MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Sortida per Barna

Pàgina 10 de 13 Previ  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Hola a tots,

Missatge  jaumera el Dv 09 Set 2011, 12:09

Jo el tema de marca el peix, ho tinc complicat, primer tindre que apendre a pescar Laughing Laughing , pero aquesta setmana el diumenge sortire per badalona, a les 6 del matí, estare per la zona del forum, si algú de vosaltres surt, a veure si ens veien i aixi puc coneixer algú del foro..........Salutacions

jaumera
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : Mas Pinell
Data de registre : 11/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Sortida per Barna

Missatge  girgom el Dv 09 Set 2011, 12:24

Ostia Fran, tinc la zodiac,les canyes i els esquers a tarragona, si ens avesis avisat la setmana passada ves pugut anar-hi. Em ves agradat molt repetir, ja que aquest cap de setmana estic per barna.Com be diu el sergisppining espero que vagi millor que l'any passat. El company que anava amb el sergi era en cetrero

Salut

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

diumenge

Missatge  cahiga el Dv 09 Set 2011, 13:35

Nosaltres diumenge també anirem pel fórum. Anem amb una Narvwall blava, a veure si ens veiem.

cahiga
www.forumdepesca.com

Localització : Santa Coloma de Gramenet
Data de registre : 22/08/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaumera el Dv 09 Set 2011, 20:13

Hola cahiga, nosaltres nem amb una valiant de color gris, ja ens veurem, a veure com va el dia, per cert jo surto per Badalona, pero he llegit per Internet, que hi ha una rampa gratuita a la platja de la MarBella, per on surts tu..........Salutacions

jaumera
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 09 Set 2011, 20:52

jo al final no hi vaig,pero fran com collons puc fer per agafar les marques?

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Collons amb el jigging

Missatge  jaumera el Dl 12 Set 2011, 01:34

Hola a tots, aquest mati he sortit per Badalona i hem tret 3 peçes a jigging cheers cheers cheers , paso a relata el mati i ha comenta el que m'ha semblat aquesta primera experiencia amb el jigging, 7 del mati arribem a port, jo portava 2 gyrojig de Williamson (Recomanats per una botiga) i veig que el meu germa porta un de color or, li comento d'on has tret aixo, i em diu dels xinos, jo li dic que aixo es una merdeta que els hams no son bons, que no porta giratori, que el lluent no es bo, etc, etc, ( Laughing naturalment jo soc el entes del jigging, he llegit foros), i comencem a pescar al cap d'una hora al jig chino entra un sorell de 500 grams, el jig feia 15 cm, jo em pensaba que era massa gran, continuem i una hora mes tard entra de nou al jig chino ara un melva petita d'uns 400 grams, jo portava el gyrojig colo plata i blau i veient l'exit del jig chino color or, he cambiat el jig per un de color or petit de 40 grams, pero res de res, al cap d'un hora mes, entra una altre vegada al jig chino ara em sembla que es un Besugo, Pagell (Sparido de color Rosa) de 500 grams, collons jo em pesava que els esparids nomes menjaven cucs, i a les 11 cap a port, a la rampa pregunto a una barca que acabava d'arribar i em cometa que per la zona nomes es pesca amb jigs petits de 20 grams (Maria), i sortu de port amb una paja mental, el meu germa pesca amb un jig bastant gran i pesca, el entes del jiging que va cada setmana em diu que ha de ser jig petit i jo em peso la veritat que no tinc ni put.....idea d'aixo del jiging, pero el que si tinc clar es que m'agrada i no vull saber res mes de comprar capsetas de cucs, he de comprar mes jigs.....................

jaumera
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 12 Set 2011, 01:56

jajaja felicitats, enganxa eh !

Has de pensar que hi ha peixos que rarament els treuràs a jigging.... pagells, dorades, casi impossible.... en canvi altres hi entren molt be.

Sobre jigs, agafa de 2 o 3 mides i 2 o 3 colors, i ves fent proves, amb els serrans tots van be (s'ho mengen tot), els sorells i les oblades no son gaire exigents, en canvi altres espècies segons la temporada, segons el que mengin, o segons la mida que tinguin, tindràn preferència per un jig, un altre o cap, aqui ha es l'experiència del pescador i el desig concret del peix, que es trobin, coincideixin en gustos, i chapeau !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 13 Set 2011, 01:01

Els inicis amb el jigging sempre són molt emocionants! Felicitats!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 22 Set 2011, 20:05

sergispining escrigué:jo al final no hi vaig,pero fran com collons puc fer per agafar les marques?

Sergi el que vas fer l'any passat es el que s'ha de fer (així ho vaig fer jo ja fa temps) , encara que si no t'han dit res es perquè no necessiten a ningú penso...igualment torna a passar un mail mai es sap...

Jaumera la rampa gratis de la marbella desp´res de les obres que hi van fer es una ME...

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 23 Set 2011, 21:45

ok fran,ENCARE NO HAS COMENTAT RES DE AQUET ANY(I TING MOLTA INTRIGA SI VA ANAR BE O NO)
per cert dema sortire per barna .................

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dg 25 Set 2011, 20:54

nomes 1 hora a mar,el llamps i trons no en volien a mar (quina por)

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 27 Set 2011, 23:01

Nosaltres dissabte havíem d'anar a pescar bassos i va ser vestir-me i començar a ploure... cap al llit de nou!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 29 Set 2011, 00:52

sergispining escrigué:ok fran,ENCARE NO HAS COMENTAT RES DE AQUET ANY(I TING MOLTA INTRIGA SI VA ANAR BE O NO)
per cert dema sortire per barna .................

Sergi va anar fluix però clar millor que l'any passat pitjor era impossible jajaj encara que alguns peixos es van marcar ho vam passar molt bé. A l'informatiu de la portada surt un comentari sobre la jornada.

Ostres nosaltres també vam sortir dissabte jajaja i sisisisisisi quina mullada ens vam fotre, això si una estona sobre les 12;30 va parar una mica i els peixos van ser agraïts.

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 29 Set 2011, 18:33

nosaltres vam fotre el camp aixo de les 10:00 portava el impermeable pero el cul mollat del seient jajajajajaj.

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 01 Oct 2011, 16:32

he sortit per barna a primera hora (era fosc encara)la mati a sigut espectacular,els atacs eren a superficie i sota la barca estava ple de llampuguetes petites pero divertides.
anavem treien llampuguetes i jo com sempre proban coses (per que us preguntareu)dons he agafat una sirvia i tenia la pancha plena la he obert i sorpresa.........no era sardineta ni ceitons ni sonso (me he quedat flipat)3 bogas per lo tan he decidit o he intuit que aquets peixos no nedan molt rapits i he probat a superficie molt lent a tirons,a la segona llençada patapam.............................
resultat de la mati 6 llampuguetes i una de mes groseta 4 sirvies i 1 sorellot.
com sempre el movil sense memoria i bateria la foto desde casa me sap greu.[img][/img]

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 01 Oct 2011, 18:55

Bona peça sergi, felicitats. Dema fotu la penultima sortida per Tarragona, a partir del 12 em moure per barna, si algun dia baixas un altre cop fes-me un truc i anem per llobarros. Per cert diumenge 23 hi ha una quedada de barques per sortir desde el nautic de badalona, qui es vulgui apuntar ja ho sap l'organitzen desde pesca mediterraneo

Salut

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  XRAP el Dv 14 Oct 2011, 23:40

Doncs vinga, un mes a Badalona Very Happy

XRAP
www.forumdepesca.com

Localització : Masnou
Data de registre : 08/10/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Dt 18 Oct 2011, 22:00

Després d'un cap de setmana intens de nen i amiguets el diumenge a la tarda m'he escapat cap a Montgat, a fer una mica de surfcasting, una mica de llombriu... res, america... res, provem amb tita de palangre... dos sards un maco de 600grms.

Llàstima que vaig anar amb tren i el diumenge l'últim pasa a dos quarts d'onze, igualment cap de setmana arreglat Smile

aberdalet
www.forumdepesca.com

Localització : barcelona/begur

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 18 Oct 2011, 23:59

Ostres... però queden sards de 600grs del cap de Creus per avall? jiji fa un segle que no en veig un. Felicitats, bona peça!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  XRAP el Ds 29 Oct 2011, 08:49

Algu sortira el diumenge o el dilluns? albino

XRAP
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  aberdalet el Ds 29 Oct 2011, 10:36

jo sortire, pero pujo a begur i sortire per alla

aberdalet
www.forumdepesca.com

Localització : barcelona/begur

http://escapadadepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Més llobarrons

Missatge  Tola el Dv 11 Nov 2011, 14:20

Hola. Avui no tinc massa temps i no m'aplicaré gaire a la literatura. Seré breu (o ho intentaré, si més no).

Avui he sortit. Això ja ho havia dit, oi??

Arribo i em trobo el mar pla. La mar de fons ja ha anat a la baixa i m'he acostat a mar per veure si els llobarros ja tornaven a voltar ran de trencant. És que la platja aquí a Barcelona és molt plana i quan hi ha molta mar de fons, el peix se'n va mar endins i no hi arribes.

Bé, doncs total. Començo a pentinar quan encara és fosc amb alguna cosa que vibri o faci soroll. I el cel és fosc i l'aigua segurament és ben tèrbola. Caldrà fer força moviment perquè puguin detectar-ho.

Algunes picades, però deuen ser petits perquè no l'agafen bé. Si això no funciona, hora de canviar, doncs.

Passo als artificials. Faig una passa i al llençar: ale, hop!! un llobarro s'espanta i fot un bot. O era una llissereta?? ha sortit propulsat amunt, benbé a trencant d'ona, on hi havia un pam d'aigua. Caasumdena! m'hi he acostat massa i al llençar, m'ha vist la punta de la canya fotent castanya i s'ha espantat. Vaya, home. Pocs que n'hi ha, només falta que els espanti per no saber apropar-m'hi. Però això vol dir que hi són.

Invoco l'esperit de'n Josep M.Pons per veure si m'hi ajuda. Frego una foto de'n Kruskis per l'empunyadura de la canya. Elevo tot el reguitzell de lletanies a Sant Miguel Ángel, patró del Rock Fishing i terror i flagell dels llobarros vivents.

Al cap de pocs minuts, veig alguns peixets que salten cap aquí i després cap enllà. Va bé, va bé. Per sota hi deu haver enrenou.

Com que el mar està pla i hi ha enrenou, provo amb un de superfície. Faré xip-xap i si piquen, disfrutaré molt més la picada. Però no aconsegueixo que s'hi enganxin. Algun bon remolí darrere en dues ocasions. Grrrrr... cagumdena! mira que es fan pregar, aquestes bestiotes, avui!

Retorno als artificials. Un de petitonet, amb boletes sonores a dins i de color brillant. I va, i el tio pica al moment que el tinc parat a ran d'ona, durant un segon que mirava a terra i tenia el fil parat. Ha quedat l'esquer just, just, just on trenca l'ona i l'onada que es retirava l'anava movent. Un que per fi pica, i és sense voler. La constatació em fa pal·lès que no en tinc ni idea. Sóc dolentíssim.

El llobarro deu rondar el mig quilo i se'n va de cap a l'aigua. Aquesta vegada sí que sabia nedar cap on toca, cap a dintre mar.

I poca cosa més. Ja eren 2 quarts de 10 i els petitíssims peixets que es veuen, neden plàcidament i les gavines que es llencen a l'aigua molt lluny. Des que s'hi veu bé, els llobarros deuen haver buscat columna d'aigua. S'ha acabat el bròquil per avui.

Provo algun vinil ran de fons, a veure si n'hi ha algun que no es deixa veure en superfície, però al de 20 minuts se m'enroca i no el salvo. Tururut violes. Bona nit i tapa't. Fins demà si Déu vol.

Apa, visca Sant Martí.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 11 Nov 2011, 21:42

felicitats martí !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 14 Nov 2011, 02:45

Tu mira-ho pel costat bo... Almenys hi eren, n'hi havem que ens vam fote el madrugón i no vam veure ni una escala!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  XRAP el Dl 14 Nov 2011, 10:18

Diumege a la platja d'arenys i llavaneres, nomes erem jo i el nuvols negres... res de res... pero on estan aquest llobaros? confused

XRAP
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 10 de 13 Previ  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: