MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Tarragona)

Pàgina 5 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Tarragona)

Missatge  fran el Dl 25 Oct 2010, 22:36

pirata-1 escrigué:fran s'ha m'ha dit que molt aprop de la zona on viuen aquelles tonyines tan maques, hi han llampugues d'un tamany molt considerable affraid affraid

doncs nanu ja saps typeR a fondo i tiki taka.......de moment per aquí hi ha tema...encara que...ja parlarem ....jiji Very Happy
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Una de Julio Verne

Missatge  girgom el Dv 29 Oct 2010, 16:45

Bé, primer de tot bon dia a tots, pescadors , tertulians, cracks, megacracks, fastasmes, noies guapes que n’hi han unes quantes, je,je.
Us vaig a explicar una de Julio Verne, que precissament hi començat a llegir el llibre de”20.000 leguas de viaje submarino” com un nen tu, cada vegada em fotu més jove, no se que em passa.
Dissabte de mitjans de setembre sortida com sempre d’hora quan s’aixeca el dia,tot el camping dormint i el penjat de turno que preparo tot per sortir, amb una il.lusió a dins, bé els que sou pescadors ja m’enteneu. Primera observació l’estat de la mar i onatge això de sortir desde platja a vegades té la seva complicació i sobretot desde zodiac. Dia de sol i nubol mar lleugerament alterada donat pel vent de terral que bufa a primera hora, onatge bo per sortir sense complicacions, la tornada ja veurem.Temperatura ambiental agradable, temperatura de l’aigua segons la meva mà dins l’aigua uns 23-24º no falla, tinc un sensor a la mà impresionant,ja,ja. A vegades et pots equivocar de varios graus però que collons a disfrutar.
Despres d’amarrar totes les coses a la zodiac sortida cap a dins cauen les linies a l’aigua la primera ben lluny, la segona més a prop, velocitat molt baixa primera obsesió treure algún llobarro, encara que de moment només els veig a les fotos de l’OT estas fet un crack company .
Com era de esperar despres d’una estona res de res , miro cap al fons visualment profunditat 10-12 metres, ostia quina sonda de profunditat que porto increíble, bé d’acord potser hi han uns quants metres mes o menys. Apropu la línea que esta mes lluny i Aumento velocitat ni a saco ni lent, ja m’enteneu per atacar el bonitol per la zona que mes o menys estic a vegades apareixen.Al cap de poca estona canya que estorça amb força, baixo velocitat i començo a tentejar el peix talla mitjana, començo a recollir i paro el motor perque es calmi de tant en tant fot algunes betjagades, ja el tinc a la vista que fotu salabre o aixeco canya, la bestia detecta els meus dubtes a tocar de la barca comença afotre unes bones espentes que treu bastant fil, de totes formes aguanta bé la línea de 0,30 i començo a recollir i cap a dins aixecan la canya sense dubtar un bonítol ben maco esta més cap els 50 que els 40, ostia satisfacció plena,calma i silenci envolta la zodiac.
Amb la barca parada aprofitu per posar un jig i fotre una mica de sppining i jiggins combinat. Em trobo a mitja milla de la costa mes o menys, de cop un soroll de motora i molt a prop de les boyes pasa la lancha de la guardia civil, collons on van tant d’hora , bé mentre els vaig mirant i el jig que toca fondo uns moviments sexis i cap a munt de cop i volta collons ja hi enganxat una bossa o una red dels collons de pescadors que surten de torredembarra (tiren unes líneas a fondo que foten varios kms, es adir arrasen amb tot el que troven, fins i tot amb els nostres jigs m’acago en…). Dons bé començo a recollir amb cuidado per no trencar la línea, no vull perdre un altre jig collons, vaig recollin sense parar i denoto que la línea aguantarà la pujada, estic perdudissim no se que collons estic pujant, això es lo maco també de la pesca que a vegades es una incognita el que portes. Noto que tinc la l’esquer bastant a prop i veig algo pero no ho se distingir, per fi el tinc a arran d’aigua collons Jordi qui et va parir aguanta aguanta, em fot varies espentes amb força per marxar en dirección contraria a la barca, amb decimes de segons aixeco canya va volant per l’aire i l’encerto a dins de la zodiac , ostia el miro, ell em mira no se que fer, potser abraçarlo, donar-li un peto,no se son moments d’extasis, moments de silenci dins la zodiac, ostia tio no m’ho crec qui et va parir però que es això, i a qui el teniu que de aquests ultimament falten fotos 790 grs. 65 cms de llargada,

El bes-net de la novela de julio verne
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dv 29 Oct 2010, 23:21

Jajajajajajajajaja, collons Girgom quin disfrutar tant benparit. Ja voldriem alguns que les coses ens anessin aixi per aqui dalt , felicitats pel relat i per les captures
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 30 Oct 2010, 00:25

Osti, un altre relat! És ben bé que quan hi ha peix, motiva i dóna per escriure, així dóna gust! Aviam demà si el temps i els peixos es comporten!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 30 Oct 2010, 07:58

bon relat girgom,bonitols ,calamars, que sera lo proxim un rap?jajajajaj
fins la propera.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 30 Oct 2010, 21:14

gràcies,gràcies Peixet,ostia si hi ha pesca kruskis i Sergi un rap la proxima, paseu,paseu per " Pesca per barna i us quedareu acollonits, veureu quin trasto hi tret aquest matí,(sempre i quan pugui penjar la foto que estic a casa i l'ordinador va com una tartana, sino ja el pujaré dilluns desde la feina)
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 31 Oct 2010, 11:18

molt bé mestre! ja trobava a faltar les teves cròniques!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 04 Gen 2011, 01:42

Última sortida de la temporada per tarraco.

Escapada al delta, però escapada de veritat….24 hores fora de casa i a sobre 6 hores de trajecte, que hagués sigut la meitat.... Però clar l’almadrava, havia de venir.
Fred, vent, humitat -sobretot a la nit- , moltes llançades amb la lluna de testimoni, des de molts punts diferents, l’ampolla, sant carles, zona alta del riu, zona baixa, a les muscleres, a una platja... res, ni un llob. No es fàcil fer llobs al delta.

A descansar una estona a casa per en una estona tornar a tirar. Si ho sé, ni dormo.Amb la primera llum de nou a la càrrega...ja de dia varem fer moltes milles, ja no buscant llobs, sinó que buscant “algo” buscant per molts punts, buscant, el que no varem trobar.Typical porra fishing deltera. Insert coin.
Però clar, com sempre (amb pesca o sense) ho varem passar molt molt bé, i després de la pallissa –i ja a la autopista tornant a barna - les paraules màgiques....
Quan tornem ?

Unes fotos.

Bussons

Un clássic de la nit deltera.

Per dalt, res.

Crema de frança tampoc volíen (si es que hi havia algú...)

Per menjar no era...

El garxal, preciós, com sempre..

Tram final del ebre, aquests no van passar bé la nit...

Parelleta de collverds

Peix hi havia a certs punts, però van ser més llestos que nosaltres.

Curiosa fotografía..fixeu-vos

Apunt de tornar cap a barna...i si arriba ara?

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 04 Gen 2011, 11:13

bon repor Fran!

a veure si aquest any s'anima la pesca!

sort i bon any!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dc 05 Gen 2011, 11:07

Felicitats Fran, no vàreu pescar, però pel que es veu amb el reportatge de fotos, veu disfrutar que no vegis, que maco que es el Delta, i gràcies per les fotos que ens fa gaudir d’allò més, ja ho diuen una imatge val més que mil paraules
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 25 Gen 2011, 01:10

Sort que hi ha crisis i els preus no pujen!!!!
Diumenge passat varem estar per l'Hospitalet de l'Infant,pescar no varem pescar res!!!aixo si varem estar bona part del dia em dofins amunt i avall, no els haviem vist mai i es molt gratificant, i cony que grans son!!!
Ara be el tema es la rampa!!!l'any passat cobraven 12 euros i aquest any 23,80 euros, aixo es casi un aument del 100 per 100, no crec que el nivell de vida hagi pujat tant, vaja n'hi de conya!!!
Algu sap per la zona si hi ha algun raconet per tirar la barca o alguna rampa mes economica?
juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  josepbcn el Dt 25 Gen 2011, 12:19

Amb això de les rampes teniu tota la raó. No hi ha dret que augmentin els preu d'aquesta forma ... El problema és que s'aprofiten que estan eliminant i/o tancant les poques rampes públiques que teníem. Per exemple al port de l'Ametlla, van modificar el port i ara no hi ha rampa. Has d'anar al club nàutic utilitzar la grua com si es tractes d'un vaixell gran i passar per caixa ... per posar a l'aigua una petita zodiac. A l'Ampolla, la rampa pública és tancada amb una cadena ...
De totes formes crec que part de culpa es nostra (els afectats), per no queixar-nos formalment mitjançant els canals legals. Si ens organitzem i ho fem possiblement el ram de venda d'embarcacions s'afegiria ja que ells també son part perjudicada
Salutacions a tots
Josep
josepbcn
www.forumdepesca.com

Edat : 68
Localització : barcelona
Data de registre : 14/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 02 Abr 2011, 11:38

Us escric desde la barca a tarragona, temp. Aigua 14,5 mar arrissada fa sol no hi ha boira , encara que el mauri deia el contrari. Sortida d'horeta a les 7:40 ja estava el motor en marxa, el panorama per aqui baix esta forca animat molts bancs de sorells i bissos i fins i tot bonitols, n'hi tret un (de moment) el primer de la temporada collons com estiran. Dons res mes que segueixo pescant

Salut
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 02 Abr 2011, 18:54

Al final s'han deixat enganyar 2 mes.

Mayday,mayday, algu sap com es pujen fotos desde el iphone, aixo d'apple no hi ha manera
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Ds 02 Abr 2011, 22:12

felicitats pels bonítos !!

Pujar fotos de iphone, ni idea, no el tinc ;-P
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dg 03 Abr 2011, 11:32

Felicitats per la pesca!!!
juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 04 Abr 2011, 11:47

collons Girgom! això sí que és una crònica fresca! a veure si ens haurem d'emportar l'ordinador a bord! hahaha

felicitats pels peixos, deus haver disfrutat com un cabró!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 06 Abr 2011, 02:42

Aquest cap de setmana em sembla que hem viscut la primera crònica on-line in situ! Felicitats!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 07 Abr 2011, 15:21

Bona pesca noi i la info més ràpid...impossible !! Ni idea com el tema per pujar fotos des de laifon"
Jordi el tema rampes cada vegada està pitjor....encara sort que al delta tooootes son gratis ...bueno menys una que has de ser soci....
Vaig estar al delta fa unes setmanes i alguna coseta es va fer, almenys no vam tornar de porra com l'altre vegada..encara que allà vaig sempre es passa bé...

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 26 Abr 2011, 09:52

Quina setmana santa companys, ho definire amb dues paraules im - pressionant.
Amb una il.lusio del que estrena bambes noves. Dimecres tarda baixavem cap al camping a tarragona, 5 dies de pesca per endavant plens de sorpresas i experiencies. Collons hi tant que han sigut plens de sorpresas; dijous i divendres temporal amb onades que trencaven passat les boyes grogues i molt de vent. Dissabte a 1era hora pluven, a les 10-11 encara es podia sortir, pero era massa tard pel meu gust. Be Jordi tranquil ja sortiras dema, quedaven nomes 2 dies i estava que em pujaba per les parets, 3 dies consecutius sense sortir no m'havia passat mai cagun d...
El regalet del meu sant encara estaba per arrivar, esguince de tormell de 2 grau fet amb un partidet de costallada a la tarda, s'em va possar el peu com una bota, qui em va parir amb va venir tot el mon a sobre. El metge de santa tecla em diu nano 1 setmana sense posar el peu a terra, ja,ja,ja,ja deu ser un mal son, dec estar somiant. I uns collons 5 de 5 im-pressionant. Us escric avui dimarts desde el llit amb el peu enlaire i esperant el proper cap de setmana estigui ja recuperat i diumenge puguem tornar a somiar

Salut i que el mar i la sort us acompanyi
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 26 Abr 2011, 10:21

Es mala llet, no et desesperis, recuperat aviat i salut !! Els peixos estaran allà mateix :-)
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 26 Abr 2011, 12:16

jejejeje com que voleu fer com el jovent jejeje no et desesperis girgom, que el proxim cap de setmana seran mes grossos,
salut i recuperat
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 16 Maig 2011, 10:55

Sortida dissabte i diumenge per Tarragona, dissabte mar com un plat , sense onades i sense gaire historia picades de sorells i ni rastra de bonitols, diumenge despres de la tormenta de la tarda anterior tornem a sortir la mar segueix molt plana encara que a baixat la temperatura de l’aigua a 16,8 practicament 2 graus respecta ahir un pelet de vent suficient per moure una mica l’aigua de superficie, bé avui anirem bé pels bonitols i li fotu una mica de gas entrant cap a dins per excitar les besties, la sonda comença a marcar peix a partir de 9 metres i segueix aixi fins que cap els 22 metres nyac, canya torçada l’alicato es a dir la agafo però el primer moment ja veig que es peça petita unes quantes voltes de manivela i surt un verat d’una mica més d’un pam cap a l’aigua, espero que no sigui l’unica picada, després més picades de sorells alguns de mida bona, però ni rastre dels bonitols canxun l’olla aquest cap de setmana hauran emigrat, en vista que només surten sorells, cambio de tactica cap a les 10 em dedicaré a provar sort, je,je ja m’enteneu, baixo la velocitat fins el punt just retiro esquer a la quinta ostia i em passejo una estona per la zona x, collons res de res, ho haurem d’anar deixant i de cop nyac una bona torçada, collons agafo la canya i ja noto que es tracta d’un bon trasto, o no, potser esta robat i bé de costat, o potser al estar una mica lluny et costa molt més, vaja jordi controla els nervis i paciencciaaaa, no tens pressa el mar esta bastant tranquil i aquesta potser la peça, els primers moments em dedico a aguantar les escomeses sense recollir, el fil es prim i no sigui cas que..., amb la merda de carret que porto amb aquesta canya un daiwa swettfire comprat al decarton de saldo, la setmana que bé em compro un altre cedros de 80 que em va de perles amb l’altre canya, em costa molt recollir, suposo que degut al pes, fins i tot s’encalla la palanca, cagun ..., volteta a volteta vaig recollint com puc ja porto3-4 minuts així fins que per fi veig algu que surt de l’aigua a lo lluny, segueixo així pero quan surt de l’aigua tinc més facilitat de recollida i l’aprofitu tot el que puc, torna a enfonsar-se quatre voltes més i torna a sortir ja comença a veures em més claritat, boca oberta i l’aigua que li surt pels costats, per fer una foto, llastima no estic per aixo ara no sigui que foti una estrevada i clac a toma pel cul, primer lo primer, segueixo recollint com puc tinc la mà despres d’un rato bastant agarrotada, però no tinc pressa,desde el primer moment l’objectiu era cansar la bestia o sigui tots els moviments controlats , cap en falç, de tant en tant fot betjagades que em foten patir molt després de tanta estona només faltaria...ja s’em han quedat varies vegades la cara de gilipolles i no vull que em torni a passar, ja el veig clarament el tinc molt a prop, collons quina peça quin va pariiiii, no fallis Jordi si us plau, la tensió de la linea aumenta bastant suposo que per la proximitat, intento no fotra cap estrebada em passo la canya a la ma esquerra i com puc mantenint la tensió agafo el salabre amb la dreta , intento enganxarlo pel darrera ostia no puc em costa ensertar-lo, no, i al final
[img][/img][img][/img]
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 16 Maig 2011, 12:01

ostia crack! et felicito!

quan has dit que el peix flotava a lo lluny ja he sabut que era un llobarro, però clar, he hagut de llegir tant de pressa, que per poc i me'l passo de llarg! hahaha

he flipat tiu, potser has escrit dues planes de word sense ni un sol punt i no m'he afogat. M'has fet posar els pèls de punta, el teu relat m'ha enganxat de collons! (pels ous no, eh..)

continua així! pescant i explicant com ho fas. M'encanta!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dl 16 Maig 2011, 15:29

Ja t'has refet del desastre de setmana santa amb aquesta captura!!! felicitats company, és impresionant, i només d'imaginar-me'l al forn...
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt