MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

penjo les canyes

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

penjo les canyes

Missatge  Raül el Dg 07 Mar 2010, 22:16

divendres vaig anar a comprar un parell de llibres. Feia temps (massa) que no llegia res, però aquesta tarda ja en porto la meita del primer, però el més important és que el llegia mentre la meva nena estava al meu costat mirant els seus contes, també. Quan escric per vosaltres no ho puc dir això... de que la nena està amb mi. He d'aprofitar les matinades o moments tontos com aquest, que s'està banyant, per acomiadar-me de tots vosaltres, ni que sigui temporalment.

SAbeu que la meva segona paternitat està a punt de caure, i primer va una cosa que l'altra. JA m'ho deia l'editor de la revista: primer s'ha de pescar i llavors escriure. M'hi vaig encaparrar i ho vaig saber fer, amb l'ajut de molts de vosaltres. VAm aconseguir finalitzar una operació impossible, però finalment ha arribat a bon port, o al quiosc en aquest cas. Però el que em toca ara no és anar a pescar peixos difícils, o escriure reportatges de cap de setmana... les feines que depenen de mi no m'espanten, i si em veig capaç de fer-les m'hi escarrasso fins a límits insospitats. El que em toca ara no és cap feina, sinó la meva obligació. Penjo les meves canyes no perquè em dóna la gana, sinó perquè les meves nenes ho necessiten, i jo vull estar amb elles sense condicions, sense estar pendent de les previsions metereològiques, de si els peixos piquen, o de si tinc ganes de sortir a pescar.

Vull llegir una mica, que el meu català s'està arrovellant i faig massa faltes d'ortografia. Quan acabi aquest dos llibres aniré a comprar els que ens recomanva en Tola i així, qui sap, potser algun dia no massa llunyà, podreu llegir una d'aquelles descripcions tan maravelloses i sentir la remor de les onades picant a les pedres en alguna de les revistes que tan esperem a finals de mes.

Penjo les canyes i les sortides a mar temporalment. Em vull acomiadar de tots vosaltres perquè segurament els meus rotllos al fòrum se n'aniran amb mi també. Us estaré seguint, sense descans, infatigable com sempre i amb les retines ja mig cremades. Però si avui mateix ja estic patint perquè la nena surt de la banyera i se m'acaba el temps, no vull ni pensar quina deu ser la feinada que se'm girarà els pròxims mesos. Primer pescar i després escriure companys, i primer fer de pare que res més.

No fa massa temps a algú se li va ocórrer de formar un fòrum internacional, el segon dels quals es va fer a Barcelona. Crec que va ser una idea genial, però el que podia haver estat no va ser, gràcies a una mala premsa que va comdemnar al fòrum a un fracàs sense precedents, a convertir-se en un circ on els pallassos no feien riure perquè anys després encara ens volen fer entendre què volia ser, allò del Fòrum. Ara tots nosaltres entenem, per fi, les paraules de l'alcalde Clos, sense que un enestacista reconvertit en polític ens vulgui vendre una moto que ningú vol comprar.

El nostre fòrum marxa com una moto, i tot i que també hem tingut mala premsa (l'he viscut en les meves pròpies carns), vull demanar-vos amb total confiança que el tireu endavant, deixant la mala premsa amb la boca oberta i sense ganes de voler-nos molestar. Que ens deixin gaudir i expressar-nos lliurement, amb rauxa però, sobretot, amb seny. La rauxa o la sang calenta (o massa freda) ens porta a dir o escriure coses sense pensar. Crec que últimanent ha passat massa vegades al nostre fòrum, i espero que els pallassos de l'alcalde Clos sàpiguen reconduïr el seu discurs cap a un fòrum el més universal possible. DE pescar tots en sabem, poc o molt, però de reflexionar sobre què significa la pesca no massa. Al fòrum hi cabem tots, però al mar hi sobra un munt de gent...

Els ulls de moltíssimes persones estan pendents del que diem i de les fotos i videos que pengem. Siguem sensibles, honestos i una mica intel·ligents: company, no deixis que aquest fòrum es converteixi en un altre circ.

Editat per darrera vegada per Raül el Dl 08 Mar 2010, 00:16, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: penjo les canyes

Missatge  Tola el Dg 07 Mar 2010, 22:30

Bé, una mica de veda ja li convenia al Mediterrani!

Ja t'anirem fent el report! vagi molt bé tot. Records a la Teresa, que deu estar a punt de fotre un pet com un aglà.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dg 07 Mar 2010, 22:35

Estic amb tu Raul en aquesta vida hi han prioritats i allà on estiguin els fills els pares tenim de treure el nas i estar amb ells. Amb el segon es gira més feina sobretot els primers mesos, pero bé un cop s'estavilitzi la cosa tot anirà rutllan. A mi els dos que tinc ja em deixen anar-hi, em donen ells el permís amb la condició que els porti algún dia.

No pateixis que ja t'anirem penjan unes quantes fotos de bestiotes de la mar, esperem, per fer-te una mica de dentetes,je,je

Moltes felicitats

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dg 07 Mar 2010, 23:31

em sap molt de greu (PERO LO PRIMER ES LO PRIMER) ami tambe em tocara (la dona vol unaltre)ja saps on trobarnos aqui al foro tan ben parit, te trobarem a faltar (espero no agafarli el palometon de 20 kg ........em matara....)
salut i força peixos

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 08 Mar 2010, 00:20

jajaja unamica convé... jajaja va sort qe ara tindras feina!! :emoticon0054:
salut!

ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Penjo les canyes

Missatge  BECADER el Dl 08 Mar 2010, 00:32

Doncs la veritat es q et trobarem a faltar,amb les teves narracions i pesqueres...
pro durant el temps q estiguis fora,ens cuidarem de donar un cop de ma.
SALUT I ENDEVANT PAPUCHI!!!

BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 08 Mar 2010, 09:23

be, raul, ja saps lo que et trobarem a faltar,els teus escrits, les sortides amb mala mar, les pesqueres, u trobarem a faltar, pero pense que tu encara patiras mes que nosaltres,jo se lo que es aixo, no com tu que es per un motiu d'alegria, jo com ja saps es per malaltia de la dona, i ja porto 4 mesos que no toco una canya, i no et pots imaginar les ganes que en tinc, a mes que on escric al forum es un cuartet petit que es on tinc tot lo de pesca, i cuan entro encara et crema mes, pero en fin a mi personalmen el forum m'ha ajudat molt en aquest temps, ja que amb distreia molt veure les vostres pesqueres, els vostres escrits tot, ja veuras que encara que no surtis i continuaras enganxat com una via d'escape, en fi no m'enrrotllo mes, tambe necessitaba desfogarme una mica, salut company i felicitats per la teva nova paternitat cuant arrivi, i saps que aqui tens un amic per lo que fassi falta,

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 13:31

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: