MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!
por dri79 Ayer a las 22:55

» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49

» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41

» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38

» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37

» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29

» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06

» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38

» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33

» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14

» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59

» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46

» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49

» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40

» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55

» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52

» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49

» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49

» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26

» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2012
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Tarragona)

Pàgina 7 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Tarragona)

Missatge  sergispining el Dv 17 Set 2010, 16:35

el delta enganxa juby,i molt ,i tinc tres hores de cami fins aqui ,pero estar alla es impresionat ,mai saps quina sorpresa te tocara.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dv 17 Set 2010, 22:02

Quart dia...
Molt de vent ens quedem al riu, i aquest es va rajar...no va trobar el forat per sortir a la mar.

Hi havia molt poc moviment i a sobre quan l'Elsa en tenia un d'enganxat força maku quatre salts i adeu, això tot i les inclemencies climatiques ens va animar i per fi en vam poder fer un.

Cinquè dia, sortim a la tarda quant el vent ja a minvat i després de provar una estona al riu sense èxit ens trobem en Jaques un conegut del Delta, i ens comenta que a disfrutat de valent amb les llampugues i els bonitos, ens explica mes o menys la zona i gas a fons que ja són les 19h. Quan arribem a puestu no veiem ni un putu ocell, s'ha acabat el festival tot i axí fem uns tirillus, de cop l'Elsa crida llampugues a la vista!! tot recollint em giro per veure els peixos i de cop sento un espetec a superficie la canya es blega i el fil comença a anar avall, no es pas una llampuga això ho tenia clar i tampoc un tallahams i menys un bonito, el peix tibava amb força i tenia en ment les poperes obertes de la tunyineta que varem perdre pero aquest cop estava tranquil el meu esquer anava montat amb un ham simple i resistent.
La sensació de no saber que portes es molt exitant, per fi el veim...aquesta no m'he l'esperava!!!

Aquesta em va fer una especial il·lusió que es mengés un Juby ja que son més escasses.

No vam trobar els bonitos però ja firmavem!!! retirada a recollir uns companys i a somiar.
Últim dia, fa una calor espetarrant i el mar està espectacular i els peixos dormint a l'ombra...vam passar el dia empaitant llampugues.
Aqui la trupe probant sort.

Fins aviat Delta!

Editat per darrera vegada per juby el Dv 20 Gen 2012, 18:17, editat 1 cop en total

juby
www.forumdepesca.com

Edat: 35
Localització: Manresa
Reputació: 1
Data de registre: 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 17 Set 2010, 22:44

Elsa, Juby... torneu cap a casa ja! si us plau! feu-ho per mi! que fot un mes que no surto i aquest relat i aquestes fotos m'estan fotent una úlcera de pam i mig per pam i mig...

Felicitats parella!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 18 Set 2010, 07:57

Felicitats!

molt bon repor Juby i Elsa (la tremenda). Com et fot canya la dona, eh!!!! Això sí que mola!

per cert, m'he fixat amb el salabre... una merda de xarxa, cert.

i t'han funcionat els jubys!!! Mira que en tinc un per estrenar.... el pròxim dia el provo! Jo els he trobat el punt a aquests tallahams... ara ho provaré a superfície!

i la servia... espatarrant!

m'has posat nerviós, nano... i t'ho faré pagar! (jajajja)

Raül
www.forumdepesca.com

Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re:com anat el finde?

Missatge  BECADER el Ds 18 Set 2010, 12:55

Com diu en Raül,molt bon repor Elsa i Juby!!!

Bones fotos,bones peçes,i varietat de peix,i una gran servia pescada amb esquers Jubys.

Salutacions!

BECADER
www.forumdepesca.com

Localització: VIC
Reputació: 3
Data de registre: 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Ds 18 Set 2010, 14:43

aquesta servia.... segur que va donar una lluita molt maca, una pena no veure la picada.

raul7
www.forumdepesca.com

Localització: maresme
Reputació: 1
Data de registre: 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dg 19 Set 2010, 15:53

la mara el tanu ......quina servia més maca, buuuff quin combat...

habiam si ens veiem aviat Very Happy

fran
www.forumdepesca.com

Edat: 27
Localització: valles occidental
Reputació: 2
Data de registre: 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 20 Set 2010, 18:40

MOLT BON REPORT JUBY,aqueta torre me sona jejejejej..... i molt bona sevia i ames amb un esquer tru a de ser la hostia. FELICITATS COMPANY.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  pirata-1 el Dg 24 Oct 2010, 19:31

primera sortida per tarragona després del temporal d'octubre, el peix molt dificil de trobar, peix blau gairebé inexistent, per la radio s'ha escoltat que encara queden alguns rojos petits pero crec que força lluny ja a partir de 6 /7 milles, pero per altra banda em tingut una sorpresa agradable, les petites palometes ja fan de les seves, espero que totes vagin pel mateix lloc per on ha marxat aquesta

pirata-1
www.forumdepesca.com

Reputació: 0
Data de registre: 17/10/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dg 24 Oct 2010, 20:54

Angel....tens raó Smile .
quina llàstima de temporal....
seguuuuuur?
mmmm encara no tinc clar si ha anat pitxor o millor ...bueno va segons a quines zones jejjeje perque la setmana pasada a la jornada de barna.........
Ja saps amb qui vaig sortir ahir .......però no el que vam fer....jijiji...
una barracuda molt maca, un bonito marcat de 63, un atac d'un bonito increíble..una servia...ah y creiem que més de 30 tallhams..(deu per cap, segur..) inclús vaig fer dos dobletes a paseante jaja ..però en el segón va venir un tercer tallham i va tallar el baix el molt caaaa......vem veure com marxaben els altres dos pobres enganxants i fentse petonets....haviem si es salven...

Palometes.........ni rastre..sembla ser que están més adalt Twisted Evil o ja han marxat ?? Twisted Evil vindrán ja els llobarros ?

salutacions, especials, al que tinc adalt del post.
Per cert parla amb mullafils (jajajajaj) i fem un dia una sortida . . .

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  pirata-1 el Dl 25 Oct 2010, 20:30

fran s'ha m'ha dit que molt aprop de la zona on viuen aquelles tonyines tan maques, hi han llampugues d'un tamany molt considerable affraid affraid

pirata-1
www.forumdepesca.com

Reputació: 0
Data de registre: 17/10/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dl 25 Oct 2010, 20:36

pirata-1 escrigué:fran s'ha m'ha dit que molt aprop de la zona on viuen aquelles tonyines tan maques, hi han llampugues d'un tamany molt considerable affraid affraid

doncs nanu ja saps typeR a fondo i tiki taka.......de moment per aquí hi ha tema...encara que...ja parlarem ....jiji Very Happy

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Una de Julio Verne

Missatge  girgom el Dv 29 Oct 2010, 14:45

Bé, primer de tot bon dia a tots, pescadors , tertulians, cracks, megacracks, fastasmes, noies guapes que n’hi han unes quantes, je,je.
Us vaig a explicar una de Julio Verne, que precissament hi començat a llegir el llibre de”20.000 leguas de viaje submarino” com un nen tu, cada vegada em fotu més jove, no se que em passa.
Dissabte de mitjans de setembre sortida com sempre d’hora quan s’aixeca el dia,tot el camping dormint i el penjat de turno que preparo tot per sortir, amb una il.lusió a dins, bé els que sou pescadors ja m’enteneu. Primera observació l’estat de la mar i onatge això de sortir desde platja a vegades té la seva complicació i sobretot desde zodiac. Dia de sol i nubol mar lleugerament alterada donat pel vent de terral que bufa a primera hora, onatge bo per sortir sense complicacions, la tornada ja veurem.Temperatura ambiental agradable, temperatura de l’aigua segons la meva mà dins l’aigua uns 23-24º no falla, tinc un sensor a la mà impresionant,ja,ja. A vegades et pots equivocar de varios graus però que collons a disfrutar.
Despres d’amarrar totes les coses a la zodiac sortida cap a dins cauen les linies a l’aigua la primera ben lluny, la segona més a prop, velocitat molt baixa primera obsesió treure algún llobarro, encara que de moment només els veig a les fotos de l’OT estas fet un crack company .
Com era de esperar despres d’una estona res de res , miro cap al fons visualment profunditat 10-12 metres, ostia quina sonda de profunditat que porto increíble, bé d’acord potser hi han uns quants metres mes o menys. Apropu la línea que esta mes lluny i Aumento velocitat ni a saco ni lent, ja m’enteneu per atacar el bonitol per la zona que mes o menys estic a vegades apareixen.Al cap de poca estona canya que estorça amb força, baixo velocitat i començo a tentejar el peix talla mitjana, començo a recollir i paro el motor perque es calmi de tant en tant fot algunes betjagades, ja el tinc a la vista que fotu salabre o aixeco canya, la bestia detecta els meus dubtes a tocar de la barca comença afotre unes bones espentes que treu bastant fil, de totes formes aguanta bé la línea de 0,30 i començo a recollir i cap a dins aixecan la canya sense dubtar un bonítol ben maco esta més cap els 50 que els 40, ostia satisfacció plena,calma i silenci envolta la zodiac.
Amb la barca parada aprofitu per posar un jig i fotre una mica de sppining i jiggins combinat. Em trobo a mitja milla de la costa mes o menys, de cop un soroll de motora i molt a prop de les boyes pasa la lancha de la guardia civil, collons on van tant d’hora , bé mentre els vaig mirant i el jig que toca fondo uns moviments sexis i cap a munt de cop i volta collons ja hi enganxat una bossa o una red dels collons de pescadors que surten de torredembarra (tiren unes líneas a fondo que foten varios kms, es adir arrasen amb tot el que troven, fins i tot amb els nostres jigs m’acago en…). Dons bé començo a recollir amb cuidado per no trencar la línea, no vull perdre un altre jig collons, vaig recollin sense parar i denoto que la línea aguantarà la pujada, estic perdudissim no se que collons estic pujant, això es lo maco també de la pesca que a vegades es una incognita el que portes. Noto que tinc la l’esquer bastant a prop i veig algo pero no ho se distingir, per fi el tinc a arran d’aigua collons Jordi qui et va parir aguanta aguanta, em fot varies espentes amb força per marxar en dirección contraria a la barca, amb decimes de segons aixeco canya va volant per l’aire i l’encerto a dins de la zodiac , ostia el miro, ell em mira no se que fer, potser abraçarlo, donar-li un peto,no se son moments d’extasis, moments de silenci dins la zodiac, ostia tio no m’ho crec qui et va parir però que es això, i a qui el teniu que de aquests ultimament falten fotos 790 grs. 65 cms de llargada,

El bes-net de la novela de julio verne

girgom
www.forumdepesca.com

Edat: 43
Localització: Sabadell
Data de registre: 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dv 29 Oct 2010, 21:21

Jajajajajajajajaja, collons Girgom quin disfrutar tant benparit. Ja voldriem alguns que les coses ens anessin aixi per aqui dalt , felicitats pel relat i per les captures

peixet
www.forumdepesca.com

Edat: 45
Localització: St Joan les Fonts
Reputació: 16
Data de registre: 21/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 29 Oct 2010, 22:25

Osti, un altre relat! És ben bé que quan hi ha peix, motiva i dóna per escriure, així dóna gust! Aviam demà si el temps i els peixos es comporten!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 7 de 10 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum