SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
ALGU SAP?
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
ALGU SAP?
Hola a tothom.
Jo volia fer-vos una consulta sobre el motor suzuki de 50 hp de 4 temps. Resulta que des de que li varem fer el manteniment, pintar-la, canvi d´oli, etc, etc,..... cada vegada que baixem el motor, es veu sobre l´aigua una taca com si fos d´oli o alguna cosa greixosa que no sabem d´on surt, i el curiòs es que el motor anava perfecte i varem pensar que era un exces d´oli , però ja fa 2 sortides que noto que al aixecar i baixar el motor, cap al final del recorregut, fa una fressa estranya, com quan a un motor hidraulic li falta oli. Sabeu si aquests motors porten hidraulic, o es alguna altra cosa el que pot produir aquest soroll. He mirat el llibre de manteniment i no hi posa res
Jo volia fer-vos una consulta sobre el motor suzuki de 50 hp de 4 temps. Resulta que des de que li varem fer el manteniment, pintar-la, canvi d´oli, etc, etc,..... cada vegada que baixem el motor, es veu sobre l´aigua una taca com si fos d´oli o alguna cosa greixosa que no sabem d´on surt, i el curiòs es que el motor anava perfecte i varem pensar que era un exces d´oli , però ja fa 2 sortides que noto que al aixecar i baixar el motor, cap al final del recorregut, fa una fressa estranya, com quan a un motor hidraulic li falta oli. Sabeu si aquests motors porten hidraulic, o es alguna altra cosa el que pot produir aquest soroll. He mirat el llibre de manteniment i no hi posa res

peixet- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010
Re: ALGU SAP?
podria ser un poco de gasolina que te quede sin quemar a la salida de humos
un abrazo
un abrazo

sajai- www.forumdepesca.com
- Edat: 52
Reputació: 0
Data de registre: 22/12/2009
Hola peixet.
Jo tinc el mateix motor i no em deixa cap taca a l’aigua, el soroll del trim és molt normal ja que en tot el recorregut del pistó, el motor del trim no té que fer la mateixa força. Per el que fa la taca, potser és el que diu en sajai, jo faria una prova, el pròxim dia aixeca el motor sense parar-lo i tant bon punt el tinguis fora de l’aigua el pares.
Jo tinc el mateix motor i no em deixa cap taca a l’aigua, el soroll del trim és molt normal ja que en tot el recorregut del pistó, el motor del trim no té que fer la mateixa força. Per el que fa la taca, potser és el que diu en sajai, jo faria una prova, el pròxim dia aixeca el motor sense parar-lo i tant bon punt el tinguis fora de l’aigua el pares.

salvatge- www.forumdepesca.com
- Localització: costa brava
Data de registre: 31/12/2009
ALGU SAP?
D´entrada gracies pel vostre interes, pero gasolina no es perque com ja sabeu la gasolina a sobre de l´aigua fa una taca multicolor, i no es el cas, segur perque alguna vegada posant gasolina ens ha rebufat i ha caigut a mar i no es el mateix tipus de taca. Aquesta es com d´oli, pero no se d´on. El trimer quan aixeco el motor , primer fa un soroll, quan es a mig recorregut , en fa un altre, i cap al final , en fa un de diferent, com si "rategés", no se si m´explico. El dubte que tinc es , si el trimer porta algun tipus d´oli hidraulic perque semblaria com si n´hi faltés. Ho he buscat al llibre de manteniment del motor, i no ho trobo que ho posi per enlloc

ALGU SAP?
De entrada la meva ignorancia sobre motors nautics es total, tan sols he trastejat el del meu parapent motoritzat i aquets duen un lubricant liquid als eixos i reductores mecaniques anomenat valvulina, que si el teu porta podries estar perden, el fet de la diferencia de soroll al aixecarlo podría ser deguda a que el efecte giroscopic de l'helice fa que treballi normal amb l'eix horitzontal o vertical pero en postures intermitges l'eix fa força contra el motor per tornar a aquesta postura i si esta mal lubricat es queixa i provoca un sobre esforç al motor al temps que es deteriora. Espero haberte servit per alguna cosa .
peixet ,el motor es puja amb un idraulic no?si es idraulic i fa soroll es falta de oli o el pisto gripat o un reten cascat o el cilindre comunicat que impideix que se ompli tot el cilindre (per el tema de soroll)
mirat el circuit idraulic manguitos i biconos que no tinguis fugues
ara la mala noticia,cada vegada que baixes i pujas el motor per una mica de oli. bueno segur que tens un petit problema a una junta o reten no es serio,pero anira a mes,no te espantis lo unic que pot pasar es que no el puguis pujar o baixar amb el temps .
mirat el eix del pisto fes pujar i baixar varies vegades el motor i pasa el dit per el eix si esta mullat es un reten.
mirat el circuit idraulic manguitos i biconos que no tinguis fugues
ara la mala noticia,cada vegada que baixes i pujas el motor per una mica de oli. bueno segur que tens un petit problema a una junta o reten no es serio,pero anira a mes,no te espantis lo unic que pot pasar es que no el puguis pujar o baixar amb el temps .
mirat el eix del pisto fes pujar i baixar varies vegades el motor i pasa el dit per el eix si esta mullat es un reten.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
mirare de trobarte el manual de taller,per si trobo algo. de que any es?

ALGU SAP?
La barca es del 2004, i suposo que el motor tambe, Sergi i el manual del motor el tinc i no hi posa res sobre com omplir de valvulina el pisto. Si pots saber com fer-ho, i quin tipus d´oli hi va , t´ho agraire , ja que dissabte al mati voliem baixar per treure la barca a fora i arreglar-ho
Salut i bona pesca
Salut i bona pesca

no crec que sigui valvulina la valvulina es un sae 90 cap a dalt jo crec que es idraulic de totes maneres estic buscan la valvulina es per piñons capsas de canvi cardan etc ,,.

peixet puede ser que la bomba del trim la tengas en el soporte que sujeta el motor al espejo de popa en el mariner me
creo que la tienen hay y seguramente habra un tapon para echarle aceite hidraulico
un saludo
creo que la tienen hay y seguramente habra un tapon para echarle aceite hidraulico
un saludo

ALGU SAP?
Ja ho mirare , de totes maneres , al meu germà ( que ha trucat avui a nautivela ) l´hi han dit alguna cosa sobre unes juntes tòriques , i l´hi han parlat d´un preu de la reparacio que et posa d´una mala llet de collons. A veure qué serà al final

peixet pregunta en nautica el port que los tienes al lado y esta gente lo hacen bastante bien
un saludo
un saludo

Algu sap quins concursos de pesca son legals?
Magradaria saber que nessessitu per a fer un concurs de pesca, algu mo podria dir? Tambe m'agradaria saber com podem saber quins concursos son legals i quins no perque a totes els pobles de costa fan concursos, pero me pregunto si tots son legals. Que jo sapiga a Palamos, st.Feliu, Platja D'aro.. i seguint fins a Potr de la selva, i no se si a tots els llocs de les costes de girona es poden fer concursos de pesca?
Gracies.
Gracies.

serranitu- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 10/09/2010
Hola serranitu,
A mi no m'agrada anar a concursos, he anat a fer de barquero amb els pescasub, he fet de jutge i tal però sempre ha estat per mitjà de la federació. Si algun cop dubtes de la legalitat pregunta-ho a la FCPEIC, ells n'han d'estar informats.
A mi no m'agrada anar a concursos, he anat a fer de barquero amb els pescasub, he fet de jutge i tal però sempre ha estat per mitjà de la federació. Si algun cop dubtes de la legalitat pregunta-ho a la FCPEIC, ells n'han d'estar informats.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum