MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Tarragona)

Pàgina 3 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Tarragona)

Missatge  juby el Dc 09 Jun 2010, 19:53

sergispining escrigué:quin tros de palometon mes guapo .........mmmmmmmm..si conto tan sol me queda un mes i mig per baixar.

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡QUIN MONOOOOOOOOOOO¡¡¡¡¡¡¡¡

FELICITATS COMPANY

Doncs quan estiguis pel Delta ja ho diras,haviam si coincidim i fem una sortideta!!!

juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ruscles el Dc 09 Jun 2010, 22:08

quina pesquera mainada; moltes felicitats ,

el rollo petrolera m'agrada sembla que alla un popper ha de fer molt mal! clown

ruscles
www.forumdepesca.com

Localització : cap aqui n'enllà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 09 Jun 2010, 22:24

uuuuohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh MMMAARE DEL AMOR HERMOSOOOOOOOOOOOO.

Quina palometa més maca. MOOOOOOOOLTES FELICITATS nanu, això no es treu tots els dies....

Felicitats de nou, tant per la captura, com pel gest de tornarla a la vida i moltes gràcies per les fotografíes.
Ah i lo de les rodes del remolc sé de que va ....quina tallada de rotllo, amb tants viatges al delta i de la merda salinitat del mar fa 4 anys mentre anava a pescar s'em va sortir una roda (coxinets machacats)........

Gracies, la veritat que varem guanyar però varem tenir molta sort, el peix no menjava bé...de 6 palometes, 3 van picar i una es va clavar..i de no se cuants tallhams, també un.......

JA NO ENTRO MÉS aquí QUE EM DONEU GANES DE BAIXAR DEMÀ AL DELTAaaaaaaaa

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 09 Jun 2010, 22:31

Per cert aquesta estructura es la que va aguantar, hi han dues més afonades Very Happy
Nosaltres la diem el chip chap.
Perquè? Fácil.
A la nit te una llum que fá chip chap chip chap bounce bounce bounce bounce

bona nit senyors i de nou juby moooooooltes felicitats per la palometa. Espero algún día agafar una així i que no s'escapi.
Ah i la dona nanu tu no saps la sort que tens........

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dc 09 Jun 2010, 22:36

COLLONSSSSSS QUIN PEPINO !!!

Això si que és un monstre, quin aparato i com deu tirar......

Felicitats Juby i acompanyants !!!

salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 10 Jun 2010, 01:06

Osti tu.... quin rellam de vedell!
Felicitats juby i familia!
Cada cop que llegeixo algo del delta s'em regira l'estómac, ha de ser la òstia!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dj 10 Jun 2010, 09:55

A mi no se'm regira l'estómac, a mi se'm programa sol el GPS per anar-hi...I AIXÒ QUE NO EN TINC! jajaja
Nois, em deixeu les dents llargues affraid

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 14 Jun 2010, 17:05

Ei companys, un altre cap de setmana de conya, com es disfrutar allà dins, i tampoc cal treure peix per disfrutar. Mar Tranquila, serenó

Relax, disfrutant

De cop i volta tot es trastoca i

Adrenalina, cony que serà tot es un enigma, au Jordi et toca recollir i esperar que passa, aquest cap de setmana mal enganxat s'en van anar ben be 6 0 7 i un de gros, que collons seria, aquesta vegada si

ostres collons el de sempre estornells, encara estic esperant una bona peça pero no va poder ser, això si vaig treure la primera palometa blanca de l'any, ja estan aqui i deu n'hi do les primeres esbrenzides que foten.

Salut i Bona Pesca a Tothom

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 15 Jun 2010, 10:22

molt bé nano!

un dia de l'any passat fam fer 15 palometes... era el meu primer dia! i les vam fet gairebé totes a spinning. Quina mala òstia que gasten... veig que sempre fas curricà... quan vegis una remoguda d'aigua, un petit esquitx... el que sigui, llença un jig petit i, amb una mica de sort, disfrutaràs el doble!
estornells, oblades, sorells, verats,... tot entra a spinning. Darrera hi entraran els palometons, tallahams i els bonítols... i ja veuràs el que és flipar!

espero les teves cròniques, company!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dt 15 Jun 2010, 17:41

Felicitats Jordi, cada die mulles, ja ja ja, fes cas el Raul que dona molt bons consells. pirat

Salut i bona pesca.

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 16 Jun 2010, 16:15

juby,estare del dia 6 de agost fins el 22 i va per tots,si algun vaixa ja sabeu un truc .salut i força peixos.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 16 Jun 2010, 17:03

sergi encara no ho tinc clar pero Pot ser que coincidim un o dos dies ja que estic allà a partir de juliol pero només fins el 9 d'agost q marxo a lanza

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dc 16 Jun 2010, 21:05

sergispining escrigué:juby,estare del dia 6 de agost fins el 22 i va per tots,si algun vaixa ja sabeu un truc .salut i força peixos.
Doncs ja et trucare si baixo algun cap de setmana d'Agost.
Fran suposo que t'enportars alguna canyeta, un company d'aigua dolça hi va estar la setmana passada va fer un denton i tres "pejerreis" tambe va veure com treien algun "medregal".

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 16 Jun 2010, 23:54

juby escrigué:
sergispining escrigué:juby,estare del dia 6 de agost fins el 22 i va per tots,si algun vaixa ja sabeu un truc .salut i força peixos.
Doncs ja et trucare si baixo algun cap de setmana d'Agost.
Fran suposo que t'enportars alguna canyeta, un company d'aigua dolça hi va estar la setmana passada va fer un denton i tres "pejerreis" tambe va veure com treien algun "medregal".

No he pugut convencer a la dona en emportarme una canyeta ni que fos...Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Mentidaaaaaa jejejej, inclús tinc permís per pescar un dia a una illa que hi ha aprop que diuen es molt graciosa i divertida... Laughing
No coneixent la zona doncs ens menjarem els mocs, però només pensar que em pot picar un pepino com els que la gent treu allá em posa molt burru....jeje em faré merda la esquena, pero intentaré fer spinning tot el dia amb un carret de 600 0 700 grams, y una caña de 2,70 que pesa com la meva barca ja ja ja que si entra algo important tenir més garantíes d'èxit que no sé ni quan ni si tornaré..... bounce

Ja em queda menys...

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dv 18 Jun 2010, 22:24

Mentidaaaaaa jejejej, inclús tinc permís per pescar un dia a una illa que hi ha aprop que diuen es molt graciosa i divertida... Laughing
No coneixent la zona doncs ens menjarem els mocs, però només pensar que em pot picar un pepino com els que la gent treu allá em posa molt burru....jeje em faré merda la esquena, pero intentaré fer spinning tot el dia amb un carret de 600 0 700 grams, y una caña de 2,70 que pesa com la meva barca ja ja ja que si entra algo important tenir més garantíes d'èxit que no sé ni quan ni si tornaré..... bounce

Ja em queda menys...

Porta caps plomats per vinils de 20 cm jaja!!!T'has llegit el repor spinning de lujo en la Graciosa del pescamar on surt el teu de les pajareras,venen ganes d'agafar l'avio!!!
I vaig estar fara 8 o 9 anys,pero no et puc donar cap consell, llavors no tenia el costum d'endurme la canya de spinning a tota arreu,aixo si l'illa es una passada n'hi cotxes nomes un jeep no hi ha cap carretera "a patear"a la dreta del poble mirant al mar, caminat 15 minuts hi ha una platja que es una passada!!!!Encara falta pero que tinguis sort,amb els jureles i els medregales i tot el que et pot sortir per alla!!!!

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 19 Jun 2010, 21:43

juby escrigué:T'has llegit el repor spinning de lujo en la Graciosa del pescamar on surt el teu de les pajareras,venen ganes d'agafar l'avio!!!
!!!

En Juby té raó: jo he llegit el repor de la GRaciosa i em va agradar molt, però el que recordo especialment, FRan, és el teu. LLegint-lo em van venir ganes d'agafar la barca! I això costa molt de trobar a les revistes... no havia trobat la ocasió de felicitar-te, però deixa'm que ho faci ara, encara que tard, et felicito de tot cor. No és el primer repor que llegeixo teu, i et puc dir que ets dels pocs que contagien les ganes i la passió que sents per la pesca.

Enhorabona, ets molt bo al mar, però també ho ets al despatx!

Jo he estat davant la Graciosa molt abans de veure aquests reportatges. VEient aquelles costes i lo verges que són, no costa gaire fer-se a la idea que hi ha veritables monstres, allà al fons. Aneu amb compte amb el mar allà al nord de Lanzarote:és molt traidor. VA ser l'últim viatge que vaig fer amb la dona abans de ser pares... així que la única canya que vaig donar, va ser a la dona!

agafat'ho amb calma... DISFRUTARÀS!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dg 20 Jun 2010, 20:58

Aquest cap de setmana ha sigut el campionat de catalunya / spinning embarcació.
I com altres anys la concessió la va tenir el náutic de riumar.
Coneixo a varis participants que han estat, i també hi va anar el mascarellet, un dels barcos que m'és m'estimo del delta, i varen fer tercers amb un tallhams de casi 5 kilos. Quin palmarés que porten ja ........... Smile

Si si que vaig veure els reports de la graciosa i tannnnnnnnnnt !!! Tinc cuatre o cinc revistes de gener a casa, va ser com be dius quan va sortir el primer report que vaig fer a una revista.
De fet parlo sovint amb un dels que hi va anar a la graciosa, i m'han dit algunes coses que bufff....de fet em fa por de tirar esquers XXL com penso tirar ....

Gràcies raúl. Encara que només tinc 25...sóc molt jove i he d'apendre mooooltes coses, i agafar bones palometes, bones tonyines... es més a la pesca penso que mai s'arriba a saber tot Smile ........i si, molt cert, m'agrada molt viure i gaudir la pesca i els amics. En altres foros tinc una frase feta per mí i que diu així... "la pieza soñada un dia llegará, insiste y nunca pierdas la ilusión" viva y vive la pesca.

per cert o a l'Agost o al septembre sortirá un report de la pesca de la dorada, l'he fet amb el meu amic jordi.
És la única pesca que practico fora del spinning ...i només la practico allà clar...i això que sóc nerviós i no m'agraden les pesques de la espera...però aquesta ....es tannn relaxantttttt i a la vegade tens taaaantes picades......

salutacions

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dl 28 Jun 2010, 22:01

Hola ha tothom!!!per St Joan varem tornar a fer Delta,quin pont bona mar bon temps aigues netes bona gent,tranquils aquest cop no hi han palometons n'hi tallahams de bon tamany...a la meva barca en van pujar dos pero no arribaven als dos kg,de pajareras si que n'hi havien pero sembla ser que eren sorells i de peix gran n'hi rastre...
Vaig tenir la sort de coneixer dos foreros,en Salvatge i famili molt enrotllats i bona gent,que tambe van correr la mateixa sort algun sorell i tallahams de 1'5kg,ho tenim que tornar probar Jordi!!!
I en Fran, ell si va tenir un bon palometon pero el peix va decidir no pujar a la barca.....
Resultat pocs peixos i un tall de 3cm al flotador que no se com collons ha sigut!!!
I content d'haver conegut dos craks!!!!

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dt 29 Jun 2010, 00:09

Hola Jordi, segur que hi tornarem...
Estic content d’haver coincidit allà amb tu i haver conegut l’ Elsa, l’Ignasi, la Raquel i com no, a la petita Júlia.
Per el tema peixots, un altre dia serà.
M’hagués agradat coincidir també amb el Fran, però no vaig tenir l’oportunitat.
Salut i pesca!!!

salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 29 Jun 2010, 10:46

Bones companys, cap de setmana llarg a tope, sortides 24,25 i 26 de juny al mati, mar com una bassa d'oli, molt de sol i molta calor, com bé diu en juby divendres i dissabte vaig localitzar unes grans pajareres amb molt de peix petit i havia un gran festival tot ple de sorells en vaig repartir per tots els amics, s'enganxaven sense voler, vaig probar una mescla de spping-jigging que va tenir algun bon resultat, la peça més destacable un bonitol de 1240 grs. que va donar la seva guerra. Ja em acabat la temporada de primavera a Tarragona amb un gran balanç i molt bones experiencies i lliçons que ja us he anat explicant, fins ara seguia anant molt fi, pero a partir de finals d'agost, que tornem a la temporada de tardor provaré una canya amb fil més gruixut i amb rapales d'11 a 13 cms a veure que surt. A disfrutar de l'estiu i del mar i

Salut i Sort a Tothom

girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 29 Jun 2010, 12:57

molt bé Girgom!
fa quatre dies només ploraves i ara ja els fas a spinning tots!

quan tornis a finals d'agost: que es preparin!!!! triomfaràs!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 29 Jun 2010, 17:55

Gràcies Raul, el que s'ha de felicitar es a tu pels teus relats i la teva sinceritat, la veritat es que no em conecto molt sovint i no puc entrar més amb els teus teves,perque vaig bastant liat per la feina, pero això no vol dir que no comparteixi moltes de les coses que dius, endavant ets un crack, el dia que tregui una peça grossa ja em sentireu ja, i sempre intentant aprendre.

El tema del Sppining el faig una mica com puc, tampoc tinc el material adecuat, per cert si algu em pot aconsellar necessito comprar una canya de 2,10 mts per Sppining que estigui be de preu, i que la pugui fer servir també per jigging.

El que faig com que no porto sonda vaig tirant al curri amb la barca i a la que tinc una picada (em dona la senyal que per allà estant) paro motor i faig unes quantes tirades de sppining i jigging fins el fons, de moment només i tret alguns sorells despistats i tamany mitjà, que hi farem.

Aqui us penjo una foto amb quatre gavines que al cap de segons en van arrivar moltes més però jo ja estaba enfeinat amb una picada.

I del Bonitol que vaig treure, que encara em pregunto amb aquestes dentotes com no va tallar el fil del 0,30, si l'arriva a enganxar bé otro gallo hubiese cantado

Salut i Bona Pesca a Tothom

girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 29 Jun 2010, 19:31

girgom , hola company ami fa algun temps si me trencaven (com ja sabeu la majoria soc molt asiduo als vinils i si portem fil molt gruix no llemçem gaire,pero amb un fil prim tenim el problema de que ens trenquin,solucio un pont de fluor de 0.40 o 0.50)he arrivat a tenir 7 0 8 picades i no treure cap tambe canvio els ams molt mes grans i les peces mes grans que he tret sempre han estat am vinil .salut i força peixos

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 30 Jun 2010, 01:50

Carai Girgom, felicitats pel bonítol! Veure que encara en corren, em motiva per dissabte!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 30 Jun 2010, 17:26

hola a tots

juby, el mateix, un plaer parlar amb tú .
si, un altre ternero xxl perdut, però que farem així es la pesca ja arribará.

salutacions !!!

fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent