Jo tenia una calculadora superxula d'últim model i tinc una capsa d'esquers plena d'esquers de colors superxulos que m'agraden molt. Deu ser que no en sé tant.
BECADER escrigué:Home Tola !!!
Salutacions !!!
Però què dius?????!!!!! insensaaaat!!!! si sóc jo qui no sóc digne ni de besar-li els peus a vostè!! puc explicar en públic com pesques?? sapigueu que la primera vegada que vaig quedar amb aquest pàjaru, el tio arriba, posa un peu a terra del cotxe i es mira el riu (mentrestant, jo muntant la canya i despistant-me amb el paisatge). El tio es mira el mar, es mira el riu i diu: avui, allà. I senyala un punt. (i jo pensant, sí, segur). Però el tio es planta allà i patam-patam-patam vinga fotre-li'n (i jo, anant d'aquí a allà, provant diferents coses i canviant esquers i muntatges en diferents punts). Però en Becader plantat al seu punt i impertèrrit amb el mateix muntatge. En un dels meus anars i venirs, fem petar la xerradeta. I el tio em diu que li van picant, però que són petits. És qüestió de paciència i a més, sentencia un auguri: entre vuit i nou, ja el tindrem aquí. (i jo pensant sí, segur. Pura llet si algú dels dos n'atrapa algun). Quan ja fosquejava, plejo i el vaig a buscar. I ara, un pregunta pels més eixerits: a veure si sabeu què hi havia a la bossa d'un tal Becader?? Feia quilo i mig i era el seu sopar, però encara una mica cru.
Aquell dia vaig dir: Martí, treu-te el barret, prostra't de genolls i venera'l com a un Déu amb admiració devota, que avui has presenciat la feina d'un mestre. I vaig estar-me davant seu besant-li els peus amb llàgrimes als ulls durant una bona estona.
I vet aquí un gos, vet aquí un gat, que un llobarro ha enxampat. I vet aquí un gat, vet aquí un gos, que en Becader ha fet un mos.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Avui casi porra, una aranyeta i res mes, era mes gran l'ham que la pobre bestiola.
El mes important es que ens hem relaxat i hem practicat el llançat a mitja volta.

El mes important es que ens hem relaxat i hem practicat el llançat a mitja volta.
Avui hem millorat, jo un Pagell i un amic una doradeta.
De menys a mes, comencem be l'any, s'ha de ser optimiste
Albert
De menys a mes, comencem be l'any, s'ha de ser optimiste
Albert
Òstia SAnta, quin gel de Déu!!!
Avui me n'hi he tornat. He reincidit. Ho sento, no n'aprenc.
Vaig pensar que havent plovisquejat ahir, avui baixaria un fil d'aigua interessant. I m'hi he plantat a punta de dia. A les 7 ja començava a ser tard. Just trencava el dia i és que ja es nota benbé allò de "Nadal, Nadal, un pas de pardal...". L'aigua està perfecta, com m'agrada. Remoguda, però no tèrbola de sorra, sinó tèrbola d'aquell blau lletós de l'aigua de mar remoguda per la mar de fons. Avui pinta que pot ser un mangífic dia per poca sort que tinguem.
Em planto davant d'un grupet de roques i com que a més és fosc i intueixo però no sé benbé a on llenço, poso un artificial que recollit lentament neda benbé just sota la superfície. No sigui que el perdi només començar. Un de ben gros i lluent, que el vegin des de Mallorca si fa falta.
Avui li he posat la bobina de fil més gruixut. L'aigua perfecte, una mica d'onades que acaben de perfeccionar l'escena. Avui, de llibre, tu! i intueixo que si avui en surt cap, serà dels grossos més que no pas d'aquells de pam i més val assegurar el tret, que et peta el fil i se't queda cara de gilipolles pensant per què avui no havíem posat la bobina de fil gruixudet. Perdo una miiica de distància de tir i es nota. Però igualment acabo llençant més enllà de les roques on deuen estar-s'hi esperant i d'allà aniran seguint l'esquer fins sota els peus, on aprofitaran la poca profunditat per acorralar la presa i fotre-li trompada.
Els esquers grans m'aguanten bé la línia del 28. Però s'ha anat fent i dia i baixo la mida dels esquers i accel·lero la recuperació perquè es veu prou i no vegin massa el fil ni l'engany. Els esquers petits.... ja no m'agrada treballar-los amb aquest fil del 28. Els afecta massa la natació i fan coses rares. Però és clar, tot i que la duc a la bossa, ara no perdré temps canviant la bobina quan enceto la fase esquers menors. Alguna vegada ho faig. Però avui m'ha fet mandra.
I ja se sap que la mandra té un preu, o sigui que van passant els minuts i ni un toc. I mira que segur que ronden per aquí a la vora avui aquestes bèsties. N'estic segur, que el mar està de llibre.
I així és que res de res. Cap empait, cap esquitxada, cap trompada més enllà d'algun toc a les roques emergents. Vaya. I mira que l'aigua pinta de perles!!
Una mica més cap aquí, una mica més enllà. A l'altre costat de l'espigó, un esquer pesant per arribar a aquella taca d'escuma que es forma mar endins, en un banc de sorra. Li pentino el centre, li pentino els canals laterals i en cada recollida m'entretinc fent-lo ballar amb cada ona durant el tros que em separa de la taca d'escuma. Però ni aquí, ni allà, ni més al costat.
Llenço ben ran de trencant. A vegades aquí s'hi esperen que l'onada desenterri algun cranquet. És que està perfecte i segur que ronden per aquí la vora. Però on s'estan?? llenço ben lluny i vaig explorant aquell graonet màgic del trencant de la platja sorrenca... sense cap sort. Ni una aranya??? deu ser el fil? deu ser que avui no l'encerto.
Quan he arribat, el termòmetre del cotxe marcava 5graus. Però no feia vent i ben abrigat, són perfectament passables. Una ona espetega sobre el roc que tinc als peus i em salta una cortina d'aigua gelada per sobre, que em deixa el vàder pel d'uns regalims que em van gelant la pell per allà on passen. Per dins la màniga, per avall del pit des de coll fins a mitja esquena i els noto al camal dret dels pantalons, on me'ls deixen mullats pel llarg de tot el matí. Records d'un mar remogut.
Són quarts de 9 i allà no sembla que hi hagi ningú interessat en els meus esquers tant suculents que amb avidesa i il·lusió de nit de reis els brindo. El cotxe marca -2graus i el ventet fa que la temperatura als dits sembli de -40. Bufes a l'aire i un nuvolàs d'alè es perd en l'airet. Sembla sibèria. Puc arriscar a provar un altre lloc i perdre en el trajecte el que queda d'hora bona o em quedo aquí on sembla que no hi ha ningú?? què faig? què faig??
Decideixo canviar de lloc. Agafo el cotxe i em desplaço alguns quilòmetres. El riu baixa verd i poso un esquer blanc per fer-lo recórrer el límit de la taca verda en l'aigua transparent. Just allà s'hi forma també escuma. I ni a sobre, ni ran de fons sembla que els tempti si és que hi són. Estan desganats? amb el fred que per fi ja ens arriba han començat a aparellar-se i els ha agafat la setmana tonta aquella que ni que els el fotis davant del nas amb un llacet s'hi llencen??? recullo per tot arreu. Ran de trencant, enmig de la corrent del riu endinsant-se en l'aigua salada. Deixant l'esquer que avanci lentament dins la corrent, que fa ballar-lo sense recollir-lo ràpid. Per les vores de la corrent verda. Mar endins on la corrent del riu no hi ha arribat. Res de res.
Són les 10 i ja toca l'hora de pensar en un altre dia. Agafo el cotxe i retorno al punt inicial per passejar tranquilament sense les canyes. El mar està fantàstic i malgrat el ventet gèlid, és un gust per l'esperit el passeig ran de trencant. Quin plaer el mar d'hivern.
Arribo al punt inicial on de matinada esperava la trompada que no ha arribat i uns paios que m'han succeït es fan fotos amb un llobarro ben digne. Vaya, home!
Però em queda el consol que avui hi eren. Només hagués calgut esperar una mica. O donar-los una altra cosa. O potser els he cridat i els que han vingut darrere s'han trobat la feina feta, a punt de caramel. Ves a saber.
Avui soparem pizza. Però tancarem els ulls i sentirem l'olor del mar.
Vaig pensar que havent plovisquejat ahir, avui baixaria un fil d'aigua interessant. I m'hi he plantat a punta de dia. A les 7 ja començava a ser tard. Just trencava el dia i és que ja es nota benbé allò de "Nadal, Nadal, un pas de pardal...". L'aigua està perfecta, com m'agrada. Remoguda, però no tèrbola de sorra, sinó tèrbola d'aquell blau lletós de l'aigua de mar remoguda per la mar de fons. Avui pinta que pot ser un mangífic dia per poca sort que tinguem.
Em planto davant d'un grupet de roques i com que a més és fosc i intueixo però no sé benbé a on llenço, poso un artificial que recollit lentament neda benbé just sota la superfície. No sigui que el perdi només començar. Un de ben gros i lluent, que el vegin des de Mallorca si fa falta.
Avui li he posat la bobina de fil més gruixut. L'aigua perfecte, una mica d'onades que acaben de perfeccionar l'escena. Avui, de llibre, tu! i intueixo que si avui en surt cap, serà dels grossos més que no pas d'aquells de pam i més val assegurar el tret, que et peta el fil i se't queda cara de gilipolles pensant per què avui no havíem posat la bobina de fil gruixudet. Perdo una miiica de distància de tir i es nota. Però igualment acabo llençant més enllà de les roques on deuen estar-s'hi esperant i d'allà aniran seguint l'esquer fins sota els peus, on aprofitaran la poca profunditat per acorralar la presa i fotre-li trompada.
Els esquers grans m'aguanten bé la línia del 28. Però s'ha anat fent i dia i baixo la mida dels esquers i accel·lero la recuperació perquè es veu prou i no vegin massa el fil ni l'engany. Els esquers petits.... ja no m'agrada treballar-los amb aquest fil del 28. Els afecta massa la natació i fan coses rares. Però és clar, tot i que la duc a la bossa, ara no perdré temps canviant la bobina quan enceto la fase esquers menors. Alguna vegada ho faig. Però avui m'ha fet mandra.
I ja se sap que la mandra té un preu, o sigui que van passant els minuts i ni un toc. I mira que segur que ronden per aquí a la vora avui aquestes bèsties. N'estic segur, que el mar està de llibre.
I així és que res de res. Cap empait, cap esquitxada, cap trompada més enllà d'algun toc a les roques emergents. Vaya. I mira que l'aigua pinta de perles!!
Una mica més cap aquí, una mica més enllà. A l'altre costat de l'espigó, un esquer pesant per arribar a aquella taca d'escuma que es forma mar endins, en un banc de sorra. Li pentino el centre, li pentino els canals laterals i en cada recollida m'entretinc fent-lo ballar amb cada ona durant el tros que em separa de la taca d'escuma. Però ni aquí, ni allà, ni més al costat.
Llenço ben ran de trencant. A vegades aquí s'hi esperen que l'onada desenterri algun cranquet. És que està perfecte i segur que ronden per aquí la vora. Però on s'estan?? llenço ben lluny i vaig explorant aquell graonet màgic del trencant de la platja sorrenca... sense cap sort. Ni una aranya??? deu ser el fil? deu ser que avui no l'encerto.
Quan he arribat, el termòmetre del cotxe marcava 5graus. Però no feia vent i ben abrigat, són perfectament passables. Una ona espetega sobre el roc que tinc als peus i em salta una cortina d'aigua gelada per sobre, que em deixa el vàder pel d'uns regalims que em van gelant la pell per allà on passen. Per dins la màniga, per avall del pit des de coll fins a mitja esquena i els noto al camal dret dels pantalons, on me'ls deixen mullats pel llarg de tot el matí. Records d'un mar remogut.
Són quarts de 9 i allà no sembla que hi hagi ningú interessat en els meus esquers tant suculents que amb avidesa i il·lusió de nit de reis els brindo. El cotxe marca -2graus i el ventet fa que la temperatura als dits sembli de -40. Bufes a l'aire i un nuvolàs d'alè es perd en l'airet. Sembla sibèria. Puc arriscar a provar un altre lloc i perdre en el trajecte el que queda d'hora bona o em quedo aquí on sembla que no hi ha ningú?? què faig? què faig??
Decideixo canviar de lloc. Agafo el cotxe i em desplaço alguns quilòmetres. El riu baixa verd i poso un esquer blanc per fer-lo recórrer el límit de la taca verda en l'aigua transparent. Just allà s'hi forma també escuma. I ni a sobre, ni ran de fons sembla que els tempti si és que hi són. Estan desganats? amb el fred que per fi ja ens arriba han començat a aparellar-se i els ha agafat la setmana tonta aquella que ni que els el fotis davant del nas amb un llacet s'hi llencen??? recullo per tot arreu. Ran de trencant, enmig de la corrent del riu endinsant-se en l'aigua salada. Deixant l'esquer que avanci lentament dins la corrent, que fa ballar-lo sense recollir-lo ràpid. Per les vores de la corrent verda. Mar endins on la corrent del riu no hi ha arribat. Res de res.
Són les 10 i ja toca l'hora de pensar en un altre dia. Agafo el cotxe i retorno al punt inicial per passejar tranquilament sense les canyes. El mar està fantàstic i malgrat el ventet gèlid, és un gust per l'esperit el passeig ran de trencant. Quin plaer el mar d'hivern.
Arribo al punt inicial on de matinada esperava la trompada que no ha arribat i uns paios que m'han succeït es fan fotos amb un llobarro ben digne. Vaya, home!
Però em queda el consol que avui hi eren. Només hagués calgut esperar una mica. O donar-los una altra cosa. O potser els he cridat i els que han vingut darrere s'han trobat la feina feta, a punt de caramel. Ves a saber.
Avui soparem pizza. Però tancarem els ulls i sentirem l'olor del mar.

Com has estat capaç de suportar les temperatures extremes del diumenge? Però si era impossible sortir al carrer! Si l'última vegada que vaig sortir de matinada vaig quedar glaçat! Sense mans, quasi!
Ets un valent, i només per això et mereixies el llobarrot que et van prendre aquells domingueros. Arribar i moldre, tu. Jo també crec que els hi vas deixar a punt de caramel.
Saps què has de fer? Has d'instal·lar una webcam en aquell punt per així veure des de casa si baixa aquell fil d'aigua interessant del que parles. Si és així, te n'hi vas, i si no, doncs ... també! jeje. Què coi, s'hi ha d'anar sí o sí.
Tot apuntava cap a un magnífic dia amb unes condicions molt bones, però no ho era, si no, haguessis pescat. En canvi mira, els balaperduts no haguessin apostat ni un duro, i van enredar-ne un. Mai se sap! I mai en sabrem! jajaja.
A la pròxima sí!!!
Pd: Gràcies per la crònica. Espero que el meu comentari t'animi a regalar-nos-en alguna més.
Ets un valent, i només per això et mereixies el llobarrot que et van prendre aquells domingueros. Arribar i moldre, tu. Jo també crec que els hi vas deixar a punt de caramel.
Saps què has de fer? Has d'instal·lar una webcam en aquell punt per així veure des de casa si baixa aquell fil d'aigua interessant del que parles. Si és així, te n'hi vas, i si no, doncs ... també! jeje. Què coi, s'hi ha d'anar sí o sí.
Tot apuntava cap a un magnífic dia amb unes condicions molt bones, però no ho era, si no, haguessis pescat. En canvi mira, els balaperduts no haguessin apostat ni un duro, i van enredar-ne un. Mai se sap! I mai en sabrem! jajaja.
A la pròxima sí!!!
Pd: Gràcies per la crònica. Espero que el meu comentari t'animi a regalar-nos-en alguna més.
calador escrigué:
Ho anava a dir amb les mateixes paraules.
Jo diumenge ho vaig veure tot tan fred que ni s'em va ocórrer anar a mar, i mira que tenia el mono veient el llobarro que havia tret el meu germà dissabte... Tola, ets un valent! Quan sigui gran vull ser com tu.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
calador escrigué:Com has estat capaç de suportar les temperatures extremes del diumenge? Però si era impossible sortir al carrer! Si l'última vegada que vaig sortir de matinada vaig quedar glaçat! Sense mans, quasi!
És que tinc un truco: amb tant d'asfalt i formigó per tot arreu, a Barcelona tenim una bombolla tèrmica i mentre vosaltres us foteu de fred, aquí sempre anem uns quants graus per sobre vostre. Aquí baix feia fred, sí. Però segur que pels vostres territoris, molt més!
calador escrigué: Pd: Gràcies per la crònica. Espero que el meu comentari t'animi a regalar-nos-en alguna més.
Home, mira. Ho escric per si a algú li serveix pels seus experiments i sortides, per revisar què he vist i què he canviat. Però també per si algú fa propostes o em fa alguna observació que em pugués plantejar si ho podria haver fet millor. Però tens raó, ningú diu: "ah, i no et vas plantejar si..." "a mi em va passar el mateix fa tant i vaig fer tal cosa" "en aquests casos, a vegades funciona millor el vinil/plomes/etc..." o coses així. Però queda clar que per molta literatura que hi posis, la gent vol fotos.
kruskis escrigué:Tola, ets un valent! Quan sigui gran vull ser com tu.
Però què dius??!! insensat!! si jo no sóc digne ni de besar-li els peus a vostè!! l'oracle totpoderós, l'alfa i l'omega, el principi i la fi de totes les coses. Creador Omnipotens d'aquest fòrum i que dia a dia et reinventes, sigui per millorar, sigui per mirar si et funciona algun nou repte d'aquests que et planteges amb les noves tecnologies i aquestes paraulotes que només alguns il·luminats enteneu. És un servidor que de genolls es prostra davant la seva persona. I pels segles, dels segles, Amén.

Tola escrigué:
Però què dius??!! insensat!! si jo no sóc digne ni de besar-li els peus a vostè!! l'oracle totpoderós, l'alfa i l'omega, el principi i la fi de totes les coses. Creador Omnipotens d'aquest fòrum i que dia a dia et reinventes, sigui per millorar, sigui per mirar si et funciona algun nou repte d'aquests que et planteges amb les noves tecnologies i aquestes paraulotes que només alguns il·luminats enteneu. És un servidor que de genolls es prostra davant la seva persona. I pels segles, dels segles, Amén.
Tros de putilla torrapinyes... T'acabes de guanyar la panera de nadal

Tola que bé ho passes amb peixos o no... de fet és realment el que mola, saber gaudir i viure la pesca de veritat.
salutacions
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
Avui, després d'un matí horroros he decidit escaparme a pescar a la tarda.
Be, en principi anava a fer proves, per una banda l'aplicació nova a veure que tal va durant una sortida i per l'altre banda com a linea d'una de les canyes he provat el nanofil de berkley de 0,08mm que teroricament aguanta 4kg
- L'aplicació ha anat ve, àgil i sense errors, encara falten coses, però ja és útil, durant la sortida he tingut un parell d'idees que les he possat a la llista
- El nanofil, per començar, si no m'equivoco la casa l'ha tret enfocantlo cap a spinning però la gent l'ha començat a provar a surfcasting per aconseguir llançar mes lluny. La meva experiencia ha estat bona, encara que he perdut una peça, quan reculls es nota tot, fins la ultima pedreta, en aquest sentit raro pero be, ja que acostumat al nylon que al ser mes elastic no ho notes tan...
El llançat molt bé, de moment mes o menys que amb la linea normal, pero es el primer dia i anava amb compte, quan surt no notes que surt, es molt fi, a veure les següents sortides a veure que tal va
i entre prova i prova... SORPRESA!!!!

No he vist la picada, la canya estava normal, no estava tiesa, estava tensa, com l'havia deixat, potser el fet d'anar amb gametes de 2,2m ha fet que no es notes res.
He recollit per veure com estava la tita i començo a recollir, aixeco la canya i ups, hi ha algo, començo a recollir i bingo una oradeta de 55cm i 2.150 grms
Durant la tarda he tingut 2 picades i dos perdues, pero el fet de'agafar una de dos quilets fa passar tots els mals.
He aprofitat per fer la foto i gravar les dades a l'aplicació... bona estrena
Be, en principi anava a fer proves, per una banda l'aplicació nova a veure que tal va durant una sortida i per l'altre banda com a linea d'una de les canyes he provat el nanofil de berkley de 0,08mm que teroricament aguanta 4kg
- L'aplicació ha anat ve, àgil i sense errors, encara falten coses, però ja és útil, durant la sortida he tingut un parell d'idees que les he possat a la llista
- El nanofil, per començar, si no m'equivoco la casa l'ha tret enfocantlo cap a spinning però la gent l'ha començat a provar a surfcasting per aconseguir llançar mes lluny. La meva experiencia ha estat bona, encara que he perdut una peça, quan reculls es nota tot, fins la ultima pedreta, en aquest sentit raro pero be, ja que acostumat al nylon que al ser mes elastic no ho notes tan...
El llançat molt bé, de moment mes o menys que amb la linea normal, pero es el primer dia i anava amb compte, quan surt no notes que surt, es molt fi, a veure les següents sortides a veure que tal va
i entre prova i prova... SORPRESA!!!!

No he vist la picada, la canya estava normal, no estava tiesa, estava tensa, com l'havia deixat, potser el fet d'anar amb gametes de 2,2m ha fet que no es notes res.
He recollit per veure com estava la tita i començo a recollir, aixeco la canya i ups, hi ha algo, començo a recollir i bingo una oradeta de 55cm i 2.150 grms
Durant la tarda he tingut 2 picades i dos perdues, pero el fet de'agafar una de dos quilets fa passar tots els mals.
He aprofitat per fer la foto i gravar les dades a l'aplicació... bona estrena
Collons aberdalet, despres de dies fluxos, deu n'hi do quin premi, no ? Aquestes escates animen que no vegis, felicitats.
Aquests dies el mar esta molt tranquilet, a veure si el cap de setmana em puc escapar a disfrutar una estoneta, que portu desde finals de novembre sense sortir
Salut i Bona Mar a tothom
Aquests dies el mar esta molt tranquilet, a veure si el cap de setmana em puc escapar a disfrutar una estoneta, que portu desde finals de novembre sense sortir
Salut i Bona Mar a tothom

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009
Ojo amb el Nanofil que diuen que al ser tan prim pot ser que talli els baixos de fluorocarboni pels nusos.
Jo el vull provar però directe aviam què tal.
Felicitats per la peça i m'alegro que et vagi bé la app. Jo totes les proves les he hagut de fer des del menjador de casa... fa dies que no veig aigua!
Jo el vull provar però directe aviam què tal.
Felicitats per la peça i m'alegro que et vagi bé la app. Jo totes les proves les he hagut de fer des del menjador de casa... fa dies que no veig aigua!

... el nanofil avui s'ha comportat, l'acompanyo amb una cua de rata
Resultat d'aquesta tarda

La nena a pesat 1.785grms i 51cm de llargada

Resultat d'aquesta tarda

La nena a pesat 1.785grms i 51cm de llargada
Pàgina 19 de 20 •