MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Tarragona)

Pàgina 4 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Tarragona)

Missatge  arb58 el Dc 30 Jun 2010, 19:49

Carai Jordi, veus, sempre mulles, ja ja ja. enhorabona pel bonitol.

Com no portes sonda, un consell, cuan veigis les gavines quietes totes juntes i suran al aigua, normalment estan a sobre del peix petit, i esperen als depredadors perque els pugi el peix. Aixo no vol dir que marchin a un altre lloc que el peix ja estigui adalt.

Salut i ens veiem aviat.

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dc 30 Jun 2010, 21:28

Renoi Toni ets un crack, ara que ho dius si que n'he vist vegades de gavines surant, ara aixó si sempre amb la mar calma, ja provaré de tirar uns quants ferros a veure si li fotu a una pel cap, el que passa que si a sota no hi ha el peix gros ho tenim una mica dificil,no. Ja us explicaré.

En un llibre un navegant de veler va arrivar a una illa de per allà les bermudes, d'aquestes verges i quan van estar a la platja caminant decenes de gavines grosses se'ls hi van fotre a sobre atacant-los, i era perque per allà tenien els nius i ho intentaven defendre. Desde llavors no els hi trec l'ull a les que pasen per sobrela barca, la primera que s'acosti li fotu un cop de rem que la deixo estesa i a sobre la fotu servir d'esquer que collons. Ara si vulguessin unes quantes decenes podrien fotret a l'altre barri amb els becs que tenen.

Salut i Força als Bonitols a falta de tonyines

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dl 12 Jul 2010, 23:25

Dissabte per Tarragona força entretingut,nomes arribar a puesto es veu xipxap a l'aigua i algun ocell tres quatre tirades,ja be pam!! ui!!pam!!!oooh!!!pum!!!ara si ja el tinc!!!molt be Elsa ja porto el salabre!!!!tallahams 3,600...uns quant tiors mes,ara jo directa embocada i carrera es bo grava grava!!!no gravis que ja no be Crying or Very sad mes tard la dona em treu dos espets,caram espaliva xaval!!!anem mar endins haviam si trobem alguna pajarera, res durant una bona estona,vaig per fer un cigarret, ostres l'encenador no hi es, en algun bot anat a l'aigua,tornem a port hi abans d'arribar veiem ocells mes endins,decidim anari tot hi estar lluny de la costa per la nostra barca....arribem 60 metres profunditat,els ocells es mouen força rapid i a l'aigua ostres!!!quins atacs,quin reflexes son peixos de 10 kg bons es mouen rapidament i costa llençar als atacs i res una bona estona amunt i avall.....ara si ja el tinc ooooh aixo no fa deu kg crec que es un bonito,si bonito 1,400, no pot ser veig peix que no pot ser bonito pel tamany,som uns flipats posa un paseante petit carinyo que son bonitos.....ara atacan em força com bull l'aigua i estem aprop ja el tinc diu l'Elsa,ja ja es molt mes gros que el teu i mes fosc....ostia!!!aixo no es un bonito, el primer que em be el cap son les poperes del paseante de 10 cm,el tenim ha tiro de salabre, nena una tonyina!!!fico el salabre a l'aigua i el peix començar a tirar avall i ha tirar avall amb molta força i velocitat....Jordi el fil que es buida molt rapid!!la canya que es trencara!!!el meu braç em crema agafa la canya que no puc mes,agafo la canya i molt fil ja no queda la carrera es constant i frustrant poso la ma a la bobina i tota la finura de la dona a pendre pel cul en 20 segons, les dues poperes del paseante ben obertes,quin mal rollo ens falta la foto pero el moment que bem passar va ser molt excitant!!!no varem tenir cap mes picada, i la pallissa que em va fotre l'Elsa aquest cop va ser monumental!!!

juby
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 13 Jul 2010, 02:10

Carai Jubi, poca broma amb les dones eh... jejeje
Molt bé Elsa, la qüestió és que els dos veu disfrutar.
Felicitats, i gracies per compartir-ho amb nosaltres, d'això s'alimenta el fòrum.

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 13 Jul 2010, 10:10

Ostres quin relat més excitant Elsa i Juby et fa pujar la adrenalina de cop, això de obrir-se els hams em sona d’algo, el dia que necessites que no fallin, et donen pel cul, quina llastima us deuria quedar una cara que no vegis, però bé lo important , es el que dieu, el rato excitant que vàreu viure que normalment et queda gravat durant temps.
Com diu l’Anna això ens ha alimentat els que varem estar de secà aquest cap de semana.
Felicitats

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 14 Jul 2010, 00:42

Collons nanuuuuuuuuuu....per un moment ja veia el peixot pujat a la barcaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!

Quina enveja que la dona ho porti tant bé....de veritat nanu, així segur que no s'enfada quan arribes tarde de pescar jajajaja...la meva al delta a vegades venia a pendre el sol i si hi había pajarera agafaba la caña i treia peixos i tot pero ja ha passat a la historia...bueno.....depèn si a la filla quan sigui més gran li agrada.......

Per cert, a la zona que varem comentar van treure força espet de entre 2 i 4 kilos.
Pot ser la setmana que bé faci una sortida per allà..ja veurem.

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 14 Jul 2010, 18:39

felicitats juby per les pesqueres ,(AL MENYS TOQUEU ALGO DE PEIX, PER QUE JO, JA FA 2 O 3 SETMANES QUE NO HI VAIG) ara el delta me queden 3 setmanes .
pd (PROMETO FER UN DIARI DE CRONIQUES CADA DIA ).SALUT I FORÇA PEIXOS

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Mini vacancesc al Delta

Missatge  juby el Dj 16 Set 2010, 22:43

Primer dia porra!!
El segon dia va anar una mica millor, després d'alguns empaits va sortir el primer (ja feia dies...), doble satisfacció per l'esquer! n'hauré de fer un d'igual ja que aquest el vaig perdre.

Al cap de no gaire estona "patam" surt el segon estrenant un altre Juby, la veritat es que fa molta il·lusió!

Creix més! que t'estaré esparant.

Per fi vaig acabar una jornada treient més peix que la dona, jajajajaja 2-0
Tercer dia, la cosa esta molt fluixa després de fer les zones conegudes sense èxit decidim anar a una zona que em va recomanar el Fran, peró també estava fluix fins que de cop i volta veiem el primer empait i hem d'esperar poc que surt el primer.

Tornem a entrar al riu per fer la última hora del dia, i sembla que el tema está millor...

Cony! ja en van dos, no! tres, ostia fins a 4 i jo menjant-me els mocs!!!!

Llastima que s'acavi el dia perque la cosa pintava bé (per la dona) jajajaja

Continuara...

Editat per darrera vegada per juby el Dv 20 Gen 2012, 20:14, editat 1 cop en total

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dj 16 Set 2010, 23:16

Felicitats parella!!!
Vosaltres si que no us avorriu...

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 16 Set 2010, 23:24

Molt bé, no, nanos?

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dv 17 Set 2010, 00:33

Sou uns craks, moltes felicitats

jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 17 Set 2010, 05:57

felicitats parella ,el delta te lo que te .............quins records ,(tinc que fer una escapada per alla)

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dv 17 Set 2010, 11:31

sergispining escrigué:felicitats parella ,el delta te lo que te .............quins records ,(tinc que fer una escapada per alla)

Jaja!!!Sergi fa quatre dies estaves per alla i ja parles de records i que hi tens que anar, o portes a la sang crak!!!

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dv 17 Set 2010, 14:30

ole ole i oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !! mami que será lo que tiene el deltaaaaaaaaaaaaaaaaa Smile Smile Smile

Jajaja ja hem parlat, però de nou.............MOOOOOOOLT BÉ nanu !!
Felicitats dobles....per les captures...i per tornarlosssssssssss !!!

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 17 Set 2010, 18:35

el delta enganxa juby,i molt ,i tinc tres hores de cami fins aqui ,pero estar alla es impresionat ,mai saps quina sorpresa te tocara.

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Ds 18 Set 2010, 00:02

Quart dia...
Molt de vent ens quedem al riu, i aquest es va rajar...no va trobar el forat per sortir a la mar.

Hi havia molt poc moviment i a sobre quan l'Elsa en tenia un d'enganxat força maku quatre salts i adeu, això tot i les inclemencies climatiques ens va animar i per fi en vam poder fer un.

Cinquè dia, sortim a la tarda quant el vent ja a minvat i després de provar una estona al riu sense èxit ens trobem en Jaques un conegut del Delta, i ens comenta que a disfrutat de valent amb les llampugues i els bonitos, ens explica mes o menys la zona i gas a fons que ja són les 19h. Quan arribem a puestu no veiem ni un putu ocell, s'ha acabat el festival tot i axí fem uns tirillus, de cop l'Elsa crida llampugues a la vista!! tot recollint em giro per veure els peixos i de cop sento un espetec a superficie la canya es blega i el fil comença a anar avall, no es pas una llampuga això ho tenia clar i tampoc un tallahams i menys un bonito, el peix tibava amb força i tenia en ment les poperes obertes de la tunyineta que varem perdre pero aquest cop estava tranquil el meu esquer anava montat amb un ham simple i resistent.
La sensació de no saber que portes es molt exitant, per fi el veim...aquesta no m'he l'esperava!!!

Aquesta em va fer una especial il·lusió que es mengés un Juby ja que son més escasses.

No vam trobar els bonitos però ja firmavem!!! retirada a recollir uns companys i a somiar.
Últim dia, fa una calor espetarrant i el mar està espectacular i els peixos dormint a l'ombra...vam passar el dia empaitant llampugues.
Aqui la trupe probant sort.

Fins aviat Delta!

Editat per darrera vegada per juby el Dv 20 Gen 2012, 20:17, editat 1 cop en total

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 18 Set 2010, 00:44

Elsa, Juby... torneu cap a casa ja! si us plau! feu-ho per mi! que fot un mes que no surto i aquest relat i aquestes fotos m'estan fotent una úlcera de pam i mig per pam i mig...

Felicitats parella!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 18 Set 2010, 09:57

Felicitats!

molt bon repor Juby i Elsa (la tremenda). Com et fot canya la dona, eh!!!! Això sí que mola!

per cert, m'he fixat amb el salabre... una merda de xarxa, cert.

i t'han funcionat els jubys!!! Mira que en tinc un per estrenar.... el pròxim dia el provo! Jo els he trobat el punt a aquests tallahams... ara ho provaré a superfície!

i la servia... espatarrant!

m'has posat nerviós, nano... i t'ho faré pagar! (jajajja)

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re:com anat el finde?

Missatge  BECADER el Ds 18 Set 2010, 14:55

Com diu en Raül,molt bon repor Elsa i Juby!!!

Bones fotos,bones peçes,i varietat de peix,i una gran servia pescada amb esquers Jubys.

Salutacions!

BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  raul7 el Ds 18 Set 2010, 16:43

aquesta servia.... segur que va donar una lluita molt maca, una pena no veure la picada.

raul7
www.forumdepesca.com

Localització : maresme
Data de registre : 02/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dg 19 Set 2010, 17:53

la mara el tanu ......quina servia més maca, buuuff quin combat...

habiam si ens veiem aviat Very Happy

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 20 Set 2010, 20:40

MOLT BON REPORT JUBY,aqueta torre me sona jejejejej..... i molt bona sevia i ames amb un esquer tru a de ser la hostia. FELICITATS COMPANY.

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  pirata-1 el Dg 24 Oct 2010, 21:31

primera sortida per tarragona després del temporal d'octubre, el peix molt dificil de trobar, peix blau gairebé inexistent, per la radio s'ha escoltat que encara queden alguns rojos petits pero crec que força lluny ja a partir de 6 /7 milles, pero per altra banda em tingut una sorpresa agradable, les petites palometes ja fan de les seves, espero que totes vagin pel mateix lloc per on ha marxat aquesta

pirata-1
www.forumdepesca.com

Data de registre : 17/10/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dg 24 Oct 2010, 22:54

Angel....tens raó Smile .
quina llàstima de temporal....
seguuuuuur?
mmmm encara no tinc clar si ha anat pitxor o millor ...bueno va segons a quines zones jejjeje perque la setmana pasada a la jornada de barna.........
Ja saps amb qui vaig sortir ahir .......però no el que vam fer....jijiji...
una barracuda molt maca, un bonito marcat de 63, un atac d'un bonito increíble..una servia...ah y creiem que més de 30 tallhams..(deu per cap, segur..) inclús vaig fer dos dobletes a paseante jaja ..però en el segón va venir un tercer tallham i va tallar el baix el molt caaaa......vem veure com marxaben els altres dos pobres enganxants i fentse petonets....haviem si es salven...

Palometes.........ni rastre..sembla ser que están més adalt Twisted Evil o ja han marxat ?? Twisted Evil vindrán ja els llobarros ?

salutacions, especials, al que tinc adalt del post.
Per cert parla amb mullafils (jajajajaj) i fem un dia una sortida . . .

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  pirata-1 el Dl 25 Oct 2010, 22:30

fran s'ha m'ha dit que molt aprop de la zona on viuen aquelles tonyines tan maques, hi han llampugues d'un tamany molt considerable affraid affraid

pirata-1
www.forumdepesca.com

Data de registre : 17/10/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum