MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Tarragona)

Pàgina 2 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Reportatge Estornells

Missatge  girgom el Dl 31 Maig 2010, 12:22

Bé companys donat que ultimament en els missatges hi ha molta lletra i poca foto, aqui us en posu unes quantes.

Cap de Setmana de estornells, mar placida quin goig, serenó, relax, soroll del motoret i els esquers a punt

Em passa una barca a motor a tota pastilla pel costat, li faig gestos que s'allunyi de les lineas de les canyes, de cop i volta la canya es torça començo a recollir estira lo seu, al moment l'altre canya també es torça, qui em va parir, acabo de recollir una i

i despres l'altra

i aqui les teniu, quina sorpresa 3 d'un cop, em vaig quedar de pedra quan les vaig veure

de 3 enganxades en portava 8, vaig optar per deixar de pescar-ne més i tornar ja en tenia prou, encara que tornant s'en van enganxa 2 més, sol.lució els hi vaig donar els veins que tenim al costat 4 peixos i vàren quedar molt contents

Dissabte

Per Cert el més gran va fer 46 cm i 980 grs, no crec que arrivin a creixer molt més aquesta especie, fins ara es el estornell més gran que hi arrivat a treure, la resta va oscilar de 36 a 31 cms.

Diumenge

Salut i bona pesca a tothom
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Tarragona)

Missatge  Tola el Dl 31 Maig 2010, 13:03

Sí que s'arribaran a fer força més grossos. Pensa que tot just comencen els estornells. Nosaltres en vam agafar alguns de la mateixa mida. Ja veuràs que cap a Juliol te'n sortiran força més grans. També amb metralleta o d'un en un.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 31 Maig 2010, 14:20

Estàs fet una màquina Girgom!

continua així! Cada dia pesques més i ho expliques millor!
ja deuries flipar amb el peix lluna... n'hi ha de molt grossos! I tens raó, últuimament també en veig molts per allà dalt, però no els enganxo perquè no faig curri.

veig que tens molta por de trencar el fil... quin portes?

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 31 Maig 2010, 15:49

Enhorabona company, te estas millorant cada die, ara vindrá el bon temps per aquesta pesca, bona mar i bona pesca. Very Happy

Aviam si puc sortir aquet disabte i amb trec el mono.

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 31 Maig 2010, 17:26

Tens Rao Tola l'estiu passat a finals d'agost i setembre-octubre sortien molt les melves i estornells, el que passa que de tant grans no en vaig treure cap, de totes formes son especies facils de enganyar que amb practicament qualsevol esquer s'enganxen i això la veritat començo a veure que no te gaire merit.

Raul, porto fil prim 0,30 de nylon, es a dir, realment vaig per pescar llobarros , el que passa es que sembla que s'hagin amagat sota la sorra, i clar evidentment s'enganxen tot el que es peix blau amb el risc d'enganxar alguna peça grossa i petar fil tipus tallahams, servioles, tinc clar que per aquesta pesca hauria d'anar amb fil mes gruixut pero sacrificaria poder pescar llobarros, que son el meu deliri a la cuina.

Arb, ves treient el cap pel mar que comença a veure algo de moviment, encara que no sigui una passada, ja mirarem de quedar algun dia el juliol per treure el cap per barna.

Per cert les fotos va ser increible, amb una mà aguantava la canya i amb l'altra la camera, fins i tot vaig voler fer una foto de la canya torçada amb una picada, pero quan la vaig tenir em vaig fotre nervios i en vaig fer mal per fer-la, a veure si els proxim caps de setmana la puc fer, la veritat que es el moment més extasiant que hi ha quan tot estar tranquil, seré, i de cop nyac veus la canya foten un angle que sembla que es vagi a trencar et puja tota la adrenalina de cop,vaja almenys a mi em passa.

Salut i bona pesca a tothom
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dl 31 Maig 2010, 17:41

hola a tots com va la cosa !! Ja teniiiim l'aigua bennnn calentetaaaaaa menys malllll.

Per barcelona molt de peix blau, algún tallhams, alguna serviola de kilet,sorells, cartes....

Poso l'enllaç a un video que vaig fer fa unes setmanes amb el meu amic jordi, varem agafar i marcar uns cuants, la sort de que el més gran de tots vingués amb mí, va fer 68 cm (no els del video).
En el video hi ha un moment que es veuen tots dos tallhams sota l'aigua, ah i perdó per tant moviment .........
Espero que us agradi.

http://www.youtube.com/watch?v=ElX1RzlZ9D8

salutacions !
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 31 Maig 2010, 18:37

Quin perill aquesta parelleta, ara Fran nomes et cal apendre a filmar una mica, ja ja ja.

Enhorabona company i gracies per l ´aportació.

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 01 Jun 2010, 00:48

arb58 escrigué:Quin perill aquesta parelleta, ara Fran nomes et cal apendre a filmar una mica, ja ja ja.

Enhorabona company i gracies per l ´aportació.

Salut i bona pesca.

poc a poc, que estic aprenent bounce
la barca del jordi es molt alta per grabar sota aigua, es fa difícil aguantar la canya, grabar, recollir, intentar no perdre tensió i el peix.....pero juro que intentaré milluuuurarrrrrrrrrrrrrr.

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

A FALTA DE PAN BUENAS SON TORTAS

Missatge  girgom el Dt 08 Jun 2010, 10:20

Be companys enhorabona per la trovada del dissabte per lo que denoto veu disfrutar sobretot a taula que es del que es tracta.

Veig que aquest cap de setmana van haver bones pescades de com sempre sorells i estornells, dons bé jo dissabte a la tarda vaig sortir unes tres horetes, cap a quarts de set em vaig quedar glaçat, de pedra, potser perque no m’ho esperava, a 50 mts de la barca de sobte amb va treure un tros de llom un dofí que deuria fer uns 2 o 3 mts, es a dir, com la barca , i tot això ben aprop de la costa, no ho havia vist mai, al cap d’uns 10 o 15 segons a 200 mts van sortir 5 o 6 lloms de dofí més, quin espectacle, com vaig disfrutat la llastima es que no vaig poder fer cap foto i es van allunyar bastant ràpid. La primera reacció va ser recollir els esquers no se si algú s’ha trovat que piquin els esquers de curri, però evidentment haurien partit la linea de la primera estrebada, i l'altre reacció va ser a veure si m'atacaran, ja,ja,sort que diuen que son amics dels homes, pero bé allà al mig del mar amb una zodiac de no res, sempre pot sortir alguna ovella negra,i fotra-li una esbrenzida a la neumatica i enviar-la a tomar pel c..

Diumenge i entre llams, trons i pluja vaig sortir un parell d’horetes, i aquí us deixo un parell de servioles que es van enganxar al mateix moment totes dues feien 1,5 kgs i fotien al principi unes bones tivades, em van fer disfrutar una estona

Salut i Bona Mar a Tothom
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 08 Jun 2010, 16:13

girgom, servioles? no son sorells?
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 08 Jun 2010, 16:58

Tens rao sergispping, hi penjat la foto del dissabte, la del diumenge no la tinc donat que tenia la memoria plena, queda pendent posar una a-foto de servioles, per cert felicitats per la pescada de sorells que vas fer a sppining, no?

Salut, mar i llibertat
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 08 Jun 2010, 18:34

si girgom, amb el anguilo.......... me encanta els vinils i son molt pescadors, felicitats per tu tambe .salut i força peixos.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 08 Jun 2010, 22:10

hola nois

Nosaltres varem anar al concurs de spininng C&S que es feía a cambrils.

Li vaig robar el company de pesca al bó de l'arb perque teniem pendent una sortida a superfície i varem baixar divendres a la nit al delta per dissabte anar a cambrils.
Ens ho varem passar molt molt bé, varem eixecar molt de tallhams i sissssssssss palometonsssss que el més gran feía metro i pico però només es va clavar un, el del iban, que va ser qui va pescar i va donar la victoria Very Happy

Aquí el vídeo, espero que us agradi Very Happy

http://www.youtube.com/watch?v=4lyJLIbEj8E
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 08 Jun 2010, 22:26

Ostres jo estava el Delta,vas pescari algun dia?a Cambrils per on es pot tirar la barca?despres de sopar posare fotos del Delta que t'agraderan...
juby
www.forumdepesca.com

Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re:com anat el finde?

Missatge  BECADER el Dt 08 Jun 2010, 23:57

Molt bona pesquera Fran...a veure si veiem les fotos d'en Juby,que tambe tenen que ser espectaculars!!!
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dc 09 Jun 2010, 00:11

Felicitats Fran !!!
bon video i bones peces.
Salut i a continuar pescant.
salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dc 09 Jun 2010, 01:35

Desde el dia que vem estar al Delta amb en Becader i Nopican que la barca no catava l'aigua i aprofitant que venien uns amics de Madrid a passar un dies al Delta i vam anar aquest cap de setmana.
Arribem el divendres a les 19:30 després d'un viatge força accidentat, merda de rodes dels remolcs, com que encara queden dues horetes de llum decidim ficar-nos a l'aigua i provar una estoneta, els companys ja hi eren pero sense gaire sort. Al cap d'una estona em pica un tallahams amb un popper casolà, un parell de salts i es deixa anar, quan sentim...oeeee, oeeeeee!!!! El company sembla tenir alguna cosa...

De fet no para de cridar - Jordi, que no el puc frenar!! (stela 4000)- i anem cap allà cagant llets.
Ens diu que ha de ser gros, despres d'una estona d'anades i vingudes veig el cap que surt de l'aigua...Ostia! que fots amb això!!! ell encara no ho veia clar, pero per fi el pot agafar amb el grip.

No em vaig poder aguantar i els vaig abordar per fer-me la foto (la veritat es que no el podia agafar ell sol, li tremolaven fins i tot les orelles)

I després de quatre fotos pel record, cap a l'aigua!! agafeu tanda a veure qui es el proxim afortunat.

La resta del cap setmana la cosa no es va poder ni igualar, al mati vam provar el llobarro en va sortir un de petit i el company un de kilo i mig (no tinc la foto) ja que passaran tota la setmana al Delta, també alliverats...
Em faltaven poperes per muntar als pencils que vaig fer els ultims dies, així que les compro amb ganes de provar-los, la veritat es que fa molta il·lusió treure un peix amb un esquer casolà

El que no fa tanta gracia es que quan el peix es més gran s'obrin les poperes com si res (8€ sis poperes) quins collons!
Diumenge al mati la meva xicota va voler provar el llobarro amb paseante i va tenir dues picades sense fortuna, després es va posar les piles i es va dedicar a l'ho seu el tallahams, en una estona en va fer dos...qui la va parir!
i això que dijous li van treure un caixal del seny.

Jo tossut vaig continuar amb els meus pencils i pam! una altra cop dos tallahams en un mateix esquer...se n'escapa un, oh! s'escapa l'altre, les dues poperes obertes quina merda!
Fran, aquesta es per tu! El far de Tortosa si no vaig errat.

I tot tornant cap a la rampa...

Espero tornar-hi aviat amb poperes més resistents!!!!
Salut!

Editat per darrera vegada per juby el Dv 20 Gen 2012, 19:57, editat 2 cops en total
juby
www.forumdepesca.com

Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dc 09 Jun 2010, 10:10

Felicitats Fran, molt bon video, i molt bo el reportatge del Delta que vas fer, en deus saber un munt.

Ei Juby esteu fets uns cracks qui em va parir quin tros de palometon, que pesava aquest tros de bestia ? una bestia d'aquestes deu tirar i fotre esbrenzides brutals, enhorabona, quan sigui gran vull treure peçes com aquestes i saber-ne la meitat del que vosaltres sabeu, snif,snif.

Per cert sergisppining que els hi fots als vinils perque tinguis pes, jo els hi foto un plom de 20 grs. a 1,5 mts del vinil, no se?, també n'hi han que porten babero, no els hi provat mai, però clar per llançar no deuen anar bé.

Salut i Felicitats a tota aquesta colla del Delta.
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  usuari el Dc 09 Jun 2010, 13:17

Juby, Elsa i companyia quina pesquera nanos, cada dia sou mes bons m'ha alegro molt per vosaltres de tot cor moltes felicitats
usuari
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Data de registre : 25/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pirata Blanc el Dc 09 Jun 2010, 13:18

Moltes felicitats juby i cia. Quin peazo palometon!!!!!
Pirata Blanc
www.forumdepesca.com

Data de registre : 04/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 09 Jun 2010, 13:28

Molt bona pesquera i ara a somiar i somiar amb aquests dies.......... Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep queen queen
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re:com anat el finde?

Missatge  BECADER el Dc 09 Jun 2010, 14:01

Es un honor haber conegut i pescat amb el Juby i l'Elsa!!!
Quina parella de cracks que esteu fets,felicitats per aquesta pesquera de cinc estrellas...
Segur que vareu disfrutar moltissim tota la colla.
Salutacions i records per l'Elsa una gran pescadora!!!
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 09 Jun 2010, 16:07

cada cop que entro a Tarragona em tremolen les cames!

enhorabona a tots plegats! ens feu disfrutar moltíssim amb els relats, fotos i videos! sou uns cracks!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 09 Jun 2010, 17:56

quin tros de palometon mes guapo .........mmmmmmmm..si conto tan sol me queda un mes i mig per baixar.

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡QUIN MONOOOOOOOOOOO¡¡¡¡¡¡¡¡

FELICITATS COMPANY
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dc 09 Jun 2010, 18:04

Moltes felicitats als dos companys meus que han triunfat a Cambrils, sou collonuts. Twisted Evil

Caram Jubi, bones pesqueres i quin palometó mes maco, ja crec ja, que el Stela no pugues, enhorabona.

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent