MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Sortida per Barna

Pàgina 11 de 13 Previ  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Sortida per Barna

Missatge  kruskis el Dl 14 Nov 2011, 16:17

A Girona tampoc... Aquest matí m'he escapat i ni rastre, deuen ser a Tarragona!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Més llobarros, tu!

Missatge  Tola el Dl 28 Nov 2011, 14:00

Fins fa dos anys, anava sortint algun llobarro. A principis de l'any passat vaig parapetar-me a l'ombra d'un dels cracks i em va dir que recollís més lent. Em vaig passar la temporada recollint molt lent i em vaig fotre de fàstig. Un dia podia ser mala sort, però tota una temporada, és que no havia entès el crack.

Em vaig prometre que aquest any no recolliria tant lentament. El crack em va dir lent, però potser no volia dir tant. Però va néixer la nena i ara faig sortides més a la vora de casa. Resultat? doncs amb 5 sortides, 4 llobarros i una picada que em va treure la maneta de les mans. O he trobat la velocitat, o aquí hi ha llobarros per un tubo... o successivament he anat traient el mateix llobarro que posteriorment alliberava, he, he... tot pot ser.

A diferència d'altres dies, avui no es veia moviment de peix petit. Ni saltant, ni pasturant. Però el mar tenia tant bona pinta... ho he allargat anar insistint i apa, té! patapam! com a anècdota, dir que en un moment donat he vist passar un llom amb una aleta fora. Per la mida i la velocitat, diria que era una palomida de les grosses. Només he tingut temps de fotre-li dos tiros a peix vist. Una s'ha interessat per l'esquer, però no l'ha mossegat. I ja ha desaparegut. Ooohhhh....!!! esto se merece un "Oh!" mas grande!!

Avui aquest llobarro me l'he quedat per dinar. A la panxa hi tenia aquells crancs petits que sovint hi tenen, un peixet diminut (n'hi havia alguns d'iguals varats a la sorra) i grapats d'anguilons diminuts.

El mar també m'ha regalat un max rap de color verd que m'ha acabat d'alegrar el dia. Estava varat a la sorra i jo que sóc acollidor, li he ofert l'escalf del meu sarró. Hurra!! a veure si en traiem rendiment abans de tornar-lo a perdre.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 28 Nov 2011, 23:45

Tola escrigué:Em vaig prometre que aquest any no recolliria tant lentament. El crack em va dir lent, però potser no volia dir tant. Però va néixer la nena i ara faig sortides més a la vora de casa. Resultat? doncs amb 5 sortides, 4 llobarros i una picada que em va treure la maneta de les mans. O he trobat la velocitat, o aquí hi ha llobarros per un tubo... o successivament he anat traient el mateix llobarro que posteriorment alliberava, he, he... tot pot ser.
Doncs Martí!

Vet aquí la prova definitiva per comprovar si has encertat la velocitat adequada per a fer els llobarros:
Acompanya'm un dia a fer llobarros per aquí a dalt, i si en treus algun... voilà!!!

Per aquí dalt als meus "dominis" ho tinc xungo de moment. Només puc sortir els dissabtes i aquest dia sempre està tot petat de gent, i la veritat és que no es treballa ni la meitat de bé que si hi ets sol. Però bé, ho seguirem intentant i vencerem (era així la frase, oi?)

I si no en volen, doncs faré una sessió de sards per a passar una jornada més entretinguda i després ja m'hi tornaré a centrar en els llops.

Apa, que vagi de gust el llobarro!!!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 30 Nov 2011, 02:48

Tola escrigué:

El mar també m'ha regalat un max rap de color verd que m'ha acabat d'alegrar el dia. Estava varat a la sorra i jo que sóc acollidor, li he ofert l'escalf del meu sarró. Hurra!! a veure si en traiem rendiment abans de tornar-lo a perdre.

Doncs així no és meu... tot i que sóc força aficionat a regalar esquers al mar, no n'he perdut cap de verd. Això de la pesca llobarrística surt més car que fotre benzina a la Bala Perduda....

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dg 04 Des 2011, 12:46

Aquesta setmana vaig sortir dimarts per la zona de Montgat i el Masnou, vaig tornar amb tres sards macos i una Marbre, el mar estaba molt animat i van sortir molt ràpid, a les 2 del migdia, tenia que anar amb gametes molt curtes perque hi havia molta mar de fons, quan em vaig adonar vaig tenir que recollir ràpidament ja que tenia que anar a buscar al nen. Llàstima que no vaig poder continuar i nomes vaig estar 2 horetes Sad

Aquesta setmana que el nen va al col·legi i la dona treballa faré un intensiu la intenció es sortir dilluns,dimecres i divendres... depen del temps Wink
i potser el dimarts també, jejeje

A veure com va.

aberdalet
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : barcelona/begur
Data de registre : 27/09/2010

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 07 Des 2011, 18:08

Que bé ho pasa el tola je je. He tornat a perdre el teu núm, així que la próxima vegada tampoc et conec jajaj.
Salutacions a tots, vaig malament de temps últimament, però tinc coses pendents Wink

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dl 19 Des 2011, 22:43

Avui he sortit pel Maresme una estoneta a provar un fil que vaig comprar.

Resultat: Orada de 50 cm i 1,6kg de pes

aberdalet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dl 19 Des 2011, 23:17

ondia !!!!!!, quin goig que fot aquesta bestiota nano. Felicitats per la captura i per les fotos, quina enveja . I a mes des de costa, quant de temps fa que dic que he de tornar a posar-m¨hi que no se si m´en recordare, jajaja. Salut i bona pesca
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 20 Des 2011, 03:05

Felicitats Albert! Molt guapa!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dt 20 Des 2011, 16:23

sembla que el fil et va anar bé.... has de posar fil nou a cada sortida!!!!!!
raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 21 Des 2011, 01:50

uuuooohhh moixarrón guapo felicitats !
No podía deixar de pasar per aquí.....BONES FESTES I BON ANY A TOTSSSSS.
Tola, ho sento acabo de obrir i veure el teu privi del dia ...EJEM.... Embarassed et truco demà o dijous i parlem.

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dj 22 Des 2011, 00:23

Felicitats, quina peça més maca company.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 22 Des 2011, 02:48

ei Albert aqui es veu molt millor que al whatsapp jejeje, bona peça !!

Pensava que les dorades eren més de primavera i tardor, però els deu haver agradat el nou fil, segueix així crac !! I bon nadal !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dj 22 Des 2011, 13:37

dema hi torno, a veure si repeteixo

Albert
aberdalet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dj 29 Des 2011, 01:16

Es del dimarts 27 Wink

es mes petita que la del dilluns passat, pero per dues persones val Smile

750grms i 37cm

P.D. dema torno a provar :p
aberdalet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Dj 29 Des 2011, 16:03

per aquestes dates he vist alguna de mes de 2 kg.... per aquesta zona, que tinguis sort
raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Ds 31 Des 2011, 19:17

Ja ha arribat l'última sortida de l'any, ha estat una sortida fins a mitja tarda, curta però satisfactòria.

Hem provat el monofilament Sunto de Kali Kunnan de 0,19 mm i de 0,15 mm en la línia, amb una cua de rata de 0,18-0,57 en la primera i una de 0,16-0,52 mm en la segona .

D'hams hem provat els de Hayabusa vermells Shinaji del número 2 i també els Aero Chinua, B. níquel, del número 3.

Com esquer una mica de llombriu, llobarrer i musclo.

Cap a una mica de vent i el mar estava perfecte, les gametas no es cargolava nies desplaçaven, al cap d'un parell d'hores de feina, una picada forta, recollim relaxadament i sense forçar, per gaudir de la captura, al cap de cinc minuts ja la tenim a la vorera de la platja, l'última daurada d'aquest any 2011 (per a nosaltres), mesura 46cm i pesa 1.300grms.

Una altra jornada rodona, esperem que aquest any que ve ens porti moltes alegries com aquesta.

Feliç any 2012!
aberdalet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dl 02 Gen 2012, 17:44

Estàs que et surts Albert, felicitats, jo aniré demà una estona aveure si me'n ha quedat alguna per a mi.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dt 03 Gen 2012, 17:18

felicitats albert i bon any a tothom........
per aquí lloret aquesta semana tambe se´n ha agafat alguna a la platja..........sembla que encara neden.........

bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Segueix la tendència

Missatge  Tola el Dj 05 Gen 2012, 17:53

Osti tu, per aquí baix a Barcelona, sembla ser la Meca dels llobarros, tios. Avui me n'hi he tornat. Feia molts dies que no me n'hi anava. Ran d'ones no feia vent i es podia pescar bé, amb tacte i el poc vent que hi havia, venia de l'esquena, o sigui que perfecte per si més tard calia posar esquers de 3cm i coses així.

El mar també estava perfecte, remogut i verdós. Arribo a les 7 i grato una mica per aquí, sondejo una mica per allà. He començat amb un esquer de 13cm i color platejat, que es veiés.

Però una roca perduda fora del grup de roques que hi ha sota l'aigua, m'ha robat el max rap. No hi ha hagut manera de salvar-lo. Vaya. El substitueixo per un que va submergit just sota la superfície i així passarà les roques pel damunt. 13cm també i color groc fluorescent.

Als 10minuts, un llobarró me l'agafa ran de peus. Cap a l'aigua que se'n torna. Però ja tinc la indicació que hi són i tenen gana i estan per la zona. Continuo amagat, doncs i allunyat del trencant, tot i que amb els peus dins l'aigua perquè la zona de trencant avui és molt plana.

En cinc minuts, en tinc un de més gros. Però el molt podrit estava entestat en fotre's entremig de les roques i passar per darrere d'unes que estan a flor de superfície i jo que li aixeco la canya perquè cap musclo em toqui el fil. Una onada em treu el llobarro a flor d'aigua i me l'aixeca a contrallum malgrat la poca llum que hi ha. Deu rondar el quilo i mig. Visca, visca!! i el tio, entestat en fotre's enmig de les roques, mira que n'arriba a ser de caparrut! Tenia la punta de la canya amunt i el cap li surt fora l'aigua, aix, aix!! si continuo així, el puc perdre fàcilment! Però si el deixo submergir, se'm fot rere les roques aquestes. A veure, a veure... patam! el cap fora de l'aigua altra vegada amb una onada, massa tensió i l'esquer de 13cm li surt volant de la boca i va a petar davant meu. Cagum la pell. Tres o quatre tirs per allà, a veure si s'havia quedat esperant-me... (sí, sí...) i resulta que no.

Retorno al punt inicial, una pedra magnífica que evita que em vagi soterrant onada rere onada. Patapam! el primer llobarro a les 8 i a 2/4 de 9 ja tinc el tercer. Aquest supera el mig quilo, però no arriba al quilo. Però ha pagat pels altres dos i se'n va al sarró, home!

Cap a les nou, els ocells van bojos llençant-se al mar durant uns 3/4 d'hora, però sempre fora de tir de canya ni tant sols amb jig. Deu haver-hi un festival llobarrífer i pel que he observat, aquest comportament és força habitual (així en general). s'estan ran de trencant fins que clareja i després se'n van mar endins. Ja m'ho havia semblat també en altres zones de Roses en altres ocasions. Serà qüestió d'agafar el caiac cap a aquest hora i anar a empaitar-los. Hi ha algú entenimentat pel fòrum que sàpiga si té alguna explicació això d'anar mar endins a la que ja s'hi veu bé??

Hora de provar esquers diferents (osti, el nou. Es mou que és la leche!!), muntatges per lleçar més lluny (vaya, se m'embolica. Hauré de retocar-ho per a properes edicions).

Bé, jo avui he disfrutat especialment. 3 picades, quasi que toco un llobarro mínimament digne i un artificial a prendre vent.

Com deia en Companys: Tornarem a sortir, tornarem a sofrir, tornarem a vèncer.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dj 05 Gen 2012, 18:29

SEGUEIX LA TENDÈNCIA. Aquest és el títol que has posat a l'entrada, i hi estic molt d'acord, perquè aquí també segueix la tendència. Almenys jo, em moro de fàstic sortida rere sortida!!!

Enhorabona Tola, estàs fet un crack!
Aquest hivern se t'està donant bé eh? Ben aviat treuràs el gros ja que cada dia vas augmentant el pes dels llobarros que treus. Ja veuràs!

Llàstima del que feia kg i mig, ja era maco ja.

Dius que perquè van els llobarros mar endins? Suposo que perquè la gruma hi deu anar. Els depredadors segueixen les moles de peix.

En fi, segueix aprenent a treure llobarros, i quan en sàpigues més et convido a pujar, jejeej!

Apa nen, fins aviat!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Segueix la tendencia

Missatge  BECADER el Dv 06 Gen 2012, 02:07

Home Tola !!!

Quines preguntes que fots tu tambe...com vols que no fotin la directa els lobarros mar endins,amb les punxades que els i fots !!!

Ets un fenomeno,jo quan sigui gran vull ser com tu....

Salutacions !!!
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 07 Gen 2012, 00:08

calador escrigué:SEGUEIX LA TENDÈNCIA. Aquest és el títol que has posat a l'entrada, i hi estic molt d'acord, perquè aquí també segueix la tendència. Almenys jo, em moro de fàstic sortida rere sortida!!!

Enhorabona Tola, estàs fet un crack!

Home, que alguna cosa sabem fer, però no ens enganyem... la zona per on voltes està tant i tant delmada, que el fet que jo en tregui, més que a les meves aptituds, es deu a que simplement, per aquí baix hi ha peix. Per allà dalt, ja seria hora que algú es posés seriós amb els palangres dins dels rius, amb les xarxes nocturnes a les desembocadures, amb els hams de miniatura, els asticots, les oradelles de clauer, les matances de llobarrons. Tothom ho sap i fàcil veure-ho si s'hi és. Des d'un despatx i en horari d'oficina, tot és una bassa d'oli i no passa res. Tothom sap què passa i tothom se'n lamenta. Però ningú fot res. I així va, que una zona que podria ser espectacular i sostenible (us imagineu Ter-Muga i Fluvià ben gestionats??), fot pena del poc peix que hi ha. Estem en una cursa per pescar l'últim peix?? sembla que sí. I si el podem vendre, millor, oi?? els pescadors de demà i el medi marí de demà? no ho sé, que es fotin. Que pesquin meduses.

Tanta protecció de la tonyina... però si no hi ha més que tonyines per tot arreu i durant tot l'any!! per quan la protecció de la sardina, l'anxova, l'alatxa, el sorellons... a nosaltres no ens interessen directament com a espècies, però com hem de pescar bonítols, bacoretes i melves sense tot aquest peix menut?? Els de la pesca responsable (de tonyines) per què no viren cap a la pesca responsable d'orades, llobarros i demanen la protecció de la sardina&co?? el Seprona no van faltats de quartos com tota l'Administració? per què no inflen a multes els dels hams minitatura i les galledes de llobarrons?????? Ja paro, que em foto de mala llet i no és el tema.

calador escrigué:Aquest hivern se t'està donant bé eh?

Doncs sí, francament no em puc queixar. El promig em surt a 1,1 llobarros per sortida, tot i que el paisatge no hi té res a veure i pescar, quasi que m'agrada més pel paisatge, que pel peix i en aquest sentit, no és benbé el mateix Barcelona, que el Cap de Creus. Pel què fa al rendiment peixívor, simplement, que he trobat un punt que...

calador escrigué:En fi, segueix aprenent a treure llobarros, i quan en sàpigues més et convido a pujar, jejeej!

El que em queda per aprendre, encara. Els que en saben de veritat, pesquen amb esquers lletgets de 3euros i amb un cordill entorn a l'ham. I pesquen tant o més que els altres. Els que no en sabem, utilitzem els útlims esquers. Són molt bonics i cada temporada creiem que neden millor que els de l'any passat. I any rere any costen més quartos. Com perquè després se te l'endugui un tallahams malparit. Grr.... és com a la universitat. Els més tontos que sempre aprovàvem amb grans esforços, creiem que el nostre aprovat depenia de tenir o no l'últim model de calculadora. Els que s'avorrien a classe i treien 10's, tenien una calculadora de propaganda del súper que sumava i restava. Jo tenia una calculadora superxula d'últim model i tinc una capsa d'esquers plena d'esquers de colors superxulos que m'agraden molt. Deu ser que no en sé tant.

BECADER escrigué:Home Tola !!!

Ets un fenomeno,jo quan sigui gran vull ser com tu....

Salutacions !!!

Però què dius?????!!!!! insensaaaat!!!! si sóc jo qui no sóc digne ni de besar-li els peus a vostè!! puc explicar en públic com pesques?? sapigueu que la primera vegada que vaig quedar amb aquest pàjaru, el tio arriba, posa un peu a terra del cotxe i es mira el riu (mentrestant, jo muntant la canya i despistant-me amb el paisatge). El tio es mira el mar, es mira el riu i diu: avui, allà. I senyala un punt. (i jo pensant, sí, segur). Però el tio es planta allà i patam-patam-patam vinga fotre-li'n (i jo, anant d'aquí a allà, provant diferents coses i canviant esquers i muntatges en diferents punts). Però en Becader plantat al seu punt i impertèrrit amb el mateix muntatge. En un dels meus anars i venirs, fem petar la xerradeta. I el tio em diu que li van picant, però que són petits. És qüestió de paciència i a més, sentencia un auguri: entre vuit i nou, ja el tindrem aquí. (i jo pensant sí, segur. Pura llet si algú dels dos n'atrapa algun). Quan ja fosquejava, plejo i el vaig a buscar. I ara, un pregunta pels més eixerits: a veure si sabeu què hi havia a la bossa d'un tal Becader?? Feia quilo i mig i era el seu sopar, però encara una mica cru.

Aquell dia vaig dir: Martí, treu-te el barret, prostra't de genolls i venera'l com a un Déu amb admiració devota, que avui has presenciat la feina d'un mestre. I vaig estar-me davant seu besant-li els peus amb llàgrimes als ulls durant una bona estona.

I vet aquí un gos, vet aquí un gat, que un llobarro ha enxampat. I vet aquí un gat, vet aquí un gos, que en Becader ha fet un mos.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dc 11 Gen 2012, 20:47

Avui casi porra, una aranyeta i res mes, era mes gran l'ham que la pobre bestiola.

El mes important es que ens hem relaxat i hem practicat el llançat a mitja volta.

Very Happy
aberdalet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dv 13 Gen 2012, 03:13

Avui hem millorat, jo un Pagell i un amic una doradeta.

De menys a mes, comencem be l'any, s'ha de ser optimiste

Albert
aberdalet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado