MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juliol 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

espècies rares...?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

espècies rares...?

Missatge  ot el Dg 21 Mar 2010, 23:50

Ei gent com va tot? mireu aviam qui sap qe és això ... quan m'ho dieu diré de on ha sorit...

ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: espècies rares...?

Missatge  salvatge el Dg 21 Mar 2010, 23:52

Una truita de mar??
jajaja
salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dg 21 Mar 2010, 23:56

jajajjaa ;D
estic en dubtes de una cosa pero de moment vui més repostes
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 22 Mar 2010, 00:41

una barreja de tallahams i "baila"? (la baila és parent del llobarro amb taques, no sé com es diu en CAT)

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 22 Mar 2010, 00:44

mmmm n..n... ara que dius bailes, n'has agafat alguna de grossa? jo de petites a pilons però amb boia i una a la platja de empuries amb reglou
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re:especies rares...?

Missatge  BECADER el Dl 22 Mar 2010, 00:49

Una truite asalmonada potser?
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 22 Mar 2010, 00:53

per els color n n'estic molt segur però una truita arcoiris... puder fa com el salmó i caniva el color una mica mireu això que he trobat al wikipedia...
.........................................................................................................................

Es un pez de aguas subtropicales a frías y anádromo,[3] que vive en el mar cerca del fondo en un rango de profundidades entre 0 y 200 metros, remontando los ríos para desovar.[4]

Los alevines más pequeños son bentopelágicos, mientras que los juveniles de más edad se vuelven totalmente pelágicos.[5] El hábitat natural de la especies es el agua dulce de unos 12 ºC en verano, posiblemente originaria de Kamchatka, no estando claro si la aparición de la anadromía es una adaptación genética o simplemente un comportamiento oportunista, lo que si parece claro es que cualquier población de esta especie es capaz de emigrar al mar en cualquier momento que lo necesiten, siendo capaces de adaptarse a todo tipo de aguas.[6] Sobrevive mejor en lagos que en corrientes de ríos.[7]

En cuanto a la dieta, los adultos son generalista, alimentándose de invertebrados y peces de escaso tamaño,[8] mientras que los alevines se alimentan de zooplancton[9]

Los anádromos suelen vivir unos 11 años, remontando los ríos por primera vez a reproducirse en el tercer año de vida, por lo que suelen reproducirse unas 8 veces en la vida; los no anádromos suelen vivir un máximo de 6 años, reproduciéndose por tanto 3 veces en la vida.[10
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re:especies rares...?

Missatge  BECADER el Dl 22 Mar 2010, 01:06

Un Reo...?
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dl 22 Mar 2010, 02:05

Ot,

Si no dius el contrari, dono per suposat que l'has pescat al mar, potser prop de la desembocadura d'un riu.
Si es tractés d'una truita irisada, l'explicació seria que amb les nevades les aigües ara baixen fredes i ha anat riu avall. A diferència de truita fario, la irisada -no autòctona- suporta molt millor l'escalfor, cosa que permet repoblar en zones que la fario no suportaria, però aleshores seria riu amunt, no en una desmbocadura: no penso que suportés l'aigua salobre.
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 22 Mar 2010, 02:49

A mi un cop un company em va dir que havia vist un tiu treure una truita a Torroella... primer el vaig prendre per boig però potser amb les riuades baixen per avall... també he sentit històries de truites a Girona ciutat! el món s'està tornant boig....
Aquesta bèstia sembla filla d'un llobarro pigallat i d'un tallahams.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

No se li veu la forma de la cua

Missatge  Laureà el Dl 22 Mar 2010, 12:26

Ot, al teu peix no se li veu la forma de la cua. La posició de l'aleta dorsal recorda una truita irisida, el peix està humit i encara emet molta brillantor, però en té pinta.
Ot, si l'has conservat, compara el teu peix amb el de la foto, una irisada pescada a Escales pel meu amic Neme: cua, posició de les aletes, forma del cap...

He aprofitat l'ocasió mostrar les línies d'enquadrament a la foto: en Neme està a la línia vertical de l'esquerra i l'ull de la truita en un dels punts d'intèrès. El color està una mica editat, no el tinguis en compte.
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

DEDICAT ALS FOTÒGRAFS

Missatge  LLOBARRO45 el Dv 21 Maig 2010, 20:14

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Ja que parlem d'espècies rares, a veure qui identifica això.

Missatge  Tola el Dv 21 Maig 2010, 21:07

Ho vaig trobar a finals del 2008. Vaig sortir a recórrer el camí de ronda de Sant Feliu fins a Palamós per veure els efectes de la superllevantada de Sant Esteve. La onada havia passat per sobre el camí de ronda i havia envaït els jardins que queden a l'esquerra del camí, moooolt per damunt del nivell del mar. Es veien totes les plantes ben pentinades i peixos i brutícia marina als jardins de les cases.

En una raconada vaig trobar-hi alguns peixos i vaig anar-los a mirar, per veure de quines profunditats venien. Hi havia un munt de tres-cues, aquests no estan a gaire fondària, tot i que ja comencen a estar a una certa profunditat com perquè la mar de fons els en tregui. Però el que més em va sobtar és trobar aquest peix que no sé com es diu ni havia vist mai. Vaig pensar que no fos una guineu (Chimaera monstrosa) però quan vaig arribar a casa vaig mirar el llibre de peixos i vaig veure que si bé s'hi assembla molt, no té aquest morro de punxa del peix de la foto. Així doncs, que més de 2 anys després, el misteri continua. El cap d'aquest peix era dur com una closca ben dura i raspós amb aquestes punxetes que se li veuen. La seva cua no era com la típica cua de peix, era com una prolongació del cos que s'anava afuant, afuant fins a ser ben fina, quasi com el seu morro, però més exagerat. Un peix cap-i-cua, vaya.

No sé què és aquesta bèstia, però tenia pinta d'haver estat arrencada de mooolt al fons. I és que la llevantada de Sant Esteve de 2008 va rascar mooolt a les profunditats.

Ja que hi som, si mai teniu una mar de fons de diversos dies, sapigueu que la mar de fons obliga a nedar contínuament a tot un seguit de peixos que normalment són lentets, viuen ran de fons (bentònics) i no són gaire amics de les corrents. Doncs bé, aquests tipus de peix, moren extenuats si la corrent de fons dura gaires dies i no troben refugi. A Menorca després d'uns quants dies de mar de fons, van a recórrer la costa i troben cada mero... així que ja ho sabeu. I ah! a veure qui m'identifica el peixot aquest (amb nom científic si pot ser).

Gràcies.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dv 21 Maig 2010, 23:02

Nano!!!aixo senbla un llobarru modificat geneticament,raro raro raroooOOOOO!!!!!!!aixo pescat amb kaicac te "aconcojonas".
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 21 Maig 2010, 23:45

Cordons! Porto tota la meva vida llegint llibres de peixos i no l'havia vist mai!!!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dv 21 Maig 2010, 23:48

Tola,

El peix amb nas de pinotxo em recorda un Embusterus Zeta-Penidus. Fora dels seu medi pot semblar inofensiu però és altament perjudicial per a funcionaris (mestres inclosos) i pensionistes, i en canvi respectuós amb altres espècies (SICAVs, SGAEs, PERs...).
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dg 23 Maig 2010, 17:32

Poser el trobaras aqui , jo una vegada vaig trobar un musclo groc , vaig contactar per internet amb el csic i em varen donar informacio per el que es veu era el primer que veien amb albinisme a tota la clova , al final els hi vaig regalar .
http://www.cmima.csic.es/ictimed/
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo