MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

S.O.S. FÒRUM EN CATALÀ

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

S.O.S. FÒRUM EN CATALÀ

Missatge  Raül el Ds 10 Abr 2010, 04:48

S.O.S. FÒRUM EN CATALÀ

Són la 1:20 de la nit. NO puc dormir, però aquesta vegada no és culpa de la mainada que m’interromp el son una i altra vegada. Aquest cop m’ha despertat la cremor d’estómac, la mala llet que corre per dins meu i la pena que em tormenta cada vegada que obro el fòrum. Us vull anunciar que torno i que , com ja vaig preveure farà un mes, ho faig amb més força que mai. Vull que sabeu TOTS que m’encanta la idea de fer samarretes, banderes o gorres que ens identifiqui davant els altres, perquè vol dir que sentiu alguna cosa per aquest espai que compartim. Vull que sapigueu també que jo NO LA VULL questa samarreta, perquè amb aquesta mena de fòrum no m’hi sento identificat, perquè no vull fer diferències amb les altres persones que també els agrada el mar, perquè això té un cost econòmic que ningú pensa assumir, i perquè aquest fòrum ja no va amb mi, perquè amics meus, amb molta pena al cor us ho haig de dir: això no és un fòrum, és un circ.

No me les vull donar de puta, però ja us ho vaig advertir. Als que vau llegir el tema de “Penjo les canyes” us dono les gràcies, però m’encantaria que TOTS el tornessiu a llegir. M’acomiadava de tots vosaltres, i sabia que amb mi ho feia també en Gabi, un déu de la pesca, rebaixat a persona humana i disposat a donar un cop de ma, a donar-nos il•lusions i esperances per sortir cada dia a pescar. Sabia que passaria tot això que ens està passant. Us ho vaig advertir però TOTS ho hem permès, TOTS en tenim la culpa. Vaig intentar desconectar del fòrum i de tots vosaltres, però m’és impossible. Al igual que vosaltres hi estic enganxat, però a diferència de vosaltres vull donar, altra cop, la cara per reconduir la situació, perquè això ja no s’aguanta. En aquell tema vaig nomenar als pallassos i també a la mala premsa.... no m’equivocava: han sortit tots.

Aviat farà una any que lluito, gairebé a diari, perquè això rutlli. Tot va començar com un divertimento, però m’ho he agafat seriosament i us he vomitat tot el que sé i tot el que sóc. NO hi ha mentides als meus relats, escric el que sóc. Agradaré més o menys, però ho faig amb dignitat i donant la cara: teniu el nom real i la meva foto. Si hom intenta fer les coses bé ha de tenir el seu premi, i jo ja el tinc en forma de portada. Ahir mateix vaig enviar una altra col•laboració a la revista i n’esperen d’altres. El primer que vaig exigir va ser que posessin el nom d’aquest fòrum als meus reportatges, perquè us ho dec. A partir d’ara el nom de forumdepesca.com el llegirà molta més gent i, per tan, trauran el cap per aquí, i amb què es trobaran? Amb un circ! Quina merda nanos... jo donant la cara per tots vosaltres i quan aconsegueixo imprimir el vostre nom en paper per tots els països catalans quedem d’aquesta manera... em fa vergonya.

Fa temps, massa, que hi ha més correu privat que mai. Tots ens dediquem a criticar-nos uns als altres. Sé quin és el pensament global, el capto perquè m’hi deixo la pell cada cop que obro un tema o contesto a un company. No podem seguir així, no podem fer veure que no passa res, hem de reconduir la situació perquè això se’n va a la merda. Hem de fer TOTS un pas endavant. Vaig estar molt orgullós d’en Paisano, al igual que els seus dos fills, quan es va dignar, un any després, a presentar-se en català per una bona raó: felicitar-me. Estic encara més orgullós d’ell perquè ja l’ha fet el primer pas, denunciant públicament que aquest és un espai per gaudir, compartir i desconectar: aquí no hi entrem a competir, això ja ho fem cada dia deixant-nos la pell, la salut i els calès a la feina. Vull entrar al fòrum per desconectar, no per tenir més mals de panxa i posar-me de mal humor!

A partir d’ara ja podré tornar a parlar de pesca. Però que no sigui com fins ara... jo no sóc l’únic que pesca. Sé que tots en sabeu molt, o poc, però tots sortiu a mar i teniu coses a dir. NO sé si ho teniu clar, però un fòrum ha de ser com parlar en una taula rodona. Allà tots ens hem de poder mirar a la cara, i saber qui som i si podem confiar els uns amb els altres. O anem tots a una, o més val que tanquem la barraca (que s’enfonsa). Els pocs que des del principi hem compartit les nostres experiències estem cansats de llegir temes que no aporten res, de veure emoticons a tot drap i poc contingut en els missatges. Nanos, que això no és el pati de l’escola!

Obro aquest tema esperançat d’haver-vos obert una mica els ulls a tots. A partir d’ara vull que TOTS CONTESTEU a les meves pregàries. Vull que TOTS aporteu alguna cosa positiva en aquest capítol. Vull que TOTS anem a una i que convertim aquest circ en el millor fòrum que hi ha.

Podeu comptar amb mi, jo seré el primer:

Editat per darrera vegada per Raül el Ds 10 Abr 2010, 05:32, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: S.O.S. FÒRUM EN CATALÀ

Missatge  Raül el Ds 10 Abr 2010, 04:54

Us explicaré un treball que vaig haver de presentar per setembre. M’hi anava el curs i, gairebé el títol de pedagog en tan que necessitava, com l’aire, aquells quatre crèdits per concloure la carrera. Havia d’anar sobre la Interculturalitat, paraula que us pot sonar avui dia però que us asseguro que no l’havíeu sentit massa, fa deu anys.
NO tenia res. Faltava una setmana per entregar-lo i les festes del Tura pel mig... un desastre! Com sempre, vaig voler fer una cosa rara, me la vaig jugar. Vaig anar a la biblioteca i vaig demanar informació sobre el tema: dos llibres que cardaven pena. NO recordo les pàgs que vaig escriure, però dels llibres en va sortir ben poca cosa. La meva conclusió va ser que una persona normal, que no es vulgui dedicar a l’educació, va llesta si vol saber què vol dir la interculturalitat, perquè és un concepte que ha de conviure en tots nosaltres a la societat, no llegit en papers arrugats. A grosso modo va anar així, i vaig treure un notable.

Us explico això perquè vull aplicar el mateix mètode per mirar de redreçar el fòrum. Imagineu que sou un lector de Pesca d’Illes i llegiu un article original. Un tiu que parla de pescar llobarros i ho fa parlant del llop, la caputxeta i els tres porquets... com a mínim, li picarà la curiositat... i entrarà a mirar què hi fem aquí... Ara vull que, quan acabis de llegir aquestes ratlles, tanquis el fòrum i te’n vagis a fer un cafè, o a pixar si vols, però tanca’l. Quan el tornis a obrir mira’t el fòrum com si fos la primera vegada i pregunta’t si hi entens res. Llavors mira els teus comentaris, escrits o tonteries i pregunta’t si són necessaries. Llavors pensa coses positives i com ho pots fer per millorar i escriu-ho en obert perquè tots ho podem llegir. Aquesta assignatura no és de lliure elecció, si t’estimes el fòrum fes l’esforç de donar un cop de ma, si no hi tens res a dir, tanca el fòrum i busca’n d’altres, que a les espanyes n’està ple. Aquest és l’únic fòrum de pesca en català, no obriu temes absurds per demostrar que estimeu la vostra llengua, simplement esforceu-vos perquè aquest projecte tiri endavant.

La meva reflexió és la següent, el lector de Pesca d’Illes deuria pensar això:

“ no s’entén res. LA majoria de post son per dir acudits, posar videos, i preocupar-se per tonteries i fer perdre el temps a la gent pq hi ha persones que estan preocupades per saber si son els primers o els segons. No m’hi apunto a aquest fòrum... pq es preocuparan de mi, si sóc l’últim! Quines tonteries... Hi ha un popesponja que sembla que vulgui crear confusió... treu molts temes nous, desordenats i sense suc, sense contingut. L’adm i altres companys li han cridat l’atenció, però no funciona, perquè passa exactament el mateix: el fòrum està ple de posts inútils que només fan que fer perdre el temps i creen confusió.
Aquí hi ha un paio, deu ser el jefe o el que en sap més... perquè és la unica tonyina. HA! És el del reportatge... a veure? Ara aprendrem a pescar.... collons! Que si cuina en família, que si parts naturals, que si no folla, que li agrada que li toqui el sol a la cara... però aquest imbècil de què va? Ens obre la porta del fòrum on està i resulta que de peix i de pesca, res de res”.
(Li contestaria que de pesca n’hi ha molta als meus temes. Que té el meu primer diari de pesca, els meus relats, les meves sortides de pesca... però han quedat relegades a l’oblit perquè han saltat a la segona plana, gràcies a molts temes nous que no serveixen per res. Molts dels meus escrits i reflexions son fruit de moltes sortides de pesca, de posades en comú amb altres pescadors com jo,i que són molt millors que molts dels reportatges que pot llegir en moltes revistes de pesca, perquè no hi ha censura, ni cap marca que t’obligui a escriure que una cosa és millor que l’altra, encara que no ho sentis així.)

Pensant amb totes les persones que entren al fòrum i que segur que se senten enganyats i molt, molt decebuts, exposo els canvis que crec que ens convenen:

El primer missatge va per el Sr Administrador:

Adm, jo soc jefe i soc persona. T’entenc perfectament. Quan entro a la meva empresa deixo de ser persona. M’entens?
Moltes vegades es confon l’adm amb en kruskis, i no han de ser la mateixa persona. L’Adm ha de ser implacable, no pots ser imparcial, en kruskis sí. Jo, com a ususari, no he gosat cridar l’atenció de ningú públicament, però si cal, ho faré a partir d’ara, però espero que tinguis la ma dura i no faci falta.

Crec que s’ha de ser una mica més rigorós a l’hora de poder fer públic un pensament al fòrum. És dir, per registrar-se ha de ser obligat que et donin el nom i el telèfon reals. Que en obert es posin els noms que vulguin o que facin ilusió, però l’adm del fòrum ha de tenir un llistat de tots els membres, amb DNI i mòbil actual. Si som seriosos des del principi, la gent ens respectarà.

En kruskis és molt bon tio, i pot dir i fer el que vulgui, però l’adm ha de ser un filldelagranputa. Si no saps com, ja t’hi ajudaré.

El segon missatge va per mi:

Com a tonyina em sento una mica responsable de tot el que passa aquí dins. Estimo el fòrum i us demano disculpes per haver-lo emplenat de coses que no tenen a veure amb la pesca, però m’he cansat de ser l’únic tonto (amb el permís d’en Gabi, en Tola i l'Alexmix) que escriu veritats de pesca. Molts feu moltes aportacions que ens ajuden molt, però té més èxit el bar que els posts de pesca. Per què?

Certament estic treballant d’amagat. NO puc airejar segons quins temes, perquè els vull editar a la revista. Ho sento, he de ser professional. Allà hi escric coses originals, diferents... aquí us puc explicar les veritats. M’encanta fer-ho. Però començaré quan vegi que més gent ho fa. Com sempre, hauré de ser el primer, però si no hi ha continuïtat, explicaré tonteries de les meves... com l’espatlla de xai que vaig fer dissabte passat (boníssima!).

El tercer va per tots plegats:

Últimament hi ha tornat a haver mal rollo al fòrum. La mala premsa ha tornat a actuar. Ja em van tocar el crostó a mi, però van ser atacs personals. El més sensat en aquests casos és entonar el “mea culpa”, demanar disculpes i desaparèixer. Em va tocar pels 15 bonítols, ja ho sabeu. Em va fer molt mal, ni us ho podeu imaginar... però vam poder reaccionar a temps i vam actuar com no s’ha de fer mai: esborrant el passat. Estudiem història per no repetir els errors del passat... però l’home és l’únic animal que s’entrebanca amb la mateixa pedra. Tots ens equivoquem, però el que no està bé és no reaccionar. Vaig penjar la foto de 15 bonítols i la mala premsa es va cuidar que els eliminés de circulació, perquè certament son fotos que fan mal. S’ha tornat a penjar una foto que ha ofès a molta gent i ho han denunciat. Quan un denuncia una cosa i l’altre se n’enriu i l’engega a pastar fang... la gent s’emprenya. I és molt fàcil tirar merda a sobre de tothom quan no es dóna la cara. El meu “amic” cacauet de mar es va cuidar que fos més responsable, i li dono les gràcies.

El primer que hem de fer és treure les fotos que un company ens diu que l’ofenen, perquè tampoc em sento orgullós que la meva nena vegi la foto dels meus 15 bonítols. Si algú ha de recriminar alguna actitud poc encertada, que ho faci primer en privat. Si no obté la resposta desitjada que s’adreci a l’adm i que se n’encuidi ell de posar-nos a lloc.

A la mala premsa: entenc que actueu a favor de la pesca responsable, però sigueu responsables també dels vostres missatges, perquè fan mal. NO es pot entrar sense donar la cara i fer acusacions en general. L’altre vegada en cacauet em va acusar a mi personalment, però no es pot generalitzar perquè aquí hi ha bona gent, també. Si us sentiu ofesos amb alguns comentaris dirigiu-vos a l’adm primer, i pacteu la millor manera de solucionar el conflicte perquè, al final, qui en surt perjudicat és el fòrum, la seva imatge i la pesca en general. Si acuseu amb fonament i respecte, crec que la gent respondrà de manera igual, perquè tots som intel•ligents, i volem el millor pel fòrum, la pesca i el mar.

Que això funcioni és cosa de tots. Reflexionem una mica, i tirem-ho endavant!

Bé, són gairebé dos quarts de cinc de la nit. Porto quatre hores per escriure aquets post, amb això us vull demanar que si us plau, penseu una mica abans d’escriure les vostres reflexions i us ho agafeu seriosament. El fòrum és de tots.

Bona nit.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sajai el Ds 10 Abr 2010, 13:51

raul se puede decir mas alto pero no mas claro
un abrazo
sajai
www.forumdepesca.com

Edat : 57
Data de registre : 22/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Ds 10 Abr 2010, 17:06

1.- Sense conyes, l’any proper penso proposar a en Joan “Kruskis” per a la llista de candidats a català de l’any, per haver creat una eina de difusió en català a la xarxa: el primer fòrum de pesca català. Vol dir que li dono molta importància, perquè més enllà de la pesca, el meu petit gran país m’importa amb tota la seva amplitud. Per parlar estrictament de pesca hi ha molts fòrums interessants a la xarxa, però aquest, que en alguns post he anomenat com a Fòrum Nostrum (per analogia amb Mare Nostrum) és el que sento com a propi.

2.-El tema que l’administrador hauria de tenir identificats als membres de fòrum, ja li vaig comentar a l’Admi temps enrere. És de sentit comú: La impunitat de l’anonimat és l’aliada dels qui calumnien per enveja, dels covards que no donen la cara. Hi hauria d’haver un “tallafoc” que impedís l’accés a escriure a qui no estigui autoritzat expressament per l’Admi. Podem discrepar i tenir opinions diferents entre nosaltres, les podem dir en obert o en privat, però no embrutar impunement. Com deia en Paisano en un post, cadascú és responsable dels seus actes, però per poder demanar responsabilitats almenys l’Admi ha de saber qui és qui dels que escrivim, i som responsables del que diem.

3.-El fòrum ha anat creixent, i administrar-lo no deu ser fàcil.
No s’està respectant l’ESTRUCTURA dels apartats. Per exemple, a pesca de Girona “explica’ns les teves sortides…” hi ha un munt de coses que haurien d’estar als Tutorials, Materials, Miscelània (Bar), Presentacions, etc. Això passa a d’altres fòrums amb els foreros nous, però algun dels administradors s’encarrega d’orientar al forero i reorientar el tema a l’apartat adient. No penso que al nostre fòrum s’estigui fent amb mala intenció, i comprenc que en Kruskis no doni l’abast: Si us plau, ajudem-lo, i –com diu en Raül- no ho convertim en un circ. Cada cosa al seu lloc.

4.-Penso que el fòrum és com un mirall per a la imatge de cadascú. La imatge que el mirall reflecteix depende del color del cristal con que se mira . Però és un mirall que, fàcilment, permet veure-hi a través com si fos un vidre transparent. La pesca és un reflex d’una activitat humana ancestral, convertida en esport, entreteniment, però que reflecteix les febleses i les fortaleses de l’ànima dels qui la practiquen: som carn, ossos i… sentiments. Siguem feliços pescant, fem-nos amics, i allunyem les enveges, les comparacions… i tindrem el fòrum de pesca català que mereixem.

Ah! espero i desitjo que quan l'any proper s'obrin les votacions per a l'elecció del català de l'any, em feu costat i voteu (al Peródico o a TV3) la candidatura d'en JOAN: la seva iniciativa al crear el fòrum és impagable.
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Ds 10 Abr 2010, 19:57

Hola Raül,
abans de res, benvingut altre cop al fòrum.
Esta clar que amb tu he retrobat l'amor per la lectura... jeje.

Com gairebé sempre, altre cop ens tornes a deixar sense paraules... no obstant, aquesta vegada tinc algún PERÒ.

La veritat és que si volies reaccions, almenys amb mi ho has aconseguit. En aquest moment tinc tantes coses a dir que he agafat un bloc per ordenar una mica les idees, i no pas perque estigui feta un embolic, sinó perquè vull ser capaç de fer entendre al lector tot allò que escric tal com ho estic pensant. Sóc persona de ciencies, per això potser no ho faré tan bé com tu, però qui fa el que pot no està obligat a més.

En primer lloc vull parlar del tema del distintiu. Per lo que has dit, crec, no has entès el motiu principal d'aquest, o si ho has fet, pensem de forma diferent. Per començar, NO pretenem identificar-nos "davant els altres" sino entre nosaltres. NO pretenem "fer diferències" sino buscar els semblants. Referent al cost, dius molt a la brava que "ningú pensa assumir". Precisament ahir al vespre li comentava a l'Admin que no es gasti diners, que abans es podria fer un sondeig del que vol la gent i en funció d'això buscar els preus que millor s'ajustin i evidentment assumir-ho entre tots els que hi volguem participar i jo m'hi incloc. Que t'identifiquis més o menys amb el fòrum ja són figues d'un altre pané, i en aquest sentit estic d'acord amb tu que l'hauriem de reconduir. De totes formes no vull pensar que si la gent deixa d'escriure obertament sigui perquè es dedica a criticar en privat. Personalment crec que si la gent no escriu es perque no es pesca, i si es pesca és allò que no es pot dir. Prova n'és que fa unes setmanes vàrem escriure per dir que no haviem pescat res, i quina va ser la meva sorpresa, quan pensava que era la mes dolenta del fòrum i de cop es comencen a sumar a la porra tots els qui no deien res. Ja sé que és més agraït escriure un post dient lo molt que has disfrutat el cap de setmana, adjuntant la foto de rigor que ens faci caure la baba, però tots sabem que la pesca té això.

En segon lloc, venint de tu, m'ha decebut que ens demanis disculpes per "haver omplert el fòrum de coses que no tenen a veure amb la pesca" perque, es cert, som pescadors, amb més o menys fortuna, però per damunt d'això som persones, i com molt bé has dit, més d'un entrem al fòrum per desconectar, gaudir, compartir, i no sempre forçosament parlant de peixos. O és que tu quan et trobes amb els companys al bar només parles de pesca? Evidentment hi ha d'haver un espai destinat als membres registrats d'aquest fòrum, caracteritzat per un ambient més distès, i on se'ls permeti parlar de qualsevol cosa, compartir altres aficions, el que sigui, i a la vegada hauria d'estar desvinculat d'altres espais destinats a la pesca, per així evitar "fer perdre el temps" a tots aquells visitants esporàdics que hagin entrat buscant articles, documents, o experiencies explícitament de pesca. I aquest espai ÉS EL BAR.

Ja per últim m'agradaria mostrar l'altra cara de la moneda. Sense treure raó a tot el que diu en Raül sobre els mals rotllos, mala prensa, enveges, bocamolls... etc. EL FÒRUM NO ESTÀ DEL TOT ESPATLLAT!!! Aquest matí abans de sortir a mar ens hem trobat al bar de l'Escala. Erem una bona colla, alguns es coneixien, altres ens hem presentat. Asseguts al voltant de dues taules hem esmorzat plegats. Això va directament per l'Admin. perque de la mateixa manera que es diu quan alguna cosa falla, també s'ha de dir quan va endavant. Doncs t'ho dic Admin., per mi l'experiència ha estat molt gratificant, i això que he hagut de marxar de seguida per tornar a casa a buscar els volantins que teniem preperats. Espero tornar-vos a veure a tots mica en mica. Si algun dia no saludo no és perquè tingui res en contra de ningú, és que amb tantes cares de cop, potser no me'n recordo de totes, però sapigueu ja d'entrada que un saludo no us el negaré mai.

Fins Aviat.
Anna
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re:S.O.S.FORUM EN CATALA

Missatge  BECADER el Dg 11 Abr 2010, 04:00

Respecto el dret d'opinio,estic d'acord de identificar-nos entre nosaltres,SI ¿i perque no?
Uns porten distintius de Ferrari,d'altres del Burro,etc etc...
Estic d'acord en veure fotos de bones pesqueres,SI ¿i perque no?
Estic d'acord amb qui pesqui i torni a engegar el peix,SI ¿i perque no?
Estic d'acord amb la bona gent i bons pescadors d'aquet forum,som i serem...
P.D. Qui te boca s'equivoca.
SALUT I PEIXOS COMPANYS!!!
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 11 Abr 2010, 11:06

un dia l'adm em va dir que era com un Coto Matamoros amb quatre pèls al cap... que sóc un provocador nat... però també que faig bona feina.

Anem a pams, jo també vull bones pesqueres, i fotos de peixos grans, i sí, també vull la samarreta. He tocat el tema pq és un projecte de tots, aquí TOTS us hi heu implicat al màxim, i per això he dit que no la vull... per fer-vos reaccionar. En vull dues de sammarretes, i dues gorres també, pq quan una sigui a la rentadora, tingui l'altra per lluïr. I pagaré el que sigui.

si no us provoco una mica... costa molt de fer-vos parlar a tots!

qui té boca sequivoca... i qui parla tan com jo és normal que no se l'entengui o que doni pas a confusió. Sóc el primer que vol un fòrum que sigui de tots, escrit per persones, no només per pescadors. Vull saber què pesqueu i com ho feu, però m'interessa encara més qui sou, i què sentiu. Us he parlat sempre dels meus sentiments, i ho continuaré fent. Ara mateix escric amb una mà, pq amb l'altra hi tinc en NIl agafat per la panxa pq li fa mal. En Salvatge sé que de vegades ens escriu amb una mà pq amb l'altra li dóna el biberó al seu... i això és molt maco.

crec que estem fent les coses bé, però que necessitem una mica d'ordre i més sentit comú.

tots fem porres anant a pescar i jo més que tots! Però també ho explico quan surto i no pesco. HI ha dies que es veuen dofins, que ens ho passem bé, que ens enganxa una tempesta... hi ha moltes coses a dir! NO s'ha d'explicar com ho feu, ni a on, ... els secrets son per cadascú. Entro al fòrum per compartir. FA un mes que no veig el mar, però he escrit més que mai. M'encanta fer-ho, i espero que molt aviat us pugui explicar que he pescat, i si pesco tonyines també ho faré. En Teixi i no recordo qui més van ser molt valents: van dir que havien pescat una tonyina, que "allò que estira tant" té nom.... i la van alliberar, com s'ha de fer. Jo no n'he pescat mai, però me'n moro de ganes de fer-ho i, si no m'hi poseu impediments, us ho vull explicar. No vull problemes, però vull saber què se sent, i compartir-ho amb tots vosaltres.

he obert aquest tema i us he provocat expressament per fer-vos contestar. Però no vull que em contesteu a mi: tothom té dret a expressar el que sent i com ho sent. El que vull és que exposeu aquí les coses que no us agrada veure i que voleu millorar. He penjat aquest tema a les suggerències per l'administrador, no al bar. Aquest ha de ser un espai per millorar el fòrum, perquè l'estimo i vull que funcioni molt millor.

dieu-hi la vostra companys i companyes, que és entre tots que hem de fer el millor fòrum del món.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dg 11 Abr 2010, 21:14

Hola altre cop Raül, veig que avui estas més relaxat.
Està clar que aquí al fòrum tots tenim els mateixos interessos, i és entre tots que hem de fer que això rutlli. Potser és veritat que ens cal un "sensor" que ens indiqui quan estem anant per mal camí per així poder-lo adreçar. Som persones i sovint ens equivoquem i es de savis rectificar. M'alegra veure que tornes a ser el mateix d'abans, un sentimental que transmet tranquilitat. No deixis d'escriure allò que et passi pel cap, només procura fer-ho a l'apartat que toqui... jeje.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 12 Abr 2010, 13:45

...jeje... doncs sí, estic molt més traquil, i sabeu per què? Perquè he vist un canvi d'actitud i moltes ganes que això funcioni. No se'n parli més doncs, endevant.

per cert ADm, no tinc paraules... sempre treballant a l'ombra! Has fet canvis en la distribució i han desaparegut fotografies i comentaris molt desafortunats. Gràcies. Seguirem el teu exemple: xerrar menys i treballar de valent!

un altre suggeriment... no us interessa un apartat de pesca en caiac? Aquí n'hi ha uns quants... ja callo, ja callo...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Apartat de pesca en caiac?

Missatge  kayakleviathan el Dl 12 Abr 2010, 14:18

Molt interessant sempre que es restringís a qüestions especifiques del caiac, seguretat, tècniques, quedades etc, però no separar tot el que pugui ser d’interès comú o aplicable a altres pesqueres.
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 12 Abr 2010, 20:17

jo no tinc res a dir , no, no tinc res a dir, per ami el forum es la puta ostia,si surt algu que la vol liar,nomes contesto una vegada ( es el que volen) per aixo ignoro i punt.RAUL JO VUI 7 XAMARRETES UNA PER CADA DIA DE LA SETMANA
VISCA EL FORUM DE PESCA EN CATALA .
VISCA LES PORRES
VISCA LES TONYINES LLOBARROS SERVIAS PALOMETONS SORELLS I VIVA LA MADRE QUE OS PARIOOOOOOOOO.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dl 12 Abr 2010, 20:18

VISCAAAA!ª!! cheers

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dc 14 Abr 2010, 02:22

Benvolguts tots,

Suposo que com passa a la vida real, quan passa alguna cosa important, els ciutadans esperen a que alguna autoritat doni la cara, faci una roda de premsa o surti a un programa especial a la televisió per donar les explicacions oportunes, i tot i que els polítics xerrant poca cosa arreglen, a molts de nosaltres sembla que ens trasmeten, si més no, tranquil·litat.

Sóc conscient que últimament això sembla un circ, com diu en Raül, però no en responsabilitzo a ningú més que a mi, doncs com a administrador el fòrum és responsabilitat meva posar tot i tothom a lloc, demano disculpes per no haver reaccionat abans. A partir d'ara, quan algú creï un nou tema, el revisaré i si no està a la secció que toca, el mouré, al igual que censuro quan veig una cosa que no m'agrada, també iré ordenant els temes perquè no quedin rel·legats a la segona pàgina i redirigint els usuaris nous, perquè no dupliquin temes dels que ja s'ha parlat. Això fins ara no era necessari, però ara ja tenim el carnet de família nombrosa i passen aquestes coses igual que a d'altres fòrums, no hem de ser alarmistes, és el pa de cada dia, només que al ser més casolà, tots ens en sentim responsables, i això m'enorgulleix.

També he esborrat posts inútils, sense contingut, sense fonament, i ja de passada, he esborrat les emoticones que un bon dia vaig afegir, alguns usuaris n'han abusat massa; he deixat les originàries, doncs hi havia un munt de posts que feien mal d'ulls de la quantitat d'emoticons que tenien i al final, per no dir res...

No sé el motiu per el qual alguns usuaris es dediquen a escriure posts quasi en blanc a tort i a dret, però els aniré esborrant, no voldria pensar que és només per escalar en el rànking dels usuaris doncs com ja he comentat en algun altre post, l'admin és pobre i no hi ha premis, de fet, per mi, sou tots iguals, per aquest motiu, a banda del meu germà, no he nomenat cap altre moderador, no vull que ningú destaqui per sobre dels altres, aquí hem de ser tots iguals, per aquest motiu, a no ser que sigui per publicar notícies o moderar alguna cosa em connecto com a “kruskis” , vull ser un més, un pescador nefast, amb 4 dies de glòria que em motiven a seguir pescant setmana rera setmana.
A qui li importa qui és el primer o últim de la llista o qui porta 10 o 50000 missatges? A mi no, de fet, com a administrador totpoderós estableixo jo els esgraons que s'han d'escalar per anar ascendint al rànking, voleu ser tots tonyines? Esteu només a un “click” de ratolí. Tant li fot, oi? Què més dóna arribar a ser tonyina, si no s'ha aportat res al fòrum?
Igualment passa amb el llistat de membres, doncs a molts de fòrums, el llistat de membres només el poden veure els moderadors i administradors, aquí està obert a tothom, perquè tafanegeu, us envieu privats i feu el que volgueu, no pas per estar pendents de la posició que ocupa fulanitu o menganitu.

Com que tots som grandets, no cal que tingui un registre amb nom, cognoms o DNI de ningú, el fòrum té unes normes i qui no les acompleixi, se'l fot fora, de moment no ha calgut mai fer-ho.
De totes maneres, en vista dels delictes informàtics que corren per la xarxa, la quantitat de fòrums, xarxes socials i demés punyetes que hi han, al final serà necessari que ens identifiquem abans d'accedir a internet, temps al temps, no exigiré jo el que no exigeixen els governs.
Tanmateix m'agradaria que si mai algú té alguna queixa o denúncia respecte al fòrum o algun usuari, respecti l'ordre lògic que seria contactar primer amb l'usuari en concret, llavors amb l'admin i si no s'obté resposta publicar-ho en obert, tot i que a vegades, la polèmica ens ajudi a conscienciar-nos a tots plegats.

Havent dit tot això, espero que el fòrum de pesca en català duri molts anys i acompleixi la seva funció, entretenir-nos, motivar-nos, ensenyar-nos coses i fer-nos desconnectar. Aquest motiu és per el que el vaig crear el fòrum, no pas per tenir mals de cap. Com ja he comentat en alguna ocasió, el fòrum no té cap ànim de lucre, és un fòrum gratuït, però millorat, i com tot, té uns costos, pocs però hi son. L'espai web per penjar fotos a la galeria té un cost, al igual que el nom www.forumdepesca.com i també val diners el·liminar la molesta publicitat que surt del tipus “ha ganado un politono” o “dispara a este iphone i llévatelo gratis”. Aquestes cosetes per millorar el fòrum tenen un cost anual i fa un temps vaig pensar en fer samarretes identificatives del fòrum i treure'n algun benefici per cobrir aquests gastos però vaig pensar que el fòrum era de tots i era inmoral carregar un tant per cent de benefici al preu de les samarretes, vaig decidir que les samarretes havien de ser un bé comú sense benefici per ningú.
Per si algú s'ho pregunta, les publicitats que hi ha al fòrum dels esquers Chinesteta, dels Jurela's jigs o de Subprof, són pràcticament gratuïtes, doncs són a canvi de 4 o 5 esquers cadascun cada any. Amb aquest grapadet d'esquers em considero que faig les paus amb les despeses que té el fòrum a final d'any, amb aquest grapadet de jigs i peixicus justifico les hores que passo diàriament davant l'ordinador, demano poc, només tranquil·litat, no vull problemes.
Les publicitats de nautics.cat o de la revista Pesca d'Illes són gratuïtes, crec oportú publicitar altres webs del nostre sector que també difonen el català.

Havent dit tot això i desvetllat algun que altre secret del funcionament del fòrum, podríem resumir tot aquest escrit quasi Raülià o Tol.lià amb unes poques paraules que vindien a ser que el fòrum no és per donar beneficis ni problemes, simplement per gaudir-lo.

Bona nit!
Joan

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 14 Abr 2010, 10:04

Qué grande! cridava la gentada saltant d'empeus, arrencant-se els cabells, esquinçant-se les vestidures, aplaudint apassionadament aquell discurs amb els llagrimals obnuvilats.

La gent s'abraçava calorosament i amb passió sense conèixer aquell a qui amb tant fervor estrenyien, tal era la passió del que sentien tots. Els homes s'abraçaven acaloradament amb les dones, els grans amb els petits, les noies amb altres noies, els nois també entre ells i tothom amb tothom. Alguns s'esgarrapaven la cara encara fent-se creus del que havien presenciat, algunes dones van començar a esquinçar-se les bruses, a d'altres els faltaven mans per arrencar-se les samarretes i saltar alegrement entre la multitud repartint somriures a tothom amb qui es creuaven. Aviat la sala es va convertir en un cafarnaüm de gent que es feia creus del que sentia, d'allò que sempre hauria volgut explicar i ordenar sense acabar de trobar les paraules ni tant sols un principi. Instant després, els uns, havien empal·lidit davant d'aquella arenga interpel·ladora. L'altra meitat havia emmudit reflexionant sobre el que havien sentit i per no espatllar amb gemecs, xiuxiuejos ni murmuris aquell discurs clarivident al que no se li podia afegir cap paràgraf. Però després de recollir cadascú les seves coses, tots van anar sortint de la sala per recórrer els Països Catalans predicant la bona nova d'aquella bona doctrina.

Jo, quan sigui gran, vull ser la meitat que aquest administrador tan eixerit. Després d'aquesta declaració de principis i intencions, queda clar que és administrador qui pot, no pas qui vol. Llarga vida a l'omnipotent totpoderós.

Mail curt. Sobren les paraules.

Paraula de Déu. Us lloem Administrador.

* Ostres, ja passem dimecres i em penso que això de no pescar ni tant sols sípies m'està afectant massa. Tranquils, tranquils, estic bé. Gràcies.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dj 15 Abr 2010, 00:58

Tola, Tola... oh gran mestre de la paraula, gràcies per les lloances, les calces i els sostens m'els quedo de record.

Només una cosa a afegir, he rebut un privat d'un forero que havia obert un tema nou i em preguntava si era correcte o no. És clar que sí! No patiu, si crec que algun tema no s'escau, enviaré un missatge privat a qui l'hagi obert, seguiu com sempre!

Salut!
Joan

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo