MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

<<<Tots a la porra!!

Pàgina 5 de 7 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: <<<Tots a la porra!!

Missatge  kurry el Dv 14 Maig 2010, 19:39

Jajaja no passa res Anna, la qüestió és participar.
T'explico:

Actualment:
Barça - 96 punts
Madriz - 95 punts

Victória = 3 punts
Empat = 1 punt
Derrota = 0 punts

Llavors, perquè el Barça no guanyi la única possibilitat és que el Barça perdi i el Madri guanyi, qualsevol altre combinació és Lliga blaugrana, ja que si empaten a punts (96-96) guanya el Barça perquè va guanyar el Barça-Madrid i el Madrid-Barça. Very Happy

Ho tenim tot de cares, però encara no està fet...ÀNIM BARÇA!!!! cheers

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 14 Maig 2010, 19:59

Merci per les explicacions... jejeje
jo ja pensava que deieu 99 gols a 96 en plan conya, és ben bé que quan un no és futbolero...

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Ds 15 Maig 2010, 00:35

Gracies KURRY, t'ho has KURRAT... jaja, quin acudit més dolent.
Bueno, ara que ja sé contar seguim amb la porra:
BARÇA 99 - MADRIS 96
A veure quien da mas
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 19 Maig 2010, 13:16

No se com ho fas però això de les porres de futbol és lo teu.

Més que una coca haurem de fer una megacoca!! rendeer rendeer jocolor jocolor geek geek
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

BIRRA GRATIS AL GUANYADOR!!

Missatge  LLOBARRO45 el Dt 22 Jun 2010, 10:24

LA MUNDIPORRA

S'HA D'ENCERTAR EL DIA, EL RESULTAT I AMB L'EQUIP QUE ESPANYA QUEDARÀ ELIMINADA DEL MUNDIAL

CHILE 1 ESPAÑA 1 ---------LLOBARRO45
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ruscles el Dt 22 Jun 2010, 10:28

chile 1 ----españa 3
ruscles
www.forumdepesca.com

Localització : cap aqui n'enllà
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 22 Jun 2010, 11:03

No soc bebedora, però m'apunto a la porra...

CHILE 1 - ESPANYA 1 --- LLOBARRO45
CHILE 1 - ESPANYA 3 --- RUSCLES
CHILE 0 - ESPANYA 2 --- ANNA74 (i no soc de "la roja")
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 22 Jun 2010, 16:21

mmm?chile 3 spain 1
juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dt 29 Jun 2010, 12:22

ESPAÑA 3 PORTUGAL 2
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 29 Jun 2010, 14:29

No tenim guanyador de l'anterior, aixo vol dir que hi ha pot???

Espanya 2 - Portugal 0
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 29 Jun 2010, 18:08

Anna, pues ves lo preparant que me'l emporto cap a casa, Que hi ha coca o cava

Espanya i Barça 2 - Portugal 1

Força a tots els Cules, venga i els del Espanyol també collons
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 30 Jun 2010, 10:16

Nois això de " la roja" encara és viu, pero suposo que amb brasil o argentina s'haurà acabat el bròquil.

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dv 02 Jul 2010, 13:24

Tornem-hi!!

España 2 Paraguai 1? Exclamation Question
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dc 07 Jul 2010, 02:41

Avui Holanda ha passat ronda. M'agradaria poder tornar a veure una final Holanda-Alemanya i que aquesta vegada guanyés la sel·lecció taronja. Recordo fa trenta-dos anys, quan ambdues van instaurar el "futbol total" que va retornar el futbol europeu a un lloc hegemònic, superant el futbol malabarístic típic de Brasil.

Per cert, algú em pot dir si és cert que si guanya la sel·lecció "roja" (que de "roja" només en deu tenir el color de la camiseta) donaran el 50 % dels 600.000 € que guanyarà cada jugador per investigar i lluitar contra el càncer ?

Algú sap si el 5 % que retallaran el sou dels funcionaris (metges, mestres, bombers...) servirà per pagar els 400 € que ZP va regalar a tothom indiscriminadament (incloses les grans fortunes) i també per pagar els sous dels futbolistes de la "roja" ?
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 07 Jul 2010, 11:50

Laureà escrigué:Avui Holanda ha passat ronda. M'agradaria poder tornar a veure una final Holanda-Alemanya i que aquesta vegada guanyés la sel·lecció taronja. Recordo fa trenta-dos anys, quan ambdues van instaurar el "futbol total" que va retornar el futbol europeu a un lloc hegemònic, superant el futbol malabarístic típic de Brasil.

Per cert, algú em pot dir si és cert que si guanya la sel·lecció "roja" (que de "roja" només en deu tenir el color de la camiseta) donaran el 50 % dels 600.000 € que guanyarà cada jugador per investigar i lluitar contra el càncer ?

Algú sap si el 5 % que retallaran el sou dels funcionaris (metges, mestres, bombers...) servirà per pagar els 400 € que ZP va regalar a tothom indiscriminadament (incloses les grans fortunes) i també per pagar els sous dels futbolistes de la "roja" ?

Bona pregunta.

Per mi " la roja" ja pot perdre, només de pensar en les retallades de sou que ens foten , les pujades d'impostos i les primes que cobraran aquests multimilionaris si guanyen.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mad Evil or Very Mad Mad

Per cert..:ALEMANYA 3 ESPAÑA 1
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dj 08 Jul 2010, 11:03

No podré veure una final entre holandesos i alemanys. Llàstima. Holanda és un país que m'agrada en molts aspectes, més enllà del futbol: un dels grans pescadors de llucis, Jan Eggers, ha estat de les persones que ha divulgat arreu la pesca sense mort. Dos dels meus músics predilectes també són d'allí.
Tornant al futbol, la meva sel·lecció té prohibit poder jugar a nivell oficial, a l'igual que durant el franquisme estava prohibida la llengua catalana. No tenim la sort de Gales o Escòcia. No em puc sentir representat de cap de les maneres per una colla de mercenaris amb samarreta vermella, encara que n'hi hagi de catalans: no m'identifico amb res de l'opressió que representen. Potser jugaran molt bé futbol, però també s'ompliran les butxaques... també amb diners provinents amb impostos dels qui no els agrada el futbol.
En els fons els espectacles de masses, ja exisitien a l'antiguitat, interessen especialment als poders fàctics: són una vàlvula perfecta. No cal haver-se llegit la teoria de les masses de Freud. En aquest punt, permeteu que recordi al malaguanyat Pepe Rubianes, que, quan li van preguntar pel futbol a TV3, va demanar un aplaudiment per al treball del filòsof Aranguren, i va parlar de la inutilitat dels espectacles amb pilota. Rubianes treballava com a actor, però era llicenciat en Filosofia i Lletres.
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jam19_mde el Dj 08 Jul 2010, 14:12

laurea si et serveix de consol fixat´hi que de tots els bons partits que ha fet la vermella en tot aquest mundial i els darrers anys, els millors jugadors destacats, sense comptar predro i villa ( tots dos del barça) tots son catalans, potser es per això que el govern no deixa que la selecció catalana jugui oficialment, aleshores la vermella no seria res.
jam19_mde
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : rubi
Data de registre : 03/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dj 08 Jul 2010, 16:22

No et nego una part de raó, però pensa que el problema és de dominació política: No poden, ni volen permetre que Catalunya es pugui representar a si mateixa, perquè "forma parte indisoluble de España" i seria acceptar que som una nació milenària. A diferència del que passa a un altre estat imperialista i monàrquic com és U.K. galesos i escocesos tenen les seves sel·leccions, de futbol, i fins i tot juguen la lliga de les nacions de rugby contra els anglesos.

Holanda, el petit país de les tulipes i molins de vent, dels polders, capaç de guanyar terrenys al mar per poder subsistir, dels canals (amb uns llucis que estan dient pesca'm, retrata'm i torna'm a l'aigua), que ha donat artistes notables, i que no té la nostra riquesa orogràfica (països baixos = no hi ha muntanyes), té veu i vot a la unió europea, mentre que el català, llengua més parlada que el neerlandés i moltes altres llengües oficials, no serà oficial si Andorra no ingresa com a estat comunitari, perquè segueix patint l'opressió espanyola que no li permet ni ser emprada al parlament de Madrid.
Holanda, el petit país de les tulipes i molins de vent, dels polders... ha estat subcampiona del món de futbol en dues ocasions. El meu desig és que enguany es pugui proclamar campiona del món de futbol.
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

SEMBLA QUE EL BARÇA GUANYARÀ EL MUNDIAL

Missatge  LLOBARRO45 el Dj 08 Jul 2010, 20:11

TORNEM-HI!!

ESPANYA 2 HOLANDA 4
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 09 Jul 2010, 00:49

Doncs a mi no m'importa que guanyi la roja... la veritat se m'en fot força el que facin, però en cap moment desitjo que perdin com molta gent que conec, si hagués de triar prefereixo que guanyin.
Crec que tot té un costat bo i al cap i a la fi és una lliçó veure com 2 jugadors d'equips rivals com Barça o Madrid s'abracen per celebrar un gol, això només vol dir una cosa, i és que són més intel.ligents que tots nosaltres, tant si s'ho agafen només com una feina, com si s'ho agafen com una diversió. En qualsevol cas som nosaltres i els mitjans qui ho polititzem, crec.
No veig molts partits de futbol, però si els veig, m'ho prenc com un espectacle, sóc dels que mira el Barça només quan juga bé, no em desperta res a l'interior. És només un entreteniment... si enganxo una peli bona a Tv3 me la miro, si és dolenta, canvio de canal.
I com que per mi és un espectacle, a mi no em representa ningú. Per mi és com si diéssim que als catalans ens representa la Rosa Maria Sardà o en Joan Pera, a mi no em representa ningú, sóc freelance!!
Tampoc m'identifico amb cap color polític, tinc la meva pròpia ideologia, que segur que és millor que qualsevol de les que ens presenten doncs no hi tinc cap interès, a diferència que tota la colla de mangants que diuen que ens representen, em reitero, a mi no em representa ningú, sóc el meu propi mànager.

No crec en cap Déu i molt menys en cap religió... hi ha qui diu que no creu en déu però que la religió és una mostra de cultura, jo més aviat crec que ho és de la incultura, l'ètica i moral de les persones ha d'estar per sobre de tota religió. A mi per tant, tampoc em representa la Moreneta, ni Al.là , sóc el meu propi déu.

Hi haurà qui digui que la meva vida no té sentit sense futbol, ni política, ni religió però crec sincerament que sóc més feliç, tinc tres preocupacions menys...
És molt diferent admirar a algú a venerar-lo o idol.latrar-lo

Amb tota aquesta parrafada no vull dir que no admiri l'espectacle del futbol, o que no cregui en la democràcia o que no admeti les impressionants obres d'art que ens ha deixat la religió, només vull reivindicar la meva independència com a persona.

Ah.... la porra.... no es pot deixar en 0-0, oi?

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dv 09 Jul 2010, 01:39

Joan,
En matèria religiosa veig que tenim conviccions similars, però potser perquè sóc una mica més vell que tu, o per les meves circumstàncies personals, sóc molt crític amb la gran mentida que comporta el fet religiós arreu, amb el sectarisme alienant, els rituals sense lògica i en especial amb la colla d'aprofitats, que s'autoproclamen ministres divins, que secularment s'han aprofitat de la ignorància i de la por per tenir el poder. Quan has tingut malalts a la família i has vist com els nous avenços en el camp de la medicina i de la ciència en general els ha permès allargar un xic la vida tant en durada com en qualitat, t'adones, en canvi, que portem anys d'endarreriment respecte del que es podria haver assolit per culpa dels inquisidors que han impedit el progrés per poder seguir sumint el poble en la ignorància i seguir influint i manant, i com actualment segueixen sent un llast per als avenços, quan es permeten "condemnar" la recerca amb cèl·lules mare, o seguir predicant la castetat quan d'ells molts són abusadors pederastes. A les guerres, han beneït els canons de cada bàndol, s'han aliat amb els guanyadors, encara que fossin assassins feixistes... Colla d'hipòcrites !

Tornant a la porra, m'agradaria que guanyés Holanda, com he dit en un altre post. El resultat més indiferent.

Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jam19_mde el Dv 09 Jul 2010, 10:35

us dono la rao a tots, pero jo al reves que tu kruskis, no m´agradaria que guanyes la vermella, i tens rao que es bonic veure com celebren un gol o una victoria dos jugadors del barça i del mdrid, pero celebrar la victoria d´ells seria anar en contra de tot allo pel que jo crec, i en els temps de crisis que correm una victoria a un mundial, sigui a la primera ronda o a la final suposa un gran cos econòmic, tant en sortides a prendre la cervesseta al bar, com en bufandes, banderes, samarretes, ulleres.... i moltres altres tonteries que si no fos pel mundial la gent no es gasta els quartos, per totes aquestes tonteries ya estavem els alemanys per gastar-sho que tenen mes cales que nosaltres.
ara ja que qui hi hi son, son els holandesos nomes queda dir Força Holanda, que s´ho mereixen.
jam19_mde
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : rubi
Data de registre : 03/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 09 Jul 2010, 21:17

Doncs jo veig molt bé que la gent surti i gasti money money si els té, a mi la sel.lecció em costa el mateix tant si guanya com si perd, com si no juga, o sigui zero.
No sé porai però jo treballo a diari de 8 del matí a quarts de 10 del vespre, on és la crisi? L'alte dia vaig voler anar a sopar amb la dona a Girona i vam voltar una hora per trobar un restaurant, estava tot tutti pleni! on és la crisi? Dilluns vaig tenir feina per trobar pàrking al MediaMarkt, allò estava plè com un ou! No ho havia vist ni per Nadal! On és la crisi? Al centre comercial ja no hi he intentat ni anar, el meu germà em va dir que estava impracticable! On és la crisi? Si surts el cap de setmana, el bar a tope! Tots com borregos pagant 5, 6, 7 o 8 euros per un cubata! On és la crisi? Dissabte al vespre qui és el guapo que aparca a Platja d'Aro?
Allà a la feina, la meitat de gent et diu "em pots enviar el paquet a tal lloc, és que demà m'en vaig de vacances" És que tothom va de vacances menys jo? Sóc l'únic pringat que no té una segona residència? On és la crisi????
A mi em sembla que la crisi acabarà com la grip A... on és la grip A?
Estic fart de que els polítics em venguin la moto... els casos que conec de gent que ha quedat a l'atur, tots han estat per culpa d'empresaris cabrons que han aprofitat l'avinentesa per fer una criva a l'empresa. Empreses re-obertes amb un altre nom, empreses mogudes a l'Europa de l'Est, empreses venudes a països extrangers... tot una camama! Em sap greu per als qui la crisi els hagi afectat de veritat (que n'hi han molts) però no tots!
Sense anar més lluny, al poble de la dona han ofert 50 places per netejar boscos per la nevada. Sabeu quanta gent s'ha presentat? 3 persones!!! On és la crisi?
La meva cosina, treballa a un ajuntament a recursos humans, i feien falta 40 persones per preparar un festival o algo així i sabeu què?? Ja ha trobat 40 persones, però tots han estat marroquins que no els quedava prestació d'atur, no ha trobat cap "autòcton"! On és la crisi?
Repeteixo que em sap molt greu per la gent que hagi patit de veritat la crisi però em sembla que també n'hi ha molts que fins que no s'els acabi la prestació d'atur no s'en recordaran que el treballar dignifica la persona... llavors se n'adonaran què és la crisi.

M'indigna veure que havent-hi llocs de treball la gent ho desaprofiti, i m'indigna també que qui diu patir la crisi llavors tingui money money per gastar en bufandes de la sel.lecció ja sigui espanyola, catalana o andorrana. A aquest païs fa falta serietat... A Europa deu passar el mateix? No crec

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Rock holandès a l'anunci de Nike del mundial

Missatge  Laureà el Ds 10 Jul 2010, 18:21

Deia en un altre post que Holanda em desperta molta simpatia, més enllà del futbol. Precisament la música de l'anunci de Nike per al mundial és del grup holandès Focus, concretament del tema Hocus Pocus (de l'àlbum Moving Waves, 1971). Actualment, un dels dos membres cabdals que van impulsar aquest quartet, el guitarrista Jan Akkerman ha derivat cap el món del jazz, mentre que el flauta, teclat i veu, Thijs Van Leer, junt amb Pierre, el bateria original de la banda, segueixen actuant amb el nom de Focus, en la línia del rock simfònic.
En la foto, estic al costat de Thijs Van Leer (que ja té 62 anys, i alguns quilos més que a l'any 71) el 18 de febrer a la porta de Luz de Gas. Ens la va fer el meu amic Miquel Anglarill, fotoperiodista, a l'atur des de fa dues setmanes després de 26 anys de professió. Tan en Miquel com jo,som fans incondicionals de Focus des de l'any 70 ! (Kruskis, en un altre moment parlarem de crisis, perquè coincideixo força amb tu, però no totalment).

Aquesta li vaig fer a en Thijs, durant l'actuació, amb el seu permís:

El tema Hocus Pocus amb la música original de 1971:

Editat per darrera vegada per Laureà el Ds 10 Jul 2010, 22:28, editat 2 cops en total
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 10 Jul 2010, 18:24

Jo molt proclamar que no s'ha de barrejar el futbol i la política i vaig i embruto aquest post amb parrafades sobre la crisi, sobre la religió i sobre política. Quina merda admin que teniu, nois, que no predica amb l'exemple.. Ho sento.
M'en vaig a la consola d'administració cagant òsties a crear un apartat nou per parlar de totes aquestes coses i no porquejo més aquest post que era per fer porres.

Jo hi deixo la meva.... un 0-0 Very Happy
Au! Com si no hi hagués hagut mundial!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado