SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Sortida per Barna
Pàgina 18 de 20 • Comparteixi •
Pàgina 18 de 20 •
1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20 
Re: Sortida per Barna
Que bé ho pasa el tola je je. He tornat a perdre el teu núm, així que la próxima vegada tampoc et conec jajaj.
Salutacions a tots, vaig malament de temps últimament, però tinc coses pendents
Salutacions a tots, vaig malament de temps últimament, però tinc coses pendents

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
Avui he sortit pel Maresme una estoneta a provar un fil que vaig comprar.
Resultat: Orada de 50 cm i 1,6kg de pes

Resultat: Orada de 50 cm i 1,6kg de pes

ondia !!!!!!, quin goig que fot aquesta bestiota nano. Felicitats per la captura i per les fotos, quina enveja . I a mes des de costa, quant de temps fa que dic que he de tornar a posar-m¨hi que no se si m´en recordare, jajaja. Salut i bona pesca

peixet- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010
Felicitats Albert! Molt guapa!

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
sembla que el fil et va anar bé.... has de posar fil nou a cada sortida!!!!!!

raul7- www.forumdepesca.com
- Localització: maresme
Reputació: 1
Data de registre: 02/05/2010
uuuooohhh moixarrón guapo felicitats !
No podía deixar de pasar per aquí.....BONES FESTES I BON ANY A TOTSSSSS.
Tola, ho sento acabo de obrir i veure el teu privi del dia ...EJEM....
et truco demà o dijous i parlem.
salutacions
No podía deixar de pasar per aquí.....BONES FESTES I BON ANY A TOTSSSSS.
Tola, ho sento acabo de obrir i veure el teu privi del dia ...EJEM....
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009
Felicitats, quina peça més maca company.

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010
ei Albert aqui es veu molt millor que al whatsapp jejeje, bona peça !!
Pensava que les dorades eren més de primavera i tardor, però els deu haver agradat el nou fil, segueix així crac !! I bon nadal !
Pensava que les dorades eren més de primavera i tardor, però els deu haver agradat el nou fil, segueix així crac !! I bon nadal !

Dani- www.forumdepesca.com
- Localització: Girona, Costa Brava
Reputació: 47
Data de registre: 27/09/2010
Es del dimarts 27 
es mes petita que la del dilluns passat, pero per dues persones val
750grms i 37cm

P.D. dema torno a provar :p
es mes petita que la del dilluns passat, pero per dues persones val
750grms i 37cm

P.D. dema torno a provar :p
per aquestes dates he vist alguna de mes de 2 kg.... per aquesta zona, que tinguis sort

raul7- www.forumdepesca.com
- Localització: maresme
Reputació: 1
Data de registre: 02/05/2010
Ja ha arribat l'última sortida de l'any, ha estat una sortida fins a mitja tarda, curta però satisfactòria.
Hem provat el monofilament Sunto de Kali Kunnan de 0,19 mm i de 0,15 mm en la línia, amb una cua de rata de 0,18-0,57 en la primera i una de 0,16-0,52 mm en la segona .
D'hams hem provat els de Hayabusa vermells Shinaji del número 2 i també els Aero Chinua, B. níquel, del número 3.
Com esquer una mica de llombriu, llobarrer i musclo.
Cap a una mica de vent i el mar estava perfecte, les gametas no es cargolava nies desplaçaven, al cap d'un parell d'hores de feina, una picada forta, recollim relaxadament i sense forçar, per gaudir de la captura, al cap de cinc minuts ja la tenim a la vorera de la platja, l'última daurada d'aquest any 2011 (per a nosaltres), mesura 46cm i pesa 1.300grms.
Una altra jornada rodona, esperem que aquest any que ve ens porti moltes alegries com aquesta.
Feliç any 2012!
Hem provat el monofilament Sunto de Kali Kunnan de 0,19 mm i de 0,15 mm en la línia, amb una cua de rata de 0,18-0,57 en la primera i una de 0,16-0,52 mm en la segona .
D'hams hem provat els de Hayabusa vermells Shinaji del número 2 i també els Aero Chinua, B. níquel, del número 3.
Com esquer una mica de llombriu, llobarrer i musclo.
Cap a una mica de vent i el mar estava perfecte, les gametas no es cargolava nies desplaçaven, al cap d'un parell d'hores de feina, una picada forta, recollim relaxadament i sense forçar, per gaudir de la captura, al cap de cinc minuts ja la tenim a la vorera de la platja, l'última daurada d'aquest any 2011 (per a nosaltres), mesura 46cm i pesa 1.300grms.
Una altra jornada rodona, esperem que aquest any que ve ens porti moltes alegries com aquesta.
Feliç any 2012!
Estàs que et surts Albert, felicitats, jo aniré demà una estona aveure si me'n ha quedat alguna per a mi.

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Reputació: 40
Data de registre: 03/12/2010
felicitats albert i bon any a tothom........
per aquí lloret aquesta semana tambe se´n ha agafat alguna a la platja..........sembla que encara neden.........
per aquí lloret aquesta semana tambe se´n ha agafat alguna a la platja..........sembla que encara neden.........

bogamorta- www.forumdepesca.com
- Localització: lloret de mar
Reputació: 19
Data de registre: 15/09/2011
Segueix la tendència
Osti tu, per aquí baix a Barcelona, sembla ser la Meca dels llobarros, tios. Avui me n'hi he tornat. Feia molts dies que no me n'hi anava. Ran d'ones no feia vent i es podia pescar bé, amb tacte i el poc vent que hi havia, venia de l'esquena, o sigui que perfecte per si més tard calia posar esquers de 3cm i coses així.
El mar també estava perfecte, remogut i verdós. Arribo a les 7 i grato una mica per aquí, sondejo una mica per allà. He començat amb un esquer de 13cm i color platejat, que es veiés.
Però una roca perduda fora del grup de roques que hi ha sota l'aigua, m'ha robat el max rap. No hi ha hagut manera de salvar-lo. Vaya. El substitueixo per un que va submergit just sota la superfície i així passarà les roques pel damunt. 13cm també i color groc fluorescent.
Als 10minuts, un llobarró me l'agafa ran de peus. Cap a l'aigua que se'n torna. Però ja tinc la indicació que hi són i tenen gana i estan per la zona. Continuo amagat, doncs i allunyat del trencant, tot i que amb els peus dins l'aigua perquè la zona de trencant avui és molt plana.
En cinc minuts, en tinc un de més gros. Però el molt podrit estava entestat en fotre's entremig de les roques i passar per darrere d'unes que estan a flor de superfície i jo que li aixeco la canya perquè cap musclo em toqui el fil. Una onada em treu el llobarro a flor d'aigua i me l'aixeca a contrallum malgrat la poca llum que hi ha. Deu rondar el quilo i mig. Visca, visca!! i el tio, entestat en fotre's enmig de les roques, mira que n'arriba a ser de caparrut! Tenia la punta de la canya amunt i el cap li surt fora l'aigua, aix, aix!! si continuo així, el puc perdre fàcilment! Però si el deixo submergir, se'm fot rere les roques aquestes. A veure, a veure... patam! el cap fora de l'aigua altra vegada amb una onada, massa tensió i l'esquer de 13cm li surt volant de la boca i va a petar davant meu. Cagum la pell. Tres o quatre tirs per allà, a veure si s'havia quedat esperant-me... (sí, sí...) i resulta que no.
Retorno al punt inicial, una pedra magnífica que evita que em vagi soterrant onada rere onada. Patapam! el primer llobarro a les 8 i a 2/4 de 9 ja tinc el tercer. Aquest supera el mig quilo, però no arriba al quilo. Però ha pagat pels altres dos i se'n va al sarró, home!
Cap a les nou, els ocells van bojos llençant-se al mar durant uns 3/4 d'hora, però sempre fora de tir de canya ni tant sols amb jig. Deu haver-hi un festival llobarrífer i pel que he observat, aquest comportament és força habitual (així en general). s'estan ran de trencant fins que clareja i després se'n van mar endins. Ja m'ho havia semblat també en altres zones de Roses en altres ocasions. Serà qüestió d'agafar el caiac cap a aquest hora i anar a empaitar-los. Hi ha algú entenimentat pel fòrum que sàpiga si té alguna explicació això d'anar mar endins a la que ja s'hi veu bé??
Hora de provar esquers diferents (osti, el nou. Es mou que és la leche!!), muntatges per lleçar més lluny (vaya, se m'embolica. Hauré de retocar-ho per a properes edicions).
Bé, jo avui he disfrutat especialment. 3 picades, quasi que toco un llobarro mínimament digne i un artificial a prendre vent.
Com deia en Companys: Tornarem a sortir, tornarem a sofrir, tornarem a vèncer.
El mar també estava perfecte, remogut i verdós. Arribo a les 7 i grato una mica per aquí, sondejo una mica per allà. He començat amb un esquer de 13cm i color platejat, que es veiés.
Però una roca perduda fora del grup de roques que hi ha sota l'aigua, m'ha robat el max rap. No hi ha hagut manera de salvar-lo. Vaya. El substitueixo per un que va submergit just sota la superfície i així passarà les roques pel damunt. 13cm també i color groc fluorescent.
Als 10minuts, un llobarró me l'agafa ran de peus. Cap a l'aigua que se'n torna. Però ja tinc la indicació que hi són i tenen gana i estan per la zona. Continuo amagat, doncs i allunyat del trencant, tot i que amb els peus dins l'aigua perquè la zona de trencant avui és molt plana.
En cinc minuts, en tinc un de més gros. Però el molt podrit estava entestat en fotre's entremig de les roques i passar per darrere d'unes que estan a flor de superfície i jo que li aixeco la canya perquè cap musclo em toqui el fil. Una onada em treu el llobarro a flor d'aigua i me l'aixeca a contrallum malgrat la poca llum que hi ha. Deu rondar el quilo i mig. Visca, visca!! i el tio, entestat en fotre's enmig de les roques, mira que n'arriba a ser de caparrut! Tenia la punta de la canya amunt i el cap li surt fora l'aigua, aix, aix!! si continuo així, el puc perdre fàcilment! Però si el deixo submergir, se'm fot rere les roques aquestes. A veure, a veure... patam! el cap fora de l'aigua altra vegada amb una onada, massa tensió i l'esquer de 13cm li surt volant de la boca i va a petar davant meu. Cagum la pell. Tres o quatre tirs per allà, a veure si s'havia quedat esperant-me... (sí, sí...) i resulta que no.
Retorno al punt inicial, una pedra magnífica que evita que em vagi soterrant onada rere onada. Patapam! el primer llobarro a les 8 i a 2/4 de 9 ja tinc el tercer. Aquest supera el mig quilo, però no arriba al quilo. Però ha pagat pels altres dos i se'n va al sarró, home!
Cap a les nou, els ocells van bojos llençant-se al mar durant uns 3/4 d'hora, però sempre fora de tir de canya ni tant sols amb jig. Deu haver-hi un festival llobarrífer i pel que he observat, aquest comportament és força habitual (així en general). s'estan ran de trencant fins que clareja i després se'n van mar endins. Ja m'ho havia semblat també en altres zones de Roses en altres ocasions. Serà qüestió d'agafar el caiac cap a aquest hora i anar a empaitar-los. Hi ha algú entenimentat pel fòrum que sàpiga si té alguna explicació això d'anar mar endins a la que ja s'hi veu bé??
Hora de provar esquers diferents (osti, el nou. Es mou que és la leche!!), muntatges per lleçar més lluny (vaya, se m'embolica. Hauré de retocar-ho per a properes edicions).
Bé, jo avui he disfrutat especialment. 3 picades, quasi que toco un llobarro mínimament digne i un artificial a prendre vent.
Com deia en Companys: Tornarem a sortir, tornarem a sofrir, tornarem a vèncer.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Pàgina 18 de 20 •
1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20 
Pàgina 18 de 20
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum